loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 155 جمعه 20 فروردین 1395 نظرات (0)
- "> سوال کاربر دختری هستم ۲۴ ساله که خواستگاران زیادی دارم؛ اما نمی دانم چرا هر کدام که می آیند من را نمی پسندند. با این که سعی می کنم به بهترین نحو ممکن باشم و ظاهر خوبی هم دارم. اطرافیان هم همیشه بابت این قضیه به من کنایه می زنند. از این موضوع به شدت ناراحتم. لطفا راهنمایی ام کنید. مخاطب عزیز! در بسیاری از پاسخ هایی که من و همکارانم به مخاطبان در این صفحه ارائه کرده ایم به این نکته اساسی اشاره شده است که در امر انتخاب همسر، مجموعه ویژگی هایی با عنوان هم کفو بودن یا تطابق نسبی معیارها و ملاک های اولیه در ازدواج دخیل هستند؛ بنابراین هر شخص برای انتخاب همسر و شریک آینده اش ملاک هایی دارد و بر اساس آن دست به انتخاب می زند. هنوز دیر نشده است بیش از حد نگران بالا بودن سن تان نباشید چراکه نگرانی باعث می شود در انتخاب هایتان درست نتوانید شرایط را تخمین بزنید و دچار مشکل و گاهی دچار عجله کردن های بیجا شوید. برداشت اشتباه نکنید به طور کلی آشنایی هایی که به قصد ازدواج صورت می گیرد، اعم از خواستگاری سنتی، آشنایی در محل تحصیل یا کار یا معرفی توسط دوستان و آشنایان، از بعضی لحاظ ها شرایط یکسانی را دارد؛ یعنی در همه این شرایط دو نفر یکدیگر را می بینند، صحبت و معاشرت می کنند و نهایتا پس از دستیابی به شناخت، تصمیم نهایی خود را مبنی بر قبول یا رد شرایط مورد نظر برای ازدواج اعلام می کنند. منظور این است که همه این آشنایی ها، به ازدواج منجر نخواهد شد و بنا نیست با هر بار رد شدن این احساس درون شما ایجاد شود که با وجود ویژگی های خوب و مناسب مورد انتخاب واقع نشده اید، زیرا در ابتدا اشاره کردیم هر شخص معیارها و ملاک های مختص به خود را دارد. شاید بهتر باشد برای بالا بردن اعتماد به نفس و شناخت بیشتر خود از دوره های آموزشی مراکز روان شناختی بهره بگیرید. به همه اجازه خواستگاری ندهید برای کاهش آسیب و ایجاد احساس طرد شدن، لازم است این موضوع را مدنظر قرار دهید: قرار نیست شما همه افرادی را که به هر طریقی جهت آشنایی پیشنهاد ازدواج می دهند، به عنوان خواستگار بپذیرید. این امر مستلزم این است که با توجه به ملاک های اولیه خود و در میان گذاشتن آن ها با رابط و معرف، حجم بالای رفت و آمد خواستگاران را کاهش دهید. خواستگارانی را برای آشنایی بپذیرید که حداقل 3 ملاک از 5 ملاک اصلی شما را دارند. ملاک ها شامل تناسب خانواده های دوطرف، فردیت و بلوغ های چندگانه، تناسب سنی، میزان تحصیلات ، ایمان و دینداری و ... است. بررسی چند ملاک اولیه که با یک پرسش و پاسخ قابل دسترسی است در همان تماس ابتدایی، کار ساده ای است. ملاک هایتان را یک بار دیگر بررسی کنید مشکل دیگری که نه تنها شما بلکه دیگر افراد نیز با آن روبه رو هستند سردرگمی و بلاتکلیفی جوانان در امر ازدواج و مشخص نبودن تکلیف خودشان است که این مسئله تا حد زیادی با نداشتن شناخت از خود و انتخاب ملاک های نادرست در امر ازدواج مرتبط است. از آن جا که در سوال تان توضیحات زیادی ارائه نکرده اید احتمالات زیادی وجود دارد که باعث می شود به طور مکرر با این موضوع روبه رو شوید. مدنظر داشتن ملاک های ظاهری، رفتارهای ناپخته یا مکانیکی، تناقض در رفتار و گفتار و بسیاری دیگر از عوامل، ممکن است در این امر دخیل باشد که جز با بررسی حضوری و کمک مشاور به نحو دیگری قابل بررسی نخواهد بود. گردآوری: ساسان اس ام اس منبع: خراسان نیوز

خرید فیلم اموزشی برنامه حسابداری هلو


لینک منبع و پست :خواستگارانم چرا من را نمی پسندند؟!!
http://www.sasansms.ir/Forum/Catgory/71/Post/25369

جام نیوز :: JamNews - چرا خواستگارانم من را نمی پسندند؟

www.jamnews.ir/detail/News/601787
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چرا خواستگارانم من را نمی پسندند؟ قرار نیست شما همه افرادی را که به هر طریقی جهت آشنایی پیشنهاد ازدواج می دهند، به عنوان خواستگار بپذیرید.

خواستگارانم چرا من را نمی پسندند؟!! - آکا

www.akairan.com/marriage/rabeteh/2015112412811.html
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خواستگارانم چرا من را نمی پسندند؟!!,خواستگاری کردن هر پسری از هر دختری دلیلی بر ازدواج صد در صد این دو نفر نیست,اگر شما هم جزو دسته دخترهایی ...

چرا هيچكسي منرا نمي پسنده - تالار گفتگوی همدردی:سایت ...

www.hamdardi.net/thread-27933.html
۳۱ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مادر داماد مي پسنده ولي وقتي پسرشون مياد نمي پسنده. بعضي ... موضوع: چرا هيچكسي منرا نمي پسنده .... ولي باز هم نميدونم چرا منو نمي پسندن. .... لطفاً بیشتر از خودت و نوع صحبتت با خواستگارانت بگو شاید بتوانیم گره را پیدا کنیم .

آرشيو سؤالات مشاوره : چرا كسي با من ازدواج نمي كند؟ - پایگاه انهار

anhar.ir/Newsview.asp?ID=281
... اینکه اگر زمانی با کسی یک جلسه آشنایی دارم کاملا می پسندد ولی وقتی که می رودگویا ... موقع خواب از خدامی خواهم که فردا بیدار نشوم خواهش می کنم مرا راهنمایی فرمایید ... چرا هیچ کس مرا دوست ندارد همه دوستانمازدواج کرده و صاحب فرزند می باشند وقتی در ...

چرا خواستگار میره و پشت سرش رو نگاه نمی کنه؟! (دانلود مقاله ...

www.askdin.com/thread5742.html
۲۴ خرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - دختران زيادي مي پرسند چرا خواستگار دور منزل ما پر نمي زند يا اگر سرس مي ... من دختری در آستانه 40 سالگی هستم كه به بسته شدن بخت مظنون هستم ...

خواستگارانم چرا من را نمی پسندند؟!! | سیمرغ

vista.ir/page/350390/خواستگارانم-چرا-من-را-نمی-پسندند؟!!
خواستگاری کردن هر پسری از هر دختری دلیلی بر ازدواج صد در صد این دو نفر نیست. اگر شما هم جزو دسته…

خواستگارانم چرا من را نمی پسندند؟!!- تیتر24 - Titr24

www.titr24.com/News.aspx?NewsID=/sRZBX6BGXJcOeIheZfq0g==
خواستگارانم چرا من را نمی پسندند؟!!

خواستگارانم چرا من را نمی پسندند؟!!- تیتر24

www.titr24.com/News.aspx?NewsID...
خواستگارانم چرا من را نمی پسندند؟!!

چرا خواستگارانم من را نمی پسندند؟ | پرتال پزشکی

www.salamatportal.ir › اخبار پزشکی فارسی
۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دختری هستم ۲۴ ساله که خواستگاران زیادی دارم؛ اما نمی دانم چرا هر کدام که می آیند من را نمی پسندند. با این که سعی می کنم به بهترین نحو ممکن باشم و ...

خواستگارانم چرا من را نمی پسندند؟!! –

www.motenave.com/jaleb-va-khandani/211839
خواستگارانم چرا من را نمی پسندند؟!! ... خواستگارانم چرا من را نمی پسندند؟!! خواستگارانم چرا من را نمی پسندند؟!! free html hit counter.

خواستگارانم چرا من را نمی پسندند؟!! | فروشگاه اینترنتی ...

hedvashop.com/rss/news.php?id=9145
خواستگاری کردن هر پسری از هر دختری دلیلی بر ازدواج صد در صد این دو نفر نیست. اگر شما هم جزو دسته...

خواستگارانم چرا من را نمی پسندند؟!! | وطن

vatann.com › اخبار
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه / اخبار / خواستگارانم چرا من را نمی پسندند؟ ... نرم افزار پخش فایل های ویدئویی · بعدی: جیب بر خیابان جنوبی به شبکه نمایش خانگی می آید ...

خواستگارانم چرا من را نمی

i2016.ir/خواستگارانم-چرا-من-را-نمی-/
چرا خواستگارانم من را نمی پسندند. خواستگارانی را برای آشنایی بپذیرید که حداقل 3 ملاک از 5 ملاک اصلی شما را دارند ملاک ها. بیشتر.

خواستگارانم چرا من را نمی پسندند؟!! – آکا | شهرخبرها – آخرین ...

www.shahrekhabarha.com/2015/.../خواستگارانم-چرا-من-را-نمی-پسندند؟-آکا...
این ها حشره هستند، نه موجود فضایی! اتحادیه تهیه کنندگان آمریکا پنج مستند برتر خود در سال ۲۰۱۵ را معرفی کرد دانلود قسمت سوم سریال شوخی با شما · کشف دندان هابیت‌ ...

من و خواستگارانم

www.divi.ir/من-و-خواستگارانم-/
خواستگارانم چرا من را نمی پسندند آکا. خواستگارانم چرا من را نمی پسندند خواستگاری کردن هر پسری از هر دلیلی بر ازدواج. بیشتر.

چرا خواستگارانم من را نمی پسندند - نکستروب

blog.nextrob.in/pnextr2099334_چرا-خواستگارانم-من-را-نمی-پسندند
چرا خواستگارانم من را نمی پسندند - نکستروب در این باره نوشت: چرا خواستگارانم من را نمی پسندند - نکستروب.

هر خواستگاري برايم مي آيد وصلت جور نمي شود - خانه - پرسمان

moshavereh.porsemani.ir/.../هر-خواستگاري-برايم-مي-آيد-وصلت-جور-نمي...
نميدانم چرا پسری همشأن و هم اعتقاد برايم نمي آيد. بعضي خواستگارانم فقط به خاطر اينكه من دانشجو هستم از من ايراد گرفتند؛ اما خدا شاهد است كه با حفظ حجاب .... اگر فردي را براي ازدواج مي پسنديد و زمينه ازدواج شما وجود دارد، به كمك واسطه هاي آشنا، سرّ نگهدار و ...

خواستگار ها - تجرد بعد از سی سالگی

mojarad.persianblog.ir/tag/خواستگار_ها
من که این خانومه را دیده بودم و می دونستم مدل خانوادشون با ما فرق داره پس چرا تن به این مسخره .... گفتم پویایی و رشد را می پسندم گرچه این روزها در گیر جاه طلبیم. ..... کرد ولی خیلی وقت است که دیگر در خصوص خواستگارانم حساسیت به خرج نمی دهم و کاملا ...

چرا خواستگارانم من را نمی پسندند؟ - واضح

vazeh.com/n12597612/چرا-خواستگارانم-من-را-نمی-پسندند
۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چرا خواستگارانم من را نمی پسندند؟-خواستگارانی را برای آشنایی بپذیرید که حداقل 3 ملاک از 5 ملاک اصلی شما را دارند. ملاک ها شامل تناسب خانواده های ...

استخدام نیوز - به من بگویید چه کنم؟/ دختری ۳۰ ساله، لیسانس ...

www.estekhdamnews.com/post/7481
۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ولی چون وضع مالی خوبی نداریم خواستگارانم در همان جلسه اول می روند و پشت ..... من موندم چرا تو همه سایتها تا یکی میاد میگه خواستگار ندارم، مدیران سایت ...

این دختر خواستگار ندارد - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=185796
۱۴ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - واقعا چرا برخی از دختران خواستگار ندارند ولی برخی دیگر مدام در حال جواب کردن ... متاسفانه در جامعه ما قانون نانوشته ای در میان مردم باب شده که خوبی دختر را می توان از تعداد خواستگارانش فهمید. ... پای صحبت بیشتر این دخترها که بنشینید می شنوید: «مگر من چه توقعی دارم؟ ... این خواستگار را نمی پسندم چون چاق است.

تماس با ما :: وبلاگ شخصی علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani.ir/page/تماس-با-ما
از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید. ... حاج اقا چرا شماره تلفنی که دادین بابت مشاوره تلفنی اصلا جواب نمیدن . .... کدبانوی کامل وضعیت کلی ظاهرش خوب است اما تنها به خاطر چهره اش که به اصطلاح مادرش نمره15 میگیرد خواستگارانش نمی پسندند.

چرا من خواستگار ندارم؟! - نامه نیوز

namehnews.ir/fa/news/91785/
۲۴ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یعنی هر دختری که تعداد خواستگارانش زیاد باشد معلوم می شود که دختر خوبیست و اصل و نسب دار است اما ... این خواستگار را نمی پسندم چون چاق است…

اگر تلاش نکنی موفق نمی شوی - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت

www.hawzah.net/fa/Magazine/View/.../اگر-تلاش-نکنی-موفق-نمی-شوی
گاهی از من می پرسیدند براستی کارت ارزش این همه دوندگی و زحمت را دارد؟ ... گونه ای است که فعالیت یک زن را در این رشته نمی پسندند، خصوصا مربی گری ام برای آقایان را. از سوی دیگر رقبا هم مدام اعتراض می کردند که چرا پا توی کفش آقایان کرده ام! ... خیلی زیاد، آنقدر که بعضی خواستگارانم را به خاطر اینکه اهل هنر نبوده اند یا با کارم مخالف ...

اردیبهشت ٩٠ - من و خواستگارانم!!! - پرشین بلاگ

khatere88.persianblog.ir/1390/2/
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بعد دوستم گفته یعنی چی من چرا باید بیام خونه شما ؟ ... و بهشم گفتم که اصلا نمی پسندم که غیر منطقی بر خورد می کنه و من می گم دیگه نمی خوام ادامه ...

چرا خواستگار ندارم - تعامل

www.taamolnews.ir/fa/news/84975
۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گاهي با ديدن دختران فاميل كه از من كوچكترند و ازدواج به موقع كردند و داراي بچه هم ... نيست، اما نمي دانم چرا دختري كه تحصيلات بالا دارد بايد محكوم به تنهايي باشد. ... متاسفانه در جامعه ما قانون نانوشته اي در ميان مردم باب شده كه خوبي دختر را مي توان از تعداد خواستگارانش فهميد. ... اين خواستگار را نمي پسندم چون چاق است.

روابط عاطفي - چه خبر

www.chekhabar.ir/Service/29/روابط-عاطفي
همسرم تنها 13 سال سن دارد و خانواده همسرم متاسفانه مرا اذيت مي کنند. .... همسرم من را دوست ندارد و نمي دانم در اين زندگي چه کنم؟ ..... خواستگارانم چرا من را نمي پسندند؟

چقدر چهره مهم است در انتخاب همسر؟ - سایت دکتر شیری

doctorshiri.com/fa/content/1690/چقدر-چهره-مهم-است-در-انتخاب-همسر؟/
۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... با معیارهای من سازگار است برای مدت ۴ جلسه با هم صحبت کردیم ولی ظاهر ایشان به دل من نمی نشیند. ..... یا چرا اینجوری راه میره؟ ... چندین ساله است ولی ظاهرشون رو نمی پسندم هر دو خانواده اصرار میکنند تا حدی که دیگه از مخالفت کردن ..... ۲۸ ساله – کارشناس صنایع – کرج اشکال کارم این بود که خواستگارانم را معطل میکردم .

من زن میخـوام ولی کسی برام کاری نمیکنـد | پایگاه جوان ...

javanenghelabi.ir/news/8862.html
۱۸ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چرا کسی به من زن نمیده؟ .... چرا مامانم نمی تونه یه دختر خوب برام پیدا کنه. ... واقعا نمیدونم چیکار کنم ، هرجا خواستگاری میرم پسندم نمیشه ،تو شهر ما ...

48 درصد دختران جوان، تمایل دارند همسر دوم شوند/ دختران مجرد در ...

www.fardanews.com/.../48-درصد-دختران-جوان-تمایل-دارند-همسر-دوم-شون...
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - او بیان می کند: من آدم حسودی هستم و خودم هم بعید می دانم بعد از ازدواج ... او میگوید پدرم معتاد است و همین موضوع باعث شده تا من برخی از خواستگارانم را به خانه راه ندهم. ..... چرا فکرای بد میکنین خیلی ها هستن که دوس دارن مردشون زن دوم بگیره و ..... شدن را برای مادر ،خواهر و دخترشان(در صورت بیوه و مطلقه و مجرد بودن)می پسندند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 323
  • بازدید ماه : 5,240
  • بازدید سال : 58,720
  • بازدید کلی : 1,857,392
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون