loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 37 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)
چه قدر اين سربالايي ها ادامه دارند من از زندگي که هيچ پاهايم از من شکايت دارند

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : چه قدر اين سربالايي ها ادامه دارند من از زندگي که هيچ پاهايم از من شکايت دارند



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




چه قدر اين سربالايي ها ادامه دارند من از زندگي که هيچ پاهايم از من شکايت ...

3 روز پيش ... چه قدر اين سربالايي ها ادامه دارند من از زندگي که هيچ پاهايم از من شکايت دارند.

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس عاشقانه

از اين دنيا شرمنده ام که واردش شدم ايکاش درب خروجي هم داشت....خسته ام ... چه قدر اين سربالايي ها ادامه دارند من از زندگي که هيچ پاهايم از من شکايت دارند. 0 7 3 روز قبل. 0. 0 .

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس عاشقانه

از اين دنيا شرمنده ام که واردش شدم ايکاش درب خروجي هم داشت....خسته ام ... چه قدر اين سربالايي ها ادامه دارند من از زندگي که هيچ پاهايم از من شکايت دارند. 7 0 3 روز قبل. 0. 0 .

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس نا اميدي از عشق

اس ام اس نا اميدي از عشق. SMS frustration of Love. •. •. •. چقدر اين سربالايي ها ادامـــــــه دارند ؟ من از زندگي که هيچ پاهايم از من شکايت دارند ...

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس جديد نااميدي و افسردگي - بيتوته

وَ خـوآبـے بـه آرآمـے يـکــ مـَرگ هَميشـگـے. ?.?.?.?.?.?.?اس ام اس افسردگي?.?.?.?.?.?.? . چقدر اين سربالايي ها ادامـــــــه دارند ؟ من از زندگي که هيچ . . پاهايم از من شکايت دارند.

آدرس : کليک کنيد
پاتوق دختر هاي زيبا پسند

يه سري مطلب ها هستن که به هيچ موضوعي نميخورن ... تا مصيبتي نباشد به فکر تغيير زندگي نمي افتيم پس ما به مشکلات و ..... روز? به خدا شکا?ت کردم و گفتم : چرا من پ?شرفت نم?کنم ؟ .... چقدر اين سربالايي ها ادامـــــــه دارند ؟ من از ... پاهايم از من شکايت دارند.

آدرس : کليک کنيد
کلبه ي تنهايي من

کلبه ي تنهايي من - به چشمانت بياموز که هرکس لايق ديدن نباشد. ... رفتن ها?? هست که ه?چ آمدن? جبرانشــان نم?کند . .... اگر زندگي تان بالا و پايين نداشته باشد اين يعني شما مرده ايد ...... چقدر اين سربالايي ها ادامه دارند؟من از زندگي که هيچ... پاهايم از من شکايت دارند.

آدرس : کليک کنيد
سيد روح الله نوربخش - Instagram Profile - INK361

27 جولاي 2015 ... 2 days ago - من به زندانى گرفتارم که حبسش عالمى دارد. ...... Instagram photo by moeinpc - چقدر اين سربالايي ها ادامـــــــه دارند ؟ من از زندگي که ...

آدرس : کليک کنيد
کلبه ي عشق

وَ خـوآبـے بـه آرآمـے يـکــ مـَرگ هَميشـگـے. ?.?.?.?.?.?.?اس ام اس افسردگي?.?.?.?.?.?.? . چقدر اين سربالايي ها ادامـــــــه دارند ؟ من از زندگي که هيچ . . پاهايم از من شکايت دارند.

آدرس : کليک کنيد
دلنوشته - ديوان موذن

عشق ، خانواده ، زندگي ... از شما دوستاي عزيزي که در نبود من به وبلاگ سرزديد تشکر ويژه دارم. ... آنقدر زود که تو فرصت نمي کني به ساعتت نگاهي بيندازي .... ترين آنها , و يا مذهبيون که براي مسلمانان کشورهاي ديگر سينه چاک ميکنند هيچ کمکي نميکنند ؟ .... چقدر اين سربالايي ها ادامه دارد،. من از زندگي که هيچ،. پاهايم از من شکايت دارند.

آدرس : کليک کنيد
تصاوير عاشقانه دختر با جملات عاشقانه - سايت عاشقانه 98 لاو

28 ا کتبر 2012 ... دارم که بگويم ، اما نبايد گفت !!! شايد اين سکوت زيباتر است. پاهايم از من شکايت دارند. چقدر اين سربالايي ها ادامـــــــه دارند ؟ من از زندگي که هيچ .

آدرس : کليک کنيد
وبلاگ تفريحي سرگرمي و دانستني ها

وَ خـوآبـے بـه آرآمـے يـکــ مـَرگ هَميشـگـے. ?.?.?.?.?.?.?اس ام اس افسردگي?.?.?.?.?.?.? . چقدر اين سربالايي ها ادامـــــــه دارند ؟ من از زندگي که هيچ . . پاهايم از من شکايت دارند.

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس هاي جالب بايگاني - Page 30 of 79 - بهترين ها

برخيز که از قافله راز نمانيم / حيف است نيابيم در اين جمع حضوري .... روزه ، تمرين کلاس زندگي درس ايثار و ..... چقدر اين سربالايي ها ادامـــــــه دارند ؟ من از زندگي که هيچ . . پاهايم از من شکايت دارند ... هواپيماهايي که روي زمين هستند را هيچ خطري تهديد نميکند

آدرس : کليک کنيد
عشق - براي امروز، فردا و هميشه‌ام

21 فوريه 2015 ... اگر بعضي ها آرزوهاي کوچک دارند به خودشان مربوط است. ... من سالهاست که اين پيچ را ديده ام ولي هميشه روي صورت پدرم. ... بريدي براي چيزهايي که خواستي. از دست دادي تا به دست بياوري. ادامه بده. ... نوک قله نشسته بودم و پاهايم را آويزان کرده بودم پايين. ... هيچ وقت نبايد گذاشت که آرامش و سکون به زندگي حکم فرما بشود.

آدرس : کليک کنيد
انديشه ها فيلتر نمي شوند!!!

بايد گريست بر سر اين مردم غريب ---وقتي که فرق مرد و زنش ريش و آلت است - انديشه ها ... سرم را داده ام عمري، که سربالا نگه دارم ... همين که آب و علف دارد، براي زندگي اش حيوان! .... من مرده بود و در جسد من ادامه داشت ... تا به حال به او گفته اي که چه قدر خوشبختي؟؟؟؟؟ که ... هيچ چيز براش تکراري نيست,آخه حافظه اش بيشتر از اين ياريش نمي کنه.

آدرس : کليک کنيد
انديشه ها

تو اشاره کرده بودي به فنجان چاي روي ميز و گفته بودي مثلا ما اين قدر که آمده ايم اينجا ... و من فکر مي کردم که براي آدم ها چه اهميتي دارد ؟ ... محبت ها تون رو هيچ وقت به اين اميد که آينده اي هست ذخيره نکنيد . ... نبوده و هويتي که سال ها از آن فرار کرده ام بي رحمانه دارد در زندگي ام رخنه مي کند. .... ابروهايش را مي اندازد بالا و دوباره به راهش ادامه مي دهد .

آدرس : کليک کنيد
کلبه ي عشق

وَ خـوآبـے بـه آرآمـے يـکــ مـَرگ هَميشـگـے. ?.?.?.?.?.?.?اس ام اس افسردگي?.?.?.?.?.?.? . چقدر اين سربالايي ها ادامـــــــه دارند ؟ من از زندگي که هيچ . . پاهايم از من شکايت دارند.

آدرس : کليک کنيد
دلنوشته - ديوان موذن

عشق ، خانواده ، زندگي ... از شما دوستاي عزيزي که در نبود من به وبلاگ سرزديد تشکر ويژه دارم. ... آنقدر زود که تو فرصت نمي کني به ساعتت نگاهي بيندازي .... ترين آنها , و يا مذهبيون که براي مسلمانان کشورهاي ديگر سينه چاک ميکنند هيچ کمکي نميکنند ؟ .... چقدر اين سربالايي ها ادامه دارد،. من از زندگي که هيچ،. پاهايم از من شکايت دارند.

آدرس : کليک کنيد
تصاوير عاشقانه دختر با جملات عاشقانه - سايت عاشقانه 98 لاو

28 ا کتبر 2012 ... دارم که بگويم ، اما نبايد گفت !!! شايد اين سکوت زيباتر است. پاهايم از من شکايت دارند. چقدر اين سربالايي ها ادامـــــــه دارند ؟ من از زندگي که هيچ .

آدرس : کليک کنيد
وبلاگ تفريحي سرگرمي و دانستني ها

وَ خـوآبـے بـه آرآمـے يـکــ مـَرگ هَميشـگـے. ?.?.?.?.?.?.?اس ام اس افسردگي?.?.?.?.?.?.? . چقدر اين سربالايي ها ادامـــــــه دارند ؟ من از زندگي که هيچ . . پاهايم از من شکايت دارند.

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس هاي جالب بايگاني - Page 30 of 79 - بهترين ها

برخيز که از قافله راز نمانيم / حيف است نيابيم در اين جمع حضوري .... روزه ، تمرين کلاس زندگي درس ايثار و ..... چقدر اين سربالايي ها ادامـــــــه دارند ؟ من از زندگي که هيچ . . پاهايم از من شکايت دارند ... هواپيماهايي که روي زمين هستند را هيچ خطري تهديد نميکند

آدرس : کليک کنيد
عشق - براي امروز، فردا و هميشه‌ام

21 فوريه 2015 ... اگر بعضي ها آرزوهاي کوچک دارند به خودشان مربوط است. ... من سالهاست که اين پيچ را ديده ام ولي هميشه روي صورت پدرم. ... بريدي براي چيزهايي که خواستي. از دست دادي تا به دست بياوري. ادامه بده. ... نوک قله نشسته بودم و پاهايم را آويزان کرده بودم پايين. ... هيچ وقت نبايد گذاشت که آرامش و سکون به زندگي حکم فرما بشود.

آدرس : کليک کنيد
انديشه ها فيلتر نمي شوند!!!

بايد گريست بر سر اين مردم غريب ---وقتي که فرق مرد و زنش ريش و آلت است - انديشه ها ... سرم را داده ام عمري، که سربالا نگه دارم ... همين که آب و علف دارد، براي زندگي اش حيوان! .... من مرده بود و در جسد من ادامه داشت ... تا به حال به او گفته اي که چه قدر خوشبختي؟؟؟؟؟ که ... هيچ چيز براش تکراري نيست,آخه حافظه اش بيشتر از اين ياريش نمي کنه.

آدرس : کليک کنيد
انديشه ها

تو اشاره کرده بودي به فنجان چاي روي ميز و گفته بودي مثلا ما اين قدر که آمده ايم اينجا ... و من فکر مي کردم که براي آدم ها چه اهميتي دارد ؟ ... محبت ها تون رو هيچ وقت به اين اميد که آينده اي هست ذخيره نکنيد . ... نبوده و هويتي که سال ها از آن فرار کرده ام بي رحمانه دارد در زندگي ام رخنه مي کند. .... ابروهايش را مي اندازد بالا و دوباره به راهش ادامه مي دهد .

آدرس : کليک کنيد
کلبه ي عشق

وَ خـوآبـے بـه آرآمـے يـکــ مـَرگ هَميشـگـے. ?.?.?.?.?.?.?اس ام اس افسردگي?.?.?.?.?.?.? . چقدر اين سربالايي ها ادامـــــــه دارند ؟ من از زندگي که هيچ . . پاهايم از من شکايت دارند.

آدرس : کليک کنيد
دلنوشته - ديوان موذن

عشق ، خانواده ، زندگي ... از شما دوستاي عزيزي که در نبود من به وبلاگ سرزديد تشکر ويژه دارم. ... آنقدر زود که تو فرصت نمي کني به ساعتت نگاهي بيندازي .... ترين آنها , و يا مذهبيون که براي مسلمانان کشورهاي ديگر سينه چاک ميکنند هيچ کمکي نميکنند ؟ .... چقدر اين سربالايي ها ادامه دارد،. من از زندگي که هيچ،. پاهايم از من شکايت دارند.

آدرس : کليک کنيد
تصاوير عاشقانه دختر با جملات عاشقانه - سايت عاشقانه 98 لاو

28 ا کتبر 2012 ... دارم که بگويم ، اما نبايد گفت !!! شايد اين سکوت زيباتر است. پاهايم از من شکايت دارند. چقدر اين سربالايي ها ادامـــــــه دارند ؟ من از زندگي که هيچ .

آدرس : کليک کنيد
وبلاگ تفريحي سرگرمي و دانستني ها

وَ خـوآبـے بـه آرآمـے يـکــ مـَرگ هَميشـگـے. ?.?.?.?.?.?.?اس ام اس افسردگي?.?.?.?.?.?.? . چقدر اين سربالايي ها ادامـــــــه دارند ؟ من از زندگي که هيچ . . پاهايم از من شکايت دارند.

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس هاي جالب بايگاني - Page 30 of 79 - بهترين ها

برخيز که از قافله راز نمانيم / حيف است نيابيم در اين جمع حضوري .... روزه ، تمرين کلاس زندگي درس ايثار و ..... چقدر اين سربالايي ها ادامـــــــه دارند ؟ من از زندگي که هيچ . . پاهايم از من شکايت دارند ... هواپيماهايي که روي زمين هستند را هيچ خطري تهديد نميکند

آدرس : کليک کنيد
عشق - براي امروز، فردا و هميشه‌ام

21 فوريه 2015 ... اگر بعضي ها آرزوهاي کوچک دارند به خودشان مربوط است. ... من سالهاست که اين پيچ را ديده ام ولي هميشه روي صورت پدرم. ... بريدي براي چيزهايي که خواستي. از دست دادي تا به دست بياوري. ادامه بده. ... نوک قله نشسته بودم و پاهايم را آويزان کرده بودم پايين. ... هيچ وقت نبايد گذاشت که آرامش و سکون به زندگي حکم فرما بشود.

آدرس : کليک کنيد
انديشه ها فيلتر نمي شوند!!!

بايد گريست بر سر اين مردم غريب ---وقتي که فرق مرد و زنش ريش و آلت است - انديشه ها ... سرم را داده ام عمري، که سربالا نگه دارم ... همين که آب و علف دارد، براي زندگي اش حيوان! .... من مرده بود و در جسد من ادامه داشت ... تا به حال به او گفته اي که چه قدر خوشبختي؟؟؟؟؟ که ... هيچ چيز براش تکراري نيست,آخه حافظه اش بيشتر از اين ياريش نمي کنه.

آدرس : کليک کنيد
انديشه ها

تو اشاره کرده بودي به فنجان چاي روي ميز و گفته بودي مثلا ما اين قدر که آمده ايم اينجا ... و من فکر مي کردم که براي آدم ها چه اهميتي دارد ؟ ... محبت ها تون رو هيچ وقت به اين اميد که آينده اي هست ذخيره نکنيد . ... نبوده و هويتي که سال ها از آن فرار کرده ام بي رحمانه دارد در زندگي ام رخنه مي کند. .... ابروهايش را مي اندازد بالا و دوباره به راهش ادامه مي دهد .

آدرس : کليک کنيد



چه قدر اين سربالايي ها ادامه دارند من از زندگي که هيچ پاهايم از من شکايت دارند
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 270
  • آی پی دیروز : 226
  • بازدید امروز : 435
  • باردید دیروز : 432
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,662
  • بازدید ماه : 1,662
  • بازدید سال : 80,353
  • بازدید کلی : 1,879,025
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون