loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 117 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (0)
زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و می تواند با قهرمانی در این جام، جایگاهش روی نیمکت رئال را محکمتر کند.

انجمن بزرگ پرسش و پاسخ و تفريحي


لینک منبع و پست :زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم
http://www.bartarinha.ir/fa/news/331595/زیدان-مربی-بهترین-تیم-دنیا-هستم

زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیا هستم :: ورزش 3 www.varzesh3.com/.../زیدان-خوشحالم-چون-مربی-بهترین-تیم-دنیا-هستم ذخیره شده ۱۱ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه"، ژانویه گذشته بود که پرز با اخراج بنیتس، زیدان را به عنوان مربی رئال معرفی کرد. زیزو توانست رئال مادرید ناامید را به تیمی ... زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم - Bartarinha.IR | برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/331595/زیدان-مربی-بهترین-تیم-دنیا-هستم ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم. زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و می تواند با ... تصاویر برای زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستمگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام {"cl":18,"cr":6,"id":"5imaKK46HfzOxM:","oh":627,"ou":"http://static2.varzesh3.com/files/picture/01113577.jpg","ow":990,"pt":"زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیا هستم :: ورزش 3","rh":"varzesh3.com","ru":"http://www.varzesh3.com/news/1327549/%D8%B2%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%B4%D8%AD%D8%A7%D9%84%D9%85-%DA%86%D9%88%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AA%DB%8C%D9%85-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%85","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcTed0qBiAKc6c6G7--ONSCFeceJvrlGjbFlV2ViDPlJHq4FR5zwn_FbFIDh","tw":142} {"cb":6,"cl":21,"cr":6,"id":"BnO4_xiQsS8WMM:","oh":208,"ou":"http://static2.varzesh3.com/files/picture/thumb/01102613.jpg","ow":300,"pt":"زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیا هستم :: ورزش 3","rh":"varzesh3.com","ru":"http://www.varzesh3.com/news/1327549/%D8%B2%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%B4%D8%AD%D8%A7%D9%84%D9%85-%DA%86%D9%88%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AA%DB%8C%D9%85-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%85","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcSVsJdWfv67bvR7FS60nagblMH697yO8KASK0r6fSLr6SQXK9kY1fbfFpqP","tw":130} {"cb":21,"cl":9,"cr":15,"ct":21,"id":"Vx8X0HvtnnKkUM:","oh":340,"ou":"http://news.avalinha.com/media/no_image.gif","ow":500,"pt":"زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم | اولین ها","rh":"news.avalinha.com","ru":"http://news.avalinha.com/post/537838.html","th":96,"tu":"https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcTD8eNnHW3cg208Kz53KLiV_dWIK2oYKQ5dlDdd7dfABd3_CvTsjLbV9x0n","tw":141} {"cb":3,"cl":6,"cr":3,"ct":9,"id":"XlhyIMpP4UoGfM:","oh":104,"ou":"http://img.tahapakhsh.ir/uploads/f/free-download-software/176x104-228210.jpg","ow":176,"pt":"مربی بهترین تیم دنیا هستم | زیدان","rh":"tahapakhsh.ir","ru":"http://www.tahapakhsh.ir/news/%D8%B2%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AA%DB%8C%D9%85-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%85.html","th":82,"tu":"https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcRMhJOaOOPq1J0alw5U3tu21IZ1zNmPj3YgRLe6U1__WYI7DGUmF-cLUNFs","tw":140} تصاویر بیشتر برای زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم | خبروان khabarone.ir/news/1842976 ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم. زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می‌کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و می‌تواند با ... زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیا هستم / مازندمجلس - ... mazandmajles.ir/.../زیدان:-خوشحالم-چون-مربی-بهترین-تیم-دنیا-هستم.ht... ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیا هستم. مازندمجلس: زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را ... زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم | برترینها - خبر پو khabarpu.com/k.php?u...2KjYsdiq2LHbjNmG2YfYpw== ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - ورزش سه: زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و می تواند با قهرمانی در این جام، جایگاهش ... زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم - توییت 2eet.ir/news/96912 ذخیره شده همیشه دوست داشتم پیراهن این تیم را به تن کنم به آرزویم نیز رسیدم و حالا مربی رئال هستم؛ مربی بهترین و بزرگترین باشگاه فوتبال دنیا و از این بابت من یک مرد ... پایگاه اطلاع رسانی مثلث | زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین ... www.mosalas.ir/fa/home/details/6054185118 ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیا هستم. زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و ... زیدان مربی بهترین تیم دنیا هستم nazbid.ir/post/?q=زیدان+مربی+بهترین+تیم+دنیا+هستم ذخیره شده زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم. زین الدین زيدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و می تواند با قهرمانی در این جام، ... زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم - سرکه 3rkeh.ir/news/95787 ذخیره شده ۹ ساعت پیش - همیشه دوست داشتم پیراهن این تیم را به تن کنم به آرزویم نیز رسیدم و حالا مربی رئال هستم؛ مربی بهترین و بزرگترین باشگاه فوتبال دنیا و از این ... زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم - تاپر taper.ir/news/190167 ذخیره شده ۶ ساعت پیش - همیشه دوست داشتم پیراهن این تیم را به تن کنم به آرزویم نیز رسیدم و حالا مربی رئال هستم؛ مربی بهترین و بزرگترین باشگاه فوتبال دنیا و از این ... زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم - آخرین اخبار ایران و جهان macho.ir/news/150830/زیدان+مربی+بهترین+تیم+دنیا+هستم ذخیره شده زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و می تواند با قهرمانی در این جام، جایگاهش روی نیمکت رئال را محکمتر ... در مصاحبه با یوفا/ زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیا ... macho.ir/.../در+مصاحبه+با+یوفا+زیدان+خوشحالم+چون+مربی+بهترین+ت... ذخیره شده به گزارش "ورزش سه"، ژانویه گذشته بود که پرز با اخراج بنیتس، زیدان را به عنوان مربی رئال معرفی کرد. زیزو توانست رئال مادرید ناامید را به تیمی مدعی قهرمانی تا روز ... زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم - مجله یوتو yo2.ir/news/183339 ذخیره شده ۹ ساعت پیش - همیشه دوست داشتم پیراهن این تیم را به تن کنم به آرزویم نیز رسیدم و حالا مربی رئال هستم؛ مربی بهترین و بزرگترین باشگاه فوتبال دنیا و از این ... زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم max98.ir/news/180603 ذخیره شده ۶ ساعت پیش - همیشه دوست داشتم پیراهن این تیم را به تن کنم به آرزویم نیز رسیدم و حالا مربی رئال هستم؛ مربی بهترین و بزرگترین باشگاه فوتبال دنیا و از این ... زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم - مجله اینترنتی و پورتال ... lesannews.com/زیدان-مربی-بهترین-تیم-دنیا-هستم/ ذخیره شده ۴ ساعت پیش - صفحه اصلی اخبار ورزشی زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم ... زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را ... زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم - ورزش مدیا - Shafaqna sp.shafaqna.com/FA/IR/807586 ذخیره شده زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم. زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و می تواند با قهرمانی در این جام، ... در مصاحبه با یوفا/ زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیا ... www.pendarchat.ir/در-مصاحبه-با-یوفا-زیدان-خوشحالم-چون-مر/ ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - در مصاحبه با یوفا/ زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیا هستم. بازدید: دسته‌بندی نشده. یکشنبه ۲ خرداد۱۷:۳۸ ... زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم | اولین ها news.avalinha.com/post/537838.html ذخیره شده همیشه دوست داشتم پیراهن این تیم را به تن کنم به آرزویم نیز رسیدم و حالا مربی رئال هستم؛ مربی بهترین و بزرگترین باشگاه فوتبال دنیا و از این بابت من یک مرد ... زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم - خبر ایرونی khabariruni.tk/news/215815/زیدان+مربی+بهترین+تیم+دنیا+هستم ذخیره شده زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و می تواند با قهرمانی در این جام، جایگاهش روی نیمکت رئال را محکمتر ... در مصاحبه با یوفا/ زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیا ... khabarche.ir/.../در-مصاحبه-با-یوفا--زیدان--خوشحالم-چون-مربی-بهترین-... ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و می تواند با قهرمانی در این جام، جایگاهش روی ... در مصاحبه با یوفا/ زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیا ... dailykhabariran.ir/news/68869 ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و می تواند با قهرمانی در این جام، جایگاهش روی ... زیدان مربی بهترین تیم دنیا هستم - خبر روز www.khabareruz.ir/search/?q=زیدان+مربی+بهترین+تیم+دنیا+هستم ذخیره شده زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم. زین الدین زيدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و می تواند با قهرمانی در این جام، ... زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم www.titreno.com/fa/news/759958/زیدان-مربی-بهترین-تیم-دنیا-هستم ذخیره شده ۹ ساعت پیش - زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم. زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و می تواند با ... همه چی|تفریحی|اخبار » زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم hamehchi.com/zidane-is-the-best-trainer-i-am-world-team/ ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم. زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و می تواند با ... در مصاحبه با یوفا/ زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیا ... www.fafachat.com/در-مصاحبه-با-یوفا-زیدان-خوشحالم-چون-مر/ ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - سایت چت روم فارسی شبکه اجتماعی دوستان فافا چت ایرانی بزرگترین سایت فیس نما هم میهن. زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم - مجله راگا | مجله راگا magazine.raganews.ir/171263/ ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم. ورزش سه: زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و می ... زیدان مربی بهترین تیم دنیا هستم | برترینها lavdan.ir/l.php?u=زیدان-مربی-بهترین-تیم-دنیا-هستم... ذخیره شده زیدان مربی بهترین تیم دنیا هستم | برترینها - لاودان. آخرین اخبار باشگاه رئال مادرید - نیوزام www.newsum.ir/tags/realmadrid/ ذخیره شده مشابه در مصاحبه با یوفا/ زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیا هستم ... "ورزش سه"، ژانویه گذشته بود که پرز با اخراج بنیتس، زیدان را به عنوان مربی رئال معرفی کرد. در مصاحبه با یوفا/ زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیا ... mihanbaran.com/در-مصاحبه-با-یوفا-زیدان-خوشحالم-چون-مر/ ذخیره شده ۱۱ ساعت پیش - زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و می تواند با قهرمانی در این جام، جایگاهش روی ... زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم - خبر زنده khabarzende.ir/source/3855460/زیدان-مربی-بهترین-تیم-دنیا-هستم ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و می تواند با قهرمانی در این جام، جایگاهش روی ... ArtOnlines - زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم www.artonlines.com/news/.../زیدان_مربی_بهترین_تیم_دنیا_هستم/ ذخیره شده زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و می تواند با قهرمانی در این جام، جایگاهش روی نیمکت رئال را محکمتر ... در مصاحبه با یوفا- زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیا ... www.wikipg.com/.../در-مصاحبه-با-یوفا--زیدان:-خوشحالم-چون-مربی-بهت... ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و می تواند با قهرمانی در این جام، جایگاهش روی ... بکام: زیدان بهترین مربی برای رئال است | پایگاه تحلیلی ... www.allsports.ir › تمام اخبار ذخیره شده ۲ روز پیش - او هم چنین زیزو را بهترین هم تیمی خود معرفی کرد. ... زیدان سرمربی تیم بحران‌زده‌ای شد که بنیتس در ابتدای فصل هدایت آن را بر عهده گرفت ولی شرایط برای او خیلی بد پیش ... دونگا: تا زمانی که من هستم مارسلو به تیم ملی دعوت نمی‌شود. در مصاحبه با یوفا/ زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیا ... khabarmag.com/در-مصاحبه-با-یوفا-زیدان-خوشحالم-چون-مر/ ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و می تواند با قهرمانی در این جام، جایگاهش روی ... در مصاحبه با یوفا/ زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیا ... jordannews.ir/در-مصاحبه-با-یوفا-زیدان-خوشحالم-چون-مر/ ذخیره شده ۹ ساعت پیش - یکشنبه ۲ خرداد۱۷:۵۱ Source Article from http://www.varzesh3.com/news/1327549/زیدان-خوشحالم-چون-مربی-بهترین-تیم-دنیا-هستم. یکشنبه ۲ ... باشگاه هواداران فوتبال ملی teammelli.ir/ ذخیره شده مشابه اخبار، تصاویر و ویدئوهای اختصاصی تیم‌های ملی و ملی‌پوشان، همراهی با تیم ملی و ... رئال مادرید ۱۷:۱۱ در مصاحبه با یوفا/ زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیا هستم ... زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیاهستم - آخرین اخبار ... www.zamoune.com/news/1647946 ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - همیشه دوست داشتم پیراهن این تیم را به تن کنم به آرزویم نیز رسیدم و حالا مربی رئال هستم؛ مربی بهترین و بزرگترین باشگاه فوتبال دنیا و از این ... ذوب آهن بهترین تیم ایرانی در جهان شد lux98.ir/news/177669 ذخیره شده ۸ ساعت پیش - رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد که بر این اساس، بارسلونا ... ذوب آهن بهترین تیم ایرانی در جهان شد ... زیدان: مربی بهترین تیم دنیا هستم. لالیگا نیوز laliganews.net/ ذخیره شده ۲۱:۱۲ویدئو: لحظه ورود تیم بارسلونا به مادرید پیش از فینال جام حذفی .... ۱۸:۰۱زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیا هستم ... زیدان: می دانستم چقدر خوب هستم؛ رئال مادرید بهترین ... www.tarafdari.com/.../زیدان-می-دانستم-چقدر-خوب-هستم؛-رئال-مادرید-به... ذخیره شده ۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زیدان: می دانستم چقدر خوب هستم؛ رئال مادرید بهترین بازیکنان دنیا را به خدمت می گیرد، نمی ... زیدان سرمربی رئال مادرید کاستیا احساس اطمینان می کند که .... در حال حاضر او [مارسیال] را با هم تیمی سابق شما، تیری آنری مقایسه می کنند. Football.ir - اخبار فوتبال : «زین الدین زیدان» football.ir/news/list/person/zinedine-zidane-9247.html ذخیره شده مشابه آنتوان گریزمان که یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان تیم فوتبال ... زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در نشست خبری خود .... سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت:از تیمم راضی هستم و باید پرامید کار را ادامه دهیم. .... او کار خود را در دنیای مربیگری به صورت حرفه ای با دستیاری کارلو آنچلوتی در ... sporttv.ir:: رائول: فکرش را نمی‌کردم که زیدان وارد دنیای ... sporttv.ir/.../رائول:-فکرش-را-نمی‌کردم-که-زیدان-وارد-دنیای-مربیگری-ش... ذخیره شده ۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رائول: فکرش را نمی‌کردم که زیدان وارد دنیای مربیگری شود ... من نسبت به ورود او به تیم بسیار خوشبین هستم، چون در دو بازی که رئال با هدایت او انجام داده ... بارسلونا در صدر برترین باشگاه‌های جهان؛ ذوب آهن‌ بهترین تیم ایرانی، بالاتر از ... آقای سرمربی : در بهترین تیم دنیا هستم و می دانم که اینجا سطح ... www.varzeshe5.ir/news.php?id=37694 ذخیره شده ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زیدان در نشست خبری گفت : در بهترین تیم دنیا هستم و می دانم که اینجا ... او در نشست خبری بازی با سویا گفت:" معتقدم تیمی که به یک چهارم نهایی ... ورزش جوان / زیدان: فرصت دارم تا تاریخ را تکرار کنم www.varzeshjavan.com/.../زیدان-فرصت-دارم-تا-تاریخ-را-تکرار-کنم/ ذخیره شده ۱۰ ساعت پیش - سرمربی کهکشانی ها با پیروزی در فینال جام قهرمانان می تواند جایگاه خودرا روی ... زین الدین زیدان را به عنوان سرمربی این تیم معرفی کرد تا او بتواند تیم نا ... من هم به عنوان بازیکن و حالا به عنوان سرمربی در بهترین باشگاه دنیا هستم. برای ادامه کار در آماده‌باش هستم/ مربیگری از شغل نظامی سخت‌تر ... basijsport.ir/index.jsp?fkeyid=&siteid=21030&pageid=32117... ذخیره شده سرمربی تیم ملی ایران با مجله فرانس فوتبال فرانسه مصاحبه ای را انجام داده و درباره ... خسوس هم عقیده هستی که گفته است مربیان پرتغالی بهترین مربیان جهان هستند؟ ... و مدیریت آنها هستند توانایی مربیگری را دارند و زیدان یکی از آن بازیکنان بود. بکام: زیدان بهترین مربی برای رئال است | دیوید بکام به ... www.ghatreh.com/news/.../بکام-زیدان-بهترین-مربی-برای-رئال-است ذخیره شده ۳ روز پیش - فیلم | زیدان بهترین مربی لالیگا در ماه آوریل 2016 ... تجارت را در پیش گرفته و زیدان با حضور در تیم دوم رئال مادرید و سپس تیم اصلی روی به دنیای مربیگری آورده است. زیدان سرمربی تیم بحران زده ای شد که بنیتس در ابتدای فصل هدایت آن را بر .... برای حضور در المپیک منتظر تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی هستم ... زیدان: رونالدو یک بار دیگر ثابت کرد که بهترین بازیکن ... www.tasnimnews.com/.../زیدان-رونالدو-یک-بار-دیگر-ثابت-کرد-که-به... ذخیره شده زیدان در پایان خاطرنشان کرد: این بهترین شب مربیگری من بود. بازیکنانم هم ... من تیم خوبی در اختیار دارم و همچنان در حال یادگیری و تجربه‌اندوزی هستم. من کاری را که ... زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیا هستم - واضح vazeh.com/n14048217/زیدان-خوشحالم-چون-مربی-بهترین-تیم-دنیا-هستم ذخیره شده ۱۱ ساعت پیش - زیدان: خوشحالم چون مربی بهترین تیم دنیا هستم زین الدین زیدان روزهای حساسی را در رئال مادرید سپری می کند. او فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و ... زیدان: می‌دانم رئال چقدر بزرگ است - شبکه اطلاع رسانی راه دانا dana.ir/News/604346.html ذخیره شده ۱۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زین الدین زیدان در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی رئال مادرید از عزم جدی خود ... کاملا می دانم رئال چقدر تیم بزرگی است و برای این چالش آماده هستم. زیدان ادامه داد: رئال بهترین هواداران دنیا را دارد و بهترین باشگاه جهان است و باید ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 755
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,154
  • بازدید ماه : 4,891
  • بازدید سال : 58,371
  • بازدید کلی : 1,857,043
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون