loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 186 یکشنبه 25 مرداد 1394 نظرات (0)
تو چرا...

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : تو چرا...



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




خوب رويان بي وفايند..

خوب من تو ديگــــــــــــر چرا؟؟؟؟؟؟؟ خوب رويان جهان رحم ندارد دلشان. بايد از جان گذرد هرکه شود عاشقشان. روزي که ســرشتـــند زگـــــل پيکرشان. سنگي اندر گلشان بود همان شد ...

آدرس : کليک کنيد
تو بگو...چرا دلم تنهاست!؟

و امروز صبح در آيينه با خود زمزمه کردم: آيا تو از زندگي همين ها را مي خواستي؟ سهمت را از زندگي ... من و ديگران. هميشه درست مي‌گويم، اما نمي‌دانم چرا حق با ديگران است‌.

آدرس : کليک کنيد
اخه چرا؟؟؟

مثل يک مهماني که به آخر مي رسد. و تو به حال خود رها مي شوي. چرا غمگيني؟ اين رسم زندگي است... نوشته شده در جمعه چهارم بهمن 1392ساعت 0:6 توسط ترنم| نظر بدهيد | ...

آدرس : کليک کنيد
گنجور » عراقي » ديوان اشعار » غزليات » غزل شماره? ???

گفته بودي که: بيايم، چو به جان آيي تو. من به جان آمدم، اينک تو چرا مي‌نايي؟ بس که سوداي سر زلف تو پختم به خيال. عاقبت چون سر زلف تو شدم سودايي. همه عالم به تو ...

آدرس : کليک کنيد
تو دليامون چرا؟؟؟

تحويل نمي گيرم ... سالي را که بدون تو تحويل شود. نوشته شده در جمعه بيست و نهم اسفند ???? ساعت 13:31 توسط سياوش | نظر بدهيد ...

آدرس : کليک کنيد
چرا تو عاشقم کردي - YouTube

31 آگوست 2012 ... چرا تو عاشقم کردي سروده اي از بهزاد تهيه و دکلمه آواي دل.

آدرس : کليک کنيد
نزار قباني رفاقت با تو برگردان: ايليا جزايري - هشتاد

با تو هر گز حس نکرده ام با چيزي ثابت مواجه ام از ابري بر ابر ديگر غلتيده ام چون کودکي نقاشي شده بر سقف کليسا. چرا تو؟ چرا تنها تو؟ چرا تنها تو از ميان زنان

آدرس : کليک کنيد
Quote by عمران صلاحي: “چرا تو اين همه خوبي؟ بيا کمي بد باش! نمي ...

عمران صلاحي — 'چرا تو اين همه خوبي؟ بيا کمي بد باش! نمي تواني، مي دانم، نمي تواني، امابيا کمي بد باش ! تويي که سبزه و گل را به آب عادت داديتويي که ب...

آدرس : کليک کنيد
چرا تو اي شکسته دل خدا خدا نميکني ؟ !!!

چرا تو اي شکسته دل خدا خدا نميکني ؟ !!! - ما درين دهر غريبيم و درين بحر اسير/ يا رضا ! دستي گير ...

آدرس : کليک کنيد
Fereydoon Moshiri :: Poems :: فريدون مشيري

پر گيرم ازين بام و به سوي تو بيايم خورشيد از آن دور ... آنجا كه ، سراپاي تو ، در روشني صبح روياي شرابي ... چرا زين خواب جان آرام شيرين روي گردانيد ؟ چرا آغوش گرم ...

آدرس : کليک کنيد
شهرام ناظري - من چرا دل به تو دادم by AminHosseinzadeh - SoundCloud

من چرا دل به تو دادم که دلم مي شکني يا چه کردم که نگه باز به من مي نکني دل و جانم به تو مشغول و نظر در چپ و راست تا ندانند حريفان که تو منظور مني ديگران چون بروند از ...

آدرس : کليک کنيد
ديوان شمس/اگر تو يار نداري چرا طلب نکني - ويکي‌نبشته

17 سپتامبر 2011 ... اگر تو يار نداري چرا طلب نکني, وگر به يار رسيدي چرا طرب نکني. وگر رفيق نسازد چرا تو او نشوي, وگر رباب ننالد چراش ادب نکني. وگر حجاب شود مر ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد علي ارشدي به نام تو که ديدي

دانلود آهنگ جديد و فوق العاده زيباي علي ارشدي به نام تو که ديدي ترانه سرا : نيلوفر حسيني خواه و حميد احدي ، تهيه کننده و مدير اجرايي ... چرا پس دان نميشه کدومو بزنم ؟

آدرس : کليک کنيد
چرا تنها؛ وقتي ياد تو با من است......

فرشته تصميمش را گرقته بود. پيش خدا رفت و گفت:" خدايا . . . ميخواهم زمين را از نزديک ببينم! اجازه ميخواهم و مهلتي کوتاه. دلم بي تاب تجربه اي زميني است.".

آدرس : کليک کنيد
ضرب المثل عمرو در امانت خيانت نکرد ، تو چرا؟ - بيتوته

عمرو در امانت خيانت نکرد ، تو چرا, ضرب المثل هاي ايراني. گاهي اتفاق مي افتد که انسان از نزديک ترين کساني که همه گونه توقع و انتظار از او متصور است خيانت خلافي ...

آدرس : کليک کنيد
خدايا من تو را دارم .....

*چرا گناه مي کنيم؟* ... وقتي نا گفته ها تو بي آنکه بگي ميفهمه ... حالا که دارم اينا رو مينويشم اشک تو چشامه آقا ممنونم که منو طلبيدي واقعا طلبيديا چون الان نه قصد ...

آدرس : کليک کنيد
چرا تو اي شکسته دل خدا خدا نميکني ؟ !!!

چرا تو اي شکسته دل خدا خدا نميکني ؟ !!! - ما درين دهر غريبيم و درين بحر اسير/ يا رضا ! دستي گير ...

آدرس : کليک کنيد
Fereydoon Moshiri :: Poems :: فريدون مشيري

پر گيرم ازين بام و به سوي تو بيايم خورشيد از آن دور ... آنجا كه ، سراپاي تو ، در روشني صبح روياي شرابي ... چرا زين خواب جان آرام شيرين روي گردانيد ؟ چرا آغوش گرم ...

آدرس : کليک کنيد
شهرام ناظري - من چرا دل به تو دادم by AminHosseinzadeh - SoundCloud

من چرا دل به تو دادم که دلم مي شکني يا چه کردم که نگه باز به من مي نکني دل و جانم به تو مشغول و نظر در چپ و راست تا ندانند حريفان که تو منظور مني ديگران چون بروند از ...

آدرس : کليک کنيد
ديوان شمس/اگر تو يار نداري چرا طلب نکني - ويکي‌نبشته

17 سپتامبر 2011 ... اگر تو يار نداري چرا طلب نکني, وگر به يار رسيدي چرا طرب نکني. وگر رفيق نسازد چرا تو او نشوي, وگر رباب ننالد چراش ادب نکني. وگر حجاب شود مر ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد علي ارشدي به نام تو که ديدي

دانلود آهنگ جديد و فوق العاده زيباي علي ارشدي به نام تو که ديدي ترانه سرا : نيلوفر حسيني خواه و حميد احدي ، تهيه کننده و مدير اجرايي ... چرا پس دان نميشه کدومو بزنم ؟

آدرس : کليک کنيد
چرا تنها؛ وقتي ياد تو با من است......

فرشته تصميمش را گرقته بود. پيش خدا رفت و گفت:" خدايا . . . ميخواهم زمين را از نزديک ببينم! اجازه ميخواهم و مهلتي کوتاه. دلم بي تاب تجربه اي زميني است.".

آدرس : کليک کنيد
ضرب المثل عمرو در امانت خيانت نکرد ، تو چرا؟ - بيتوته

عمرو در امانت خيانت نکرد ، تو چرا, ضرب المثل هاي ايراني. گاهي اتفاق مي افتد که انسان از نزديک ترين کساني که همه گونه توقع و انتظار از او متصور است خيانت خلافي ...

آدرس : کليک کنيد
خدايا من تو را دارم .....

*چرا گناه مي کنيم؟* ... وقتي نا گفته ها تو بي آنکه بگي ميفهمه ... حالا که دارم اينا رو مينويشم اشک تو چشامه آقا ممنونم که منو طلبيدي واقعا طلبيديا چون الان نه قصد ...

آدرس : کليک کنيد
چرا تو اي شکسته دل خدا خدا نميکني ؟ !!!

چرا تو اي شکسته دل خدا خدا نميکني ؟ !!! - ما درين دهر غريبيم و درين بحر اسير/ يا رضا ! دستي گير ...

آدرس : کليک کنيد
Fereydoon Moshiri :: Poems :: فريدون مشيري

پر گيرم ازين بام و به سوي تو بيايم خورشيد از آن دور ... آنجا كه ، سراپاي تو ، در روشني صبح روياي شرابي ... چرا زين خواب جان آرام شيرين روي گردانيد ؟ چرا آغوش گرم ...

آدرس : کليک کنيد
شهرام ناظري - من چرا دل به تو دادم by AminHosseinzadeh - SoundCloud

من چرا دل به تو دادم که دلم مي شکني يا چه کردم که نگه باز به من مي نکني دل و جانم به تو مشغول و نظر در چپ و راست تا ندانند حريفان که تو منظور مني ديگران چون بروند از ...

آدرس : کليک کنيد
ديوان شمس/اگر تو يار نداري چرا طلب نکني - ويکي‌نبشته

17 سپتامبر 2011 ... اگر تو يار نداري چرا طلب نکني, وگر به يار رسيدي چرا طرب نکني. وگر رفيق نسازد چرا تو او نشوي, وگر رباب ننالد چراش ادب نکني. وگر حجاب شود مر ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد علي ارشدي به نام تو که ديدي

دانلود آهنگ جديد و فوق العاده زيباي علي ارشدي به نام تو که ديدي ترانه سرا : نيلوفر حسيني خواه و حميد احدي ، تهيه کننده و مدير اجرايي ... چرا پس دان نميشه کدومو بزنم ؟

آدرس : کليک کنيد
چرا تنها؛ وقتي ياد تو با من است......

فرشته تصميمش را گرقته بود. پيش خدا رفت و گفت:" خدايا . . . ميخواهم زمين را از نزديک ببينم! اجازه ميخواهم و مهلتي کوتاه. دلم بي تاب تجربه اي زميني است.".

آدرس : کليک کنيد
ضرب المثل عمرو در امانت خيانت نکرد ، تو چرا؟ - بيتوته

عمرو در امانت خيانت نکرد ، تو چرا, ضرب المثل هاي ايراني. گاهي اتفاق مي افتد که انسان از نزديک ترين کساني که همه گونه توقع و انتظار از او متصور است خيانت خلافي ...

آدرس : کليک کنيد
خدايا من تو را دارم .....

*چرا گناه مي کنيم؟* ... وقتي نا گفته ها تو بي آنکه بگي ميفهمه ... حالا که دارم اينا رو مينويشم اشک تو چشامه آقا ممنونم که منو طلبيدي واقعا طلبيديا چون الان نه قصد ...

آدرس : کليک کنيد
خدايا من تو را دارم .....

*چرا گناه مي کنيم؟* ... وقتي نا گفته ها تو بي آنکه بگي ميفهمه ... حالا که دارم اينا رو مينويشم اشک تو چشامه آقا ممنونم که منو طلبيدي واقعا طلبيديا چون الان نه قصد ...

آدرس : کليک کنيد
آخه تو چرا خوردي شکمو؟؟؟ - آپارات

6 جولاي 2015 ... ايران اسمايل آخه تو چرا خوردي شکمو؟؟؟ خوشمزه , خوردني , طنز , , ايران اسمايل.

آدرس : کليک کنيد
چرا "من" بــــا "تو" جور نميشـــه؟!

شخصيت منو با برخوردم اشتباه نگير،. شخصيت من چيزيه که من هستم،. اما برخورد من بستگي داره به اينکه : " تو " کي باشي ... +تاريخ سه شنبه نهم مهر 1392ساعت 17:20  ...

آدرس : کليک کنيد
ذاکرين - حاج محمود کريمي - ديدمت نشناختمت تو چرا نمي شناسي منو

ديدمت نشناختمت تو چرا نمي شناسي منو. حاج محمود کريمي. ????. ????. ?. دريافت انتشار افزودن به ليست پخش. حضرت رقيه (س) · کوچه ي باريک و روز روشن بود و

آدرس : کليک کنيد
قلب من چشم تو - شهريار

توئي که مهر و وفا ديدي و جفا کردي بيا که با همه نامهربانيت اي ماه خوش آمدي و گل آوردي و صفا کردي بيا که چشم تو تا شرم و ناز دارد کس نپرسد از تو که اين ماجرا چرا کردي

آدرس : کليک کنيد
يداله رؤيايي: تو چرا عباس هستي ؟

تو چرا عباس هستي ؟ عباس عزيز ، تو کي هستي؟ تو چرا عباس هستي؟ ديري ست علامت سؤال شده اي ، رازشده اي، اعتراض شده اي، همه مي پرسند که اين"عباس عزيز" کيست .

آدرس : کليک کنيد
چرا به تو مشکوکم؟ - تبيان

6 روز پيش ... درخت ناامني و بي اعتمادي در خانه تان رشد کرده است. خيلي دوست داريد به همسرتان اعتماد کنيد، اما نمي توانيد.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ تو که اينجوري نبودي محمد عليزاده

10 آگوست 2014 ... ديگه ندارمت تو رو يه روزي گفتي که برو ، گفتي دوسم نداري تنها گذاشتي اين دلو. اگه ميخواي بري برو چرا خرابم ميکني؟ ، اگه دوسم نداري چرا انکار ...

آدرس : کليک کنيد
خدايا من تو را دارم .....

*چرا گناه مي کنيم؟* ... وقتي نا گفته ها تو بي آنکه بگي ميفهمه ... حالا که دارم اينا رو مينويشم اشک تو چشامه آقا ممنونم که منو طلبيدي واقعا طلبيديا چون الان نه قصد ...

آدرس : کليک کنيد
آخه تو چرا خوردي شکمو؟؟؟ - آپارات

6 جولاي 2015 ... ايران اسمايل آخه تو چرا خوردي شکمو؟؟؟ خوشمزه , خوردني , طنز , , ايران اسمايل.

آدرس : کليک کنيد
چرا "من" بــــا "تو" جور نميشـــه؟!

شخصيت منو با برخوردم اشتباه نگير،. شخصيت من چيزيه که من هستم،. اما برخورد من بستگي داره به اينکه : " تو " کي باشي ... +تاريخ سه شنبه نهم مهر 1392ساعت 17:20  ...

آدرس : کليک کنيد
ذاکرين - حاج محمود کريمي - ديدمت نشناختمت تو چرا نمي شناسي منو

ديدمت نشناختمت تو چرا نمي شناسي منو. حاج محمود کريمي. ????. ????. ?. دريافت انتشار افزودن به ليست پخش. حضرت رقيه (س) · کوچه ي باريک و روز روشن بود و

آدرس : کليک کنيد
قلب من چشم تو - شهريار

توئي که مهر و وفا ديدي و جفا کردي بيا که با همه نامهربانيت اي ماه خوش آمدي و گل آوردي و صفا کردي بيا که چشم تو تا شرم و ناز دارد کس نپرسد از تو که اين ماجرا چرا کردي

آدرس : کليک کنيد
يداله رؤيايي: تو چرا عباس هستي ؟

تو چرا عباس هستي ؟ عباس عزيز ، تو کي هستي؟ تو چرا عباس هستي؟ ديري ست علامت سؤال شده اي ، رازشده اي، اعتراض شده اي، همه مي پرسند که اين"عباس عزيز" کيست .

آدرس : کليک کنيد
چرا به تو مشکوکم؟ - تبيان

6 روز پيش ... درخت ناامني و بي اعتمادي در خانه تان رشد کرده است. خيلي دوست داريد به همسرتان اعتماد کنيد، اما نمي توانيد.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ تو که اينجوري نبودي محمد عليزاده

10 آگوست 2014 ... ديگه ندارمت تو رو يه روزي گفتي که برو ، گفتي دوسم نداري تنها گذاشتي اين دلو. اگه ميخواي بري برو چرا خرابم ميکني؟ ، اگه دوسم نداري چرا انکار ...

آدرس : کليک کنيد
خدايا من تو را دارم .....

*چرا گناه مي کنيم؟* ... وقتي نا گفته ها تو بي آنکه بگي ميفهمه ... حالا که دارم اينا رو مينويشم اشک تو چشامه آقا ممنونم که منو طلبيدي واقعا طلبيديا چون الان نه قصد ...

آدرس : کليک کنيد
آخه تو چرا خوردي شکمو؟؟؟ - آپارات

6 جولاي 2015 ... ايران اسمايل آخه تو چرا خوردي شکمو؟؟؟ خوشمزه , خوردني , طنز , , ايران اسمايل.

آدرس : کليک کنيد
چرا "من" بــــا "تو" جور نميشـــه؟!

شخصيت منو با برخوردم اشتباه نگير،. شخصيت من چيزيه که من هستم،. اما برخورد من بستگي داره به اينکه : " تو " کي باشي ... +تاريخ سه شنبه نهم مهر 1392ساعت 17:20  ...

آدرس : کليک کنيد
ذاکرين - حاج محمود کريمي - ديدمت نشناختمت تو چرا نمي شناسي منو

ديدمت نشناختمت تو چرا نمي شناسي منو. حاج محمود کريمي. ????. ????. ?. دريافت انتشار افزودن به ليست پخش. حضرت رقيه (س) · کوچه ي باريک و روز روشن بود و

آدرس : کليک کنيد
قلب من چشم تو - شهريار

توئي که مهر و وفا ديدي و جفا کردي بيا که با همه نامهربانيت اي ماه خوش آمدي و گل آوردي و صفا کردي بيا که چشم تو تا شرم و ناز دارد کس نپرسد از تو که اين ماجرا چرا کردي

آدرس : کليک کنيد
يداله رؤيايي: تو چرا عباس هستي ؟

تو چرا عباس هستي ؟ عباس عزيز ، تو کي هستي؟ تو چرا عباس هستي؟ ديري ست علامت سؤال شده اي ، رازشده اي، اعتراض شده اي، همه مي پرسند که اين"عباس عزيز" کيست .

آدرس : کليک کنيد
چرا به تو مشکوکم؟ - تبيان

6 روز پيش ... درخت ناامني و بي اعتمادي در خانه تان رشد کرده است. خيلي دوست داريد به همسرتان اعتماد کنيد، اما نمي توانيد.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ تو که اينجوري نبودي محمد عليزاده

10 آگوست 2014 ... ديگه ندارمت تو رو يه روزي گفتي که برو ، گفتي دوسم نداري تنها گذاشتي اين دلو. اگه ميخواي بري برو چرا خرابم ميکني؟ ، اگه دوسم نداري چرا انکار ...

آدرس : کليک کنيد



تو چرا...
برچسب ها تو چرا... ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 383
  • آی پی دیروز : 226
  • بازدید امروز : 749
  • باردید دیروز : 432
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,976
  • بازدید ماه : 1,976
  • بازدید سال : 80,667
  • بازدید کلی : 1,879,339
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون