loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 233 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

نتیجه نهایی پرسپولیس فولاد جمعه 23 بهمن 94,

 فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس فولاد جمعه 23 بهمن 94,

دانلود فیلم خلاصه بازی پرسپولیس فولاد,

گل‌های پرسپولیس فولاد جمعه 23 بهمن 94,ترکیب پرسپولیس فولاد جمعه 23 بهمن 94,

داوری پرسپولیس فولاد جمعه 23 بهمن 94,حاشیه های پرسپولیس فولاد جمعه 23 بهمن 94,

پیش بازی فولاد جمعه 23 بهمن 94,نتایج بازی های هفته 20 بیستم لیگ برتر,

نتیجه بازی پرسپولیس فولاد جمعه 23 بهمن 94,

فیلم گل‌ مهدی طارمی بازی پرسپولیس فولاد, پرسپولیس فولاد جمعه 23 بهمن 94,پرسپولیس فولاد, پرسپولیس  ,  فولاد ,   بازیهای هفته 20 لیگ برتر ,پرسپولیس ذوب آهن,

نتیجه و فیلم خلاصه بازی گل‌های پرسپولیس فولاد جمعه 23 بهمن 94

سرخپوشان تهرانی با حمایت 80 هزار نفره هواداران خود به دنبال کسب سه امتیاز مقابل فولاد خوزستانی هستند که در نیم فصل دوم کاملا متفاوت ظاهر شده و شرایط مناسبی دارد. عملکرد باکیفیت دو تیم و مربیان کروات شان هواداران را به دیدن یک 90 دقیقه زیبا امیدوار می کند و باید دید در نهایت کدام تیم می تواند به خواسته اش برسد.

 

با گزارش لحظه لحظه این دیدار ورزش سه را همراهی کنید.

استادیوم آزادی:     تماشاگر: 80 هزار نفر

داور: محسن ترکی

اخطار:

مهدی طارمی (9) پرسپولیس

علیرضا سلیمی (35) فولاد خوزستان

پرسپولیس

 

الکساندر لوبانف، محسن بنگر، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده(81- میلاد کمندانی)، امید عالیشاه، مهدی طارمی، علی علیپور و محسن مسلمان

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

فولاد

 

علیرضا سلیمی، بهمن کامل(72- حسین ابراهیمی)، مهرداد بایرامی، ساسان انصاری، اکبر ایمانی، دروگ کوئه ماها(61-اسماعیل شریفات)، ماتیاس چاگو، عبدالله ناصری، محمد اهل شاخه، امید خالدی و امیرحسین فشنگچی

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

شرح گل

 

پرسپولیس یک فولاد 0: (دقیقه 13، مهدی طارمی): ارسال دیدنی محمد انصاری از جناح چپ یک ضربه استثنایی سر از سوی طارمی را نیاز داشت تا پرسپولیسی ها به اولین گل این بازی دست یابند.

شرح بازی نیمه اول

 

دیدار تماشایی فولاد و پرسپولیس در نیمه اول تنها یک گل داشت. این مسابقه با میدان‌داری پرسپولیس و حملات دامنه دار این تیم آغاز شد اما فولاد هم با چند حمله برق آسا خودی نشان داد. با این حال میزبان با فشار هواداران زودتر از حریف به گل رسید و با ضربه سر طارمی در دقیقه 13موفق به گلزنی شد تا کماکان بدون توقف به گلزنی در لیگ برتر ادامه دهد. بعد از این گل باز هم پرسپولیس صاحب موقعیت هایی شد و فولاد هم یکی، دو بار به شدت دروازه لوبانوف را تهدید کرد. این بازی تماشاگرپسند در شرایطی به نیمه رسید که هواداران قرمزپوش تاکتیک تازه ای را از طرف برانکو مشاهده کردند و آن استفاده از فضاهای کناری و ارسال های بلند از جناحین است، چیزی که فولاد را غافلگیر کرد. نیمه دوم این بازی بدون شک جذاب تر دنبال خواهد شد.

 

 

دقایق حساس

 

دقیقه 1: اولین خطر این بازی را فرشاد احمدزاده با شوت راه دور خود روی دروازه فولاد ایجاد کرد که سلیمی به راحتی توپ را از آن خود کرد.

دقیقه 3: اینبار گل نزدن های پرسپولیس را علی علیپور استارت زد و پاس عمقی مناسب طارمی درون محوطه جریمه و در تک به تک با سلیمی را به بیرون زد.

دقیقه 4:  اینبار فرار احمدزاده  از روی خط عرضی به درون محوطه جریمه بعد از جا گذاشتن دو بازیکن فولاد با پاس رو به عقب او درون محوطه شش قدم همراه شد که مدافع فولاد زودتر از طارمی توپ را دور کرد.

دقیقه 9: حرکت عجیب علیرضا سلیمی برای خروج از دروازه، برخوردی بین او و طارمی در نزدیکی پرچم کرنر شکل داد که محسن ترکی مهاجم پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 11: فولادی ها در اولین تجربه خود در محوطه جریمه پرسپولیس با خطا روی لوبانف فرصت را از دست دادند. خطای مهرداد بایرامی روی دروازه بان پرسپولیس این موقعیت تک به تک روی اشتباه مدافعان پرسپولیس را از فولادی ها گرفت.

دقیقه 12: بار دیگر  پاس در عمق و اینبار دورژ با لوبانف تک به تک شد و با بی دقتی تمام این فرصت ایده آل را از دست داد.

دقیقه 16: فرشاد احمدزاده بار دیگر در جدالی تک به تک ناکام ماند و اینبار ضربه اش با بدشانسی بعد از برخورد به تیرک از دست رفت.

دقیقه 18: هجوم پرسپولیسی ها به درون هجده قدم پرسپولیس، رامین رضاییان را با سلیمی تک به تک کرد که اینبار مدافع راست ملی پوش پرسپولیس برابر دروازه بان فولاد ناکام ماند.

دقیقه 19: در سمت مقابل نیز فولادی ها با لوبانف تک به تک شدند که امیرحسین فشنگچی موفق به باز کردن دروازه تیم سابق خود نشد و در ادامه نیمکت فولاد به هوای پنالتی ثانیه هایی به داور بازی اعتراض کردند.

دقیقه 24: ارسال رامین رضاییان با ضربه سر فرشاد احمدزاده درون شش قدم فولاد همراه شد که البته توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 34: چرخش امید عالیشاه و در نهایت ضربه او از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا پرسپولیسی ها در حسرت گل دوم بمانند.

دقیقه 35: ارسال امیرحسین فشنگچی از جناح چپ پرسپولیس با ضربه ناقص دورژ همراه شد و توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 35: فرار مهدی طارمی پشت محوطه جریمه فولاد با خروج سلیمی همراه شد که خطای دروازه بان فولاد بیرون محوطه جریمه یک کارت زرد از سوی ترکی برای او به همراه داشت.

دقیقه 36: این ضربه ایستگاهی را محسن مسلمان روی دروازه ارسال کرد که ضربه سر مهاجم پرسپولیس با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 41: ارسال خطرناک طارمی به مقابل دروازه فولاد را اهل شاخه به کرنر فرستاد.

دقیقه 43: فرار عالیشاه از سمت چپ و سانتر او را احمدزاده با پرش بلند و ضربه سر زد که سلیمی این توپ را گرفت.

دقیقه 46: شوت فنی علیپور از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی از کنار تیر عمودی دروازه فولاد عبور کرد.

دقیقه 50: ارسال رضائیان را مساریچ دفع ناموفقی با ضربه سر داشت که توپ برگشتی را علیپور زد و ضربه او به مدافعان پر تعداد فولاد خورد. در ادامه نیز پاس طارمی مجددا شرایط گلزنی را برای علیپور فراهم کرد ولی شوت فنی این بازیکن از کنار دروازه فولاد راهی اوت شد.

دقیقه 56: ارسال انصاری را اهل‌شاخه با ضربه سر زد که توپ او با فاصله از بالای روازه پرسپولیس به اوت رفت.

دقیقه 57: ارسال رضائیان از جناح راست زمین را طارمی با ضربه سر روی خط 6 قدم زد که سلیمی با دفع توپ عالی مانع از رسیدن پرسپولیس به گل دوم شد.

دقیقه 58: شوت پشت محوطه کامیابی‌نیا را سلیمی درازکش جمع کرد.

دقیقه 63: ارسال خطرناک انصاری را مدافعان پرسپولیس دفع کردند.

دقیقه 63: شریفات بعد از یک سر توپ موفق، شوت‌زنی کرد که توپ با فاصله کمی از کنار دروازه لوبانوف به اوت رفت.

دقیقه 73: اشتباه رضائیان پشت محوطه جریمه پرسپولیس فرصت گلزنی را برای شریفات فراهم کرد ولی شوت او با فاصله زیادی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 83: انصاری بعد از چند حرکت تکنیکی توپ را به عالیشاه رساند که این بازیکن بعد از نفوذ از سمت راست محوطه جریمه فولاد شوت را به کنار دروازه سلیمی زد.

در حاشیه

 

* برانکو به خطاهایی که به سود فولاد اعلام می‌شود معترض است.

* دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول منظور شد.

* برخورد ماریچ و بایرامی در دقیقه 55 را ترکی به سود فولاد سوت زد که تصمیم او با اعتراض تماشاگران پرسپولیس همراه بود.

* تماشاگران در دقیقه 55 و همزمان با نوایی که بلندگوی استادیوم پخش کرد به شهدای فوتبالیست منطقه چوار ادای احترام کردند.

.

پرسپولیس 1   فولاد  0

.

دانلود فیلم خلاصه بازی و گل مهدی طارمی

.

برای دیدن بازی های قبلی پرسپولیس اینجا کلیک کنید

 

یوز - آخرین مطالب بازی پرسپولیس

yooz.ir/blogs/?t...بازی%20پرسپولیس

Translate this page

نتیجه و دانلود فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان جمعه 23 بهمن 94 دانلود خلاصه ... نتیجه بازی و گل‌های استقلال تهران استقلال اهواز یکشنبه 18 بهمن 94.

پرسپولیس تهران :: ورزش 3

www.varzesh3.com/tag/18/پرسپولیس-تهران

Translate this page

جمعه 23 بهمن11:29 ... دراگان اسکوچیچ که خاطرات شیرینی از حضور در استادیوم آزادی دارد در این بازی ... ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فولاد 1394/11/22 ... مصاف فولاد اهواز می رود که در لیگ جاری در برابر تمام تیم های اهوازی موفق به گل زدن شده است. ... نتیجه 3-3 در ورزشگاه آزادی پر گلترین نبرد دو تیم در تاریخ لیگ برتر بوده است.

Sport TV - پایگاه رسمی ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

sporttv.ir/

Translate this page

گل تساوی تراکتور برابر استقلال خوزستان (ویدیو) ... ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ ۱۸:۵۱پرسپولیس - فولاد خوزستان به روایت تصویر (گزارش تصویری) ... ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ ۱۷:۲۲مهاجری: مشخص بود در بازی به مشکل می خوریم - چرا بازی ما را شنبه برگزار نکردند ... نتیجه نمی‌گیرد سرمربی جایگزینان مختلفی دارد; ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ ۱۴:۲۹اعلام ترکیب پرسپولیس ...

نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس 2 آذر 93 + فیلم - نمناک

namnak.com/9786-بازی-استقلال-و-پرسپولیس-2-آذ...

Translate this page

Nov 23, 2014 - در ادامه فیلم خلاصه بازی و گل های دیدار استقلال و پرسپولیس را مشاهده می ... نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان 23 فروردین 94 + فیلم; بازی پرسپولیس و ذوب آهن نتیجه بازی پرسپولیس و ذوب آهن جمعه 14 آذر 93 + فیلم; بازی استقلال و ... بهمن 94 و از هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر را به همراه فیلم خلاصه بازی ...

نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال امروز 25 اردیبهشت 94 + فیلم

axahang.rozblog.com/.../نتیجه-بازی-پرسپولیس-و-ا...

Translate this page

May 15, 2015 - نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان 23 فروردین 94 + فیلم [ 23 . ... ۵ روز پیش - نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد امروز یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ... 94 + فیلم ... 21 ساعت قبل نتیجه بازی استقلال و سپاهان جمعه 10 بهمن 94 + فیلم نمناک . ... نتیجه بازی پرسپوليس و استقلال + دانلود خلاصه+ گلها + .

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن 23 مرداد 94 + فیلم جمعه 23 مرداد ...

axahang.rozblog.com/.../نتیجه-بازی-استقلال-و-ذوب-آ...

Translate this page

Aug 14, 2015 - نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان 23 فروردین 94 + فیلم [ 23 . ... ۴ ساعت پیش - نتیجه بازی استقلال ذوب آهن 23 مرداد 94 دانلود گل های ... نتیجه نهایی بازی و دانلود خلاصه بازی استقلال ذوب آهن جمعه 23 مرداد 94. ... Jul 20, 2015 - تیم های فولاد و استقلال خوزستان روز جمعه 23 مرداد 94 ...... پنجشنبه, 23 بهمن 1393 .

نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های استقلال ملوان جمعه 11 دی 94

sarbehava.ir/1394/10/11/2320

Translate this page

Jan 1, 2016 - لیست نهایی تایید صلاحیت و کاندیداهای مجلس 18 بهمن 94 · عکس فریال ... دانلود گل ها نتیجه خلاصه بازی استقلال خوزستان ملوان 23 مهر . ... نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس راه‌اهن جمعه 27 اذر 94 · دانلود . .... گسترش بازی دارد و هفته بعد مقابل استقلال در 11 گسترش فولاد 27 5 12 10 27 36 9 27 …

دانلود فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و ذوب آهن یکشنبه 18 بهمن ...

tabarok1.blog.ir/.../دانلود-فیلم-خلاصه-بازی-پرسپول...

Translate this page

5 days ago - دانلود فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و ذوب آهن یکشنبه 18 بهمن 94. دانلود ویدیو ... نتیجه بازی: پرسپولیس 2 - 2ذوب آهن ..... فال روزانه جمعه 23 بهمن 94.

دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری آزاد ارشد ...

libarshad1388.blogsky.com/

Translate this page

نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 23 بهمن 94 + گل ها و خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 23 بهمن 94 + فیلم امروز ترکیب پرسپولیس برای بازی امروز ...

نتیجه بازی پرسپولیس و سایپا 2 بهمن 94 / جام شهدا + گل ها و ...

01.pop-music.biz/.../نتیجه-بازی-پرسپولیس-و-سای...

Translate this page

Jan 22, 2016 - نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس سایپا جام شهدا جمعه ۲ بهمن ۹۴ … .... ۹ ساعت پیش – Nov 4, 2015 – نتیجه نهایی بازی استقلال فولاد جام ...

بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 23 بهمن 94 + فیلم - نمناک

namnak.com/26889-بازی-پرسپولیس-و-فولاد-خوزس...

Translate this page

7 hours ago - نتیجه بازی بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان امروز جمعه 23 بهمن 1394 از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال را به همراه فیلم خلاصه بازی ...

نتیجه و خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد جمعه 23 بهمن

next1film.rozblog.com/.../نتیجه-و-خلاصه-بازی-پرس...

Translate this page

3 days ago - جمعه 23 بهمن 1394 ... نظر شما در رابطه نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان چیست؟ ... بعد از بازی با سپاهان 13 بهمن 94 / ویدئو · خلاصه بازی ...

نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 23 بهمن 94 | نوروز 95

www.newphoto95.ir/.../نتیجه-بازی-پرسپولیس-و-ف...

Translate this page

3 hours ago - بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 23 بهمن 94 + فیلم - نمناک namnak.com/26889-بازی-پرسپولیس-و-فولاد-خوزستان.html ۴ ساعت پیش - نتیجه ...

نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 23 بهمن 94 +گل های ...

libarshad1388.blogsky.com/.../23/.../نتیجه-بازی-امرو...

Translate this page

23 mins ago - نتیجه و خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد جمعه 23 بهمن 94 نتیجه بازی پرسپولیس و فولا خوزستان 23 بهمن 94. هفته 20 لیگ برتر ؛ 94-95.

ترکیب پرسپولیس برای بازی امروز جمعه 23 بهمن در برابر ...

news.jbums.ir/.../ترکیب-پرسپولیس-برای-بازی-امر...

Translate this page

2 hours ago - نتیجه بازی امروز پدیده و صبا در هفته 20 لیگ برتر 94 – 95. ترکیب پرسپولیس برای بازی امروز جمعه 23 بهمن در برابر فولاد خوزستان. زمان انتشار ...

حاشیه های نیمه اول بازی پرسپولیس و فولاد جمعه 23 بهمن | سایر ...

news.jbums.ir/.../حاشیه-های-نیمه-اول-بازی-پرسپولیس...

Translate this page

54 mins ago - حاشیه های نیمه اول بازی پرسپولیس و فولاد جمعه 23 بهمن ... نتیجه بازی امروز تراکتورسازی و استقلال خوزستان در جمعه 23 بهمن 94 · نتیجه بازی امروز ...

جمعه؛ پرسپولیس – فولاد خوزستان - باشگاه پرسپولیس

fc-perspolis.com/.../جمعه-پرسپولیس-...

Translate this pagePersepolis F.C.

4 days ago - جمعه 23 بهمن 1394. پرسپولیس – فولاد خوزستان (ورزشگاه آزادی) ساعت 17:10. استقلال خوزستان – تراکتورسازی تبریز (ورزشگاه غدیر اهواز) ساعت ...

نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان جمعه ...

behtarinha.nasrblog.com/.../نتیجه-و-ویدیو-خلاصه-با...

Translate this page

4 hours ago - 3 hours ago - نتیجه بازی بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان امروز جمعه 23 بهمن 1394 از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال را به همراه فیلم ...

خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان جمعه 23 بهمن 1394 ...

model2016-photo.ir/.../خلاصه-بازی-پرسپولیس-و-ف...

Translate this page

2 hours ago - بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 23 بهمن 94 + فیلم - نمناک namnak.com/26889-بازی-پرسپولیس-و-فولاد-خوزستان.html ۵ ساعت پیش - نتیجه ...

دانلود کلیپ گل های بازی سپاهان وسایپا جمعه 23 بهمن 94

www.new.sar3damusic.ir/دانلود-کلیپ-گل-های-بازی-...

Translate this page

2 days ago - نتیجه دانلود خلاصه بازی و گل های پرسپولیس فولاد جمعه 23 بهمن 94. ... دانلود کلیپ های بازی استقلال خوزستان و فولاد خوزستان جمعه .

 

AllVideosShoppingImagesMapsMoreSearch tools

About 390,000 results (0.47 seconds) 

Search Results

نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان جمعه ...

behtarinha.nasrblog.com/.../نتیجه-و-ویدیو-خلاصه-با...

Translate this page

4 hours ago - 3 days ago - بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 23 بهمن 94 + فیلم - نمناک ... نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس سایپا جام شهدا جمعه 2 بهمن ...

نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 23 بهمن 94 +گل های ...

libarshad1388.blogsky.com/.../نتیجه-بازی-امروز-پر...

Translate this page

23 mins ago - ترکیب پرسپولیس برای بازی امروز جمعه 23 بهمن در برابر فولاد پخش زنده بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان جمعه 23 بهمن 94 نتیجه و ویدیو خلاصه ...

نتیجه بازی تراکتورسازی و استقلال خوزستان 23 بهمن 94 + ...

libarshad1388.blogsky.com/.../نتیجه-بازی-تراکتور...

Translate this page

1 hour ago - نتیجه بازی استقلال خوزستان و تراکتورسازی جمعه 23 بهمن 94 پخش زنده بازی .... نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان جمعه ...

نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 23 بهمن 94 + فیلم

namnak.com/26889-بازی-پرسپولیس-و-فولاد-خوزس...

Translate this page

7 hours ago - نتیجه بازی بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان امروز جمعه 23 بهمن 1394 از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال را به همراه فیلم خلاصه بازی ...

خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان جمعه 23 بهمن 1394 ...

www.zxn.ir/خلاصه-بازی-پرسپولیس-و-فولاد-خوزست...

Translate this page

2 hours ago - ... تهران برگزار خواهد شد. همزمان با شروع بازی شما را در جریان نتیجه زنده قرار خواهیم داد. ... نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 23 بهمن 94 + فیلم.

دانلود فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان جمعه 23 ...

tabarok1.blog.ir/.../دانلود-فیلم-خلاصه-بازی-پرسپول...

Translate this page

2 hours ago - نتیجه و دانلود فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان جمعه 23 بهمن 94 دانلود خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان جمعه 23 بهمن 94 بازی ...

نتیجه و خلاصه بازی استقلال خوزستان و تراکتورسازی جمعه ...

next1film.rozblog.com/.../نتیجه-و-خلاصه-بازی-استق...

Translate this page

5 hours ago - ... 9 بهمن 94 . .... نتیجه دانلود خلاصه بازی و گل های پرسپولیس فولاد جمعه 23 بهمن 94. ... نتیجه و ویدیو خلاصه بازی استقلال و استقلال اهواز یکشنبه .

نتیجه و خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد جمعه 23 بهمن

next1film.rozblog.com/.../نتیجه-و-خلاصه-بازی-پرس...

Translate this page

3 days ago - بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 23 بهمن 94 + فیلم - نمناک ... نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس سایپا جام شهدا جمعه 2 بهمن 94 ... سازمان . ... بعد از بازی با سپاهان 13 بهمن 94 / ویدئو · خلاصه بازی پرسپولیس - سپاهان .

نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 23 بهمن 94 | نوروز 95

www.newphoto95.ir/.../نتیجه-بازی-پرسپولیس-و-ف...

Translate this page

بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان جمعه 23 بهمن 1394. از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال ... همزمان با شروع بازی شما را در جریان نتیجه زنده قرار خواهیم داد.

فولاد خوزستان :: ورزش 3

www.varzesh3.com/tag/542/فولاد-خوزستان

Translate this page

تیم فانتزی · پیامک نتایج · ویدئو · دریافت کد نتایج زنده و جداول · MasterCup · ارتباط با ما · کارت شارژ ... مربی سپاهان اصفهان معتقد است اتفاقاتی در بازی با پرسپولیس افتاد که اجازه ... پرسپولیس – فولاد؛ غروب جمعه دلگیر نیست 1394/11/22 ... نتیجه 3-3 در ورزشگاه آزادی پر گلترین نبرد دو تیم در تاریخ لیگ برتر بوده است.

Perspolis vs Foolad

Scores & Schedule

 

Azar 20 AP - Iran Pro League

Perspolis

 

1 - 2

FT

Foolad

Shahrivar 3 AP - Iran Pro League

Foolad

 

0 - 2

FT

Perspolis

Bahman 23 AP - Iran Pro League

Perspolis

 

vs

5:10 PM

Foolad

All times are in Iran Time

Schedule and scores

نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد - جدیدترین اخبار فوتبال ...

www.bwin90.biz/.../نتیجه%20بازی%20پرسپولیس...

Translate this page

برچسب ها:نتیجه بازی امروز تیم پرسولیس، نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد، نتیجه بازی امروز استقلال، نتیجه بازی استقلال خوزستان و استقلال، نتیجه بازی ...

ارتش سرخ - سایت هواداران باشگاه پرسپولیس

www.arteshesorkh.com/

Translate this page

تلخ كامي در روز بازي شيرين/ پرسپولیس می تواند مدعی ق. ... دیروز و از ساعت 14:30 پرسپولیس مهمان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بود، دیداری که در نهایت با نتیجه ... پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ...

فولاد خوزستان :: ورزش 3

www.varzesh3.com/tag/542/فولاد-خوزستان

Translate this page

دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان نیز با رایزنی علی اکبر طاهری رایگان شد. ... فولاد در بازی رفت با نتیجه ٢-٠ مغلوب پرسپولیس شدو به نظر می رسد تیم فولاد ...

وب سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تهران

www.fc-perspolis.com/

Translate this pagePersepolis F.C.

کنفرانس خبری برانکو قبل از بازی با فولاد 22 بهمن 94 / ویدئو. ویدئو کنفرانس خبری برانکو ... تماشای بازی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان برای هواداران رایگان شد 1394/11/22 ... نظر شما در رابطه نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان چیست؟

گلهای دیدار فولاد خوزستان با پرسپولیس

film.tebyan.net/film/73983

Translate this page

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه تختی اهواز در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد كه این بازی با نتیجه مساوی یك بر یك به پایان ...

نتیجه بازی پرسپولیس فولاد خوزستان - روناش

rounash.com/?...نتیجه-بازی-پرسپولیس-فولاد-خوز...

Translate this page

حواشی بازی امروز پرسپولیس : شریفات عدد ۴ را به هواداران نشان داد+تصاویر. حاشیه بازی امروز پرسپولیس : شریفات عدد ۴ را به هواداران پرسپولیس نشان داد ...

بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 23 بهمن 94 + فیلم - نمناک

namnak.com/26889-بازی-پرسپولیس-و-فولاد-خوزس...

Translate this page

7 hours ago - نتیجه بازی بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان امروز جمعه 23 بهمن 1394 از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال را به همراه فیلم خلاصه بازی ...

برچسب بازی پرسپولیس امروز - نتایج زنده | اخبار فوتبال ...

varzeshonline.blogsky.com/tag/بازی-پرسپولیس-امروز

Translate this page

دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان نیز با رایزنی علی اکبر طاهری رایگان شد. ... نتیجه بازی امروز ذوب آهن و پرسپولیس در یکشنبه 18 بهمن ماه 94. تیم های ذوب آهن ...

گزارش : نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته 20 ...

rashednews.blogsky.com/.../گزارش-نتیجه-بازی-پرس...

Translate this page

34 mins ago - سرخپوشان تهرانی با حمایت 50 هزار نفره هواداران خود به دنبال کسب سه امتیاز مقابل فولاد خوزستانی هستند که در نیم فصل دوم کاملا متفاوت ظاهر شده و ...

نتیجه دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان - سیمرغ

seemorgh.com › ورزش › باشگاه پرسپولیس

Translate this page

2 hours ago - نتیجه دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان. پرسپولیس که در این هفته ها خوب گل می زند و خوب بازی می کند میزبان فولاد بهترین تیم دور برگشت بود.

 

About 143,000 results (0.45 seconds) 

Search Results

بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 23 بهمن 94 + فیلم - نمناک

namnak.com/26889-بازی-پرسپولیس-و-فولاد-خوزس...

Translate this page

7 hours ago - نتیجه بازی بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان امروز جمعه 23 بهمن 1394 از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال را به همراه فیلم خلاصه بازی ...

نتیجه “بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان” 3 شهریور 94 + فیلم

namnak.com/19607-بازی-پرسپولیس-و-فولاد-خوزس...

Translate this page

Aug 25, 2015 - نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان امروز سه شنبه 3 شهریور 94 از هفته پنجم ... فولاد خوزستان: علی سلیمی، لئوناردو مساریچ، بهمن کامل(13 مهدی بدرلو)، یوسف ... خوزستان 23 فروردین 94 + فیلم · بازی پرسپولیس و گسترش فولاد ...

نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 23 بهمن 94 | نوروز 95

www.newphoto95.ir/.../نتیجه-بازی-پرسپولیس-و-ف...

Translate this page

3 hours ago - بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 23 بهمن 94 + فیلم - نمناک namnak.com/26889-بازی-پرسپولیس-و-فولاد-خوزستان.html ۴ ساعت پیش - نتیجه ...

نتیجه و خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد جمعه 23 بهمن

next1film.rozblog.com/.../نتیجه-و-خلاصه-بازی-پرس...

Translate this page

3 days ago - ۲ ساعت پیش - نتیجه بازی بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان امروز جمعه 23 بهمن 1394 از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال را به همراه فیلم ...

نتیجه بازی تراکتورسازی و استقلال خوزستان 23 بهمن 94 + ...

libarshad1388.blogsky.com/.../23/.../نتیجه-بازی-ترا...

Translate this page

1 hour ago - پخش زنده بازی استقلال خوزستان و تراکتورسازی جمعه 23 بهمن 94 نتیجه و خلاصه .... نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 23 بهمن 94 + فیلم ...

نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 23 بهمن 94 +گل های ...

libarshad1388.blogsky.com/.../23/.../نتیجه-بازی-امرو...

Translate this page

23 mins ago - نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان جمعه خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان جمعه 23 بهمن 1394 دانلود فیلم خلاصه بازی ...

نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان جمعه ...

behtarinha.nasrblog.com/.../نتیجه-و-ویدیو-خلاصه-با...

Translate this page

4 hours ago - 3 hours ago - نتیجه بازی بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان امروز جمعه 23 بهمن 1394 از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال را به همراه فیلم ...

نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 23 بهمن 94 + فیلم

morix.ir/news/40892

Translate this page

بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان جمعه 23 بهمن 1394 از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت 17:10 در ورزشگاه آزادی ...

دانلود کلیپ گل های بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان جمعه 23 ...

www.download.sar3damusic.ir/دانلود-کلیپ-گل-های-...

Translate this page

2 days ago - Jan 29, 2016 - کلیپ گل های بازی ذوب آهن و استقلال خوزستان جمعه 27 آذر 94 . .... بیستم جمعه 23 بهمن 94 پرسپوليس- فولاد خوزستان- ورزشگاه آزادی ...

ترکیب پرسپولیس برای بازی امروز جمعه 23 بهمن در برابر ...

news.jbums.ir/.../ترکیب-پرسپولیس-برای-بازی-امر...

Translate this page

2 hours ago - دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان امروز از ساعت 17:10 دقیقه در ورزشگاه آزادی ... نتیجه بازی امروز تراکتورسازی و استقلال خوزستان در جمعه 23 بهمن 94 ... 94 – 95 · فیلم گل های بازی امروز فوتسال ایران و چین در جمعه 23 بهمن 94 ...


کلکسیون


لینک منبع و پست :نتیجه و فیلم خلاصه بازی گل‌های پرسپولیس فولاد جمعه 23 بهمن 94
http://collections.rozblog.com/post/883/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%BE%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF-%D8%AC%D9%85%D8%B9%D9%87-23-%D8%A8%D9%87%D9%85%D9%86-94.html
نیوفید


لینک منبع و پست :نتیجه و فیلم خلاصه بازی گل‌های پرسپولیس فولاد جمعه 23 بهمن 94
http://newfeeds.rozblog.com/post/1786/%D9%86%D8%AA%DB%8C%D8%AC%D9%87-%D9%88-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%AF%D9%84%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%BE%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF-%D8%AC%D9%85%D8%B9%D9%87-23-%D8%A8%D9%87%D9%85%D9%86-94.html
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 713
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,112
  • بازدید ماه : 4,849
  • بازدید سال : 58,329
  • بازدید کلی : 1,857,001
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون