loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 167 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

واکنش وزارت ارشاد به حضور سالار عقیلی در من و تو,

واکنش وزارت ارشاد به ماجرای سالار عقیلی,

واکنش نوش آبادی سخنگو ارشاد به حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو,

واکنش‌‌ها به حضور سالار عقیلی در من و تو,

سالار عقیلی در شبکه من و تو,

واکنش  ,  وزارت ارشاد      ,  سالار عقیلی       , من و تو,

بازتاب حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو,

واکنش وزارت ارشاد به حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو

حسین نوش آبادی در بیست و سومین نشست رسانه ای خود که هم اکنون در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در حال برگزاری است در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره واکنش و موضع وزارت ارشاد در خصوص حضور سالار عقیلی در یک شبکه ماهواره ای گفت: ابعاد این اتفاق در حال بررسی است و یقین داریم این موضوع قابل توجیه و دفاع نیست.

به گفته وی پس از بازگشت آقای عقیلی توضیحات لازم از علت حضور وی گرفته می شود و گزارش تهیه و پس از تصمیم گیری های لازم ، نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: توصیه ما به هنرمندان این است که از جایگاه و منزلت خود صیانت کرده و مراقب شان خود باشند.

به گفته نوش آبادی شان هنرمندان در گرو وفاداری به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

منبع:ایرنا

.

.

برای دیدن جدیدترین اخبار از سالار عقیلی اینجا کلیک کنید

 

به حضور عقیلی در "من و تو" - صدای میانه

vom.ir/sarasari/posts/54280

Translate this page

7 hours ago - حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری‌اش به حضور سالار عقیلی در شبکه ضد انقلاب «من و تو» اشاره کرد و هرگونه ...

حضور سالار عقیلی در شبکه «من و تو» توجیه پذیر نیست

www.nakhostnews.ir/.../حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه...

Translate this page

7 hours ago - سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حضور سالار عقیلی در ... نوش‌آبادی در این نشست با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر گفت: در آستانه فرا ... باید موضوع بررسی شود و بعید است که وزیر ارشاد نسبت به این امر واکنش سریع نشان دهد.

واکنش ارشاد به حضور سالار عقیلی در من و تو - پارسینه

www.parsine.com/.../واکنش-ارشاد-به-حضور-سالار-عق...

Translate this page

10 hours ago - سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالار عقیلی را خواننده سنتی و از جمله هنرمندان ... اولین پیامد حضور در شبکه من و تو،حذف سالار عقیلی از جشنواره موسیقی فجر ... به گفته نوش آبادی شان هنرمندان در گرو وفاداری به کشور و نظام جمهوری ...

واکنش نوش آبادی به حذف "سالار عقیلی" از جشنواره - فردا

www.fardanews.com/fa/news/485793

Translate this page

11 hours ago - خبرگزاری میزان: محمد حسین نوش آبادی در نشست خبری سخنگوی وزارت ارشاد که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است گفت: حضور سالار عقیلی در شبکه ماهواره ... سخنگوی ارشادتصریح کرد: هرگونه همکاری هنرمندان با شبکه های معاند ... نوش ابادی عنوان کرد: بعید است وزیر ارشاد نسبت به حذف سالار عقیلی از ...

واکنش ارشاد به حضور سالار عقیلی در من و تو + عکس - جمهوریت

www.jomhouriat.ir/.../واکنش-ارشاد-به-حضور-سالار-ع...

Translate this page

11 hours ago - واکنش ارشاد به حضور سالار عقیلی در من و تو + عکس. سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالار عقیلی را خواننده سنتی و از جمله هنرمندان محبوب کشورمان عنوان کرد و گفت: حضور این خواننده در شبکه ماهواره ای ضدانقلاب باعث شگفتی و تعجب همگان ... حسین نوش آبادی در بیست و سومین نشست رسانه ای خود که هم اکنون در ...

واکنش ارشاد به حضور «سالار» در من و تو | راوی - آی‌ پسند

ravipress.ir/.../واکنش-ارشاد-به-حضور-«سالار»-در-من-و...

Translate this page

11 hours ago - سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالار عقیلی را خواننده سنتی و از ... واکنش و موضع وزارت ارشاد در خصوص حضور سالار عقیلی در یک شبکه ... به گفته نوش آبادی شان هنرمندان در گرو وفاداری به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حذف سالار عقیلی از جشنواره موسیقی فجر؟/سخنگوی وزارت ارشاد

aftabnews.ir/.../حذف-سالار-عقیلی-از-جشنواره-موسیقی...

Translate this page

12 hours ago - سخنگوی وزارت ارشاد: حضور سالار عقیلی در شبکه ضدانقلاب قابل دفاع نیست ... درباره واکنش و موضع وزارت ارشاد در خصوص حضور سالار عقیلی در یک شبکه ... به گفته نوش آبادی شان هنرمندان در گرو وفاداری به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است. ... ابعاد حضور ایشان در شبكه ماهواره‌ای «من و تو» به بعد از بازگشت او از ...

سخنگوی وزارت ارشاد: موسیقی سریال شهرزاد مجوز ندارد - ایران

www.ion.ir/News/58175.html

Translate this page

11 hours ago - ایران آنلاین / حسین نوش‌آبادی گفت: اصل این ترانه مجوز لازم را از دفتر ... سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حضور سالار عقیلی در یکی از ... و ارشاد اسلامی با اظهار تأسف از «حضور سالار عقیلی - خواننده - در یک شبکه ... البته بعید است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به این موضوع واکنشی نشان داده باشد.

واکنش وزارت ارشاد به حضور عقیلی در "من و تو" - خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/15600095 - Translate this page

9 hours ago - حسین نوش آبادی، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری اش به حضور سالار عقیلی در شبکه ضد انقلاب «من و تو» اشاره کرد و هرگونه ...

با گفتن این که «سالار عقیلی - خبرگزاری شبستان

shabestan.ir/mobile/detail/news/517880

Translate this page

9 hours ago - خبرگزاری شبستان: نوش آبادی گفت: باید پرسید خواننده محبوب و وطن دوست چگونه سر از شبکه ... سخنگوی وزارت ارشاد در پاسخ به پرسشی درباره واکنش وزارت ارشاد به حضور سالار عقیلی در شبکه "من و تو" گفت: این اقدام خواننده مطرح ...

 

AllVideosImagesShoppingMapsMoreSearch tools

About 651,000 results (0.38 seconds) 

Search Results

واکنش ارشاد به حضور «سالار» در من و تو - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار فرهنگی

Translate this page

12 hours ago - سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالار عقیلی را خواننده سنتی و از جمله هنرمندان محبوب کشورمان عنوان کرد و گفت: حضور این خواننده در شبکه ...

واکنش رسمی به حضور سالار عقیلی در من و تو - پندار

pendar.news/.../واکنش-رسمی-به-حضور-سالار-عقیلی-...

Translate this page

2 days ago - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من ... عقیلی در این گفت‌وگو که در برنامه من و تو پلاس پخش شده است به برنامه ... که دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده است، درباره حضور این ...

واکنش ارشاد به حضور سالار عقیلی در من و تو - پرشین وی

www.persianv.com/preview/323586.php

Translate this page

11 hours ago - سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالار عقیلی را خواننده سنتی و از جمله هنرمندان محبوب کشورمان عنوان کرد و گفت: حضور این خواننده در شبکه ...

واکنش وزارت ارشاد به حضور عقیلی در "من و تو" - Fararu | فرارو

fararu.com/fa/mobile/260057

Translate this page

حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری‌اش به حضور سالار عقیلی در شبکه ضد انقلاب «من و تو» اشاره کرد و هرگونه تصمیم‌گیری در این ...

واکنش وزارت ارشاد به حضور عقیلی در "من و تو" - صدای میانه

vom.ir/sarasari/posts/54280

Translate this page

7 hours ago - حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری‌اش به حضور سالار عقیلی در شبکه ضد انقلاب «من و تو» اشاره کرد و هرگونه ...

واکنش ارشاد به حضور «سالار» در من و تو | راوی - آی‌ پسند

ravipress.ir/.../واکنش-ارشاد-به-حضور-«سالار»-در-من-و...

Translate this page

11 hours ago - سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالار عقیلی را خواننده سنتی و از جمله هنرمندان محبوب کشورمان عنوان کرد و گفت: حضور این خواننده در شبکه ...

اجتماعی » واکنش ارشاد به حضور «سالار» در من و تو

www.khabar.pichak.net/.../واکنش_ارشاد_به_حضور_س...

Translate this page

ین داریم این موضوع قابل توجیه و دفاع نیست. به گفته وی پس از با.

واکنش ارشاد به حضور «سالار» در من و تو » پایگاه خبری ...

sajedkhabar.ir/.../51797-واکنش-ارشاد-به-حضور-«سالا...

Translate this page

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالار عقیلی را خواننده سنتی و از جمله هنرمندان محبوب کشورمان عنوان کرد و گفت: حضور این خواننده در شبکه ماهواره ای ضدانقلاب ...

واکنش ارشاد به حضور سالار در من و تو-شما نیوز|خبرپو

khabarpu.com/n.php?...واکنش-ارشاد-به-حضور-سالار-...

Translate this page

واکنش ارشاد به حضور سالار در من و تو-شما نیوز|خبرپو, مرجع اخبار و نيازهای اینترنتی.

واکنش ارشاد به حضور «سالار» در من و تو - همه جو

hamejoo.ir/واکنش-ارشاد-به-حضور-سالار-در-من-و-تو/

Translate this page

12 hours ago - سخنگوی وزارت فرهنگ و

 

AllVideosImagesShoppingMapsMoreSearch tools

About 254,000 results (0.44 seconds) 

Search Results

واکنش ارشاد به حضور «سالار» در من و تو - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار فرهنگی

Translate this page

12 hours ago - سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالار عقیلی را خواننده سنتی و از جمله هنرمندان محبوب کشورمان عنوان کرد و گفت: حضور این خواننده در شبکه ...

واکنش وزارت ارشاد به حضور عقیلی در "من و تو" - فرارو

fararu.com/.../واکنش-وزارت-ارشاد-به-حضور-عقیلی-د...

Translate this page

10 hours ago - حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری‌اش به حضور سالار عقیلی در شبکه ضد انقلاب «من و تو» اشاره کرد و هرگونه ...

واکنش وزارت ارشاد به حضور عقیلی در "من و تو" - صدای میانه

vom.ir/sarasari/posts/54280

Translate this page

7 hours ago - حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری‌اش به حضور سالار عقیلی در شبکه ضد انقلاب «من و تو» اشاره کرد و هرگونه ...

واکنش ارشاد به حضور سالار عقیلی در من و تو - پرشین وی

www.persianv.com/preview/323586.php

Translate this page

11 hours ago - سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالار عقیلی را خواننده سنتی و از جمله هنرمندان محبوب کشورمان عنوان کرد و گفت: حضور این خواننده در شبکه ...

واکنش ارشاد به حضور «سالار» در من و تو | راوی - آی‌ پسند

ravipress.ir/.../واکنش-ارشاد-به-حضور-«سالار»-در-من-و...

Translate this page

11 hours ago - سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالار عقیلی را خواننده سنتی و از جمله هنرمندان محبوب کشورمان عنوان کرد و گفت: حضور این خواننده در شبکه ...

اجتماعی » واکنش ارشاد به حضور «سالار» در من و تو

www.khabar.pichak.net/.../واکنش_ارشاد_به_حضور_س...

Translate this page

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالار عقیلی را خواننده سنتی و از جمله هنرمندان محبوب کشورمان عنوان کرد و گفت: حضور این خواننده در شبکه ماهواره ای ضدانقلاب ...

واکنش وزارت ارشاد به حضور عقیلی در "من و تو" - خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/15600095 - Translate this page

9 hours ago - حسین نوش آبادی، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری اش به حضور سالار عقیلی در شبکه ضد انقلاب «من و تو» اشاره کرد و هرگونه ...

واکنش سخنگوی وزارت ارشاد به حضور سالار عقیلی در من و تو+ ...

‫Video for واکنش وزارت ارشاد به حضور عقیلی در "من و تو"‬‎▶ 11:26

https://www.youtube.com/watch?v=HA4ycXOQBNg

3 hours ago - Uploaded by IranianTVChannel

واکنش سخنگوی وزارت ارشاد به حضور سالار عقیلی در من و تو+ بخش خبری بیست و سی - 5 بهمن 94- شبکه تصویری ایرانیان.

واکنش رسمی به حضور سالار عقیلی در من و تو - پندار

pendar.news/.../واکنش-رسمی-به-حضور-سالار-عقیلی-...

Translate this page

2 days ago - عقیلی در این گفت‌وگو که در برنامه من و تو پلاس پخش شده است به برنامه ... دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده است، درباره حضور این ...

حضور سالار عقیلی در شبکه «من و تو» توجیه پذیر نیست

www.nakhostnews.ir/.../حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه...

Translate this page

7 hours ago - سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حضور سالار عقیلی در شبکه. ... شود و بعید است که وزیر ارشاد نسبت به این امر واکنش سریع نشان دهد.


کلکسیون


لینک منبع و پست :واکنش وزارت ارشاد به حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو + عکس
http://collections.rozblog.com/post/824/%D9%88%D8%A7%DA%A9%D9%86%D8%B4-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D8%B9%D9%82%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%85%D9%86-%D9%88-%D8%AA%D9%88.html
نیوفید


لینک منبع و پست :واکنش وزارت ارشاد به حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو + عکس
http://newfeeds.rozblog.com/post/1534/%D9%88%D8%A7%DA%A9%D9%86%D8%B4-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D8%B9%D9%82%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%85%D9%86-%D9%88-%D8%AA%D9%88--%D8%B9%DA%A9%D8%B3.html
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 466
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,865
  • بازدید ماه : 4,602
  • بازدید سال : 58,082
  • بازدید کلی : 1,856,754
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون