loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 167 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)
 
وقوع یک مصدومیت در جریان بازی با هامبورگ باعث شد برخی رسانه‌ها علیه مربی کاتالانی‌ بایرن مونیخ موضع گرفته و از وی انتقاد کنند.
 
خبرگزاری فارس: کسب برد ۲ بر یک جمعه شب مقابل هامبورگ در ورزشگاه ایمتخ‌‌آره‌نا باعث نشد تا کارشناسان و رسانه‌ها از پپ گواردیولا ساکت مانده و انتقاد نکنند.

در این بازی یک اتفاق ناخوشایند برای جروم بواتنگ، مدافع ملی‌پوش و میانی رخ داد که توجه ویژه رسانه‌ها را به خود معطوف کرد.

در دقیقه ۵۶ بازی بواتنگ از ناحیه عضله آسیب جدی دید و از بازی بیرون رفت. او جای خود را به خاوی مارتینز داد اما باعث شد تا رسانه‌ها در نخستین روزهای سال جدید میلادی و در اولین هفته دور برگشت بوندس‌لیگا از «پپ» ایراد گرفته و حتی برایش  خط و نشان بکشند.

*موضعی جدید‌ علیه پپ

در همین ارتباط روزنامه بیلد که همواره در طول دوره ۳ ساله حضور این مربی اسپانیایی در موضع انتقادی برابر وی قرارداشته، گزارشی منتشرکرد و از مسئول فنی ۴۴ ساله ایرادگیری کرد.

گزارشگر این نشریه به طور مستقیم به خواننده این نکته را انتقال داد که اگر بواتنگ اکنون آسیب دیده، این مساله فقط یک اتفاق غیرمنتظره در بازی نبوده بلکه ربط به آنچه در تمرینات باواریایی‌ها می‌گذرد، داشته است.

بیلد نوشت مصدومیت بواتنگ در حقیقت هفتمین مورد از بازیکنان بایرن در فصل جاری است که دچار یک آسیب‌دیدگی مشترک (مصدومیت عضله) شده‌اند.

به همین دلیل نشریه ژرمنی عنوان کرد:وقتی مربی ۴۵ ساله بایرن بعد از برد ۲ بر یک مقابل هامبورگ مورد سئوال واقع شد و خبرنگاران از وی پرسیدند چرا اینقدر شمار مصدوم‌های بایرن از ناحیه عضله زیاد است، او با بی‌تفاوتی عنوان کرد چنین چیزی نیست و با توجه به حضور بازیکنان در مسابقات متعدد باشگاهی و ملی، امری عادی است.

بیلد ادامه داد: بواتنگ که ۲ سال قبل با تیم ملی فاتح جام جهانی شد، در هامبورگ گرفتار مصدومیت عضله پای چپ شد تا حالا به ۴ هفته دوری از میادین تهدید شود. این یعنی آنکه بایرن برای بازی رفت با یوونتوس در لیگ قهرمانان نمی‌تواند روی حضورش حساب کند.

*بدشانسی یا تمرینات پپ؟

گزارشگر این نشریه با در اختیار گذاشتن اطلاعات فوق، یک سئوال مهم و کلیدی را در ادامه گزارش مطرح کرده است. او از خواننده پرسیده آنچه برای بواتنگ رخ داده، بدشانسی بوده یا ربط به برنامه‌های تمرینی مربی صاحب سبک باواریایی داشته است.

نویسنده حتی عنوان کرد: در ورای این سریال نادر و عجیب مصدومیت‌های عضلانی در بایرن چه می‌گذرد؟

و بعد عنوان کرد: بواتنگ در واقع هفتمین بازیکن بایرن است که امسال به خاطر عضله آسیب می‌بیند.

*مصدوم‌های قبلی

براساس آنچه این نشریه عنوان می‌کند، قبل از آنکه بواتنگ برابر هامبورگ آسیب ببیند، ریبری از ناحیه عضله ران پای چپ مصدوم شد.

همین اتفاق برای خوان برنات نیز رخ داد. ماریو گوتسه که گلزن طلایی آلمان در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود و در واقع با گل او به آرژانتین در وقت اضافه، ژرمن‌ها چهارمین مقام قهرمانی خویش را کسب کردند، دچار مشکل مصدومیت عضله شد.

مهدی بن‌عطیه، هولگر باداشتوبر و آرین روبن نیز از ناحیه عضله صدمه دیدند.

*داشتن بخش پزشکی کاملا پیشرفته

بیلد با طرح موضوع مصدومیت بواتنگ، نه فقط بحث تمرینات خاص مربی کاتالانی را به عنوان عامل آسیب‌های مشترک و پرشمار بازیکنان را مطرح کرده بلکه به موضوعی مهم و مرتبط اشاره کرده است: بدشانسی یا پپ؟ بایرن برای هر فصل چیزی حدود ۵ میلیون یورو (حدود ۲۰ میلیارد تومان!) صرف بخش پزشکی خود می‌کند. همان جایی که ۳ پزشک کاملا متخصص و توانمند در کنار ۱۰ فیزیوتراپ و مربی آماده ‌سازی جسمانی حضور دارند. کارشناسانی بسیار خبره که مدرن‌ترین ابزار کار را در اختیار دارند. در حالیکه این عده و حتی گروهی خارج از این مجموعه فعالیت می‌کنند،‌بازهم چنین سریالی از مصدومیت‌هایی خاص و نادر دیده می‌شود.

*واقعا علت مصدومیت‌ها چیست؟

نشریه آلمانی در پایان گزارش خود از قول یک منبع نزدیک به بایرن که دستی بر امور پزشکی و فیزیوتراپی داشته و خواسته نامش فاش نشود، چنین نقل و نقولی را مطرح کرده است:در این قضیه فقط یک مساله خاص وجود ندارد. بلکه دلایل متعددی دخیل است. از چمن هیبریدی جدید محل تمرین که به واقع سخت است، باید برشمرده شود تا به جنجال میان مربی و پزشکان ذکر شود

این مقام حتی عنوان کرده خواسته زیاد پپ برای در انجام تمرین و بازی‌های سرعتی، فرصت کم برای ریکاوری و بی‌تفاوتی برابر مصدومیت‌های زیاد به عنوان عوامل مهم در این قضیه یاد کرده است.
 

موضع جدید رسانه‌ها علیه گواردیولا - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/290477/موضع-جدید-رسانه‌ها-علیه-گواردیولا
۲۹ دقیقه پیش - موضع جدید رسانه‌ها علیه گواردیولا. وقوع یک مصدومیت در جریان بازی با هامبورگ باعث شد برخی رسانه‌ها علیه مربی کاتالانی‌ بایرن مونیخ موضع گرفته ...
۳ ساعت پیش - گزارشی از موضع جدید رسانه‌ها علیه مربی باواریایی‌ها. بواتنگ،‌هفتمین مصدوم عضلانی فصل جاری بایرن/آقای گواردیولا، در تمرین بایرن چه می‌گذرد؟

موضع جدید رسانه ها علیه گواردیولا - مشرق نیوز | خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/15589564
۸ دقیقه پیش - به گزارش مشرق، کسب برد 2 بر یک جمعه شب مقابل هامبورگ در ورزشگاه ایمتخ آره نا باعث نشد تا کارشناسان و رسانه ها از پپ گواردیولا ساکت مانده و ...
۲۴ دقیقه پیش - وقوع یک مصدومیت در جریان بازی با هامبورگ باعث شد برخی رسانه ها علیه مربی کاتالانی بایرن مونیخ موضع گرفته و از وی انتقاد کنند.

موضع جدید رسانه‌ها علیه گواردیولا بعد از ظهر یکشنبه 4 بهمن ...

khabarche.ir/خبر/3943789/موضع-جدید-رسانه-ها-علیه-گواردیولا
۲۱ دقیقه پیش - وقوع یک مصدومیت در جریان بازی با هامبورگ باعث شد برخی رسانه‌ها علیه مربی کاتالانی‌ بایرن مونیخ موضع گرفته و از وی انتقاد کنند. منبع مشرق ...


موضع جدید رسانه‌ها علیه گواردیولا | News File

newsfile.ir/news/موضع+جدید+رسانه‌ها+علیه+گواردیولا
وقوع یک مصدومیت در جریان بازی با هامبورگ باعث شد برخی رسانه‌ها علیه مربی کاتالانی‌ بایرن مونیخ موضع گرفته و از وی انتقاد کنند.

گزارشی از موضع جدید رسانه ها علیه مربی باواریایی ها بواتنگ ...

newsfile.ir/news/گزارشی+از+موضع+جدید+رسانه+ها+علیه+مربی+باواریای...
گزارشی از موضع جدید رسانه ها علیه مربی باواریایی ها بواتنگ، هفتمین مصدوم عضلانی فصل جاری بایرن آقای گواردیولا، در تمرین بایرن چه می گذرد؟

موضع جدید رسانه‌ها علیه گواردیولا | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/160124/.../موضع-جدید-رسانه-ها-علیه-گواردیولا/
۲۶ دقیقه پیش - موضع جدید رسانه‌ها علیه گواردیولا وقوع یک مصدومیت در جریان بازی با هامبورگ باعث شد برخی رسانه‌ها علیه مربی کاتالانی‌ بایرن مونیخ موضع گرفته ...
۱۶ دقیقه پیش - موضع جدید رسانه‌ها علیه گواردیولا. ... با هامبورگ باعث شد برخی رسانه‌ها علیه مربی کاتالانی‌ بایرن مونیخ موضع ... رسانه‌های اسرائیلی در تله افتادند !

موضع جدید رسانهها علیه گواردیولا - لینک های داغ

addit.ir/u/موضع-جدید-رسانهها-علیه-گواردیولا
موضع جدید رسانهها علیه گواردیولا. تدبیر روایتی از حضور بابک زنجانی در مجلسحقوق نجومی منچسترسیتی برای گواردیولا امشب احتمال بارش خفیف برف در ارتفاعات ...
متاورزش- برنامه جدید هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال پس از حذف تیم امید در رقابت‌های انتخابی المپیک اعلام شد. به گزارش ... موضع جدید رسانه‌ها علیه گواردیولا. - برترین ...
۹ دقیقه پیش - موضع جدید رسانه‌ها علیه گواردیولا دارای ۵ خبر مرتبط .... چندین و چند بار علیه علی کفاشیان موضع گرفته که این موضوع ریشه در اختلافات قبلی دارد.
عکس/ سلفی دروازبان ملی پوش و ازبکستانی پرسپولیس و همسرشبازیکن جدید پرسپولیس تصویر زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد. [9580 بازدید]. 7 ساعت پيش.
اژه‌ای: در موضوع حمله به سفارت عربستان حدود ... اجرای حکم قاتل امام ... موضع جدید رسانه‌ها علیه گواردیولا · بیشتر بخوانید . ... الزامات حرکت جبهه ای در حوزه فرهنگ و رسانه.

خبرخوان ساتور - نرخ جدید مرغ و انواع ماهی در بازار

www.satoor.ir/news/2410924-نرخ-جدید-مرغ-و-انواع-ماهی-در-بازار.html
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع ماهی را در بازار اعلام کرد و گفت: قیمت ماهی قزل‌آلا نسبت به هفته قبل هزار تومان و ... موضع جدید رسانه‌ها علیه گواردیولا.
۱ ساعت پیش - بواتنگ، هفتمين مصدوم عضلاني فصل جاري بايرن/ آقاي گوارديولا! ... با هامبورگ باعث شد برخي رسانه‌ها عليه مربي کاتالاني‌ بايرن مونيخ موضع گرفته و ... داد اما باعث شد تا رسانه‌ها در نخستين روزهاي سال جديد ميلادي و در اولين هفته دور ...

مظلومی هر روز در استقلال تنهاتر می‌شود

www.iran-travelers.com/مظلومی-هر-روز-در-استقلال-تنهاتر-می‌شو.html
۵۰ ثانیه پیش - موضع جدید رسانه‌ها علیه گواردیولا ... در جریان بازی با هامبورگ باعث شد برخی رسانه‌ها علیه مربی کاتالانی‌ بایرن مونیخ موضع گرفته و از ادامه مطلب ».

بیانیه سازمان همکاری اسلامی علیه ایران - فرارو

fararu.com/fa/news/259706/بیانیه-سازمان-همکاری-اسلامی-علیه-ایران
۲ روز پیش - بازتاب اجرای قوانین جدید سفر به آمریکا از سوی دولت اوباما، موضع گیری سازمان همکاری ... سوریه، از جمله مهمترین موضوعاتی است که امروز مورد توجه مطبوعات و رسانه ها قرار گرفته است. .... مذاکرات پنهانی منچستریونایتد با گواردیولا.
۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گواردیولا: یک بار مسی را تعویض کردم علیه من موضع گرفت ... فراخوان کامرون برای انتخاب سرمربی جدید از طریق «توئیتر» ...
۳۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فکر کنم برای این موضوع هم باید صبور باشیم و بذاریم تاریخ قضاوت کنه ..... آقای صدا و سیما با پول مردم علیه خودشون جوسازی نکن. ... صدا وسیما از این کارها میکنه که بیشترمردم روی اوردن به ماهواره و رسانه های بیگانه ..... اگر خودمان سر مربی تیم ملی نباشیم و گواردیولا سر مربی باشه حاضریم هر کاری بکنیم تا ناموفق ...

در انتظار یک افشاگری بزرگ باشیم؟ - فیفادی | FifaDay.ir

fifaday.ir/در-انتظار-یک-افشاگری-بزرگ-باشیم؟/
کی روش که از مقبولیت عمومی خود مطلع است، در رسانه‌ها علیه دبیرکل جدید فدراسیون موضع می‌گیرد و به شدت او را می‌کوبد اما اسدی فعلا ترجیح می‌دهد سکوت کند و با ...

تمدید شیرینگ هوایی - رسانه ی خبری وبلاگی

ion.rasanetv.ir/list/تمدید+شیرینگ+هوایی.html
رسانه تی وی با جمع آوری پست های وبلاگها در یک جا , کار را برای کاربران راحت تر میکند. ... موضع جدید مفتی عربستان علیه «داعش» .... پپ گواردیولا بایرن مونیخ را در این فصل به تیم کاملى تبدیل نموده، با این وجود همچنان آینده همکارى این سرمربى ...
درسهایی از قرآن موضوع: اختصاصات حضرت علی علیه السلام ... گواردیولا: تا امضای قرارداد مقصدم‌مشخص‌نیست · گواردیولا: تا امضای قرارداد .... دانلود آهنگ های جدید.
۶ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - رویارویی ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا، همیشه بحث‌انگیز، پرحاشیه و در عین حال جذاب بوده است. ... گستره این هیاهو‌ها تا جایی وسعت یافت که رسانه‌ها از «رودررو شدن » این دو به ... اکنون بایرنی‌ها مربی جدیدی دارند و صاحب بازیکنان جدیدی نیز شده‌اند. ... از این موضوع با داشتن حس حسادت، جنگ تمام نشدنی کلامی خویش را علیه ...
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جبهه‌گیری تند مربی بایرن علیه رسانه ها؛ ... نشریات آلمانی معتقدند که بیشتر بازیکنان بایرن حرف‌های گواردیولا را متوجه نمی‌شوند، به همین خاطر در زمین ... این موضوع نشان می‌داد که او خیلی به زبان آلمانی مسلط نیست. در طول .... واکنش سوشا مکانی بعد از جذب دروازه‌بان جدید پرسپولیس + عکس · بیرانوند پرسپولیسی شد؟

رسوایی جدید رسانه انگلیسی فراخوان مجلس دولت علیه بی‌بی‌سی

www.langarnet.ir/.../رسوایی+جدید+رسانه+انگلیسی+فراخوان+مجلس+دول...
رسوایی جدید رسانه انگلیسی/ فراخوان مجلس و دولت علیه بی‌بی‌سی ... روابط عمومی جشنواره در ادامه به این موضوع اشاره کرد که، کاربران فضای مجازی میتوانند با با ...

سوژه جدید رسانه‌ها از گواردیولا :: مشرق نیوز - Like

pajvak.com/main/article/view/87275/سوژه-جدید-رسانه-ها-از-گواردیولا
۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سوژه جدید رسانه‌ها از گواردیولا. ... جدید فریدون آسرایی به نام "حالت چطوره" · دانلود آهنگ جدید امین حبیبی به نام "دیشب همین موقع" · دانلود آهنگ جدید عباس ...

زمان

www.zamannews.ir/
مطهری: نبایداز این ترسید که مجلسی علیه نظام تشکیل شود! .... مطالعات امنیت ملی اسرائیل با موضوع «چالش‌های امنیتی قرن 21» شرکت کرده بودند- هستیم. .... انتظار می رود که دولت اوباما به زودی تحریم های جدیدی علیه ایران برای آزمایشات موشکی .... چند رسانه ای ... بزرگترین حسرت مهدی مهدوی کیا · گواردیولا مذاکراتش را با منچستر آغاز کرد ...

کارزار رسانه‌های آلمان در حمایت از پناه‌جویان - Deutsche Welle

www.dw.com/fa-ir/کارزار-رسانههای-آلمان-در-حمایت-از.../a-18634627
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شبکه‌ی اول تلویزیون آلمان کارزار روشنگرانه‌ی تازه‌ای علیه جو ضد پناه‌جویی در آلمان به‌راه انداخته است ... در باره‌ی این موضع که "آلمان باید حتی پناه‌جویان اقتصادی را هم بپذیرد" ... پناهندگی این افراد، در ماه‌های اخیر بیش از ۶۵۰ کارمند جدید استخدام کرده است ... هفته ۱۷ همچنین با خبر وداع پپ گواردیولا از بایرن مونیخ همراه بود.
۱۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بعد از آنکه بیشتر رسانه‌های اروپایی، وی را مربی فصل آینده ... وی در ارتباط با موضوع وداعش با مونیخی‌ها همچنین عنوان کرد: دوست دارم با شهرهای جدید و رستوران‌های تازه آشنا شوم. ... گواردیولا همچنین در مورد استخدام زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید ... دگردیسی اصلاح طلبان در رابطه با هاشمی/ از تقلب علیه.
۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شبکه اطلاع رسانی راه دانا-حرف های جدید مایلی کهن علیه کی روش و پیروانی : مدیر تیم ... مایلی‌کهن در مورد این عیادت و حواشی که پس از آن برخی رسانه‌ها برایش ایجاد کردند و .... رنج می‌برند و با خانواده‌های‌شان مشکلات فراوانی دارند چرا آقایان اسلامیان و تاج 180 درجه تغییر موضع دادند. .... گواردیولا: از بازیکنانم تشکر می‌کنم ...
۲ روز پیش - اجرای قوانین جدید ویزا در آمریکا، از جمله مهمترین موضوعاتی است که امروز مورد توجه مطبوعات و رسانه های بین المللی قرار گرفته است. ... برگزاری نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی با موضوع تنش های اخیر در روابط ایران و عربستان، از جمله دیگر موضوعات مورد توجه امروز .... مذاکرات پنهانی منچستریونایتد با گواردیولا ...
۲۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - درخواست کلینتون برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران ... ناگفته نماند در طول تبلیغات انتخاباتی کلینتون، رسانه ها همواره گزارش هایی را مبنی بر ...

افشاگری بزرگ علیه پپ گواردیولا - صنعت بیمه

www.sanatebime.ir/fa/news/15418/افشاگری-بزرگ-علیه-پپ-گواردیولا
۲۷ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - راسل اخیرا در گفتگویی از همه بارسلونایی ها خواسته هوادار گواردیولا باشند ... این بخشی از صحبت های جدید تیتو ویلانوواست که به تیتر اول تمام رسانه های حامی ... حال حاضر بارسلونا با موضع گیری در مورد مشاجره اخیر گواردیولا و راسل ...

به لایحه تحریم‌های جدید علیه ایران متعهد هستیم/ مطبوعات از ...

news.tamashagar.com/news/.../به-لایحه-تحریم-های-جدید-علیه-ایران-متعهد...
۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - زیدان:گواردیولا بایرن را به سطح دیگری رسانده ... به لایحه تحریم‌های جدید علیه ایران متعهد هستیم/ مطبوعات از اظهارات ما ... «من امروز می‌نویسم تا برخی از سوء برداشت‌ها در مطبوعات در خصوص موضع ما درباره لایحه تحریم‌های سنا علیه ایران را اصلاح کنم.برخی از این رسانه‌ها اعلام کردند که ما (آیپک) با عدم درخواست برای ...
۱۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سرمربی تیم فوتبال بایرن به رکورد جدیدی پس از 2 سال و 4 ماه از ... این پیروزی باعث شد تا پپ گواردیولا به رکورد جدیدی در بایرن دست یابد. ... ۵) در صورت وارد کردن ایمیل خود ، پس از تعیین تکلیف نظر موضوع به اطلاع ... زلزله قریب‌الوقوع در رسانه ملی ... مجوز اوباما برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران/ بهانه عوض شد!
۱۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سند جدید استراتژیک امنیت ملی روسیه که در روزهای آخر سال 2015 میلادی به‌وسیله رئیس‌جمهوری روسیه امضا شد، تحلیل‌های زیادی را در رسانه‌های غربی به همراه داشته است. ... آمدن چنین سندی شده است، چنانکه انتظار آن می‌رفت و موضوع شگفت‌آوری نبود. ... همچنین این سند عاملی برای تمدید تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه مسکو ...
19:56 عکس / سرخی گواردیولا به گرانادا پیوست ! ... اتحادیه رسانه‌های اسپانیا قصد دارد شکایتی علیه دنی آلوس، مدافع بارسلونا تنظیم کند. ... این موضوع با واکنش باشگاه بارسلونا نیز روبرو شد و حالا اتحادیه رسانه‌های اسپانیا قصد دارد ... در بیانیه جدید بارسا آمده:" باشگاه از اعضای خود در مراجع قانونی دفاع خواهد کرد و آلوس نیز می‌تواند از ...
مربی ,هیتسفلد ,آلمانی ,کاتالانی ,بایرن ,گواردیولا ,کاتالانی هستم ,روحیه آلمانی ,بازیکنان ... انتقاداتی که اوتمار هیتسفلد علیه پپ گواردیولا داشته کاملا باعث خشم مربی اسپانیایی بایرن ... دانلود سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع از تهران تا کربلا (1394/07/27) ( ج 5 اضافه شد ) .... آپلود رایگانآهنگ جدیدکسب در آمدبستن اين پنجره.

پرونده‌ای که فدراسیون علیه عربستان رو می‌کند - دانلود آهنگ جدید

patogh-90.ir/2016/01/پرونده‌ای-که-فدراسیون-علیه-عربستان-رو/
۲۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حاضران در جلسه حتی به مطالب اخیرا رسانه های عربستانی اشاره کردند و گفتند: ... شد علی کفاشیان و فدراسیون بدون اینکه چندان در رسانه ها به این موضوع بپردازند، از ... هیدینک: گواردیولا توانایی کسب موفقیت با هر تیمی را در جهان دارد ...

هیاهوی تازه در آلمان علیه گواردیولا - اخبار

www.wikipg.com/news/3811547/هیاهوی-تازه-در-آلمان-علیه-گواردیولا
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اظهارات انتقادی کاپیتان اسبق بایرن علیه پپ گواردیولا و تفکرات تاکتیکی‌اش، ... افریقای جنوبی در مورد موضوع البشیر از دادگاه لاهه مهلت خواست --173 ثانيه قبل · خود را ... در این حال رسانه‌ها نیز موج جدید ایجاد شده را منعکس کردند.

اردوغان: بعضي طرف‌ها مي‌خواهند ازموضع روسيه عليه ترکيه ...

puyesh.net/.../news/.../اردوغان-بعضي-طرف‌ها-مي‌خواهند-ازموضع-روسيه-علي...
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اردوغان: بعضي طرف‌ها مي‌خواهند ازموضع روسيه عليه ترکيه سوء‌استفاده کنند. رئیس جمهور ترکیه، بعضی طرف ها را به سوء استفاده از موضع مسکو علیه ... ما دست در دست یکدیگر ترکیه جدید و پیشرفته را خواهیم ساخت و آن را جشن خواهیم گرفت. ... طعنه محمد جواد ظریف به رسانه ملی به خاطر برنامه 90 فردوسی پور در برنامه زنده!

گواردیولا در کتاب جدیدش دلیل اصلی جدایی اش از بارسا را ...

www.tarafdari.com/.../گواردیولا-در-کتاب-جدیدش-دلیل-اصلی-جدایی-اش-ا...
۲۵ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در اینجا بخشی از کتاب جدید گواردیولا را با هم می خوانیم. ... پنج ماه بعد از جدایی گواردیولا از بارسا، بازار شایعات بسیار داغ بود، در رسانه ها پپ به تیم ... جدایی از بارسا بسیار دشوار بود و گواردیولا اولین نفر، دستیار خود استیارت را از این موضوع ... مجمع بارسلونا را متقاعد کرد که رای به اقدام قانونی علیه لاپورتا بدهند.

“ارتداد در محکمه اجتهاد” در شماره جدید مجله پنجره - وب سایت ظهور

zohur.net/1.htm
حمایت از “بابک زنجانی”، سوژه جدید جدید bbc برای جنگ روانی علیه انقلاب اسلامی .... رسانه‌ها هم موضوع را تحریف و تصویر جبهه اسلامیه را تخریب می‌کنند. ...... به گزارش ظهور به نقل از مهر، گواردیولا از زمان حضور در بایرن مونیخ تحت تاثیر عملکرد “مانوئل ...

عكس جديد از فیلیکس ماگات 2016 - زيبا 2016 94-95

www.photoactor.faryan.in/2015/10/.../عكس-جديد-از-فیلیکس-ماگات-20...
۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عكس جديد از فیلیکس ماگات 2016 ... 2015 به گزارش "ورزش سه"، فلیکس ماگات بار دیگر علیه پپ گواردیولا موضع گرفت:" باید ولی مشکل اینجاست ...

خبرگزاری تسنیم - دلایل پشت پرده اختلاف گواردیولا و ...

www.tasnimnews.com/.../news/.../دلایل-پشت-پرده-اختلاف-گواردیولا-و-...
۲۲ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته اختلافات میان پپ گواردیولا، ... آورد و مدیران این باشگاه وارد دور جدیدی شد زمانی که گواردیولا ساندرو روسل، ... کار مانع از بازتاب گسترده اظهارات جنجالی گواردیولا در رسانه‌های جهان نشد. ... او گفت افراد زیادی با استفاده از موضوع بیماری تیتو علیه او، برخی چیزها را از حد گذرانده‌اند.

ماگات:بهتر است شواین‌اشتایگربایرن را ترک کند :: ورزش 3

www.varzesh3.com/news/.../ماگات-بهتر-است-شواین‌اشتایگربایرن-را-ت...
۱۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... "ورزش سه"، فلیکس ماگات بار دیگر علیه پپ گواردیولا موضع گرفت:" ... خوبی است، چونکه باستین آنجا با یک فضای جدید متفاوت روبرو خواهد شد و ...

از هنرنمایی رمبو تا سنگ تمام خانم خواننده + فیلم و عکس

www.aftabejonoob.ir/news/.../مبارزه-نرم-با-داعش؛-از-هنرنمایی-رمبو-تا-...
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بسیاری از هنرمندان و منتقدان بر این باورند که رسانه و هنر می تواند، نقش بارز و مهمی ... جنگی که هم اکنون جامعه بین المللی علیه داعش دست به آن زده است، تنها بعد نظامی ... موضوع به سخره گرفتن داعش در آمریکا به صورت پخش تئاتری کمدی از برنامه .... این خواننده روی سن، شیوه وی در مبارزه با داعش، شیوه جدیدی شمرده می شود.
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تا پیش از سال 2014 چند کتاب درباره پپ گواردیولا نوشته شده بودند که .... در کتاب جدیدی که گواردیولا با ویرایش این روزنامه نگار معروف نوشته، دلیل ... پنج ماه بعد از جدایی گواردیولا از بارسا، بازار شایعات بسیار داغ بود، در رسانه ها پپ به تیم ... مجمع بارسلونا را متقاعد کرد که رای به اقدام قانونی علیه لاپورتا بدهند.
مراسم تقبیح عملیات تروریستی علیه فعالان رسانه ای ... طبق اعلام یک رسانه انگلیسی باشگاه فوتبال منچسترسیتی با انعقاد قراردادی "براهیم ... "پره گواردیولا"، مدیر برنامه های "لوییس سوارز"، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، در این انتقال نقش داشته است. ... را بر عهده داشته و این موضوع به توافق دو باشگاه برای این قرارداد بی ارتباط نیست.

دلایل پشت پرده اختلاف گواردیولا و بارسایی‌ها | فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/content/41489
۲۲ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - روسل و گواردیولا همواره با فاصله‌ای زیاد از یکدیگر در بارسلونا کار می‌کردند. ... اعلام نام تیتو ویلانووا به عنوان مربی جدید تیم درست در همان روز، چندان باب طبع گواردیولا نبود و جرقه ... او گفت افراد زیادی با استفاده از موضوع بیماری تیتو علیه او، برخی چیزها را از حد گذرانده‌اند. .... دست دادن ظریف - اوباما در رسانه ها + عکس.
۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حضور گواردیولا در فوتبال آلمان موضوع ساده ای نیست. ... که علیه داور، رسانه ها و حتی همکاران خود یعنی مربیان تیم های رقیب موضع ... یک الگوی جدید.
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آغاز دور جدید گفت و گوهای هسته یی ایران و آمریکا از امروز در مونترو ... فضای حاکم بر روابط واشنگتن و تل آویو بر سر موضوع هسته یی ایران دانستند. .... اگر توافقی انجام شود، رسانه های آمریکایی از ابهام بر سر توافق هسته ای ایران .... گواردیولا در پایان فصل از بایرن خداحافظی می کند/آنچلوتی سرمربی آینده باواریایی ها ...

شایعه جدید بمب گذاری درا ایران توسط داعش

iruni.ir/search/?...شایعه%20جدید%20بمب%20گذاری%20درا%20ایران%20...
پیشنهاد هیئت انگلیسی به ایران؛ ائتلاف جدید علیه داعش تشکیل دهیم ... به گزارش ایرنا، العهد افزود: برخی رسانه ها در حال ترویج شايعه بمباران اشتباهی یک کاروان شامل چند ... هوایی خود را علیه مواضع گروه تروریستی تکفیری داعش از ناوهواپیمابر شارل دوگل آغاز کرد. .... عجیب‌ترین شایعه درباره آینده گواردیولا: پپ در خانه دشمن کاتالان‌ها!

نيمار: از رييس سانتوس حالم به هم مي‌خورد - خبرگزاری کلبه ...

kolbekhabar.ir/1392/12/نيمار-از-رييس-سانتوس-حالم-به-هم-مي‌خور.html/
۱ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش فارس، یک شاکی خصوصی با تشکیل پرونده علیه روسل اعلام کرده ... دی اولیویرا، رییس پیشین سانتوس هم تاکید کرده این موضوع را پیگیری می‌کند ... از به خاطر صحبت‌هایی که در رسانه‌ها علیه ما صورت گرفته موضع‌گیری کنم. ... گواردیولا: آرسنال با 9 بازیکن دفاع می‌کرد ... آغاز مراحل ساخت گنبد جدید کربلا.
۸ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - صحبتهاي جنجالي لاوره عليه استقلال در رسانه صربستاني ... در اوکراين آنها به من گفتند که همه چيز حل شده است اما در ايران اين موضوع کاملا .... 90/ آيا زيدان، گوارديولاي رئال مي‌شود؟ ... 90/ بحران جديد به سود رئال و زيدان؛ چرا و چگونه؟

تحریم های جدید آمریکا علیه کره شمالی؛ رای گیری کنگره در ...

payeshonline.com/news/.../تحریم-های-جدید-آمریکا-علیه-کره-شمالی؛-رای-...
۲۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نمایندگان کنگره با تصویب قانون جدیدی تحریم هایی شدید اقتصادی ... در همین حال نمایندگان جمهوری خواه کنگره درصدد ارتباط آزمایش هسته ای کره شمالی به موضوع توافق هسته ای با ایران هستند ... گواردیولا مذاکراتش را با منچستریونایتد آغاز کرد .... در تلویزیون و رسانه ها می بینیم پرداخته و جزئیاتی از زندگی خصوصی ...

جمهور - داعش به حیث دین جدید

jomhornews.com/doc/article/fa/52811/
۲۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دین جدید داعش که مولود همگرایی اطلاعاتی امریکا، انگلیس و اسراییل است، با پشتوانه های نیرومند مالی، پولی، تسلیحاتی و تبلیغاتی و رسانه ای وارد کارزاری بزرگ و تاریخی علیه اسلام ... گواردیولا: در بایرن،هاینکس‌ وهیتسفلدازمن‌مهمتر هستند ... از ایجاد این دین، تقویت موضع اسراییل در برابر تغییرات نگران کننده و ...

28 دقیقه پیش همه نبردهای رسانه ای گواردیولا و مورینیو - جاست ...

soli.jusfun.in/pjus534021_28-دقیقه-پیش-همه-نبردهای-رسانه-ای-گواردیو...
جام نیوز JamNews موضع امریکا و و اخبار رادیو اسراییل سه شنبه 13 ... اونس جهانی طلا 1086 20 طلای 18 عیار 89 410 سکه طرح قدیم 874 000 سکه طرح جدید 874 000 نیم سکه. ... کپی محسن فروزان از روی دست سوارز و گواردیولا علیه مهدی رحمتی دروازه سیاه ...

تداوم جنجال رسانه‌ای علیه ایران در کویت

iusfestivals.ir/تداوم-جنجال-رسانه‌ای-علیه-ایران-در-کو/
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سکه طرح جدید, △895,000 ... تداوم جنجال رسانه‌ای علیه ایران در کویت ... السیاسه» که سیاست ضد ایرانی و ضد مقاومت دارد، امروز خواستار تشدید مواضع سیاسی کشورهای عربی علیه ایران شد. ... ایبرا می‌خواست گواردیولا را کتک بزند!

پارگی شلوار گواردیولا سوژه رسانه ها شد - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/.../پارگی-شلوار-گواردیولا-سوژه-رسانه-ها-شد
فشار بالای دیدار بایرن و پورتو در لیگ قهرمانان اروپا بر روی گواردیولا باعث شد تا وی سوژه رسانه‌ها شود. ... پارگی شلوار گواردیولا سوژه رسانه ها شد. فشار بالای دیدار ... پدیده جدید؛فبرستان حیوانات خانگی .... در تمام طول روز یک دانه تصمیم هم علیه خودم نتوانستم بگیرم .... سبحانی نیا: ایران در هیچ موضوع دیگری با آمریکا مذاکره نخواهدکرد.

حمایت اوباما از تحریم جدید علیه ایران بایگانی - گالری عکس

picphoto.blogpart.ir/tag/حمایت-اوباما-از-تحریم-جدید-علیه-ایران/
۲۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه / بایگانی برچسب: حمایت اوباما از تحریم جدید علیه ایران ... آذر ۲۵, ۱۳۹۴ اخبار دیدگاه‌ها برای مانور رسانه ای برای تحریم جدید ایران بسته هستند 4 ... برترین ها: پیش‌نویس قطعنامه ۱+۵ برای بسته‌شدن موضوع پی‌ام‌دی در جلسه فوق‌العاده ... شاگردان پپ گواردیولا برخلاف انتظارها در این دیدار تنها یک بار توانستند دروازه ...

خبری که دنیا را تکان داد: گواردیولا نشان قیصری گرفت!

www.akharinnews.com/.../1404-خبری-که-دنیا-را-تکان-داد-گواردیولا-ن...
۲۹ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - البته رسانه‌های مختلف در روزهای اخیر اخباری در مورد گفت‌وگوهای پپ ... "کوریره دلو اسپورت" چاپ اسپانیا تصمیم گوآردیولا را "شگفتی جدید" او خوانده ...

ترکیه و رسانه‌های ایران/تنش یا تعامل؟ - تدبیر و امید

tadbirvaomid.ir/fa/news/78409/ترکیه-و-رسانه‌های-ایرانتنش-یا-تعامل
۲۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در حوزه رسانه دولتی TRT ترکیه نیز وضعیت به همین منوال است. ... تحریم انتخابات ریاست جمهوری 1392 و تحریک شهروندان علیه کشور است. ... ایران به وزارت خارجه ترکیه با موضوع تذکر پیرامون برخی گزارش‌های رسانه‌های ایران منتشر شد ... اما امید ‌می‌رود با دقت نظر به این الگو شاهد ترمیم روابط در سال میلادی جدید باشیم.

خبرنامه دانشجویان ایران | ابتکار خطاب به سرافراز: «چرا ...

iusnews.ir/.../news.../ابتکار-خطاب-به-سرافراز:-«چرا-اعتراض-کارکنان-م...
۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... به کمیته انضباطی گواردیولا، مسی را به منچسترسیتی می کشاند خبر بد موسی کمالی ... موضع سفیر سوریه در قبال اعدام شیخ نمر سوشا مکانی در زندان می‌ماند ... در دوره جدید به رغم تنگناهای معیشتی و مالی دولت، تلاشی جدی برای بهبود ... است که برجسته‌سازی اعتراضات صنفی، سازماندهی جدید رسانه ملی علیه دولت یازدهم ...

رسانه های ایران، تونی اولیویرا نماینده اوپوزسیون است ...

oyrenci-sesi.info/yeni/11123
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اؤیرنجی سسی: موج جدید حمله علیه تونی اولیویرا سرمربی سابق تیم تراختور وارد ... در همین حال امروز روزنامه ورزشی ایران نیز با اختصاص صفحه به این موضوع علیه تونی حمله کرده و مردم ... گواردیولا از استقلال طلبان کاتالان حمایت کرد.
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آر اس اس ادامه · جنگ رسانه‌ای عربستان علیه ایران ... بیانیه فوری اوباما درباره دو قانون با موضوع ایران و سوریه. پربیننده های ... شاهکار نقل و انتقالاتی جدید استقلال / بازیکن پر سر و صدا در لیست سیاه؟! بمب تاریخی ... وحید هاشمیان عکس / پپ گواردیولا و یک پرسپولیسی در یک قاب ... وحید هاشمیان و پپ گواردیولا. 109.
۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصویب قانون محدودیت ویزا فاز جدیدی از "تحریم‌ها" علیه ایران است ... برجام است و باید وزارت امور خارجه دراین‌باره موضع قاطع و صریحی بگیرد.
گریگوری ، برداشت خود از آغاز فصل جدید توسط پاریس سن ژرمن بیان کنید ؟ ..... او که اخیرا در مصاحبه های مختلفی علیه گواردیولا موضع گیری کرده بود، در کتاب .... من از خواندن مطالبی راجع به شرایط سنی ام در رسانه های مختلف خبری واقعا تعجب کردم.

مرجع خبری رئال مادرید

real-madrid.ir/old/index.php?option=com_content&limitstart=810
مورینیو در دو فصل اخیر علیه مربیان تیمهای حریف مثل گواردیولا و پرسیادو ، داوران ... مربی حتی در مقطعی که علیه فرا انسانی نظیر کریستیانو هم موضع گرفت . ... می تواند فصل بعد سوژه جدیدی را برای جنجال های رسانه ای بی دلیل برای خودش جور کند ؟
موضع‌گیری جدید آیت‌الله مکارم درباره حج | فرهنگ نیوز30 دقیقه قبل ... آیت‌الله مکارم‌شیرازی ... الف - موضع گیری آیت الله مکارم شیرازی علیه اعزام حجاج ایرانی به عمره ... خلاصه: متن زیر ... کردیم رسانه ای نشود اما رسانه ای شد و باید چندنکته درباره آن بیان کنیم.وی ادامه داد: سووال . ..... گوارديولا: تعويض دانته، تاکتيکي بود. عکس: جاذبه های ...
۱۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نظرسنجی. نظر شما در خصوص طراحی سایت جدید ایران ورزشی چیست؟ عالی; خوب; متوسط; ضعیف. یادداشت روز. 25 آبان روز پهلوانان حقیقی ...
۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اظهارات تند وزیر دادگستری لبنان علیه ایران · برنج تاریخ گذشته دولتی در سفره ملت! ... انرژی برد -برد؛ وقتی می‌شود برای ۶۲۵ سال گواردیولا را برای مربی گری تیم ... نمانده است و اخبار مذاکرات، حالا به داغ‌ترین خبرهای رسانه‌ها تبدیل شده است. ... و گام‌های مهمی در جهت تبیین موضع به حق کشورمان در مذاکرات و اهمیت انرژی ...
او گفت افراد زیادی با استفاده از موضوع بیماری تیتو علیه او، برخی چیزها را از حد ... کلید واژه ها پپ گواردیولا بارسلونا اضافه کردن دیدگاه جدید نام شما ایمیل اطلاعات ... ۸ بعلاوه ۸ میشود : جهت ارسال دکمه را به چپ بکشید پربازدیدها پربحث‌ها رسانه ای در ...

تهدید گواردیولا از سوی افراطیون مادریدی

www.fardanews.com/fa/news/.../تهدید-گواردیولا-از-سوی-افراطیون-مادری...
۳۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبر حمایت گواردیولا از حزب جدایی طلب کاتالونیا در شبکه‌های اجتماعی و ... فرناندس دیاس، وزیر کشور اسپانیا، در واکنش به این موضوع، ضمن انتقاد از اقدام گواردیولا گفت: این حرکت گواردیولا به ... از سوی دیگر و از روز گذشته این شایعه در رسانه های اسپانیایی منتشر ... اطلاعاتی جدید درباره حادثه سقوط هواپیمای روسیه.

الف - گواردیولا در رئال مادرید ؟

alef.ir/vdci5papyt1azp2.cbct.html?31txt
۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گواردیولا، از وکیل باشگاه رئال مادرید پیشنهاد رسمی دریافت کرده و البته این گزاره خبری ادعای ... این در حالی است که رسانه‌های اروپایی در دو روز گذشته از مذاکرات پیشرفته ... نسل نو شهرهای جدید در راه است ... ۵. تایید صلاحیت فله ای برای بازی سیاسی علیه شورای نگهبان .... ورود سازمان‌بازرسی به موضوع آلودگی هوا.
عربستان به جوسازی خود علیه ایران ادامه می‌دهد و حتی با فشارهای سیاسی در تلاش است تا کشورهای مختلف را از سفر به ایران برای حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا منع ...
۵ روز پیش - اعمال تحریمهای جدید آمریکا علیه ایران در شرایطی است که واشنگتن این اقدام را 2 هفته به ... سبحانی‌نیا: موضع ایران در مذاکرات با آژانس و 1+5 تغییر ناپذیر است هموطن سلام - سياسي ... این در حالی است که رسانه های ترکیه به سیاست های اردوغان برای عدم انتقادپذیر بودن دولت. ... لام:با سه‌گانه با گواردیولا خداحافظی می‌کنیم.

حملات علی کریمی و مایلی‌کهن علیه دایی در نود - جمهوریت

www.jomhouriat.ir/fa/.../حملات-علی-کریمی-و-مایلی‌کهن-علیه-دایی-در-نو...
۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هنوز هفته بیست و هفتم لیگ برتر به پایان نرسیده و این موضوع باعث شد تا بخش مهمی از ... ولاسکو در پاسخ به این سوال که کدام مربیان فوتبال در جهان را بیشتر می پسندد گفت:«فرگوسن و گواردیولا. ... در سال 1982 همه رسانه ها علیه ایتالیا بودند اما آنها قهرمان شدند. .... تمهید جدید «نود» برای پخش تصاویر «فرامنشوری» !
۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گواردیولا مشتری جدید پیدا کرد ... جنجال‌سازی رسانه قطری درباره لباس تیم امید! ... موضع تند بازیکنان پرسپولیس علیه تصمیم مدیریتی باشگاه.
۲۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ترامپ پیش‌تر نیز در ۱۹نوامبر (۲۸ آبان) با موضع گیری علیه مسلمانان ثبت اطلاعات مسلمانانی را که به خاک آمریکا ... گواردیولا مشتری جدید پیدا کرد ...
۲ روز پیش - او بدر کتاب جدید خود تحت عنوان مأموریت محرمانه پپ که در مورد نخستین ... باوئر نیز عنوان کرد انتخاب گواردیولا منچستریونایتد است و رسانه ها به اشتباه او را مربی آینده سیتی می‌دانند. او درباره این موضوع گفته بود: پپ برای تمامی باشگاه‌های بزرگ ... تکذیب سخنان دبیرکل جامعه روحانیت و امام جمعه تهران علیه یادگار ...

بازیکن جدید پرسپولیس در کنار روبرتو باجو و گواردیولا/عکس

namehnews.ir/.../news/.../بازیکن-جدید-پرسپولیس-در-کنار-روبرتو-با...
۱۸ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بازیکن جدید پرسپولیس در کنار روبرتو باجو و گواردیولا/عکس. چندرسانه‌ای .... کفاشیان و شیوه جدید ممنوع التصویری در رسانه ملی · خاطره جالب ...
۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش فوتبال آنلاین روزنامه نود سرنخ جدیدی از فاجعه منا رو کرده است. ... ما یک رسانه ورزشی هستیم و نه سیاسی و شاید پرداختن به موضوعاتی نظیر فاجعه ... آیا در پشت پرده این اتفاق و کشتار هولناک توطئه ای بر علیه حجاج بعضی از ... شاید هم موضوع خیلی پیچیده تر از این باشد حداقل خاطره دوست و همکار ما علیرضا ...

پایتخت - ورزش

www.paytakhtpress.ir/sport
حمله عجیب سرمربی تراکتورسازی به رسانه‌ها؛ · شمسایی ساز .... عکس های خصوصی همسر خرید جدید پرسپولیس از اینستاگرام پاک شد! سورپرایز ... چرا گواردیولا اعلام نمی کند به سیتی می‌رود؟ ... موضوع "بیرانوند" در صلاحیت کمیته انضباطی نیست.

رسانه - صفحه اصلی

tablet4you.ir/tag/رسانه%20.html
سرهنگ پاسدار جواد قهرمانزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه مرند گفت: همزمان با دهه کرامت بیش از 50 برنامه ... گویا شلوار “گواردیولا” برای او بسیار تنگ بوده است! ... یه چیزی اصله اونم این موضوع که رسانه هیچ وقت نتونسته در این سرزمین جایگاه خودش رو پیدا کنه . .... رنو شریک انحصاری سایپا نمی شود / تولید داستر جدید در پارس خودرو.
۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبرگزاري آريا-وزارت خزانه داري آمريکا از طرح اعمال تحريم هاي جديد ضد ايران خبر داد. ... گوارديولا:پيروزي‌مهمي‌پس‌از‌تعطيلات‌کسب‌کرديم ... رسانه و هنر ... کارشکني جديد آمريکا در اجراي برجام؛ دولت اوباما در حال تهيه بسته تحريم هاي جديد عليه ايران .... اعمال تحريم هايي بر افراد زيادي مي شود که در اين موضوع مشارکت داشتند.

90tv.ir :: متن نامه محیط زیست برای تعطیلی مسابقات لیگ ...

90tv.ir/news/.../متن-نامه-محیط-زیست-برای-تعطیلی-مسابقات-لیگ-برت...
۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازتاب گسترده خبر دستگیری سوشا مکانی در رسانه های جهان ... ۱۸:۳۱ ماتئوس: هیچ‌گاه عشق واقعی بین گواردیولا و بازیکنان بایرن وجود نداشته است; ۱۸:۲۲ ... ۱۷:۲۷ رسمی؛ پلاتینی علیه حکم محرومیتش تجدیدنظر خواهی می‌کند; ۱۷:۲۵ جام جهانی ... ۱۳:۲۱ موضع جدید باشگاه سایپا: استقلال شهباززاده را بدهد، ترابی را تقدیمش ...

اتفاق ويژه | موضع شديد علی دايی عليه پرسپوليس! | نگاه ورزش

www.negahevarzesh.com/.../اتفاق-ويژه-موضع-شديد-علی-دايی-عليه-پر...
۲۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نگاه ورزش - علی دایی یک بار دیگر تیغ تند انتقاد و فحاشی هواداران پرسپولیس را در ورزشگاه تجربه کرد و این البته اولین بار نبود که او این فضا را ...

درخواست آمریکا برای بسته شدن پرونده «پی ام دی»/ ادعاهای ...

www.beytoote.com › اخبار › اخبار سیاست خارجی
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اخبار,اخباربین الملل ,رسانه های بین الملل ... ادعاهای وزیر خارجه ترکیه علیه ایران، موضوعی است که شبکه خبری .... ایده جدید رئیس‌جمهور چین برای خاورمیانه/ سفر جان کری به منطقه با موضوع ایران .... گواردیولا گرانترین مربی جهان می شود؟
۲۵ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چند رسانه ای ... اين مصاحبه مهاجم جديد استقلال، واكنش هواداران پرسپوليس در فضاي مجازي را در پي ... همان‌طور كه خيلي از هواداران در بازي‌هاي قبل، عليه بهزاد غلامپور موضع ... مولر: برایم مهم نیست که گواردیولا قراردادش را تمدید می‌کند یا نه.

- ورزشی - شبکه نیوز

shabakenews.com/sport
اظهارات جدید نوبخت درخصوص تیم اقتصادی دولت .... بازیکنان تیم ملی والیبال ایران معتقدند که موضوع حضور ولاسکو در ایران به دو سال پیش باز می گردد و بهتر است ...

پایان کار گواردیولا در بایرن مونیخ | متا ورزش

www.metavarzesh.com/73416/پایان-کار-گواردیولا-در-مونیخ/
۲۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متا ورزش- رسانه های اروپایی خبرهایی مبنی بر علاقه گواردیولا به حضور در لیگ جزیره می دهند. ... اوست اما احساس گواردیولا این است که اکنون باید یک چالش جدید را تجربه کند و ... همین موضوع علاقه سیتیزن ها را برای جذب گواردیولا افزایش می دهد. .... از خوزه میتونه باشه واسه چلسی که بقیه حاظر باشن بر علیه مو خیانت کنن!

تهدید رهبر ایران علیه عربستان - آخرین مطالب

tehranblogs.ir/list/تهدید+رهبر+ایران+علیه+عربستان.html
ما مرد جنگیم،لذا اینکه بخواهیم حرفهایی که از سوی عربستان در رسانه ها مطرح میشود را بدهیم،این کار ما .... اولین موضع گیری پادشاه جدید عربستان سعودی درباره ایران.

موضع آیت‌الله خامنه‌ای علیه آمریکا مانند موضع آیت‌الله خمینی است

betanews.ir/R221051.html
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - موضع آیت‌الله خامنه‌ای علیه آمریکا مانند موضع آیت‌الله خمینی است. چهارشنبه ۲۸ مرداد .... پایگاه اطلاع رسانه ای دفتر مقام معظم رهبری. پایگاه اطلاع .... ناوری جدیدی برای تعیین زمان اثر انگشت · لاله اسکندری، ... رکورد گوآردیولا شكسته نشد.

ادعای داعش درمورد سردار سلیمانی | جستجو | اسپیناد

espinad.com/list/ادعای-داعش-درمورد-سردار-سلیمانی.html
چهره سال 1393 یک نظامی است و همین موضوع جالب است. .... طی روزهای اخیر و در پی اعلام راهبرد جدید دولت آمریکا علیه داعش، رسانه ها به پوشش اخبار تلاش های غرب برای ...

مسی، والدز و گواردیولا، رکوردشکنان جدید بارسا - خبرگزاری ...

www.bornanews.ir/بخش-اخبار-38/85110-مسی-والدز-گواردیولا
۱۱ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - سرمربی، مهاجم و دروازه بان بارسلونا در بازی دیشب مقابل ویکتوریا پلاژن موفق به ثبت یک رکورد جدید به نام خود شدند.
رسانه جدید - چهره گشايي از نيمه پنهان رايش سوم - هنری علمی فرهنگی اجتماعی ورزشی سلامت. ... اين مطلب ترجمه‌اي است از مقاله جديد روزنامه دي ولت آلمان كه به همين موضوع پرداخته است: ... زماني‌كه اوضاع جنگ به تدريج عليه هيتلر تغييركرد، وي آنچنان در آثار تخيلي كارل مي غرق شده بود كه گويي به .... حرف‌های گواردیولا درباره حریف ایران (عکس)
 
 

نیوفید


لینک منبع و پست :موضع جدید رسانه‌ها علیه گواردیولا
http://newfeeds.rozblog.com/post/1489/%D9%85%D9%88%D8%B6%D8%B9-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87%D9%87%D8%A7-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%87-%DA%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%84%D8%A7.html
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 4,982
  • بازدید سال : 58,462
  • بازدید کلی : 1,857,134
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون