loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 128 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)
بلايي که در نبود عشق بر سر اين زن آمد (عکس)

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : بلايي که در نبود عشق بر سر اين زن آمد (عکس)



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




بلايي که در نبود عشق بر سر اين زن آمد (عکس)

بلايي که در نبود عشق بر سر اين زن آمد (عکس). به گزارش ايران ناز: براساس گزارش پليس در پي يک تماس مبني بر وقوع يک جنايت هولناک ماموران خود را به محل جنايت که  ...

آدرس : کليک کنيد
گنجور » عطار » ديوان اشعار » غزليات

غزل شماره ??: عشق جانان همچو شمعم از قدم تا سر بسوخت. غزل شماره ??: ... غزل شماره ??: راه عشق او که اکسير بلاست ... غزل شماره ??: دوش ناگه آمد و در جان نشست ... غزل شماره ???: در ده خبر است اين که ز مه ده خبري نيست ... غزل شماره ???: عکس روي تو بر نگين افتاد ... غزل شماره ???: بودي که ز خود نبود گردد ..... غزل شماره ???: آتشي در جمله? آفاق زن.

آدرس : کليک کنيد
لطفا گوسفند نباشيد | Facebook

' يکي از نشانه هاي عشق حقيقي آن است که به تو عشق ورزند بدون ..... به زن گفت نه همان فضله و مقداري از اطراف آنرا در بياورد و بريزد دور، روغن ديگر مشکلي ندارد. .... بعد از خوندن اين جملش ک گفته " ا?نها م?خواستند همان ب??? که بر سر مرس? آمد، بر سر ما ب?اورند ..... وقتى كه زدم بيرون و هيچ وقت هم تلويزيون خونه ام به هيچ آنتنى وصل نبود و نيست الّا دى ...

آدرس : کليک کنيد
عسل ناز چت » عسل ناز چت

به شدت تمايل داريد که ببينيد آيا مي توانيد با در پيش گرفتن رفتارهاي تند و تکانه اي از سرنوشت جلو ... بيشتر ... بلايي که در نبود عشق بر سر اين زن آمد (عکس) .

آدرس : کليک کنيد
داستانهاي واقعي و عبرت انگيز

زن جوان که به اتهام برقراري رابطه نامشروع و انتشار محتويات مستهجن در شبکه هاي .... روز حادثه سوسن به خانه ما آمد و بعد از کمي صحبت خواست از آنجا برود که پايش سر خورد ... اما هنگامي که در جست وجوي مکاني براي زندگي بودم توسط ماموران دستگير شدم يک عشق ... از اولش هم زندگيمان خوب نبود ولي اين قدر اين طرف و آن طرف سرمان گرم بود که ...

آدرس : کليک کنيد
ديوان شمس - رباعيات - قسمت شانزدهم - نوسخن

در عشق چو پخت جان تو سودائي. رنجه مشو و به هيچ جائي مگريز. ميدان که از اين سپس نگنجي جائي. بالا شجري لب ... تا پراني تو حاکمي بر سر آن. چون پر گشتي ز ... زان عکس ترا چه غم که تو بيخبري. بي جهد به .... چون شب بر من زنان و گويان آئي .... تو نيستي و بلاي تو در ره تو ... دوش آمد آن خيال تو رهگذري ... رقص آن نبود که هر زمان برخيزي.

آدرس : کليک کنيد
حريم سلطان - mozhganfilm

سه دختر نوربانو ازدواج کرده اند و اسم نوه اش محمت است که اين نوربانو را ياد ان بچه کوچک .... بايزيد زن و فرزندان دخترش را در قصرش مي گذارد و با سربازانش و پسرانش عازم ... شاه ايران را بسيار ضعيف و مطيع اوامر ترک ها نشان دادند به نظرم اصلا جالب نبود. ...... چه بلايي سر فرزندانم خواهد امد تنها راهش اين است که مصطفي قبل از سليمان بميرد.

آدرس : کليک کنيد
نجواهاي يک بغض لبريز

باز نوروزي ز ره آمد كه من را بشكند يادم آرد روزهاي .... از پشت سر کسي که به من زخم زد، خودش بيمار اضطراري من بود؟ يا نبود؟ بخشيدمت ... حيف است حيف، نگذر از اين عشق سر سري خليل جوادي .... که انگاري زني چادر به گردن در وجودم شير ميدوشد ... عکس شيدايي در آن آيينه ي سيما نبود لب همان لب ..... اين گيسوان توست که دام بلاي ماست اين چشم ...

آدرس : کليک کنيد
کافه شعر ترنج - مهدي فرجي

زني که حلقه‌ي موي طلايي اش دار است ... تا صبح ، عکس سايه و سعدي به ديوارم ! شعر از: ... عاشق نمي شوي سر اين شرط بسته ام نه. ... اين عشق زميني است که آغاز صعود است ... پس حقّم اين نبود که خاکسترم کني .... بهار آمد -ماندم- پرنده ها رفتند پرنده ها که بيايند راهي سفرم بلا که هميشه بد نيست راستي ديدي تو آن بلاي قشنگي که آمدي به سرم

آدرس : کليک کنيد
سايت سارا شعر- گلچين شعر كهن - - برگزيده غزل سعدي

پيش ما رسم شکستن نبود عهد وفا را الله الله تو ... تا بگويند پس از من که به سر برد وفا را خنک آن درد که ... وان گه که به تيرم زني اول خبرم ده تا پيشترت ... بلاي عشق تو بنياد زهد و بيخ ورع ... تو نه مرد عشق بودي خود از اين حساب سعدي که نه قوت ..... آب از گل رخساره او عکس پذيرفت ... ملامت‌ها که بر من رفت و سختي‌ها که پيش آمد گر از هر ...

آدرس : کليک کنيد
قتل وحشيانه خديجه/بدن بي سر 17 روز طعمه لاشخوران شد+تصاوير

25 مه 2015 ... بايد دقيقا همين بلايي که سر اين زن مظلوم اوردن بيارن سرشون تا قشنگ درست عبرتي بشه ... اگر اعدام نبود اين جنايها 10برابر بيشتر از الن بود.

آدرس : کليک کنيد
سرانجام عشق

مطمئن بودم به من سر مي زني در حريم خانه ام ... اين دايره‌ي کبود، اگر عشق نبود از آينه‌ها غبار خاموشي را عکس چه کسي زدود اگر عشق نبود؟ در سينه‌ي هر سنگ دلي در تپش است از اين همه دل چه سود اگر عشق نبود؟ ... يک غزل آمد که حالم را گرفت .... سپر بلاي من بود.

آدرس : کليک کنيد
نوشته هاي يک دختر دهه هفتادي

من همراهت بودم وقتي هفت ساله بودي و به دوربين لبخند زدي و آن عکس سياه و سفيد هفت سالگي رفت لاي آلبوم بچگي ات. ... اين همه ي بلايي بود که سر من آوردي. ... رنگ لب هاي سرخ يک زن. ... دلتنگ خنده هايمان؛ شوخي هايمان؛ تعريف کردن هاي او از عشق بي موردش و سرزنش کردن هاي من. ... تا که آن روز لعنتي آمد. .... چند وقتي بود که خبري ازش نبود.

آدرس : کليک کنيد
جام‌جم سرا | گفت‌وگو با ميناي ?? ساله، زني که شوهرش او را مي‌فروخت!

31 مه 2015 ... مصاحبه‌اي را در ادامه بخوانيد که در حاشيه جلسه محاکمه‌اش در دادگاه با او انجام شده ... من قتل را مرتکب شده بودم و اين انصاف نبود کسي ديگر به جاي من ... بلايي که در بچگي سرم آمد، تقصير مادرم بود. ... قبلاً همسرش اجازه نمي‌داد، چون فکر مي‌کرد من زن فاسدي هستم، اما حالا که ديده واقعاً از سر بدبختي به اين روز ... آخرين عکس ها.

آدرس : کليک کنيد
حکايات فارسي بخش2

هر بلايي کز آسمان آيد گرچه بر ديگري قضا باشد ... حمامي گفت:تو اينجا آمدي کلاه نداشتي ،گفت:اي مسلمانان اين سر از آن سرهاست که بي .... گدا را خشم آمد و فرياد کشيد :اي زن بدکاره ،براي چه در اين خانه نشسته اي بيا با هم به ... گفت از پيري است اي شيخ نزار گفت:هر چه مي خورم نبود گوار ..... مسکين از غم من بي قرار و در عشق من سوزان است،.

آدرس : کليک کنيد
کارولين: KAROLIN

يكي نيست بگه اين زن بدبخت شاهد از كجا بياره كه اين توي خونه چه بلاهايي سرش ... فقط اينم بگم كه وقتي جنازه شهربانو رو مي شستند خواهرش از صورتش عكس ... آخه من موندم اين چه قانونيه كه به مرد اجازه مي ده هر كاري مي خواد بكنه و هر بلايي مي خواد سر زن بياره. .... هم داخل يخچال رفت ، تازه درب هاي ورود و خروج باز مي شه و رفت و آمد آزاد اعلام مي شه.

آدرس : کليک کنيد
کافه شعر ترنج - مهدي فرجي

زني که حلقه‌ي موي طلايي اش دار است ... تا صبح ، عکس سايه و سعدي به ديوارم ! شعر از: ... عاشق نمي شوي سر اين شرط بسته ام نه. ... اين عشق زميني است که آغاز صعود است ... پس حقّم اين نبود که خاکسترم کني .... بهار آمد -ماندم- پرنده ها رفتند پرنده ها که بيايند راهي سفرم بلا که هميشه بد نيست راستي ديدي تو آن بلاي قشنگي که آمدي به سرم

آدرس : کليک کنيد
سايت سارا شعر- گلچين شعر كهن - - برگزيده غزل سعدي

پيش ما رسم شکستن نبود عهد وفا را الله الله تو ... تا بگويند پس از من که به سر برد وفا را خنک آن درد که ... وان گه که به تيرم زني اول خبرم ده تا پيشترت ... بلاي عشق تو بنياد زهد و بيخ ورع ... تو نه مرد عشق بودي خود از اين حساب سعدي که نه قوت ..... آب از گل رخساره او عکس پذيرفت ... ملامت‌ها که بر من رفت و سختي‌ها که پيش آمد گر از هر ...

آدرس : کليک کنيد
قتل وحشيانه خديجه/بدن بي سر 17 روز طعمه لاشخوران شد+تصاوير

25 مه 2015 ... بايد دقيقا همين بلايي که سر اين زن مظلوم اوردن بيارن سرشون تا قشنگ درست عبرتي بشه ... اگر اعدام نبود اين جنايها 10برابر بيشتر از الن بود.

آدرس : کليک کنيد
سرانجام عشق

مطمئن بودم به من سر مي زني در حريم خانه ام ... اين دايره‌ي کبود، اگر عشق نبود از آينه‌ها غبار خاموشي را عکس چه کسي زدود اگر عشق نبود؟ در سينه‌ي هر سنگ دلي در تپش است از اين همه دل چه سود اگر عشق نبود؟ ... يک غزل آمد که حالم را گرفت .... سپر بلاي من بود.

آدرس : کليک کنيد
نوشته هاي يک دختر دهه هفتادي

من همراهت بودم وقتي هفت ساله بودي و به دوربين لبخند زدي و آن عکس سياه و سفيد هفت سالگي رفت لاي آلبوم بچگي ات. ... اين همه ي بلايي بود که سر من آوردي. ... رنگ لب هاي سرخ يک زن. ... دلتنگ خنده هايمان؛ شوخي هايمان؛ تعريف کردن هاي او از عشق بي موردش و سرزنش کردن هاي من. ... تا که آن روز لعنتي آمد. .... چند وقتي بود که خبري ازش نبود.

آدرس : کليک کنيد
جام‌جم سرا | گفت‌وگو با ميناي ?? ساله، زني که شوهرش او را مي‌فروخت!

31 مه 2015 ... مصاحبه‌اي را در ادامه بخوانيد که در حاشيه جلسه محاکمه‌اش در دادگاه با او انجام شده ... من قتل را مرتکب شده بودم و اين انصاف نبود کسي ديگر به جاي من ... بلايي که در بچگي سرم آمد، تقصير مادرم بود. ... قبلاً همسرش اجازه نمي‌داد، چون فکر مي‌کرد من زن فاسدي هستم، اما حالا که ديده واقعاً از سر بدبختي به اين روز ... آخرين عکس ها.

آدرس : کليک کنيد
حکايات فارسي بخش2

هر بلايي کز آسمان آيد گرچه بر ديگري قضا باشد ... حمامي گفت:تو اينجا آمدي کلاه نداشتي ،گفت:اي مسلمانان اين سر از آن سرهاست که بي .... گدا را خشم آمد و فرياد کشيد :اي زن بدکاره ،براي چه در اين خانه نشسته اي بيا با هم به ... گفت از پيري است اي شيخ نزار گفت:هر چه مي خورم نبود گوار ..... مسکين از غم من بي قرار و در عشق من سوزان است،.

آدرس : کليک کنيد
کارولين: KAROLIN

يكي نيست بگه اين زن بدبخت شاهد از كجا بياره كه اين توي خونه چه بلاهايي سرش ... فقط اينم بگم كه وقتي جنازه شهربانو رو مي شستند خواهرش از صورتش عكس ... آخه من موندم اين چه قانونيه كه به مرد اجازه مي ده هر كاري مي خواد بكنه و هر بلايي مي خواد سر زن بياره. .... هم داخل يخچال رفت ، تازه درب هاي ورود و خروج باز مي شه و رفت و آمد آزاد اعلام مي شه.

آدرس : کليک کنيد
کافه شعر ترنج - مهدي فرجي

زني که حلقه‌ي موي طلايي اش دار است ... تا صبح ، عکس سايه و سعدي به ديوارم ! شعر از: ... عاشق نمي شوي سر اين شرط بسته ام نه. ... اين عشق زميني است که آغاز صعود است ... پس حقّم اين نبود که خاکسترم کني .... بهار آمد -ماندم- پرنده ها رفتند پرنده ها که بيايند راهي سفرم بلا که هميشه بد نيست راستي ديدي تو آن بلاي قشنگي که آمدي به سرم

آدرس : کليک کنيد
سايت سارا شعر- گلچين شعر كهن - - برگزيده غزل سعدي

پيش ما رسم شکستن نبود عهد وفا را الله الله تو ... تا بگويند پس از من که به سر برد وفا را خنک آن درد که ... وان گه که به تيرم زني اول خبرم ده تا پيشترت ... بلاي عشق تو بنياد زهد و بيخ ورع ... تو نه مرد عشق بودي خود از اين حساب سعدي که نه قوت ..... آب از گل رخساره او عکس پذيرفت ... ملامت‌ها که بر من رفت و سختي‌ها که پيش آمد گر از هر ...

آدرس : کليک کنيد
قتل وحشيانه خديجه/بدن بي سر 17 روز طعمه لاشخوران شد+تصاوير

25 مه 2015 ... بايد دقيقا همين بلايي که سر اين زن مظلوم اوردن بيارن سرشون تا قشنگ درست عبرتي بشه ... اگر اعدام نبود اين جنايها 10برابر بيشتر از الن بود.

آدرس : کليک کنيد
سرانجام عشق

مطمئن بودم به من سر مي زني در حريم خانه ام ... اين دايره‌ي کبود، اگر عشق نبود از آينه‌ها غبار خاموشي را عکس چه کسي زدود اگر عشق نبود؟ در سينه‌ي هر سنگ دلي در تپش است از اين همه دل چه سود اگر عشق نبود؟ ... يک غزل آمد که حالم را گرفت .... سپر بلاي من بود.

آدرس : کليک کنيد
نوشته هاي يک دختر دهه هفتادي

من همراهت بودم وقتي هفت ساله بودي و به دوربين لبخند زدي و آن عکس سياه و سفيد هفت سالگي رفت لاي آلبوم بچگي ات. ... اين همه ي بلايي بود که سر من آوردي. ... رنگ لب هاي سرخ يک زن. ... دلتنگ خنده هايمان؛ شوخي هايمان؛ تعريف کردن هاي او از عشق بي موردش و سرزنش کردن هاي من. ... تا که آن روز لعنتي آمد. .... چند وقتي بود که خبري ازش نبود.

آدرس : کليک کنيد
جام‌جم سرا | گفت‌وگو با ميناي ?? ساله، زني که شوهرش او را مي‌فروخت!

31 مه 2015 ... مصاحبه‌اي را در ادامه بخوانيد که در حاشيه جلسه محاکمه‌اش در دادگاه با او انجام شده ... من قتل را مرتکب شده بودم و اين انصاف نبود کسي ديگر به جاي من ... بلايي که در بچگي سرم آمد، تقصير مادرم بود. ... قبلاً همسرش اجازه نمي‌داد، چون فکر مي‌کرد من زن فاسدي هستم، اما حالا که ديده واقعاً از سر بدبختي به اين روز ... آخرين عکس ها.

آدرس : کليک کنيد
حکايات فارسي بخش2

هر بلايي کز آسمان آيد گرچه بر ديگري قضا باشد ... حمامي گفت:تو اينجا آمدي کلاه نداشتي ،گفت:اي مسلمانان اين سر از آن سرهاست که بي .... گدا را خشم آمد و فرياد کشيد :اي زن بدکاره ،براي چه در اين خانه نشسته اي بيا با هم به ... گفت از پيري است اي شيخ نزار گفت:هر چه مي خورم نبود گوار ..... مسکين از غم من بي قرار و در عشق من سوزان است،.

آدرس : کليک کنيد
کارولين: KAROLIN

يكي نيست بگه اين زن بدبخت شاهد از كجا بياره كه اين توي خونه چه بلاهايي سرش ... فقط اينم بگم كه وقتي جنازه شهربانو رو مي شستند خواهرش از صورتش عكس ... آخه من موندم اين چه قانونيه كه به مرد اجازه مي ده هر كاري مي خواد بكنه و هر بلايي مي خواد سر زن بياره. .... هم داخل يخچال رفت ، تازه درب هاي ورود و خروج باز مي شه و رفت و آمد آزاد اعلام مي شه.

آدرس : کليک کنيد
شعرِشاعر - اشعار شهادت حضرت رقيه(س)

24 دسامبر 2011 ... واي بابا چه بلايي به سرت آمده است. لبت انگار ترك ... باورم نيست كه اين سر سر باباي من است. من به عشق تو سر سوخته را شانه زدم. ديده وا كن به ... نه، خواب نبود! ... آن زن غساله هم اشکش در آمد گريه کرد ..... ?عکس سفره آرايي|?فانتوم جادويي.

آدرس : کليک کنيد
به افتخار دخترا

حالا رفتم تو کلاس با بچه ها نشسته بوديم سر اين مسئله ميخنديديم ... حدود يه هفتس آپ نکردم تا ديروز به خاطر يه اتفاق زياد حالم خوب نبود ولي خب به لطف دوستان که ... دو روز بعد پسر قصه ي ما به هوش مياد دختره تا ميفهمه که عشق قديميش به هوش اومده با ... از اين لواشک متريا هم خريده بود برام داد بهم(البته سوء تفاهم نشه ها زن و بچه داره ولي در ...

آدرس : کليک کنيد
حسادت چه بلايي سر افراد حسود مي آورد؟ - نيک صالحي

سو استفاده شرم آور گران ترين مدل زن دنيا از حجاب! +عکس ... خواننده‌هايي که از زيرزمين، روي زمين آمدند ... بااينکه عشق و حمايت آنها خيلي کمک حالم بود اما وقتي مي‌ديدم که چطور هرکدام زندگي موفقي دارند، يک حس منفي ديگر به ... از آن زمان متوجه شدم که سختي‌هايي که تجربه مي‌کردم بخاطر اين نبود که اشکالات من را نشان دهد، براي اين بود که ...

آدرس : کليک کنيد
عليرضا آذر - بهترين شعرهايي که خوندم

19 آگوست 2014 ... غرق ِ در موج‌هاي پيش آمد ... دور و بر خـُرده عشق هم کم نيست. آنکه دل از تو برد هر کس ... هر چه بود و نبود خواهد مرد. مرد اين ... نقش‌ها نقشه زير سر دارند. نازنين راه .... بدتر از اين همه تبر/زن بود ... مردم چه بلاها به سَرم آوردند. من عشق ..... عکس | عکس

آدرس : کليک کنيد
"زنانگي هاي يک زن"

"زنانگي هاي يک زن" - "پشت اين پنجره يک نامعلوم نگران من و توست" ... ز فرق و امتياز کعبه و دِيرم چه مي پرسي/ اسير عشق بودم هرچه پيش آمد پرستيدم/ .... عکس ها بيانگر روزهايي هستند که ديگر تکرار نمي شوند/" بهاره باقري" ... دروغ هاي زنانه يا از سر عشق است يا از سر ترس/ چرا که هيچ کس به ياد نمي آورد زني در طول ..... و اگر چشمانت نبود.

آدرس : کليک کنيد
هر کي ما را رها ميکنه ميگه "تو دختر خيلي خوبي هستي ولي...." - سايت ...

16 فوريه 2014 ... حالا مشکل من دقيقاً عکس اين موضوع هست تو پسر خوبي هستي اما … ... کتابي خواندم اميرجان به اسم مرد مرد از رابرت بلاي که اولش فکر کردم .... چيزي که من تو اين ?-? سال مطالعه بهش رسيدم اينه “جذابيت” يک زن چيزي ..... هم به تلافي ?? دقيقه ديرتر آمدند سر ?? دقيقه مي خواستم آنجا را ترک کنم که منشي ..... واقعاً حقم نبود

آدرس : کليک کنيد
عليرضا آذر - عاشقانه هاي حلق آويز

يک مژه بر پلکم فرود آمد. يک ميله از ... اين شهر بعد از تو چه خواهد کرد. با پرسه ... کاري که زن با روزگارم کرد ... آخر چرا با عشق سر کردي ... نانت نبود؟ آبت نبود اي مرد؟! ول کن جهان را! قهوه‌ات يخ کرد... (عليرضا آذر) .... مردم چه بلاها به سَرم آوردند ..... گالري عکس

آدرس : کليک کنيد
تنها در بهشت

اين چندمين مطلبي که ارسال ميکنم من برگشتم الان يک پسر يک ساله به اسم آقا ... بلا به سرش آمد بعد به حرفها و متلکهاي که مارال بهم انداخته بود فکر کردم و گفتم خدا چقدر بزرگه. بعدم که زن عمو رفت به مادر شوهرم گفتم من بعد از ? روز فهميدم باردار شدم شما همه ... قسم خورده بود که اگه بلاي سر من يا بچه بياد رضا رو ميکشه آخه رضا بچه نيست ...

آدرس : کليک کنيد
شعرِشاعر - اشعار شهادت حضرت رقيه(س)

24 دسامبر 2011 ... واي بابا چه بلايي به سرت آمده است. لبت انگار ترك ... باورم نيست كه اين سر سر باباي من است. من به عشق تو سر سوخته را شانه زدم. ديده وا كن به ... نه، خواب نبود! ... آن زن غساله هم اشکش در آمد گريه کرد ..... ?عکس سفره آرايي|?فانتوم جادويي.

آدرس : کليک کنيد
به افتخار دخترا

حالا رفتم تو کلاس با بچه ها نشسته بوديم سر اين مسئله ميخنديديم ... حدود يه هفتس آپ نکردم تا ديروز به خاطر يه اتفاق زياد حالم خوب نبود ولي خب به لطف دوستان که ... دو روز بعد پسر قصه ي ما به هوش مياد دختره تا ميفهمه که عشق قديميش به هوش اومده با ... از اين لواشک متريا هم خريده بود برام داد بهم(البته سوء تفاهم نشه ها زن و بچه داره ولي در ...

آدرس : کليک کنيد
حسادت چه بلايي سر افراد حسود مي آورد؟ - نيک صالحي

سو استفاده شرم آور گران ترين مدل زن دنيا از حجاب! +عکس ... خواننده‌هايي که از زيرزمين، روي زمين آمدند ... بااينکه عشق و حمايت آنها خيلي کمک حالم بود اما وقتي مي‌ديدم که چطور هرکدام زندگي موفقي دارند، يک حس منفي ديگر به ... از آن زمان متوجه شدم که سختي‌هايي که تجربه مي‌کردم بخاطر اين نبود که اشکالات من را نشان دهد، براي اين بود که ...

آدرس : کليک کنيد
عليرضا آذر - بهترين شعرهايي که خوندم

19 آگوست 2014 ... غرق ِ در موج‌هاي پيش آمد ... دور و بر خـُرده عشق هم کم نيست. آنکه دل از تو برد هر کس ... هر چه بود و نبود خواهد مرد. مرد اين ... نقش‌ها نقشه زير سر دارند. نازنين راه .... بدتر از اين همه تبر/زن بود ... مردم چه بلاها به سَرم آوردند. من عشق ..... عکس | عکس

آدرس : کليک کنيد
"زنانگي هاي يک زن"

"زنانگي هاي يک زن" - "پشت اين پنجره يک نامعلوم نگران من و توست" ... ز فرق و امتياز کعبه و دِيرم چه مي پرسي/ اسير عشق بودم هرچه پيش آمد پرستيدم/ .... عکس ها بيانگر روزهايي هستند که ديگر تکرار نمي شوند/" بهاره باقري" ... دروغ هاي زنانه يا از سر عشق است يا از سر ترس/ چرا که هيچ کس به ياد نمي آورد زني در طول ..... و اگر چشمانت نبود.

آدرس : کليک کنيد
هر کي ما را رها ميکنه ميگه "تو دختر خيلي خوبي هستي ولي...." - سايت ...

16 فوريه 2014 ... حالا مشکل من دقيقاً عکس اين موضوع هست تو پسر خوبي هستي اما … ... کتابي خواندم اميرجان به اسم مرد مرد از رابرت بلاي که اولش فکر کردم .... چيزي که من تو اين ?-? سال مطالعه بهش رسيدم اينه “جذابيت” يک زن چيزي ..... هم به تلافي ?? دقيقه ديرتر آمدند سر ?? دقيقه مي خواستم آنجا را ترک کنم که منشي ..... واقعاً حقم نبود

آدرس : کليک کنيد
عليرضا آذر - عاشقانه هاي حلق آويز

يک مژه بر پلکم فرود آمد. يک ميله از ... اين شهر بعد از تو چه خواهد کرد. با پرسه ... کاري که زن با روزگارم کرد ... آخر چرا با عشق سر کردي ... نانت نبود؟ آبت نبود اي مرد؟! ول کن جهان را! قهوه‌ات يخ کرد... (عليرضا آذر) .... مردم چه بلاها به سَرم آوردند ..... گالري عکس

آدرس : کليک کنيد
تنها در بهشت

اين چندمين مطلبي که ارسال ميکنم من برگشتم الان يک پسر يک ساله به اسم آقا ... بلا به سرش آمد بعد به حرفها و متلکهاي که مارال بهم انداخته بود فکر کردم و گفتم خدا چقدر بزرگه. بعدم که زن عمو رفت به مادر شوهرم گفتم من بعد از ? روز فهميدم باردار شدم شما همه ... قسم خورده بود که اگه بلاي سر من يا بچه بياد رضا رو ميکشه آخه رضا بچه نيست ...

آدرس : کليک کنيد



بلايي که در نبود عشق بر سر اين زن آمد (عکس)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 236
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 776
  • بازدید ماه : 259
  • بازدید سال : 53,739
  • بازدید کلی : 1,852,411
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون