loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 139 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)
رسيدم به حس برگي ک ميداند باد از هر طرف بيايد سرانجامش افتادن است

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : رسيدم به حس برگي ک ميداند باد از هر طرف بيايد سرانجامش افتادن است



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




رسيدم به حس برگي ک ميداند باد از هر طرف بيايد سرانجامش افتادن است

2 روز پيش ... رسيدم به حس برگي ک ميداند باد از هر طرف بيايد سرانجامش افتادن است.

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس نا اميدي

رسيدم به حس برگي ک ميداند باد از هر طرف بيايد سرانجامش افتادن است. 0 6 1 روز قبل. 0. 0 ... نـه مغـرورم نـه???? زدم فقــط يـه دختــرم که ديگـه نميخـواد بـه . . . کســي ? ...

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس عاشقانه

رسيدم به حس برگي ک ميداند باد از هر طرف بيايد سرانجامش افتادن است. 11 0 2 روز قبل. 0 ... به خيال کدامين ارزو صفاي با تو بودن را از ما گرفته اي بي وفا؟؟؟؟ 7 0 2 روز  ...

آدرس : کليک کنيد
!!! دوباره هرگز

دوباره هرگز - !رسيده ام به حس برگي که ميداند باد از هر طرف بيايد سرانجامش افتادن است.

آدرس : کليک کنيد
داستان عشق

رسيدم به حس برگي که مي داند باد از هر طرف که بيايد. سرانجامش افتادن است ... :: دلگير نشو از حرف آدمها ! نيش زدن طبيعت آنهاست سالهاست که به هواي باراني مي گويند  ...

آدرس : کليک کنيد
سرزمين عشاق

30 جولاي 2014 ... پسر کوچکي بعد از بازگشت به نزد خانواده اش از آنها خواست که يک عالم دين ... رسيدم.. ... دلم ميخواهد بخوابم. مثل ماهي حوضمان... که چند روزيست روي آب خوابيده. رسيده ام به حس برگي. که ميداند. باد از هر طرف بيايد. سرانجامش افتادن است؟

آدرس : کليک کنيد
ترنم عشق

رسيده ام به حس برگي که ميداند باد از هر طرف که بيايد سرانجامش افتادن است. .... وقتي که دير رسيدم و با ديگري ديدمت فهميدم : که گاهي هرگز .... ترسم همه اين است که در شلوغي آن دنيا، مـادرم را پيدا نکنم. ... به هر کويي که رسيدي و خاطره اي سرک کشيد.

آدرس : کليک کنيد
niusha4 - niusha - Loading... - INK361

18 جولاي 2015 ... از هر طرف که بگذر?، لباست به گوشه ا? خواهد گرفت و رنگ? خواه? شد . ... رسيده ام به حس برگي که مي داند باد از هر طرف که بيايد سرانجامش افتادن است...‌ ...

آدرس : کليک کنيد
قلبي که مهربان بود

به اعتبار هر اشکي هم شانه نباش!آدمي به خودي خود نمي افتد،اگر بيفتد،از همان سمتي مي افتد که تکيه کرده است!!! . ... رسيده ام به حس برگي که ميداند باد از هر طرف که بيايد، سرانجامش افتادن است. .... من همين الان رسيدم و همه چيز را چک کردم . همه چيز براي ورود ...

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس تبريک

نشته ام لب ايوان روزمرگي و نگاه مي کنم به اين روزها که براي خودشان مي گذرند ... رسيده ام به حس برگي که مثل من ميداند باد ار هر طرف که بيايد سرانجامش افتادن است .

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس عاشقانه - جملات عاشقانه

4 نوامبر 2012 ... ياد تو حس قشنگي است که در دل دارم / چه تو باشي چه نباشي "نگهش ميدارم" . ... رسيده ام به حس برگي که مي داند ، باد از هر طرف که بيايد ، سرانجامش افتادن است . ..... ديشب از دفتر عمرم صفحاتي خواندم / چون به نام تو رسيدم لحظاتي ماندم / همه ...

آدرس : کليک کنيد
خيــــــــــلي اين روزا تنهــــــــــام

اما واسه من مثل عروسک بچگيمي هر جوري باشي دستتو ميگيرم و همراه خودم ميبرمت. يه چيزي بگو که ... به جايي رسيدم که حتي حس ميکنم نفس کشيدن برام سخت نيس. تو انقدر وابستم ..... کاش پدرم زنده بود و کمي از دلتنگيم بر طرف ميشد. ديگه خسته ... رسيده ام به حس برگي که. ميداند باد از هر سمتي بيايد. سرانجامش افتادن است .... برگم که ...

آدرس : کليک کنيد
? دلنوشته هاي باراني ?

17 جولاي 2013 ... نه اينکه شانه بالا بيندازي و آرام بگويي هر طور راحتي. ??92/2/?7 .... رسيده ام به حس برگي که مي داند باد از هر طرف که بيايد سرانجامش افتادن است.

آدرس : کليک کنيد
از هيچ جا باهيچي

18 مه 2013 ... نه به اين جرم که حيوان پليدي است،بد است و نه چون نسبت سودش به ضرر يک به صد است، طفل معصوم بدور سر من ميچزخيد! به خيالش ... به آرامش رسيـــدم .... رسيده ام به حس برگي که ميداند باد از هر طرف که بيايد. سرانجامش افتادن است.

آدرس : کليک کنيد
عاشقانه

30 ژانويه 2015 ... باز هم که نيستي و اشکهايم سيل مانند مرا به زير کشيده است. باز هم که .... رسيدم به حس برگي که ميداند. باد از هرطرف که بيايد سرانجامش افتادن است.

آدرس : کليک کنيد
آصف خسروي - بازگشت سفير

به اين نتيجه رسيدم اون دنيا فقط تو سوال کننده نيستي،. منم خيلي سوال ... رسيده ام به حس برگي که مي داند. باد از هر طرف که بيايد. سرانجامش. افتادن است.... + تاريخ ...

آدرس : کليک کنيد
قلبي که مهربان بود

به اعتبار هر اشکي هم شانه نباش!آدمي به خودي خود نمي افتد،اگر بيفتد،از همان سمتي مي افتد که تکيه کرده است!!! . ... رسيده ام به حس برگي که ميداند باد از هر طرف که بيايد، سرانجامش افتادن است. .... من همين الان رسيدم و همه چيز را چک کردم . همه چيز براي ورود ...

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس تبريک

نشته ام لب ايوان روزمرگي و نگاه مي کنم به اين روزها که براي خودشان مي گذرند ... رسيده ام به حس برگي که مثل من ميداند باد ار هر طرف که بيايد سرانجامش افتادن است .

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس عاشقانه - جملات عاشقانه

4 نوامبر 2012 ... ياد تو حس قشنگي است که در دل دارم / چه تو باشي چه نباشي "نگهش ميدارم" . ... رسيده ام به حس برگي که مي داند ، باد از هر طرف که بيايد ، سرانجامش افتادن است . ..... ديشب از دفتر عمرم صفحاتي خواندم / چون به نام تو رسيدم لحظاتي ماندم / همه ...

آدرس : کليک کنيد
خيــــــــــلي اين روزا تنهــــــــــام

اما واسه من مثل عروسک بچگيمي هر جوري باشي دستتو ميگيرم و همراه خودم ميبرمت. يه چيزي بگو که ... به جايي رسيدم که حتي حس ميکنم نفس کشيدن برام سخت نيس. تو انقدر وابستم ..... کاش پدرم زنده بود و کمي از دلتنگيم بر طرف ميشد. ديگه خسته ... رسيده ام به حس برگي که. ميداند باد از هر سمتي بيايد. سرانجامش افتادن است .... برگم که ...

آدرس : کليک کنيد
? دلنوشته هاي باراني ?

17 جولاي 2013 ... نه اينکه شانه بالا بيندازي و آرام بگويي هر طور راحتي. ??92/2/?7 .... رسيده ام به حس برگي که مي داند باد از هر طرف که بيايد سرانجامش افتادن است.

آدرس : کليک کنيد
از هيچ جا باهيچي

18 مه 2013 ... نه به اين جرم که حيوان پليدي است،بد است و نه چون نسبت سودش به ضرر يک به صد است، طفل معصوم بدور سر من ميچزخيد! به خيالش ... به آرامش رسيـــدم .... رسيده ام به حس برگي که ميداند باد از هر طرف که بيايد. سرانجامش افتادن است.

آدرس : کليک کنيد
عاشقانه

30 ژانويه 2015 ... باز هم که نيستي و اشکهايم سيل مانند مرا به زير کشيده است. باز هم که .... رسيدم به حس برگي که ميداند. باد از هرطرف که بيايد سرانجامش افتادن است.

آدرس : کليک کنيد
آصف خسروي - بازگشت سفير

به اين نتيجه رسيدم اون دنيا فقط تو سوال کننده نيستي،. منم خيلي سوال ... رسيده ام به حس برگي که مي داند. باد از هر طرف که بيايد. سرانجامش. افتادن است.... + تاريخ ...

آدرس : کليک کنيد
قلبي که مهربان بود

به اعتبار هر اشکي هم شانه نباش!آدمي به خودي خود نمي افتد،اگر بيفتد،از همان سمتي مي افتد که تکيه کرده است!!! . ... رسيده ام به حس برگي که ميداند باد از هر طرف که بيايد، سرانجامش افتادن است. .... من همين الان رسيدم و همه چيز را چک کردم . همه چيز براي ورود ...

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس تبريک

نشته ام لب ايوان روزمرگي و نگاه مي کنم به اين روزها که براي خودشان مي گذرند ... رسيده ام به حس برگي که مثل من ميداند باد ار هر طرف که بيايد سرانجامش افتادن است .

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس عاشقانه - جملات عاشقانه

4 نوامبر 2012 ... ياد تو حس قشنگي است که در دل دارم / چه تو باشي چه نباشي "نگهش ميدارم" . ... رسيده ام به حس برگي که مي داند ، باد از هر طرف که بيايد ، سرانجامش افتادن است . ..... ديشب از دفتر عمرم صفحاتي خواندم / چون به نام تو رسيدم لحظاتي ماندم / همه ...

آدرس : کليک کنيد
خيــــــــــلي اين روزا تنهــــــــــام

اما واسه من مثل عروسک بچگيمي هر جوري باشي دستتو ميگيرم و همراه خودم ميبرمت. يه چيزي بگو که ... به جايي رسيدم که حتي حس ميکنم نفس کشيدن برام سخت نيس. تو انقدر وابستم ..... کاش پدرم زنده بود و کمي از دلتنگيم بر طرف ميشد. ديگه خسته ... رسيده ام به حس برگي که. ميداند باد از هر سمتي بيايد. سرانجامش افتادن است .... برگم که ...

آدرس : کليک کنيد
? دلنوشته هاي باراني ?

17 جولاي 2013 ... نه اينکه شانه بالا بيندازي و آرام بگويي هر طور راحتي. ??92/2/?7 .... رسيده ام به حس برگي که مي داند باد از هر طرف که بيايد سرانجامش افتادن است.

آدرس : کليک کنيد
از هيچ جا باهيچي

18 مه 2013 ... نه به اين جرم که حيوان پليدي است،بد است و نه چون نسبت سودش به ضرر يک به صد است، طفل معصوم بدور سر من ميچزخيد! به خيالش ... به آرامش رسيـــدم .... رسيده ام به حس برگي که ميداند باد از هر طرف که بيايد. سرانجامش افتادن است.

آدرس : کليک کنيد
عاشقانه

30 ژانويه 2015 ... باز هم که نيستي و اشکهايم سيل مانند مرا به زير کشيده است. باز هم که .... رسيدم به حس برگي که ميداند. باد از هرطرف که بيايد سرانجامش افتادن است.

آدرس : کليک کنيد
آصف خسروي - بازگشت سفير

به اين نتيجه رسيدم اون دنيا فقط تو سوال کننده نيستي،. منم خيلي سوال ... رسيده ام به حس برگي که مي داند. باد از هر طرف که بيايد. سرانجامش. افتادن است.... + تاريخ ...

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس هاي عاشقانه وجديد

ما را همه ره ز کوي بد نامي باد / وز سوختگان بهره ي ما خامي باد. نا کامي ما چو ... از کودکي ام هر آنزمان خواستمت / گفتند دگر گريه نکن مرد شدي . . . بهترين .... هر کاري بکنم طرف رفتني نيست بگذره. ..... رسيده ام به حس برگي که ميداند بادازهرطرف که بيايد،. سرانجامش افتادن است. ... چارلى چاپلين ميگويد پس از کلي فقر به ثروت وشهرت رسيدم ).

آدرس : کليک کنيد
sara 41 - Google+

است *** من ايراني نيستم چون عربها به من آموختند به خوراک بگوييم غذا،در حالي ک خودشان به ادرار شتر ميگويند غذا و من هم .... جلو که رسيدم ديدم تنش ,تن ماهي جنوبه... سه تاخريدم. .... رسيده ام به حس برگي که ميداند باد از هر طرف بيايد سرانجامش افتادن است !

آدرس : کليک کنيد
با من بمان ...

مرا با خيالت تنها نگذار اصلا به خودت نرفته است مهربان نيست آزارم ميدهد من دلم تو را ميخواهد نه ..... رسيده ام به حس گلي که ميداند باد از هر طرف که بيايد : سرانجامش افتادن است. ... با تو خوشبختي مي خواستم آخرش به غم رسيدم ..... هواي برگي ست در مسير باد.

آدرس : کليک کنيد
سروده هاي عسل بانو - کالسکه چي

16 ژوئن 2013 ... پدرم خادم حسين است، سال ها حسينيه داشته، نذري داده يک محله را، امسال به خاطر سکته دستش بالا نمي رود که براي ..... مي داند که هر تار اين موي سفيد را من با دنيا عوض نمي کنم؟ ... رسيدم به مورد هاي سبز نبش خيابان. ... رسيده ام به حس برگي که مي داند. باد از هر طرف بوزد. سرانجامش افتادن است .... نگذاريد بيايد به نمازم واعظ.

آدرس : کليک کنيد
16:17

از سه تا پله ساختمون بالا رفتم رسيدم به در ورودي، پله ها و اسانسور سمت چپ بود مي ...... رسيده ام به حس برگي که مي داند باد از هر طرف که بيايد ، سرانجامش افتادن است.

آدرس : کليک کنيد
عاقبت متلک… | جديدترين اخبار - خبرهاي مرتبط

... يه دختره تو مغازشون پوستر داره ماه هم مثلا رفتيم طرف رو رفت دست بندازيم بهش بخنديم ... رسيدم به حس برگي ک ميداند باد از هر طرف بيايد سرانجامش افتادن است ...

آدرس : کليک کنيد
عاشق دلشکسته

زمان هايي هست ؛. که تمام عاشقانه ها هم مي تواند. خلاصه شود در يک عبارت : به درک. براي نمايش بزرگترين ..... ديگه به آخر جاده رسيدم... همه چيز را فروختم جز آن ..... رسيده ام به حس برگي که ميداند باد از هر طرف بيايد سرانجامش افتادن است ! . . سرسوزني اگر مرا ...

آدرس : کليک کنيد
خسته

آنگاه همراه بني اسد به طرف علقمه و عمويش عباس(ع) رفت. ... اما حر رياحي را قبيلهاش بردند، به جايي که هم اينک قبر اوست همچنين نقل است بني‌اسد راضي نشدند که .... همواره طاغوتيان در هر دوره و زمان در صدد از بين بردن نشانه ها و پنهان کردن اين خورشيد تابان با ...... رسيده ام به حس برگي که ميداند باد ازهرطرف که بيايد. سرانجامش افتـــــادن است.

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس هاي عاشقانه وجديد

ما را همه ره ز کوي بد نامي باد / وز سوختگان بهره ي ما خامي باد. نا کامي ما چو ... از کودکي ام هر آنزمان خواستمت / گفتند دگر گريه نکن مرد شدي . . . بهترين .... هر کاري بکنم طرف رفتني نيست بگذره. ..... رسيده ام به حس برگي که ميداند بادازهرطرف که بيايد،. سرانجامش افتادن است. ... چارلى چاپلين ميگويد پس از کلي فقر به ثروت وشهرت رسيدم ).

آدرس : کليک کنيد
sara 41 - Google+

است *** من ايراني نيستم چون عربها به من آموختند به خوراک بگوييم غذا،در حالي ک خودشان به ادرار شتر ميگويند غذا و من هم .... جلو که رسيدم ديدم تنش ,تن ماهي جنوبه... سه تاخريدم. .... رسيده ام به حس برگي که ميداند باد از هر طرف بيايد سرانجامش افتادن است !

آدرس : کليک کنيد
با من بمان ...

مرا با خيالت تنها نگذار اصلا به خودت نرفته است مهربان نيست آزارم ميدهد من دلم تو را ميخواهد نه ..... رسيده ام به حس گلي که ميداند باد از هر طرف که بيايد : سرانجامش افتادن است. ... با تو خوشبختي مي خواستم آخرش به غم رسيدم ..... هواي برگي ست در مسير باد.

آدرس : کليک کنيد
سروده هاي عسل بانو - کالسکه چي

16 ژوئن 2013 ... پدرم خادم حسين است، سال ها حسينيه داشته، نذري داده يک محله را، امسال به خاطر سکته دستش بالا نمي رود که براي ..... مي داند که هر تار اين موي سفيد را من با دنيا عوض نمي کنم؟ ... رسيدم به مورد هاي سبز نبش خيابان. ... رسيده ام به حس برگي که مي داند. باد از هر طرف بوزد. سرانجامش افتادن است .... نگذاريد بيايد به نمازم واعظ.

آدرس : کليک کنيد
16:17

از سه تا پله ساختمون بالا رفتم رسيدم به در ورودي، پله ها و اسانسور سمت چپ بود مي ...... رسيده ام به حس برگي که مي داند باد از هر طرف که بيايد ، سرانجامش افتادن است.

آدرس : کليک کنيد
عاقبت متلک… | جديدترين اخبار - خبرهاي مرتبط

... يه دختره تو مغازشون پوستر داره ماه هم مثلا رفتيم طرف رو رفت دست بندازيم بهش بخنديم ... رسيدم به حس برگي ک ميداند باد از هر طرف بيايد سرانجامش افتادن است ...

آدرس : کليک کنيد
عاشق دلشکسته

زمان هايي هست ؛. که تمام عاشقانه ها هم مي تواند. خلاصه شود در يک عبارت : به درک. براي نمايش بزرگترين ..... ديگه به آخر جاده رسيدم... همه چيز را فروختم جز آن ..... رسيده ام به حس برگي که ميداند باد از هر طرف بيايد سرانجامش افتادن است ! . . سرسوزني اگر مرا ...

آدرس : کليک کنيد
خسته

آنگاه همراه بني اسد به طرف علقمه و عمويش عباس(ع) رفت. ... اما حر رياحي را قبيلهاش بردند، به جايي که هم اينک قبر اوست همچنين نقل است بني‌اسد راضي نشدند که .... همواره طاغوتيان در هر دوره و زمان در صدد از بين بردن نشانه ها و پنهان کردن اين خورشيد تابان با ...... رسيده ام به حس برگي که ميداند باد ازهرطرف که بيايد. سرانجامش افتـــــادن است.

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس هاي عاشقانه وجديد

ما را همه ره ز کوي بد نامي باد / وز سوختگان بهره ي ما خامي باد. نا کامي ما چو ... از کودکي ام هر آنزمان خواستمت / گفتند دگر گريه نکن مرد شدي . . . بهترين .... هر کاري بکنم طرف رفتني نيست بگذره. ..... رسيده ام به حس برگي که ميداند بادازهرطرف که بيايد،. سرانجامش افتادن است. ... چارلى چاپلين ميگويد پس از کلي فقر به ثروت وشهرت رسيدم ).

آدرس : کليک کنيد
sara 41 - Google+

است *** من ايراني نيستم چون عربها به من آموختند به خوراک بگوييم غذا،در حالي ک خودشان به ادرار شتر ميگويند غذا و من هم .... جلو که رسيدم ديدم تنش ,تن ماهي جنوبه... سه تاخريدم. .... رسيده ام به حس برگي که ميداند باد از هر طرف بيايد سرانجامش افتادن است !

آدرس : کليک کنيد
با من بمان ...

مرا با خيالت تنها نگذار اصلا به خودت نرفته است مهربان نيست آزارم ميدهد من دلم تو را ميخواهد نه ..... رسيده ام به حس گلي که ميداند باد از هر طرف که بيايد : سرانجامش افتادن است. ... با تو خوشبختي مي خواستم آخرش به غم رسيدم ..... هواي برگي ست در مسير باد.

آدرس : کليک کنيد
سروده هاي عسل بانو - کالسکه چي

16 ژوئن 2013 ... پدرم خادم حسين است، سال ها حسينيه داشته، نذري داده يک محله را، امسال به خاطر سکته دستش بالا نمي رود که براي ..... مي داند که هر تار اين موي سفيد را من با دنيا عوض نمي کنم؟ ... رسيدم به مورد هاي سبز نبش خيابان. ... رسيده ام به حس برگي که مي داند. باد از هر طرف بوزد. سرانجامش افتادن است .... نگذاريد بيايد به نمازم واعظ.

آدرس : کليک کنيد
16:17

از سه تا پله ساختمون بالا رفتم رسيدم به در ورودي، پله ها و اسانسور سمت چپ بود مي ...... رسيده ام به حس برگي که مي داند باد از هر طرف که بيايد ، سرانجامش افتادن است.

آدرس : کليک کنيد
عاقبت متلک… | جديدترين اخبار - خبرهاي مرتبط

... يه دختره تو مغازشون پوستر داره ماه هم مثلا رفتيم طرف رو رفت دست بندازيم بهش بخنديم ... رسيدم به حس برگي ک ميداند باد از هر طرف بيايد سرانجامش افتادن است ...

آدرس : کليک کنيد
عاشق دلشکسته

زمان هايي هست ؛. که تمام عاشقانه ها هم مي تواند. خلاصه شود در يک عبارت : به درک. براي نمايش بزرگترين ..... ديگه به آخر جاده رسيدم... همه چيز را فروختم جز آن ..... رسيده ام به حس برگي که ميداند باد از هر طرف بيايد سرانجامش افتادن است ! . . سرسوزني اگر مرا ...

آدرس : کليک کنيد
خسته

آنگاه همراه بني اسد به طرف علقمه و عمويش عباس(ع) رفت. ... اما حر رياحي را قبيلهاش بردند، به جايي که هم اينک قبر اوست همچنين نقل است بني‌اسد راضي نشدند که .... همواره طاغوتيان در هر دوره و زمان در صدد از بين بردن نشانه ها و پنهان کردن اين خورشيد تابان با ...... رسيده ام به حس برگي که ميداند باد ازهرطرف که بيايد. سرانجامش افتـــــادن است.

آدرس : کليک کنيد



رسيدم به حس برگي ک ميداند باد از هر طرف بيايد سرانجامش افتادن است
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 448
  • بازدید امروز : 266
  • باردید دیروز : 1,091
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,584
  • بازدید ماه : 2,584
  • بازدید سال : 81,275
  • بازدید کلی : 1,879,947
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون