loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 91 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download New Song By Xaniar Khosravi Called Ama Delam Vasat Tang Mishe

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه

متن آهنگ زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه

حرفای در گوشی اون همه بازی ها و خنده ها رو یادته
ساعتا خیره به هم دانلود آهنگ جدید فقط فکر به آینده رو یادته
چی بود و چی شد کی باختو کی برد
همه چیو خراب کردی سر حرفای پوچ و بی خود
تو ….. چه راحت بد شدی از کنارم رد شدی
تو .. دیگه عاشق نستی اون ادم سابق نیستی
اما دلم واست تنگ میشه
آره بازم دلم تنگ میشه
با اینکه هیچی نیست مثل همیشه
با اینکه دیگه نیستم من پیشت
اما دلم واست تنگ میشه
دلم تنگ میشه
ههه ههههی
یخ زد اون عشقی که ببین ما بود
پر زد خوشبتی از رو شونه دانلود آهنگ هامون
قلبت سیاه عمرم تباه شد
عشقت سراب شد حالم خراب شد
تو …. تویه بی راهه رفتی سمتی که اشتباه رفتی
تو .. دیگه کشتی فردامو گرفتی ازم دنیامو
اما دلم واست تنگ میشه
آره بازم دلم تنگ میشه
با اینکه هیچی نیست مثل همیشه
با اینکه دیگه نیستم من پیشت
اما دلم واست تنگ میشه
دلم تنگ میشه
ههه ههههی

دانلود آهنگ


لینک منبع و پست :دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه
http://mytizmusic.rozblog.com/post/295/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B2%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D9%85%D8%A7-%D8%AF%D9%84%D9%85-%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D9%86%DA%AF-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87.html

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه ... sakhamusic.ir/xaniar-khosravi-called-ama-delam-vasat-tang-mishe/ ذخیره شده دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه - متن آهنگ زانیار خسروی اما دلم واست تنگ میشه - آهنگ اما دلم واست تنگ میشه زانیار خسروی - Download. دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اما دلم واست تنگ میشه ahang.me/آهنگ-زانیار-خسروی-اما-دلم-واست-تنگ-میشه/ ذخیره شده ۱ روز پیش - دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اما دلم واست تنگ میشه , Download New Music Xaniar Khosravi - Ama Delam Vasat Tang Mishe + Text Music ... دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه ... www.musicmand.ir/4078-music-xaniar-khosravi-ama-delam-vasat-tang-... ذخیره شده ۱ روز پیش - دانلود آهنگ اما دلم واست تنگ میشه با صدای زانیار خسروی با دو کیفیت و پخش آنلاین در موزیک مند ، دانلود آهنگ زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ ... دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اما دلم واست تنگ ميشه pop-music.ir/آهنگ-جدید-زانیار-خسروی-بنام-اما-دلم ذخیره شده دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اما دلم واست تنگ ميشه با بالاترین کیفیت + متن آهنگ - Download New Music Xaniar Khosravi - Ama Delam Vasat Tang Mishe. دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اما دلم واست تنگ میشه - شاه ... shahcloob.rozblog.com/post/1431 ذخیره شده ۲۳ ساعت پیش - 9 mins ago - دانلود آهنگ جدید و زیبای زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ ميشه Download New Music By Xaniar Khosravi Called Ama Delam ... دانلود آهنگ زانیار خسروی - اما دلم واست تنگ میشه | به موزیک www.4behmusic.net/44828/زانیار-خسروی-اما-دلم-واست-تنگ-میشه/ ذخیره شده دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه Download New Music Xaniar Khosravi Ama Delam Vasat Tang Mishe. دانلود آهنگ اما دلم واست تنگ میشه از زانیار خسروی :: ای ار نیو ... irnewmusic.blog.ir/.../دانلود-آهنگ-اما-دلم-واست-تنگ-میشه-از-زانیار-خسر... ذخیره شده ۱ روز پیش - دانلود آهنگ اما دلم واست تنگ میشه از زانیار خسروی با لینک مستقیم. دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه از رسانه سخاموزیک. دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه ... 01.bir3da24.asia/.../download-music/xaniar-ama-delam-vasat-tang-mishe... ذخیره شده ۱ روز پیش - دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه Download New Music By Xaniar Called Ama Delam Vasat Tang Mishe. دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی اما دلم واست تنگ میشه www.jenabmusic.com › آهنگ جدید ذخیره شده ۱ روز پیش - دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی اما دلم واست تنگ میشه با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین Download New Music Xaniar Khosravi Ama Delam ... دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه radiojavan.name/26318/زانیار-خسروی-به-نام-اما-دلم-واست-تنگ-میش/ ذخیره شده ۱۶ ساعت پیش - دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه. Download New Song By Xaniar Khosravi Called Ama ... دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اما دلم واست تنگ ميشه musicbambo.org › آهنگ های زانیار خسروی ذخیره شده ۲۳ ساعت پیش - دانلود آهنگ جدید و زیبای زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ ميشه Download New Music By Xaniar Khosravi Called Ama Delam Vasat Tang ... دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی اما دلم واست تنگ میشه saba-music.ir › دانلود تک آهنگ ذخیره شده دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی اما دلم واست تنگ میشه موزیک جدید و شنیدنی از خواننده زانیار خسروی با نام اما دلم واست تنگ میشه با بهترین کیفیت و متن آهنگ. دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه www.musicma.ir/2016/04/11/زانیار-خسروی-اما-دلم-واست-تنگ-میشه/ ذخیره شده ۱ روز پیش - دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه با ترانه سرایی ، آهنگ سازی و تنظیم زاینار خسروی به همراه متن آهنگ. دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه mokhtalefmusic.ir › تک آهنگ های جدید 95 ذخیره شده دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه ، پخش آنلاین متن تکست آهنگ اما دلم واست تنگ میشه ، آهنگ زانیار خسروی اما دلم واست تنگ میشه. دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه www.avangmusic.net/6979/xaniar-khosravi-ama-delam-vasat-tang-mishe/ ذخیره شده ۱۹ ساعت پیش - دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه,دانلود آهنگ اما دلم واست تنگ میشه زانیار خسروی,Xaniar Khosravi - Ama Delam Vasat Tang ... دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اما دلم واست تنگ میشه www.musiccamp.ir › دانلود آهنگ › آهنگ ایرانی ذخیره شده ۱ روز پیش - دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه با بالاترین کیفیت. Download New Music Xaniar Khosravi – Ama Delam Vasat Tang ... دانلود آهنگ زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه melimusic.org/دانلود-آهنگ-زانیار-خسروی-نام-دلم/ ذخیره شده متن آهنگ زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ ميشه,دانلود آهنگ زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه,Download New Music By Xaniar Khosravi. دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اما دلم واست تنگ میشه www.topnaz.com › فرهنگ و هنر › دانلود آهنگ جدید ذخیره شده دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اما دلم واست تنگ میشه Download New Music Xaniar Khosravi – Ama Delam Vasat Tang Mishe دانلود آهنگ دلم واست تنگ میشه با. دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه kabirmusic.ir/زانیار-خسروی-اما-دلم-واست-تنگ-میشه/ ذخیره شده ۱ روز پیش - دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه Download New Music Xaniar Called Ama Delam Vasat Tang Mishe. دانلود و متن آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ ميشه nicmusic.org › آهنگ های زانیار خسروی ذخیره شده ۷ روز پیش - Download New Music By Xaniar Khosravi Called Ama Delam Vasat Tang mishe دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ ميشه با ... متن آهنگ جدید زانیار به نام اما دلم واست تنگ میشه - دانلود آهنگ ... www.دانلودآهنگ.com/2016/04/12/دانلود-آهنگ-جدید-زانیار-نام-دلم/ ذخیره شده ۱۹ ساعت پیش - دانلود آهنگ جدید زانیار به نام اما دلم واسه‌ت تنگ میشه. Xaniar – Ama Delam Vasat Tang Mishe. آهنگ و تنظیم: زانیار خسروی، گیتار: علیرضا سنایی ... دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه www.doostiha.ir/1395/01/23/دانلود-آهنگ-اما-دلم-واست-تنگ-میشه.html ذخیره شده ۲۱ ساعت پیش - دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه, جدیدترین آهنگ زانیار, دانلود رایگان آهنگ زانیار بنام اما دلم واست تنگ میشه, دانلود آهنگ با ... دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی با نام اما دلم واست تنگ میشه next1.ir/دانلود-آهنگ-جدید-زانیار-خسروی-با-نام-ام/ ذخیره شده اما دلم واست تنگ میشه آره بازم دلم تنگ میشه با اینکه هیچی نیست مثله همیشه. با اینکه دیگه نیستم من پیشت اما دلم واست تنگ میشه دلم تنگ میشه هه هی , هعی هه , هاا. دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه myyazd-music.ir/677341/دانلود-آهنگ-جدید-زانیار-خسروی-به-نام-ام.html ذخیره شده ۲۰ ساعت پیش - متن آهنگ زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ ميشه. حرفای درگوشی اون همه بازیا و خنده رو یادته. ساعتا خیره به هم فقط فکر به اینده رو یادته. چی بود و ... متن آهنگ جدید زانیار خسروی بنام اما دلم تنگ میشه textrap.ir/lyrics-new-song-by-xaniar-khosravi-called-ama-delam-vasat-ta... ذخیره شده دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ. تبلیغات ... Lyrics New Song By Xaniar Khosravi Called Ama Delam Vasat Tang Mishe. دانلود آهنگ زانیار به نام اما دلم واست تنگ میشه. دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه pardismusic.org › آهنگ های زانیار خسروی ذخیره شده ۷ روز پیش - دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ ميشه به همراه متن آهنگ دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ ... دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه nextmelody.ir/دانلود-آهنگ-جدید-زانیار-خسروی-به-نام-ام/ ذخیره شده ۷ روز پیش - دانلود آهنگ زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه,متن آهنگ زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه,دانلود آهنگ زانیار خسروی اما دلم واست تنگ ... دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه www.9bataraneh.com/آهنگ-جدید-زانیار-اما-دلم-واست-تنگ-میشه/ ذخیره شده ۱۹ ساعت پیش - دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه - آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه با دو کیفیت 320 & 128. دانلود آهنگ زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ می شه nabzetaraneh.com › موزیک ها › زانیار خسروی ذخیره شده دانلود آهنگ زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ می شه با لینک مستقیم و پخش انلاین به همراه متن ترانه. ... دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اخم اصلا بت نمیاد ... دانلود آهنگ جدید زانیار بنام اما دلم واست تنگ میشه www.smusic.ir/1395/01/دانلود-آهنگ-زانیار-اما-دلم-واست-تنگ-میش/ ذخیره شده ۱ روز پیش - ... زانیار بنام اما دلم واست تنگ میشه. 1 5. دانلود آهنگ جدید زانیار بنام اما دلم واست تنگ میشه. دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اما دلم واست تنگ میشه.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 624
  • باردید دیروز : 781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 624
  • بازدید ماه : 5,541
  • بازدید سال : 59,021
  • بازدید کلی : 1,857,693
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون