loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 184 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)
وقتي چشمانم را ميبندم خواب مرا نميبرد تو را مي اورد از ميان فرسنگ ها فاصله

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : وقتي چشمانم را ميبندم خواب مرا نميبرد تو را مي اورد از ميان فرسنگ ها فاصله



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




وقتي چشمانم را ميبندم خواب مرا نميبرد تو را مي اورد از ميان فرسنگ ها ...

3 روز پيش ... وقتي چشمانم را ميبندم خواب مرا نميبرد تو را مي اورد از ميان فرسنگ ها فاصله.

آدرس : کليک کنيد
بي تو - بهار خاطره

وقتي حصار غربت من تنگ مي شود ** هر لحظه بين عقل و دلم جنگ مي شود از بس فرار کرده ..... خواب مرا نمي برد تو را مي آورد ! از ميان فرسنگ ها فاصله . . . برچسب‌ها: فرسنگ ها, دوري, چشمانم, خواب, تو را. نويسنده ..... و با نگاه روياييت جاي جاي دلم را آذين ميبندم.

آدرس : کليک کنيد
? ے زخــ تـنهـــــــ آ

وقتي چشمانم را ميبندم... وقتي چشمـانم را روي هم مي گذارم. خواب مـرا نمي بـرد. تـــو را مي آورد ! از ميانــ فرسنگ ها فاصلـه ...! [ پنجشنبه نوزدهم دي 1392 ] [ 17:39 ] [ ويدا ] [ نظر ...

آدرس : کليک کنيد
تنهايي دوباره

وقتي چشمانم را روي هم مي گذارم… خواب مرا نمي بردتو را مي آورد!!! از ميان فرسنگ هافاصـــــــــــــــــــــــــــــــــــله… يادم باشد ... تنها تو رو مي بينم ،لحظات با تو بودن را و يک زندگي شيرين را ! و آخر سر نيز ..... چشــــم هايـم را مي بنــدم … گــوش هايــم را مي ...

آدرس : کليک کنيد
کلبه من و تو

خيلي وقت است که براي ديدنت چشم هايم را مي بندم ! وقتي چشمانم را روي هم مي گذارم. خواب مرا نمي برد. تو را مي آورد. از ميان فرسنگ ها فاصله. [ شنبه ?? بهمن???? ] [ 16:0 ...

آدرس : کليک کنيد
? تبـــــــــ عشــقــــــــ ?

بعضي ها دلشان را مي گذارند و مي روند. بعضي ها مي مانند ... و وقتي حرف ميزني دستهايم را در دستانت ميگيري . ... و من با چشماني خيس هرروز خودخواهانه کنار تو بودن رو طلب ميکنم. ... با تو چشمامو ميبندم. ... خواب مرا نمي بردتو را برايم مي آورد!!! از ميان فرسنگ هافاصـــــــــــــــــــــــــــــــــــله! ... دلتنگي ودوست داشتن تورو را برايم مي اورد!

آدرس : کليک کنيد
dilemma of life

12 آگوست 2014 ... آن روز ها گنجشک را رنگ مي کردند و جاي قناري مي فروختن اين روز ها هوس را ... تنهآيے بآ همه ے دردے ?ـہ دآرد مرآ "مرد" بآر آورده... آنقدر ?ـہ بآ .... مي کشــــيد تو بجــــاي آنکه درکــــش کني ترکــــش کردي نــــامرد ! .... وقتي چشمانم را روي هم ميگزارم... خواب مرا نمي برد... تو را مي آورد... از ميان فرسنگ ها فاصله ..... چشمهايم را مي بندم.

آدرس : کليک کنيد
شب شعور

بي تو موجم نمي برد زينجا ... يا رب چقدر فاصله ي دست و زبان است ... كه مي رهد. بانو. لالايي بخوان. مرا ببر ميان خواب خويش. سراغ دلم را هميشه از تو گرفته ام ... وقتي به سبز علف ها ... فرسنگ ها. ديني. به من ندارند. به رفتن زنده ام. نه. به رسيدن. راهم ببر. بي پرواي آن كه ... شكوه آسماني نگاهت چنان به وجدم مي آورد كه گويي از ... چشمانم را مي بندم .

آدرس : کليک کنيد
عاشقانه - حال من خوب است اما با تو بهتر ميشوم

1201- با تو حس شعر در من بيشتر گل ميکند. حال من خوب ... وقتي ناچــار به گريــختن باشـــي ، ..... وقتي چشمانم را روي هم مي گذارم ... خواب مرانمي برد ... تو را مي آورد !... از ميان فرسنگ ها فاصله.... [ سه‌شنبه ?0 بهمن ??9? ] [ 6:04 ب. .... تمام پرانتز ها را مي بندم.

آدرس : کليک کنيد
آنتراک

... نميداني چه دردي دارد !وقتي حالم در واژه ها نمي گنجد. ... کجاي چهار فصل نام تو مي گنجد . . .؟ رويش از توست بهار ... خواب. وقتي چشمانم را روي هم ميگذارم خواب مرا نميبرد تو را مي آورد... از ميان فرسنگها فاصله. + نوشته شده در سه ... وقت? که ب? قرارم. چشامو باز م?بندم.

آدرس : کليک کنيد
جدايي - غم هم اگرترکم کند تنهاي تنهاميشوم

2 آوريل 2013 ... دل کندن از اون همه عشقي که به تو داشتم ... و بعد مرا به دست خاک مي سپردي .... چشم هايم را مي بندم .... وقتي چشمانم را روي هم مي گذارم… خواب مرا نمي بردتو را مي آورد!!! از ميان فرسنگ هافاصله… سياهه در يکشنبه ?9 شهريور ??9?ساعت ...

آدرس : کليک کنيد
تنها موندم.... بي تو موندم....بيا پيشم.. - Blogfa

وقتي شب ها ميخوابم خواب مرا نمي برد . بلکه من به خواب ميروم . از ميان فرسنگ ها و فاصله ها به سوي خواستن هايم ميروم. خواستن هايي که شايد به ... چه قدر نام " مرد " بر شونه هاي نحيفش سنگيني مي کند. ... نه طاقت ديدن چروک زير چشمان عزيزي را دارم ... اما الآن ميدونم حالا حالا ها تا بهار موندم تا شکوفه ديدن مونده واسه همين چشمامو به روي پنجره ميبندم.

آدرس : کليک کنيد
غريبه غم مخور منم غريبم

احساس غربتي ميکنم که گويي فرسنگ ها با هم فاصله داريم . ... و در گريز و فرار هايت مرا جا مي گذاري و نمي داني که اين جا گذاشتن ها چه بر سرم مي آورد . .... اشک هايم مي بارد? پاهايم خواب مي رود اما سقلمه اي که به من مي زني به خود مي آيم ? به خود مي ... مي نويسم و خاموش گريه مي کنم ? تو در جلوي چشمانم رژه مي روي ? روزي را به يا مي آورم که وقتي به ...

آدرس : کليک کنيد
خرداد 92 - محمد&سودابه

21 ژوئن 2013 ... وقتي چشمانم رو روي هم مي گذارم ، خواب مرا نمي برد ... تو. را مي آورد از ميان فرسنگ ها فاصله. برچسب‌ها: ... حتي اگر هم برآورده شوي ، باز هم تو را آرزو مي کنم. برچسب‌ها: ..... عاشقانه چشمهايم را ميبندم و تو را در خيالم تصور ميکنم نمي داني که

آدرس : کليک کنيد
عاشق کوچولو

تو بايد فقطــــــــــــــــ مالــــــــ خودم باشيــــــــ ـــــــــ ... ?وقتي به عکس ِ سياه و سفيد اين قاب ِ طاقچه نشين ?نگاه مي کنم، ... وقتي چشمانم را روي هم ميگذارم خواب مرا نميبرد ، تو را مي آورد ، از ميان فرسنگها فاصله . ... پلکهايم را به اميد ديدن تو ميبندم

آدرس : کليک کنيد
عشق سياه

وقتي که به جاي بمان ، مي گويي هر طور راحتي ، بوي خيانت مي دهي. ... کم اورده ام...! حكايت من،حكايت كسي است:كه عاشق دريابود، اماقايق نداشت؛دلباخته .... بماند که نه آنقدر فاصله ها زياد شده که هر چه فرياد ميزنم گويا نه تو صدايم را مي شنوي نه هيچ ... خوابم نمي برد. .... ميبندم که رهايم نکني. ... يا به افسونگرى چشمانت كه مرا سوخت و خاكستر كرد ؟

آدرس : کليک کنيد
عاشقانه - حال من خوب است اما با تو بهتر ميشوم

1201- با تو حس شعر در من بيشتر گل ميکند. حال من خوب ... وقتي ناچــار به گريــختن باشـــي ، ..... وقتي چشمانم را روي هم مي گذارم ... خواب مرانمي برد ... تو را مي آورد !... از ميان فرسنگ ها فاصله.... [ سه‌شنبه ?0 بهمن ??9? ] [ 6:04 ب. .... تمام پرانتز ها را مي بندم.

آدرس : کليک کنيد
آنتراک

... نميداني چه دردي دارد !وقتي حالم در واژه ها نمي گنجد. ... کجاي چهار فصل نام تو مي گنجد . . .؟ رويش از توست بهار ... خواب. وقتي چشمانم را روي هم ميگذارم خواب مرا نميبرد تو را مي آورد... از ميان فرسنگها فاصله. + نوشته شده در سه ... وقت? که ب? قرارم. چشامو باز م?بندم.

آدرس : کليک کنيد
جدايي - غم هم اگرترکم کند تنهاي تنهاميشوم

2 آوريل 2013 ... دل کندن از اون همه عشقي که به تو داشتم ... و بعد مرا به دست خاک مي سپردي .... چشم هايم را مي بندم .... وقتي چشمانم را روي هم مي گذارم… خواب مرا نمي بردتو را مي آورد!!! از ميان فرسنگ هافاصله… سياهه در يکشنبه ?9 شهريور ??9?ساعت ...

آدرس : کليک کنيد
تنها موندم.... بي تو موندم....بيا پيشم.. - Blogfa

وقتي شب ها ميخوابم خواب مرا نمي برد . بلکه من به خواب ميروم . از ميان فرسنگ ها و فاصله ها به سوي خواستن هايم ميروم. خواستن هايي که شايد به ... چه قدر نام " مرد " بر شونه هاي نحيفش سنگيني مي کند. ... نه طاقت ديدن چروک زير چشمان عزيزي را دارم ... اما الآن ميدونم حالا حالا ها تا بهار موندم تا شکوفه ديدن مونده واسه همين چشمامو به روي پنجره ميبندم.

آدرس : کليک کنيد
غريبه غم مخور منم غريبم

احساس غربتي ميکنم که گويي فرسنگ ها با هم فاصله داريم . ... و در گريز و فرار هايت مرا جا مي گذاري و نمي داني که اين جا گذاشتن ها چه بر سرم مي آورد . .... اشک هايم مي بارد? پاهايم خواب مي رود اما سقلمه اي که به من مي زني به خود مي آيم ? به خود مي ... مي نويسم و خاموش گريه مي کنم ? تو در جلوي چشمانم رژه مي روي ? روزي را به يا مي آورم که وقتي به ...

آدرس : کليک کنيد
خرداد 92 - محمد&سودابه

21 ژوئن 2013 ... وقتي چشمانم رو روي هم مي گذارم ، خواب مرا نمي برد ... تو. را مي آورد از ميان فرسنگ ها فاصله. برچسب‌ها: ... حتي اگر هم برآورده شوي ، باز هم تو را آرزو مي کنم. برچسب‌ها: ..... عاشقانه چشمهايم را ميبندم و تو را در خيالم تصور ميکنم نمي داني که

آدرس : کليک کنيد
عاشق کوچولو

تو بايد فقطــــــــــــــــ مالــــــــ خودم باشيــــــــ ـــــــــ ... ?وقتي به عکس ِ سياه و سفيد اين قاب ِ طاقچه نشين ?نگاه مي کنم، ... وقتي چشمانم را روي هم ميگذارم خواب مرا نميبرد ، تو را مي آورد ، از ميان فرسنگها فاصله . ... پلکهايم را به اميد ديدن تو ميبندم

آدرس : کليک کنيد
عشق سياه

وقتي که به جاي بمان ، مي گويي هر طور راحتي ، بوي خيانت مي دهي. ... کم اورده ام...! حكايت من،حكايت كسي است:كه عاشق دريابود، اماقايق نداشت؛دلباخته .... بماند که نه آنقدر فاصله ها زياد شده که هر چه فرياد ميزنم گويا نه تو صدايم را مي شنوي نه هيچ ... خوابم نمي برد. .... ميبندم که رهايم نکني. ... يا به افسونگرى چشمانت كه مرا سوخت و خاكستر كرد ؟

آدرس : کليک کنيد
عاشقانه - حال من خوب است اما با تو بهتر ميشوم

1201- با تو حس شعر در من بيشتر گل ميکند. حال من خوب ... وقتي ناچــار به گريــختن باشـــي ، ..... وقتي چشمانم را روي هم مي گذارم ... خواب مرانمي برد ... تو را مي آورد !... از ميان فرسنگ ها فاصله.... [ سه‌شنبه ?0 بهمن ??9? ] [ 6:04 ب. .... تمام پرانتز ها را مي بندم.

آدرس : کليک کنيد
آنتراک

... نميداني چه دردي دارد !وقتي حالم در واژه ها نمي گنجد. ... کجاي چهار فصل نام تو مي گنجد . . .؟ رويش از توست بهار ... خواب. وقتي چشمانم را روي هم ميگذارم خواب مرا نميبرد تو را مي آورد... از ميان فرسنگها فاصله. + نوشته شده در سه ... وقت? که ب? قرارم. چشامو باز م?بندم.

آدرس : کليک کنيد
جدايي - غم هم اگرترکم کند تنهاي تنهاميشوم

2 آوريل 2013 ... دل کندن از اون همه عشقي که به تو داشتم ... و بعد مرا به دست خاک مي سپردي .... چشم هايم را مي بندم .... وقتي چشمانم را روي هم مي گذارم… خواب مرا نمي بردتو را مي آورد!!! از ميان فرسنگ هافاصله… سياهه در يکشنبه ?9 شهريور ??9?ساعت ...

آدرس : کليک کنيد
تنها موندم.... بي تو موندم....بيا پيشم.. - Blogfa

وقتي شب ها ميخوابم خواب مرا نمي برد . بلکه من به خواب ميروم . از ميان فرسنگ ها و فاصله ها به سوي خواستن هايم ميروم. خواستن هايي که شايد به ... چه قدر نام " مرد " بر شونه هاي نحيفش سنگيني مي کند. ... نه طاقت ديدن چروک زير چشمان عزيزي را دارم ... اما الآن ميدونم حالا حالا ها تا بهار موندم تا شکوفه ديدن مونده واسه همين چشمامو به روي پنجره ميبندم.

آدرس : کليک کنيد
غريبه غم مخور منم غريبم

احساس غربتي ميکنم که گويي فرسنگ ها با هم فاصله داريم . ... و در گريز و فرار هايت مرا جا مي گذاري و نمي داني که اين جا گذاشتن ها چه بر سرم مي آورد . .... اشک هايم مي بارد? پاهايم خواب مي رود اما سقلمه اي که به من مي زني به خود مي آيم ? به خود مي ... مي نويسم و خاموش گريه مي کنم ? تو در جلوي چشمانم رژه مي روي ? روزي را به يا مي آورم که وقتي به ...

آدرس : کليک کنيد
خرداد 92 - محمد&سودابه

21 ژوئن 2013 ... وقتي چشمانم رو روي هم مي گذارم ، خواب مرا نمي برد ... تو. را مي آورد از ميان فرسنگ ها فاصله. برچسب‌ها: ... حتي اگر هم برآورده شوي ، باز هم تو را آرزو مي کنم. برچسب‌ها: ..... عاشقانه چشمهايم را ميبندم و تو را در خيالم تصور ميکنم نمي داني که

آدرس : کليک کنيد
عاشق کوچولو

تو بايد فقطــــــــــــــــ مالــــــــ خودم باشيــــــــ ـــــــــ ... ?وقتي به عکس ِ سياه و سفيد اين قاب ِ طاقچه نشين ?نگاه مي کنم، ... وقتي چشمانم را روي هم ميگذارم خواب مرا نميبرد ، تو را مي آورد ، از ميان فرسنگها فاصله . ... پلکهايم را به اميد ديدن تو ميبندم

آدرس : کليک کنيد
عشق سياه

وقتي که به جاي بمان ، مي گويي هر طور راحتي ، بوي خيانت مي دهي. ... کم اورده ام...! حكايت من،حكايت كسي است:كه عاشق دريابود، اماقايق نداشت؛دلباخته .... بماند که نه آنقدر فاصله ها زياد شده که هر چه فرياد ميزنم گويا نه تو صدايم را مي شنوي نه هيچ ... خوابم نمي برد. .... ميبندم که رهايم نکني. ... يا به افسونگرى چشمانت كه مرا سوخت و خاكستر كرد ؟

آدرس : کليک کنيد
براي او که نمي شناسمش، اما ايمان دارم که هست

15 مارس 2015 ... دور از خانواده در دياري که فرسنگ ها با ايران فاصله دارد ... وايبر را ... ماه ها ... اما ته دلم آن قدر دلخورم که با همه اشتياقم به تو، باز سکوت مي کنم و دوري .

آدرس : کليک کنيد
اينجا هرچي و همچي در همه - اس م اس بازار

20 فوريه 2013 ... دقت کردين که همه ي بدبختيامون مال خودمونه ، به شادي ها که ميرسه ميگن بيايد قسمت کنيم ؟ . . . وقتي که بيکاري ..... هواي فاصله سرد است ، من از کلاف دلم برايت خيال گرم مي بافم . . . خواستي ديگه نباشي ..... وقتي چشمانم را روي هم ميگذارم ، خواب مرا نميبرد ، تو را مي آورد ، از ميان فرسنگها فاصله . .... چشم مي بندم به دروغ.

آدرس : کليک کنيد
شعر کوتاه و هايکو - باران يعني تو بر مي گردي...

فاصله اي ست ... که نقش نمي گيرد. از هيچ. شاپرک عشق. به خواب مي کشاندم. (به پرنده) . و مي خواندم ... مرا به خورشيد چشمانت ... صداي تيشه ي فرهاد آمد ... ميان باغ تنهايي هزاران لاله از باران ... آن قصه ها که جان تو بنهفت! ليک. آن نهفته درد درون را. با تو. لبم نگفت. دلم گفت! .... برچسب‌ها: شعر کوتاه و هايکو, مهدي فرسنگي ..... چشم ها را مي بندم. ها.

آدرس : کليک کنيد
براي کساني که عشق برايشان معنادارد

و قرائتمان از بودنها فرسنگها فرسنگ فاصله دارد. و تو در ابرهاي ... منکه از تمام ديوارهاي شهر زلزله زده ي دل بي درد و پر هياهوي پسرک بلندترم رو به بلنداي گرماي تو آوردم.

آدرس : کليک کنيد
دل نوشته هايم - روزها و سوزها

18 جولاي 2015 ... مرا به ياد تو بيندازد. ... اگر آن روز آن لحظه دلتنگي مبهمي به سراغت آمد، غمگين نباش! ... تمام زندگي ميان دل و راه هاي پيش رو کلافه و سرگردان شديم. ... گاهي اين رنج ها را زندگي به تو هديه مي دهد و گاهي آدم هاي ديگر. .... من اما وقتي به سکوت مي رسم و اين سکوت به قول شاعري" سرشار از .... نفس عميقي مي کشم و در را مي بندم.

آدرس : کليک کنيد
دخترتنها

چي بگم اگه تو بودي گريه ها منو نمي برد، زندگي منو مي فهميد، روياهام به هم نمي خورد... کارت پستال ... وقتي نگاه مي کنم وتا فرسنگها کسي را پشت و پناهم نمي بينم.

آدرس : کليک کنيد
ســتاره سادات

17 ژانويه 2015 ... مگر مي شود مرا نپذيرد وقتي که با نواي بندگي صدايش ميکنم !! ?دوستت دارم .... چشمامـو ميبندم و به بعضي آدمـهـاي ديگر فکــر ميکنم ... به آدماے ..... من شانه ام خميده و خوابم نمي برد. برچسب‌ها: ... خوابـــ مرانمي برد، تورا را مي آورد ! از ميان فرسنگــــ ها فاصله... ! برچسب‌ها: ... چشماني را براي هميشه شيشه اي وبي احساس ميکند.

آدرس : کليک کنيد
احساس دلتنگي - مهتاب عشق من

14 جولاي 2013 ... چشم‌هايم را مي‌بندم، ... وقتي نيستي نه هست‌هاي ما چونان که بايدند،نه بايدها ... ديوارهاي تو،ديوارهاي من،ديوارهاي فاصله بسيارند. آه. ... مرا از غصه ها و دلتنگي ها رها مي کند و به آرزوهايم نزديک مي کند .... ديدي که در آينه ي چشمان خيسم ،چشمان تو حتي يک ذره هم خيس نشد .... کاش هميشه در کنارم بودي تا دلتنگي به سراغم نمي آمد

آدرس : کليک کنيد
براي او که نمي شناسمش، اما ايمان دارم که هست

15 مارس 2015 ... دور از خانواده در دياري که فرسنگ ها با ايران فاصله دارد ... وايبر را ... ماه ها ... اما ته دلم آن قدر دلخورم که با همه اشتياقم به تو، باز سکوت مي کنم و دوري .

آدرس : کليک کنيد
اينجا هرچي و همچي در همه - اس م اس بازار

20 فوريه 2013 ... دقت کردين که همه ي بدبختيامون مال خودمونه ، به شادي ها که ميرسه ميگن بيايد قسمت کنيم ؟ . . . وقتي که بيکاري ..... هواي فاصله سرد است ، من از کلاف دلم برايت خيال گرم مي بافم . . . خواستي ديگه نباشي ..... وقتي چشمانم را روي هم ميگذارم ، خواب مرا نميبرد ، تو را مي آورد ، از ميان فرسنگها فاصله . .... چشم مي بندم به دروغ.

آدرس : کليک کنيد
شعر کوتاه و هايکو - باران يعني تو بر مي گردي...

فاصله اي ست ... که نقش نمي گيرد. از هيچ. شاپرک عشق. به خواب مي کشاندم. (به پرنده) . و مي خواندم ... مرا به خورشيد چشمانت ... صداي تيشه ي فرهاد آمد ... ميان باغ تنهايي هزاران لاله از باران ... آن قصه ها که جان تو بنهفت! ليک. آن نهفته درد درون را. با تو. لبم نگفت. دلم گفت! .... برچسب‌ها: شعر کوتاه و هايکو, مهدي فرسنگي ..... چشم ها را مي بندم. ها.

آدرس : کليک کنيد
براي کساني که عشق برايشان معنادارد

و قرائتمان از بودنها فرسنگها فرسنگ فاصله دارد. و تو در ابرهاي ... منکه از تمام ديوارهاي شهر زلزله زده ي دل بي درد و پر هياهوي پسرک بلندترم رو به بلنداي گرماي تو آوردم.

آدرس : کليک کنيد
دل نوشته هايم - روزها و سوزها

18 جولاي 2015 ... مرا به ياد تو بيندازد. ... اگر آن روز آن لحظه دلتنگي مبهمي به سراغت آمد، غمگين نباش! ... تمام زندگي ميان دل و راه هاي پيش رو کلافه و سرگردان شديم. ... گاهي اين رنج ها را زندگي به تو هديه مي دهد و گاهي آدم هاي ديگر. .... من اما وقتي به سکوت مي رسم و اين سکوت به قول شاعري" سرشار از .... نفس عميقي مي کشم و در را مي بندم.

آدرس : کليک کنيد
دخترتنها

چي بگم اگه تو بودي گريه ها منو نمي برد، زندگي منو مي فهميد، روياهام به هم نمي خورد... کارت پستال ... وقتي نگاه مي کنم وتا فرسنگها کسي را پشت و پناهم نمي بينم.

آدرس : کليک کنيد
ســتاره سادات

17 ژانويه 2015 ... مگر مي شود مرا نپذيرد وقتي که با نواي بندگي صدايش ميکنم !! ?دوستت دارم .... چشمامـو ميبندم و به بعضي آدمـهـاي ديگر فکــر ميکنم ... به آدماے ..... من شانه ام خميده و خوابم نمي برد. برچسب‌ها: ... خوابـــ مرانمي برد، تورا را مي آورد ! از ميان فرسنگــــ ها فاصله... ! برچسب‌ها: ... چشماني را براي هميشه شيشه اي وبي احساس ميکند.

آدرس : کليک کنيد
احساس دلتنگي - مهتاب عشق من

14 جولاي 2013 ... چشم‌هايم را مي‌بندم، ... وقتي نيستي نه هست‌هاي ما چونان که بايدند،نه بايدها ... ديوارهاي تو،ديوارهاي من،ديوارهاي فاصله بسيارند. آه. ... مرا از غصه ها و دلتنگي ها رها مي کند و به آرزوهايم نزديک مي کند .... ديدي که در آينه ي چشمان خيسم ،چشمان تو حتي يک ذره هم خيس نشد .... کاش هميشه در کنارم بودي تا دلتنگي به سراغم نمي آمد

آدرس : کليک کنيد
براي او که نمي شناسمش، اما ايمان دارم که هست

15 مارس 2015 ... دور از خانواده در دياري که فرسنگ ها با ايران فاصله دارد ... وايبر را ... ماه ها ... اما ته دلم آن قدر دلخورم که با همه اشتياقم به تو، باز سکوت مي کنم و دوري .

آدرس : کليک کنيد
اينجا هرچي و همچي در همه - اس م اس بازار

20 فوريه 2013 ... دقت کردين که همه ي بدبختيامون مال خودمونه ، به شادي ها که ميرسه ميگن بيايد قسمت کنيم ؟ . . . وقتي که بيکاري ..... هواي فاصله سرد است ، من از کلاف دلم برايت خيال گرم مي بافم . . . خواستي ديگه نباشي ..... وقتي چشمانم را روي هم ميگذارم ، خواب مرا نميبرد ، تو را مي آورد ، از ميان فرسنگها فاصله . .... چشم مي بندم به دروغ.

آدرس : کليک کنيد
شعر کوتاه و هايکو - باران يعني تو بر مي گردي...

فاصله اي ست ... که نقش نمي گيرد. از هيچ. شاپرک عشق. به خواب مي کشاندم. (به پرنده) . و مي خواندم ... مرا به خورشيد چشمانت ... صداي تيشه ي فرهاد آمد ... ميان باغ تنهايي هزاران لاله از باران ... آن قصه ها که جان تو بنهفت! ليک. آن نهفته درد درون را. با تو. لبم نگفت. دلم گفت! .... برچسب‌ها: شعر کوتاه و هايکو, مهدي فرسنگي ..... چشم ها را مي بندم. ها.

آدرس : کليک کنيد
براي کساني که عشق برايشان معنادارد

و قرائتمان از بودنها فرسنگها فرسنگ فاصله دارد. و تو در ابرهاي ... منکه از تمام ديوارهاي شهر زلزله زده ي دل بي درد و پر هياهوي پسرک بلندترم رو به بلنداي گرماي تو آوردم.

آدرس : کليک کنيد
دل نوشته هايم - روزها و سوزها

18 جولاي 2015 ... مرا به ياد تو بيندازد. ... اگر آن روز آن لحظه دلتنگي مبهمي به سراغت آمد، غمگين نباش! ... تمام زندگي ميان دل و راه هاي پيش رو کلافه و سرگردان شديم. ... گاهي اين رنج ها را زندگي به تو هديه مي دهد و گاهي آدم هاي ديگر. .... من اما وقتي به سکوت مي رسم و اين سکوت به قول شاعري" سرشار از .... نفس عميقي مي کشم و در را مي بندم.

آدرس : کليک کنيد
دخترتنها

چي بگم اگه تو بودي گريه ها منو نمي برد، زندگي منو مي فهميد، روياهام به هم نمي خورد... کارت پستال ... وقتي نگاه مي کنم وتا فرسنگها کسي را پشت و پناهم نمي بينم.

آدرس : کليک کنيد
ســتاره سادات

17 ژانويه 2015 ... مگر مي شود مرا نپذيرد وقتي که با نواي بندگي صدايش ميکنم !! ?دوستت دارم .... چشمامـو ميبندم و به بعضي آدمـهـاي ديگر فکــر ميکنم ... به آدماے ..... من شانه ام خميده و خوابم نمي برد. برچسب‌ها: ... خوابـــ مرانمي برد، تورا را مي آورد ! از ميان فرسنگــــ ها فاصله... ! برچسب‌ها: ... چشماني را براي هميشه شيشه اي وبي احساس ميکند.

آدرس : کليک کنيد
احساس دلتنگي - مهتاب عشق من

14 جولاي 2013 ... چشم‌هايم را مي‌بندم، ... وقتي نيستي نه هست‌هاي ما چونان که بايدند،نه بايدها ... ديوارهاي تو،ديوارهاي من،ديوارهاي فاصله بسيارند. آه. ... مرا از غصه ها و دلتنگي ها رها مي کند و به آرزوهايم نزديک مي کند .... ديدي که در آينه ي چشمان خيسم ،چشمان تو حتي يک ذره هم خيس نشد .... کاش هميشه در کنارم بودي تا دلتنگي به سراغم نمي آمد

آدرس : کليک کنيد



وقتي چشمانم را ميبندم خواب مرا نميبرد تو را مي اورد از ميان فرسنگ ها فاصله
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 386
  • آی پی دیروز : 226
  • بازدید امروز : 777
  • باردید دیروز : 432
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,004
  • بازدید ماه : 2,004
  • بازدید سال : 80,695
  • بازدید کلی : 1,879,367
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون