loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 137 دوشنبه 14 دی 1394 نظرات (0)
خاطره ای از آقای محسن
سال نود و یک بود که با یکی از دوستام رفتم خونه ی مرتضی(گيشا) ، مرتضی طبقه ی بالا بود که ما وقتی وارد شدیم مرتضی از پله ها اومد پایین ، در حال پایین اومدن یه فیگور خاصی گرفته بود که دوستم خندش گرفت ، وقتی اومد پایین گفتم مرتضی چرا اینجوری شدی گفت تغییری تو من احساس نمیکنی با تعجب نگاش کردم گفتم نه ، گفت واقعا!!! گفتم آره ، گفت مطمئنی گفتم خوب آره ، حداقل یه راهنمایی کن ، گفتش تو هيکلم تغییری احساس نمیکنی ، نگاش کردم گفتم نه والا ، گفت واقعا برات متاسفم با اون چشات گفتم چراااااا آخه ، گفت یعنی به نظرت درشت تر نشدم؟ گفتم چطور مگه ، آخه مگه باشگاه ميري؟ ، گفت: آره دیگه آی کیو ، گفتم: واقعا!!!چند وقته ؟
گفت :خیلی وقته تقريباً ( یکم فکر کرد) گفت: از پريروزه
گفتم خسته نباشی میگم چقدر تغییر کردی ، گفت ما اينيم دیگه ، گفتم حالا چی شده که تصمیم گرفتی بري باشگاه؟ گفت :باید یکم چاق شم برای کنسرت ماه دیگه ، گفتم چقدر مثلا: گفت خیلی. گفتم: خوب چقدر؟
گفت حدوداً ( بازم یکم فکر کرد) گفت: دو یا سه کیلو گفتم :خسته نباشی! گفت سلامت باشی ، رفیقم از خنده روده بُر شده بود ، موقع برگشت میگفت خداييش فکر نميکردم انقدر باحال و خاکی باشه دمش گرم ، گفتم تازه مراعاته تورو کرد که اولین بار بود اومده بودی .
داداشی روحت شاد .
میدونی که جات کجاست ، اینجاست👈❤👉
پ ن : به حرمت تمام شادی هایی که برای ما بوجود آورد ازتون خواهش میکنم برای شاديه روحش صلوات بفرستید و فاتحه بخونيد
.
.
.
.
.
پ ن دو : داداشی چقدر دلم لک زده که دوباره اینجوری نگام کنی .


لینک منبع و پست :يه خاطره ي جالب ديگه...
http://www.khas-pashaei.ir/Forum/Catgory/197/Post/8214
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 255
  • آی پی دیروز : 448
  • بازدید امروز : 427
  • باردید دیروز : 1,091
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,745
  • بازدید ماه : 2,745
  • بازدید سال : 81,436
  • بازدید کلی : 1,880,108
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون