loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 98 شنبه 05 دی 1394 نظرات (0)

نتیجه بازی پرسپولیس و پدیده 5 دی 94 + دانلود گل ها
نتیجه بازی امروز پرسپولیس و پدیده 5 دی 94
دانلود خلاصه بازی امروز پرسپولیس و پدیده 5 دی 94
دانلود گل های بازی امروز پرسپولیس و پدیده 5 دی 94
دانلود گلها خلاصه نتیجه نهایی بازی امروز پرسپولیس و پدیده 5 دی 94
بازی پرسپولیس و پدیده | فیلم و نتیجه بازی امروز پرسپولیس و پدیده 5 دی
نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس پدیده شنبه 5 دی 94
هفته 16 شانزدهم ؛ لیگ برتر 94-95

نتیجه نهایی : پرسپولیس 2 - پدیده 2

دهمین بازی بی‌شکست برانکو

نتیجه بازی پرسپولیس و پدیده 5 دی 94 + دانلود گل های بازی امروز و خلاصه
دانلود خلاصه بازی پرسپولیس و پدیده 5  دی 94 امروز


دانلود گل های بازی پرسپولیس و پدیده 5  دی 94 امروز

دانلود گل خیری / دقیقه 57 / پرسپولیس 0 - پدیده 1
دانلود گل طارمی / دقیقه 67/ پرسپولیس 1 - پدیده 1

دانلود گل بخودی بنگر / دقیقه 73 / پرسپولیس 1 - پدیده 2
دانلود گل رضائیان / دقیقه 93 / پرسپولیس 2 - پدیده 2


دانلود فیلم حواشی بازی پرسپولیس و پدیده 5  دی 94 امروز
دانلود فیلم مصاحبه با سرخپوشان در مورد بازی با پدیده

دانلود فیلم مصاحبه مربیان بعد بازی پرسپولیس - پدیده

دانلود فیلم کارشناسی بازی پدیده - پرسپولیس با محصص

دانلود فیلم اخراج سوشا مکانی و نجات از خوردن گل سوم


نتیجه بازی پرسپولیس و پدیده 5 دی 94 + دانلود گل های بازی امروز و خلاصه


گزارش کامل بازی + حواشی

رامین رضائیان با یک ضربه کاشته تماشایی در دقیقه 3+90 قرمزها را به بازی برگرداند تا این بازی سرنوشت خوبی برای پرسپولیس داشته باشد.

قرمزها که با وجود یک یار کمتر فرم هجومی خود را حفظ کرده بودند، با گل استثنایی رضائیان یک دقیقه قبل از سوت پایان بازی از شکست گریختند تا برانکو ایوانکوویچ در دهمین بازی متوالی با پرسپولیس بازی را با لذت تمام کند.

هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر، ساعت 14:45
ورزشگاه ثامن مشهد تماشاگر: 20 هزار نفر

داور: رضا کرمانشاهی          
کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی، حسین طالقانی

اخطار: محسن بیات(17)، حسین بادامکی(33)، ایگور پراهیچ(49)، مهدی خیری (70)، محمود خمیسی(83) پدیده - میلاد کمندانی (40) پرسپولیس
اخراج: سوشا مکانی(84)

پدیده:
مجتبی روشنگر، ایگور پراهیچ(68 - محمد خمیسی)، حسین مرادمند، محسن بیات، رضا ناصحی، معین عباسیان، میثم نقی زاده، حسین بادامکی، محسن یوسفی، مهدی خیری و یونس شاکری.
سرمربی: رضا مهاجری

پرسپولیس:
 سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، محمد انصاری، رامین رضائیان، احمد نوراللهی(83- جری بنگستون)، کمال کامیابی‌نیا، میلاد کمندانی(60 - علی علیپور)، محسن مسلمان، امید عالیشاه و مهدی طارمی.
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

شرح بازی :
 در  نیمه  اول تیم پرسپولیس بیشتر از میزبان بر بازی مسلط بود و کنترل مسابقه را در اختیار داشت ولی موقعیت صد درصد گلزنی به دست نیاورد. پدیده هم که دقایق کمتری توپ و میدان را در اختیار داشت در دقیقه ۴۴ خطرناکترین موقعیت بازی را خلق کرد و یک توپ به تیرک دروازه پرسپولیس زد تا دو تیم بدون آنکه گلی به ثمر برسانند به رختکن بروند.
نیمه دوم این بازی کاملا پر هیجان پی گرفته شد. در این بین تیم پدیده نیز جسارت بیشتری پیدا کرد تا بیشتر از نیمه نخست رو به جلو بازی را پی بگیرد. در دقیقه ۵۷ مسابقه پدیده دروازه پرسپولیس را باز کرد. ارسال از جناح راست این تیم با اشتباه سوشا مکانی در دفع توپ همراه شد تا در یک فعل و انفعال مهدی خیری در دهانه دروازه حریف گل نخست بازی را به ثمر برساند.
پرسپولیس بعد از آن برای جبران گل خورده دست به حملات گسترده زد و بعد از اینکه مدافعان پدیده در دقیقه ۶۱ توپ را از خط دروازه برگشت دادند و در دقیقه ۶۴ نیز مانع گلزنی رضاییان شدند نوبت به مهدی طارمی رسید تا در دقیقه ۶۷ دروازه حریف را با فرار از کمند مدافعان و ضربه سر آرام خود باز کند.
پدیده در دقیقه ۷۳ برای دومین بار دروازه پرسپولیس را گشود. این بار ضربه کاشته از راست را محسن بنگر به اشتباه درون دروازه خود جای داد تا بار دیگر میزبان از پرسپولیس پیشی بگیرد. شاگردان برانکو بعد از این گل بار دیگر بر شدت حملات خود افزودند اما در دقیقه ۸۵ بازی مهدی خیری در یک ضد حمله با سوشا مکانی تک به تک شد تا دروازه‌بان پرسپولیس با خطای عمد خارج از دروازه کارت قرمز دریافت کند و اخرج شود.
پرسپولیس که در هفته ششم به سایپا باخته بود بعد از ۱۰ هفته شکست ناپذیری تا آستانه شکستن رکوردش پیش رفت اما در دقیقه ۹۳ رامین رضاییان با ضربه ای زیبا دروازه حریف را برای بار دوم باز کرد تا از شکست تساوی بساززد. شاگردان برانکو با ۲۶ امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماندند. تیم پدیده نیز ۱۸ امتیازی شد و در رده یازدهم قرار گرفت.

شرح گل‌ها:
 1 ـ 0 (پدیده): در دقیقه 57 ارسال بازیکنان پدیده از جناح راست با اشتباه سوشا مکانی همراه شد تا پاس عرضی بازیکن پدیده به دهانه دروازه و تعلل انصاری گل اول بازی را با ضربه مهدی خیری خلق کند.
1 ـ 1 (پرسپولیس): حرکات ترکیب پرسپولیس و ادامه فشار روی دروازه حریف مهدی طارمی را روی پاس بنگر صاحب موقعیت مناسب کرد که ضربه سر آرام او از بالای دستان روشنگر به تور دروازه بوسه زد.
2 ـ 1 (پدیده): باز هم معین عباسیان پشت یک ضربه کاشته قرار گرفت و با ارسالی خطرناک در مواج روی دروازه پرسپولیس محسن بنگر را به اشتباه انداخت تا روی خروج نامطمئن سوشا مکانی برای بار دوم دروازه پرسپولیس فرو بریزد.
2 ـ2(پرسپولیس): رامین رضائیان یک دقیقه قبل از پایان بازی یک ضربه کاشته از فاصله 30 متری را به زیبایی و با پای راست به تور دروازه پدیده دوخت.

دقایق حساس:
دقیقه 2: ضربه کاشته ارسالی روی دروازه پرسپولیس با خونسردی محسن بنگر دفع شد.
دقیقه 3: کار خوب امید عالیشاه در نفوذ به سمت دروازه پدیده با خودخواهی رامین رضائیان هدر رفت.
دقیقه 6: خطای بی مورد نورمحمدی موقعیت مناسبی را در اختیار پدیده قرار داد اما سانتر بادامکی توسط محسن بنگر دفع شد تا خطری دروازه قرمزپوشان را تهدید نکند.
دقیقه 9: حرکت تیمی بازیکنان پرسپولیس و ارسال رامین رضائیان با دفع مرادمند به کرنر رفت.
دقیقه 10: کرنر مسلمان و ضربه سر عالیشاه موقعیتی مناسب را روی دروازه پدیده ایجاد کرد که این توپ هم توسط مدافعان سفیدپوش سراسیمه دفع شد.
دقیقه 11: حرکت تیمی عالی پرسپولیسی ها با چند پاس متوالی توپ را به محوطه جریمه پدیده رساند که ضربه محکم طارمی با فداکاری مدافعین پدیده به کرنر رفت و کرنر نیز حاصلی برای پرسپولیسی ها نداشت.
دقیقه 14: بازیکنان پدیده از سمت چپ آهنگ دروازه پرسپولیس کردند و این حرکت منجر به ایجاد خطر روی دروازه مکانی نشد.
دقیقه 18: کرنر بازیکنان پدیده از سمت راست با شوت بی دقت عباسیان  بدون نتیجه به اوت رفت.
دقیقه 23: ضربه معین عباسیان با برخورد به مدافعان پرسپولیس راهی کرنر شد.
دقیقه 31: فرار مهدی طارمی پشت مدافعان پدیده و تک تک شدن او با روشنگر که با پرچم طالقانی کمک داور دوم این دیدار متوقف شد و آفساید مهاجم پرسپولیس اعلام شد.
دقیقه 33: فرار پدیده ای ها روی یک ضد حمله با دفع جالب توجه محسن بنگر همراه شد تا برانکو نیز در محوطه فنی مدافعش را تشویق کند.
دقیقه 34: پاس محسن مسلمان از میان پای خیری گذشت و به کمندانی رسید و هافبک جوان پرسپولیس از پشت محوطه جریمه با شوتی سنگین دروازه پدیده را تهدید کرد که راهی به دروازه نیافت.
دقیقه 37: پاس تودر مسلمان به طارمی پشت دفاع پدیده را روشنگر زودتر از مهاجم پرسپولیس از منطقه خطر دور کرد.
دقیقه 38: ضربه فنی مهدی طارمی از داخل محوطه جریمه با برخورد به مدافع پدیده به کرنر رفت و روی این ضربه هم سرخ ها نتوانستند به گل دست یابند.
دقیقه 40: میلاد کمندانی داخل محوطه جریمه می توانست صاحب فرصت شود که روشنگر زودتر توپ را از آن خود کرد و در ادامه نیز کرمانشاهی با توجه به خطای کف پای کمندانی او را با کارت زرد جریمه کرد.
دقیقه 43: پراهیچ می توانست دروازه پرسپولیس را درون شش قدم باز کند که توپش با بدشانسی به تیرک افقی خورد و برگشت داده شد.
دقیقه 60: ضربه سر مهدی طارمی از روی خط توسط مدافعان پدیده برگردانده شد.
دقیقه 63: رامین رضائیان در شرایط تک به تک با ضربه محکم دروازه روشنگر را تهدید کرد که ضربه او با شیرجه روشنگر به کرنر رفت.
دقیقه 84: روی یک ضدحمله مهدی خیری با سوشا مکانی تک به تک شد و سوشا مکانی به خاطر خطا روی خیری بیرون محوطه 18 قدم با کارت قرمز داور جریمه شد.

بهترین بازیکن:
در بین بازیکنان پدیده معین عباسیان و مهدی خیری و البته حسین بادامکی خوب کار کردند و رامین رضائیان دفاع راست پرسپولیس به دلیل نقش ویژه و بازی خستگی ناپذیرش در طول مسابقه شایسته عنوان بهترین بازیکن میدان است.

اتفاق ویژه:
 گل رامین رضائیان در شرایطی که پرسپولیس با یک یار کمتر مقابل پدیده بازی می‌کرد یادآور گلی بود که هادی نوروزی در اولین بازی لیگ وارد دروازه پدیده کرد.

در حاشیه:
* تا قبل از آغاز بازی تا حدود 12هزار تماشاچی در ورزشگاه حاضرند اما به نظر می‌رسد ظرفیت ورزشگاه ثامن بیش از این‌ها تماشاچی به خود بگیرد.
* هوای امروز مشهد آفتابی و متبوع است و 2 تیم در زمینی مناسب مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.
* میلاد کمندانی هافبک جوان پرسپولیس در ترکیب اولیه تیمش حضور دارد.
* مجتبی روشنگر دروازه بان باتجربه پدیده و یونس شاکری مهاجم سابق پرسپولیس در جمع بازیکنان میزبان حضور دارند.
* حسین بادامکی کاپیتان پدیده سابقه کاپیتانی پرسپولیس را در سال های حضور در این تیم دارد.
* سال گذشته پرسپولیس با مربیگری حمید درخشان در یک بازی پربرخورد در ورزشگاه ثامن پدیده را با یک گل شکست داد.
* مهدی طارمی بهترین گلزن لیگ برتر در این بازی به عنوان مهاجم هدف پرسپولیس بازی می‌کند.
* محسن بیات مدافع سابق صبا که فصل گذشته در استقلال خوزستان بازی می کرد، امروز در ترکیب ثابت پدیده مقابل پرسپولیس حضور دارد.
* نفوذهای پرسپولیس از چپ و راست توسط کمندانی و رضائیان و از وسط توسط محسن مسلمان طراحی می شود.
* بازی روان پرسپولیس در یک ربع اول هواداران مشهدی را به وجد آورده است.


ترکیب اصلی پرسپولیس و پدیده


پرسپولیس: سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، محمد انصاری، رامین رضائیان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد کمندانی، محسن مسلمان، امید عالیشاه و مهدی طارمی.

پدیده:  مجتبی روشنگر، ایگور پراهیچ، حسین مرادمند، محسن بیات، رضا ناصحی، معین عباسیان، میثم نقی زاده، حسین بادامکی، محسن یوسفی، مهدی خیری و یونس شاکری.

نتیجه بازی پرسپولیس و پدیده 5 دی 94 + دانلود گل های بازی ...

libarshad1388.blogsky.com/.../نتیجه-بازی-پرسپولیس-و-پدیده-5-دی-9...
۱ ساعت پیش - دانلود گلها خلاصه نتیجه نهایی بازی امروز پرسپولیس و پدیده 5 دی 94 ... نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس پدیده شنبه 5 دی 94
نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس پدیده شنبه 5 دی 94 .... 3 days ago – دانلود گل ها نتیجه خلاصه بازی استقلال سپاهان 4 آبان 94 امروز …. دیدار دربی ...

نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس پدیده ...

didany.net/.../9139-نتیجههایی+فیلم+خلاصه+بازی+و+گل‌های+پرسپولی...
5 دقیقه قبل نتیجه نهایی پرسپولیس پدیده شنبه 5 دی 94, فیلم خلاصه بازی و گلهای ... 2015 دانلود خلاصه نتیجه گل ها بازی پدیده نفت 5 آبان 94 امروز بازی پدیده نفت ...

نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس پدیده ...

news99.blog.ir/.../نتیجههایی-و-فیلم-خلاصه-بازی-و-گل-های-پرسپولی...
۵ ساعت پیش - نتیجه و فیلم خلاصه بازی و گل های پرسپولیس پدیده شنبه 5 دی 94 ... تهاجمی نشان دهند علاقه برانکو به برد و کسب هر سه امتیاز در بازی امروز است.
۲ ساعت پیش - 1 min ago - نتیجه و فیلم خلاصه بازی و گل های پرسپولیس پدیده شنبه 5 دی 94. ... Dec 18, 2015 - 5 دانلود گل های بازی امروز سپاهان ذوب آهن 3 آذر 94 ...

دانلود کلیپ گل ها ی بازی پرسپولیس و پدیده مشهد شنبه 5 دی 94

mybia2news.rozblog.com/.../دانلود-کلیپ-گل-ها-ی-بازی-پرسپولیس-و-...
۳ ساعت پیش - شنبه ... نتیجه بازی امروز پدیده نفت 5 آبان 94 + دانلود گل های بازی . ... نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس پدیده شنبه ۵ دی ۹۴.
۱ روز پیش - زمان پخش مستقیم بازی‌ پرسپولیس پدیده هفته شانزدهم شنبه 5 دی 94. ... دیدار این دو تیم در بازی رفت با نتیجه تساوی 2 بر 2 . ... و پدید مشهد نتیجه نهایی بازی ۵ دی ۱۳۹۴ تاریخ و ساعت پخش دقیق بازی مشهد دانلود گلهای بازی عکس ... Sep 12, 2015 - برچسب‌ها: پخش زنده بازی پرسپولیس، ساعت بازی امروز پرسپولیس، .

نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس پدیده ...

www.fastcamp.ir/1394/.../نتیجههایی-فیلم-خلاصه-بازی-و-گل‌های-پ.ht...
۵ ساعت پیش - نتیجه نهایی پرسپولیس پدیده شنبه 5 دی 94, فیلم خلاصه بازی و گل‌های ... برای دیدن ادامه مطلب و دانلود اینجا کلیک کنید Perspolis vs Padideh Iran Pro ... ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز مقابل پدیده مشخص شد.

ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و پدیده امروز شنبه 5 دی 94

khabarde.nasrblog.com/.../ویدیو-خلاصه-بازی-پرسپولیس-و-پدیده-امرو...
۱ ساعت پیش - 35 mins ago - 1 min ago - نتیجه و فیلم خلاصه بازی و گل های پرسپولیس پدیده شنبه 5 دی 94. ... Dec 18, 2015 - 5 دانلود گل های بازی امروز سپاهان ...

نتیجه بازی امروز شنبه 5 دی 94 پرسپولیس و پدیده + حواشی ...

khabarde.nasrblog.com/.../نتیجه-بازی-امروز-شنبه-5-دی-94-پرسپولی...
۲ ساعت پیش - 5 دقیقه قبل نتیجه نهایی پرسپولیس پدیده شنبه 5 دی 94, فیلم خلاصه بازی و ... + گل ... نتیجه بازی امروز پدیده نفت 5 آبان 94 + دانلود گل های بازی .

نتیجه و حواشی بازی پديده - پرسپوليس شنبه 5 دی 94 - دانلود ...

takestekhdam-rzb.fetros.ir/page-24109.html
۲۲ ساعت پیش - نتیجه بازی امروز پدیده نفت 5 آبان 94 + دانلود گل های بازی ... نتیجه بازی امروز استقلال و تراکتورسازی 1 دی 94 +خلاصه بازی 2-1 جام ... اخبار سپاهان ...

زمان پخش بازی پرسپولیس و پدیده شنبه 5 دی 94 + محرومان بازی

khabarde.nasrblog.com/.../زمان-پخش-بازی-پرسپولیس-و-پدیده-شنبه-5...
۱۹ ساعت پیش - زمان پخش مستقیم بازی‌ پرسپولیس پدیده هفته شانزدهم شنبه 5 دی 94 زمان پخش مستقیم بازی‌‌های هفته 16 لیگ .... نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های استقلال تراکتورسازی . ... Dec 18, 2015 - نتیجه بازی پرسپولیس و راه آهن امروز 27 آذر 94 + فیلم - نمناک . ... نتیجه بازی پرسپولیس صبای قم -24 مهر 94 | دانلود سریال 94.

یوز - آخرین مطالب بازی پرسپولیس

www.yooz.ir/blogs/?t=1&i=1&s...بازی%20پرسپولیس...
فیلم خلاصه بازی پرسپولیس گسترش فولاد دوشنبه 23 اذر 1394, دانلود فیلم خلاصه ... به گزارش افسایدنیوز، ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی امروز مقابل پدیده ... نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس پدیده شنبه 5 دی 94.

پرسپولیس تهران :: ورزش 3

www.varzesh3.com/tag/18/پرسپولیس-تهران
بازی پرسپولیسی‌ها با نورمحمدی و نوراللهی 1394/10/05 ... تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل پدیده از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، جمعه شب ...
۲۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود کلیپ گل های بازی پرسپولیس و راه آهن جمعه 27 آذر 94 ... 5 روز پیش – نتیجه بازی امروز سپاهان ذوب اهن 3 اذر 94 +دانلود خلاصه و گل های . ... خلاصه بازی دربی 78 استقلال و پرسپولیس روز جمعه 27 دی 92 فیلم – نکستروب خلاصه بازی دربی&nbs. ... نتیجه و دانلود گل های بازی صبای قم و پدیده 4 شهریور 94 – جک .

خلاصه بازی پرسپولیس 2-2 پدیده | طرفداری

www.tarafdari.com/ویدیو/368327/خلاصه-بازی-پرسپولیس-2-2-پدیده
۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خلاصه بازی پرسپولیس 2-2 پدیده ... دانلود خلاصه بازی (کیفیت بالاتر) ... 5 ویدیو در حال پردازش است و بعد از تبدیل قابل مشاهده خواهد بود. ... بازی خوبی بود سر دو اشتباه بد گل خوردیم تیم خعلی سر حالی داریمم جداا اگه عالیشاه طارمی ... یعنی اگه یه تیم قدرتمند کناره های تیم شمارو بگیره فک کنم به مشکل بخورید.

نتیجه بازی پرسپولیس و راه آهن 27 آذر 94 + دانلود گل های بازی ...

spsp.avablog.ir/.../نتیجه+بازی+پرسپولیس+و+راه+آهن+27+آذر+94+%2B...
۲۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه و دانلود گل های بازی پرسپولیس راه اهن جمعه 27 اذر 94 .... 5 روز پیش – نتیجه بازی امروز سپاهان ذوب اهن 3 اذر 94 +دانلود خلاصه و گل های . ... ۲ ساعت پیش - دانلود گل های بازی امروز سپاهان ذوب آهن 3 آذر 94 نیمه نهایی جام حذفی پدیده خراسان –راهآهن- 27994 ساعت 15:15 .... بازی استقلال – راه آهن هفته هفتم ۹۴-۹۵ - فیفا دی ال.

بازی پرسپولیس و سیاه جامگان | فیلم و نتیجه “بازی ... - نمناک

namnak.com/22148-بازی-پرسپولیس-و-سیاه-جامگان.html
بازی پرسپولیس و سیاه جامگان و بازی امروز پرسپولیس و نتیجه بازی ... نتیجهبازی پرسپولیس و سیاه جامگان” سه شنبه 28 مهر 94 + فیلم ... فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و سیاه جامگان ... نتیجه بازی استقلال و سیاه جامگان 8 مرداد 94 + فیلم · بازی پرسپولیس و گل گهر نتیجه ... درمان تضمینی بیماری های مقعدی و زوائد بعد از زایمان.
۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه بازی امروز سپاهان ذوب اهن 3 اذر 94 + دانلود خلاصه و گل های . نتیجه بازی دربی ... نتیجه بازی پرسپولیس و پدیده مشهد - جمعه 9 مرداد94 - نتایج . ... 80 آذر 94 | دانلود ... فیفا دی ال | دانلود کامل و خلاصه مسابقات فوتبالخلاصه مسابقه . .... 5 days ago - استیماچ: سپاهان بزرگتر از استقلال است · آب و هوا - تهران. نيمه ابري.
۲۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - و خلاصه بازی و گلهای استقلال تراکتورسازی 22 آذر 94 امروز خلاصه نتیجه . ... 5 hours ago - دانلود گلها خلاصه نتیجه نهایی بازی امروز استقلال و تراکتورسازی 22 آذر گزارش زنده .... نتیجه نهایی بازی پرسپولیس استقلال 8 ابان 94+گل ها / دربی 81 امروز . ... نتیجه نهایی و دانلود خلاصه بازی پدیده تراکتور سازی جمعه .

نتیجه و دانلود گل های بازی پرسپولیس راه اهن جمعه 27 اذر 94 ...

new94.ir/2015/12/18/نتیجه-و-دانلود-گل-های-بازی-پرسپولیس-راه/
۲۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی گل های پرسپولیس راه آهن جمعه 27 اذر 94. راه‌آهن که پس ... 8 آبان 94 . … پدیده خراسان –راه‌آهن- ورزشگاه ثامن جمعه 29 آذر 94 سایپا – ملوان بندر … ... تقریباً … 5 روز پیش – نتیجه بازی امروز سپاهان ذوب اهن 3 اذر 94 +دانلود خلاصه و گل های . ... بازی استقلال – راه آهن هفته هفتم ۹۴-۹۵ – فیفا دی ال.
۳۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه بازی امشب بارسلونا رئال مادرید 30 آبان 94 + دانلود گل های بازی ... 30 آبان 94 دیشب امروز دیروز الکلاسیکودانلود گل ها خلاصه نتیجه نهایی بازی امشب رئال ... زمان پخش مستقیم بازی‌ پرسپولیس پدیده هفته شانزدهم شنبه 5 دی 94.
۱۳۹۴/۱۰/۰۵ ۱۷:۴۳تارتار: گلزنی ما در دیدار مقابل فولاد پیام خوبی برای تیم دارد ... بدنی و علوم ورزشی; ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ ۱۶:۴۹خلاصه بازی : پدیده ۲ - ۲ پرسپولیس ( ویدیو ); ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ ... ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ ۱۵:۴۰حاشیه دیدار ذوب‌آهن - ملوان؛ گل محمدی به دلیل سرماخوردگی روی ... ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ ۱۵:۱۷تاج: برای لغو بازی های فردا در تهران باید بیشتر بررسی کنیم ...

دانلود گل های بازی استقلال اهواز استقلال 30/5/94 | دانلود ...

jozve-arshad95.ir/tag/دانلود-گل-های-بازی-استقلال-اهواز-استقل/
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سازی جمعه 30 مرداد 94 · نتیجه نهایی و دانلود خلاصه بازی پدیده تراکتور سازی جمعه 30 مرداد 94دانلود گل های بازی پرسپولیس ذوب آهن پنجشنبه 29 مرداد 94 · نتیجه نهایی ودانلود … ... نتیجه بازی استقلال و ملوان امروز 16 مرداد 94 / بررسی بازی های … .... دی بروین قصد ترک ولفسبورگ را داردپیش بازی استقلال اهواز ...
جدول، نتایج و برنامه بازیهای لالیگا اسپانیا ... دانلود گلهای استقلال و تراکتور 2-1 (ویدئو) · دانلود گلهای رئال ... برنامه پرسپولیس قبل از بازی با پدیده · بازیکن سابق رئال جانشین تیموریان (عکس) ... پنجشنبه, 10 دی 1394 ... دوشنبه, 5 بهمن 1394.
برچسب ها: بازی رئال مادرید - بارسلونا شنبه 30 آبان هفته 12, دانلود کامل بازی رئال مادرید ... آبان 94, نتیجه ال کلاسیکو شنبه 30 آبان 94, دانلود گل های ال کلاسیکو شنبه 30 آبان 94 .... صحنه گل سزار مقابل استقلال در بازی امروز + کیفیت خوب ... 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ...
وب سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تهران، آخرین اخبار مربوط به باشگاه را می ... مصاحبه با سرخپوشان در مورد بازی با پدیده 4 دی 94 / ویدئو ... 11 سرخپوش پرسپولیس مقابل پدیده 1394/10/5 ... تیم فوتبال پرسپولیس امروز جمعه آخرین جلسه تمرینی پیش از سفر به مشهد را در ... نظر شما در رابطه نتیجه بازی پرسپولیس و پدیده چیست؟

نتیجه بازی پرسپولیس صبای قم -24 مهر 94 | دانلود سریال 94

downloadnew-azar94.ir/.../نتیجه-بازی-پرسپولیس-صبای-قم-24-مهر-9...
۲۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرسپولیسی ها که در 5 بازی اخیر نتایج خوبی کسب کرده بودند با تعطیلات .... دانلود گل های بازی پرسپولیس صبا 24 مهر 94 / امروز + نتیجه … ... نتیجه بازی استقلال پدیده 24 مهر 94+گل ها – دا | دانلود سریال 94 .... نتیجه بازی پرسپولیس و صبای قم 24 دی – محروم ..... نتیجه و دانلود خلاصه بازی ایران و عمان 16 مهر 94.

نتیجه و دانلود گل های بازی استقلال اهواز استقلال 30/5/94 ...

estekhdam.tehranpatogh.ir/نتیجه-و-دانلود-گل-های-بازی-استقلال-اهوا/
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه و دانلود گل های بازی استقلال اهواز استقلال 30/5/94 دانلود بازی استقلال اهواز - سیاه‌ جامگان جمعه 16 ... استقلال باگلهای موسوی و نیکبخت پرسپولیس را شکست داد. ... سازی جمعه ۳۰ مرداد ۹۴ · نتیجه نهایی و دانلود خلاصه بازی پدیده تراکتور سازی جمعه ۳۰ مرداد ۹۴ … ... فیفا دی ال | دانلود کامل و خلاصه مسابقات فوتبال.

نتیجه پایانی بازی استقلال و تراکتورسازی + گل های بازی

downloadnew1.com/1394/.../نتیجههایی-بازی-استقلال-و-تراکتورسا...
۴ روز پیش - 01 13 نتیجه نهایی بازی استقلال و تراکتورسازی 1 دی 94 ... و تراکتور سازی دانلود بازی استقلال و تراکتور سازی ساعت بازی نتیجه بازی امروز ... استقلال و تراکتور سازی خلاصه بازی دانلود کامل بازی تصاویر بازی استقلال و تراکتور .... نتیجه پایانی بازی پرسپولیس و پدیده مشهد ۵ دی ۱۳۹۴ · دانلود فیلم جنجالی ...
۹ ساعت پیش – دانلود گل های بازی امروز استقلال و تراکتورسازی 1 دی 94 نیمه نهایی جام حذفی. دانلود گلها خلاصه نتیجه نهایی بازی امروز استقلال و تراکتورسازی 1 دی ...

خلاصه بازی تراکتورسازی ذوب آهن 5 آبان 94 + گل های امروز

blog.downloadroz.ir/خلاصه-بازی-تراکتورسازی-ذوب-آهن-5-آبان-94-گ.html
۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امروز نتیجه بازی امروز تراکتورسازی ذوب آهن 5 آبان 94 + دانلود گل … برچسب گل ... دانلود خلاصه و گل های بازی تراکتورسازی ذوب آهن ۵ آبان ۹۴ / امروز. گزارش کامل .... تراکتورسازی ۳ دانلود گل ها و خلاصه بازی پرسپولیس تراکتور دانلود گل های تراکتور به … ... نتیجه و دانلود گل های بازی صبای قم و پدیده ۴ شهریور ۹۴ …

نتیجه بازی پرسپولیس-ملوان 4آبان 94 (لیگ خلیج فارس ...

download-series94.ir/.../نتیجه-بازی-پرسپولیس-ملوان-4آبان-94-لیگ-خ...
۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش زنده و نتیجه بازی پرسپولیس و ملوان ( 4 آبان 94 ) ... ساعت و برنامه بازی های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فصل ۹۳ – ۹۴. برنامه بازی هایپدیده مشهد- ملوانبندرانزلی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه ورزشگاه ثامن مشهد. سپاهان- پیکان … ..... دانلود گل های بازی استقلال ملوان -هفته دوم لیگ برتر خلیج فارس فصل ۹۵-۹۴.
۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود خلاصه بازی نفت تهران و پدیده - سه شنبه 5 آبان 94. ... پدیده، دانلود بازی امروز نفت، دانلود بازی امروز پدیده، بازی نفت و پدیده، نتیجه بازی نفت ...
زمان پخش مستقیم بازی‌ پرسپولیس پدیده هفته شانزدهم شنبه 5 دی 94. ساعت ۱٠:٢٧ ب. ... قم / ذوب آهن- ملوان. راه‌آهن- فولاد / بازی های هفته 16 لیگ برتر فوتبال ایران شنبه 5 دی 1394 ... دیدار دو تیم در بازی رفت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. * ذوب آهن- .... فیفا دی ال | دانلود کامل و خلاصه مسابقات فوتبالفیفا دی ال ... fifadl.com/.
۲۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه بازی امروز استقلال فولاد 29 آبان 94 + دانلود گل های . ... دانلود خلاصه بازی پرسپولیس و استقلال اهواز۳۰ آبان · دانلود خلاصه ..... دانلود خلاصه بازی نفت تهران و پدیده - سه شنبه 5 آبان 94 .... نرم افزار رایت سی دی Nero Platinum.

نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های استقلال تراکتورسازی ...

www.music-2.ir/نتیجه-بازی-جام-حذفي-تراکتورسازي-تبريز-و-استقلا...
۴ روز پیش - نتیجه بازی استقلال و تراکتورسازی 1 دی 94 / جام حذفی + . ... نتیجه و فیلم خلاصه بازی و گل های استقلال تهران تراکتورسازی سه شنبه 1 دی 94 . .... راه‌آهن تهران; استقلال خوزستان; پرسپولیس; تراکتورسازی تبریز; ذوب‌آهن اصفهان; پدیده خراسان; گسترش . .... نتیجه بازی امروز استقلال و تراکتورسازی 22 آذر 94 + دانلود .
نیم فصل دوم لیگ برتر از امروز با برگزاری بازیهای هفته شانزدهم لیگ برتر آغاز می شود و ... بازیهای این هفته به شرح زیر است : پدیده مشهد – پرسپولیس تهران ... استقلال در آخرین دیدار هفته پانزدهم موفق شد با یک گل صبا را شکست دهد . ... استقلال-94 ... به خصوص سال گذشته که تیم ملی و لجبازی های کیروش باعث نابودی استقلال شد .
۳۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه بازی استقلال پرسپولیس 8 آبان 94 + دانلود گل های . ... دانلود گل ها خلاصه نتیجه بازی امروز استقلال خوزستان گسترش فولاد 28 ابان 94. ... Aug 20, 2015 - نتیجه و دانلود گل های بازی استقلال اهواز استقلال 30/5/94 دانلود بازی استقلال . ... آبان 94- پدیده خراسان-راه آهن تهران-ساعت 14:45-ورزشگاه ثامن مشهدشنبه 30 ...
به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی در بازی رفت این دو تیم که چهار گل داشت و اتفاقا هر چهار گل نیز توسط بازیکنان پرسپولیسی دو تیم ... بازیکنان استقلال ابتدا دور زمین بدن های خود را گرم کردند . .... بازی امروز پدیده و پرسپولیس و در شرایطی که پرسپولیسی ها به دنبال تساوی بودند رخ داد. ... ترانه جدید محسن چاووشی در شهرزاد+دانلود.
نتیجه و خلاصه بازی و گلهای استقلال تراکتورسازی 22 آذر 94 ... دانلود گل های بازی امروز استقلال و سایپا 9 آذر 94 امروز امروز نهایی گزارش زنده ... گزارش زنده ... دانلود گل و نتیجه بازی پدیده تراکتورسازی 30 مرداد 94 | سایت . ... فیفا دی ال | دانلود کامل و خلاصه مسابقات فوتبالفیفا دی ال . .... گل‌های بازی؛ بایرلورکوزن 5-0 مونشن گلادباخ.
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سازی جمعه 30 مرداد 94 · نتیجه نهایی و دانلود خلاصه بازی پدیده تراکتور سازی جمعه 30 مرداد 94دانلود گل های بازی پرسپولیس ذوب آهن پنجشنبه 29 مرداد 94 · نتیجه نهایی ودانلود … .... دی بروین قصد ترک ولفسبورگ را داردپیش بازی استقلال اهواز ... نتیجه و دانلود گل بازی امروز استقلال 23 مرداد 94 | سایت آگهی استخدامی ...

نتیجه بازی پرسپولیس و راه آهن امروز 27 آذر 94 + فیلم - مجله ...

shaparakmag.ir/1394/09/نتیجه-بازی-پرسپولیس-و-راه-آهن-امروز-27-آذ/
۲۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزئیات بازی پرسپولیس و راه آهن از هفته پانزدهم لیگ برتر 94/9/27,نتیجه ... پرسپولیس و راه آهن ۲۷ آذر ۹۴ + نتیجه نهایی خلاصه گل های بازی امروز نتیجه … ... نتیجه بازی امروز استقلال خوزستان راه آهن ۸ آذر ۹۴ + دانلود خلاصه. .... با پدیده، سیاه جامگان با ذوب آهن و پرسپولیس با گسترش فولاد، عصر امروز ادامه می یابد.
۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زمان جاری : سه شنبه 01 دی 1394 - 4:51 بعد از ظهر ... دانلود گل های بازی پرسپولیس فولاد 3 شهریور 94 :: song ... و پیشخوان روزنامه های ورزشی ایران امروز سه شنبه 3 شهریور 94 · قیمت روز ... نتیجه بازی پرسپولیس سپاهان + دانلود خلاصه+ گلها ورزش ? .... **سه شنبه 5 اسفندماه برابر با 24 فوریهدانلود خلاصه بازی پديده ...
فیلم | مصاحبه با پرسپولیس سرخپوشان در مورد بازی با پدیده 4 دی 1394. 5:51 pm ... فیلم | کنفرانس خبری و پیش بازی تمام بازی های روز شنبه 5 دی 1394 · مربی تیم ...

زمان پخش مستقیم بازی‌ پرسپولیس پدیده هفته شانزدهم شنبه ...

whitegoogle-pbg.blogsun.ir/.../زمان-پخش-مستقیم-بازی‌-پرسپولیس-پد...
۱۸ ساعت پیش - زمان پخش مستقیم بازی‌ پرسپولیس پدیده هفته شانزدهم شنبه 5 دی 94. ... فولاد / بازی های هفته 16 لیگ برتر فوتبال ایران شنبه 5 دی 1394 ... دیدار دو تیم در بازی رفت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. ... varzeshonline.blogsky.com/tag/بازی-پرسپولیس-امروز تاریخ ارسال: .... خلاصه سریال ترکی نبرد گل ها ...
۲۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تشکرها :5 ... دانلود گل ها خلاصه نتیجه بازی امروز استقلال خوزستان گسترش فولاد 28 آبان 94 ... دانلود خلاصه و گل های بازی استقلال خوزستان گسترش فولاد 28 آبان 94 .... آخرین بازی خود، روز نهم آبان ماه موفق شد پدیده مشهد را با نتیجه چهار بر یک . ... خوزستان در جام حذفی 13 آبان 94 + فیلم · پرسپولیس و گسترش فولاد .

نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال جمعه 8 آبان 94 ...

dgblog.ir › مساوی شدن بای استقلال و پرسپولیس
۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه بازی امروزاستقلال پرسپولیس 8 آبان 94 + دانلود گل های بازی ..... ۲ ساعت پیش – دانلود خلاصه نتیجه گل ها بازی پدیده نفت 5 آبان 94 امروز .

نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی گلهای استقلال تهران ...

sefidak.parsiblog.com/Posts/7/نتيجههايي+و+فيلم+خلاصه+/
نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی گلهای استقلال تهران تراکتورسازی سه ... 25 دقیقه پیش - دانلود گلها خلاصه نتیجه نهایی بازی امروز استقلال و تراکتورسازی 1 دی 94 حذفی. نتیجه ... زمان پخش مستقیم بازی پرسپولیس پدیده هفته شانزدهم شنبه 5 دی 94.
اولین پايگاه اطلاع رسانی جام حذفی فوتبال ایران، نتیجه ها، فینال ها، رتبه بندی. ... 90/ پیش آمدی از دیدار پرسپولیس و پدیده مشهد - 9 دقیقه پیش » لیونل مسی،بهترین ...

نتیجه بازی امروز پرسپولیس - جدیدترین اخبار فوتبال ایران ...

www.bwin90.biz/post/tag/نتیجه%20بازی%20امروز%20پرسپولیس
نتایج بازیهای امروز لیگ برتر در هفته پانزدهم در جمعه تاریخ 94/09/27 ... برچسب ها:نتیجه بازی راه آهن و پرسپولیس، نتیجه بازی امروز پرسپولیس، نتیجه ... پایان بازی, استقلال خوزستان, 3 - 0, پدیده ... تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود و در وقت‌های اضافه ذوب آهن دو گل زد تا با نتیجه 2 بر صفر پرسپولیس 10 نفره را شکست بدهد.
صفحه اصلی , اولین پایگاه اطلاع رسانی هواداران تیفوسی پرسپولیس که در سال ... نورمحمدی و نوراللهی مشکلی برای بازی مقابل پدیده نخواهند داشت ... پرسپولیس اف سی: خبری در شبکه های مجازی، همه نگاه ها را به رسانه ملی معطوف کرد .... شنبه 94/10/05 ساعت 14:45 ... بازدید امروز: 1,952; بازدید دیروز: 10,478; بازدید هفته: 86,289; بازدید ماه: ...
به نظر شما در بازی پدیده- پرسپولیس در مشهد چه نتیجه ای بدست می آید؟ برد پدیده. تساوی ... به بهانه بازی پرسپولیس-پدیده / سوپر گل هادی نوروزی به پدیده. ۱۳ ساعت پیش جابر-صادق-زاده-پهلوان-ایران-در-سال-94- جابر صادق زاده پهلوان ... لیورپول به همدیگر. ویدئو های بیشتر ..... خلاصه و حواشی ملوان ۰-۰ سیاه جامگان (نود ۳۰ آذر). ویدئو های ...

خلاصه کامل بازی بارسلونا 2|1 رئال مادرید - قطره

www.ghatreh.com/.../خلاصه-کامل-بازی-بارسلونا-رئال-مادرید-فیلم-لین...
۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خلاصه کامل بازی بارسلونا 2|1 رئال مادرید .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. + فیلم/لینک دانلود. ... صفحه اول روزنامه های ورزشی 5 دی 94 ... جای هادی مقابل پدیده خالی است/ پرسپولیس هم زیبا بازی می کند و هم نتیجه می گیرد ... فیلم:به بهانه بازی پرسپولیس-پدیده / سوپر گل هادی نوروزی به پدیده ... امروز؛ آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر در4 شهر ...

خلاصه بازی: نفت تهران ۱-۱ پرسپولیس - خبرگزاری تماشاگر

www.tamashagar.com/fa/.../خلاصه-بازی-نفت-تهران-۱-۱-پرسپولیس
۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خلاصه بازی: نفت تهران ۱-۱ پرسپولیس ... دانلود ویدیو ... رختکن پرسپولیس قبل از بازی با نفت · گل اول پرسپولیس به نفت (کمندانی) ... دور جدید تمرینات تراکتورسازی امروز آغاز شد ... تا بوی گل نوروزی, تیتر نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی شنبه پنجم دی 94 ... خبر خوش برای پرسپولیس پیش از دیدار با پدیده ...
۲۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس راه‌اهن جمعه ... didany.net/. ... دانلود کلیپ گل های بازی پرسپولیس و راه آهن جمعه 27 آذر 94.

دانلود گل های بازی پرسپولیس استقلال 8 ابان 94 - دلتنگی

deltangy.net/2015/10/30/دانلود-گل-های-بازی-پرسپولیس-استقلال-8-اب/
۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود گل های بازی پرسپولیس استقلال 8 ابان 94 | فیفا دی ال | ... نتیجه بازی امروز پرسپولیس ملوان 4 آبان 94 + دانلود گل های بازی 3 روز پیش نتیجه ... استقلال در دربیخلاصه و حواشی پرسپولیس 2 0 ملوان (نود 4 آبان) 5گل و 5 سیو ... فوتبال استقلال دانلود خلاصه بازی و گلهای دیداراستقلال پرسپولیس 8 ابان 94 ...
نتیجه-بازی-امروز-استقلال-پرسپولیس-8-آبان-94-دانلود-گل-های-بازی-دربی-81 ... دانلود خلاصه بازی استقلال پرسپولیس 8 آبان 94 امروز / دربی 81 5 . نتیجه بازی دربی 81 استقلال و .... فیفا دی ال | دانلود کامل و خلاصه مسابقات فوتبالپیش بازی دربی 81 . ..... an.arifun.in/p1678039_10-دقیقه-پیش-خلاصه-بازی-پدیده-1-2-نفت-تهران

برچسب بازی پرسپولیس امروز | دانلود قدیم

ghadimdownload.ir/tag/برچسب-بازی-پرسپولیس-امروز/
نتیجه نهایی بازی سپاهان و نفت تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر ... نتیجه و دانلود گل های بازی استقلال اهواز استقلال 30/5/94, خلاصه بازی تراکتورسازی ... برچسب ها : برچسب بازی پرسپولیس امروز, آلپ گروه, دانلود گلهای بازی استقلال, نتیجه نهایی ... برچسب ها : برچسب بازی پرسپولیس امروز, نتایج زنده, 3, دی اسپورت, نتیجه آخر بازی ...
۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - داخلی · اختصاصی · پدیده · ذوب آهن · لیگ برتر ایران · خلاصه بازی · ذوب آهن-پدیده. نظرات ۰. اولین نظر .... نتایج امروز بازی های لیگ برتر / برتری صبا و برد ذوب آهن . ..... دانلود گل ها و نتیجه بازی پرسپولیس ذوب اهن ۲۹ مرداد ۹۴ .... ۱ مطلب ... 5, 1394/09/09 15:15, فولاد شهر اصفهان, ذوب آهن اصفهان, 0 - 0, پدیده مشهد, پدیده مشهد.
شنبه، ۵ دی ۱۳۹۴ (26 Dec 2015)، ساعت ۱۵:۴۲ (به وقت تهران) .... برانکو: باید ۳ امتیاز بازی با پدیده را بگیریم/ به موفقیت پرسپولیس خیلی خوشبین هستم.

سایت هواداران تیم فوتبال باشگاه استقلال تهران | تیتر دانلود

titdownload.ir/tag/سایت-هواداران-تیم-فوتبال-باشگاه-استقل/
نتیجه بازی امروز سپاهان ذوب آهن ۳ آذر ۹۴ +دانلود خلاصه و گل های نیمه ... برچسب ها : نتیجه بازی دربی پرسپولیس و استقلال 93/9/2, سایت هواداران تیم فوتبال باشگاه استقلال تهران, ... دانلود خلاصه و گل های بازی پیروزی و پدیده جمعه ۹ مرداد ... برچسب ها : فیفا دی ال, نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن 23 مرداد 94 + فیلم, پخش زنده و آنلاین بازی ...

اُاُجوو (OojoO) - پرسپولیس 5 استقلال اهواز 1

www.oojoo.ir/posts/پرسپولیس%205%20استقلال%20اهواز%201
برای مطالعه مطالب با موضوع "پرسپولیس 5 استقلال اهواز 1" از لینک های زیر استفاده کنید. ... نتیجه بازی امروز پرسپولیس استقلال اهواز- درج آگهی در گوگل ... 30 آبان 94 پرسپولیس - استقلال اهواز (1) 30 آبان 94 حاشیه های قبل از بازی پرسپولیس ... نساجی و استقلال اهواز+ گلهای بازی 58 بازدید 2:56 خلاصه بازی نساجی و پدیده شاندیز ...
سرمربی پرسپولیس به داشته‌های فعلی این تیم تکیه کرده و به بازیکن جدید… .... عکس‌هایی از بازیکنان تیم پرسپلیس برای آماده سازی در بازی مقابل پدیده خراسان. ... شنبه 5دی94 ... مسی در لیگ قهرمانان اروپا به آمار ۸۰ گل رسید. ... خلاصه بازی؛ آرسنال 2-1 منچسترسیتی ... مهاجم مصری باشگاه آ اس رم به نتیجه دیدار این تیم برابر…

دانلود گل بازی استقلال پیروزی 25 اردیبهشت 94 | دانلود آهنگ ...

photos94.ir/دانلود-گل-بازی-استقلال-پیروزی-25-اردیبهش/
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود گل های بازی و خلاصه دربی 80. دانلود خلاصه بازی دربی 80 استقلال پرسپولیس. دانلود گل های بازی استقلال پیروزی دربی 25 اردبیهشت 94.

گزارش زنده بازی امروز پرسپولیس و نفت و نتیجه بازی | ...

www.rssha.pardazonline.com/گزارش-زنده-بازی-امروز-پرسپولیس-و-نف...
۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش زنده بازی امروز پرسپولیس نفت 9 آذر 94 + نتیجه … ... 94 امروز امروز امروز دانلود گلها خلاصه نتیجه نهایی بازی امروز پرسپولیس و نفت 9 آذر 94 امروز ... ونتايج بازيها و جداول ليگ هاي ورزشي را بصورت زنده ارائه می کند. .... 0 راه آهن گزارش زنده و نتیجه بازی پدیده و نفت هفته دهم لیگ برتر 5 آبان 941 روز پیش ۵ …

خلاصه و هایلایت نیمه اول بازی رئال مادرید vs دورتموند - دانلود ...

www.fastresault.ir/cncjfyqfsyrnmnsvdmdcnvdnscsdydrmctdnx.html
۴ روز پیش - بروسیا دورتموند در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه ۲-۰ یوونتوس را از پیش رو بردارد. ... ها: برنامه هفته اول لیگ ایران 94-95 زمان بازی پرسپولیس - پدیده مشهد زمان ... دی الهواداران کریستیانو رونالدو - کلیپ ها و گلهای رونالدودر ادامه بازیهای دوستانه ... دانلود کامل مسابقات فوتبال: فیفا دی الخلاصه بازی آرسنال 5-0 استون ...

گزارش زنده بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 23 آذر 94 + ...

newsdaily.lineblog.ir/.../گزارش+زنده+بازی+پرسپولیس+و+گسترش+ف...
۲۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش زنده بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 23 آذر 94 + نتیجه نهایی خلاصه گل های بازی امروز - دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی - دانلود فیلم جدید ...
نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی گل های پرسپولیس راه آهن جمعه 27 اذر 94. راه‌آهن که پس از پیروزی پر گل هفته هشتم برابر استقلال اهواز رنگ برد ندیده است امروز هم همچون ...
۲۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۳۷ ثانیه پیش - نتیجه بازی چلسی استون ویلا 25 مهر 94 + دانلود گل های بازی . ... پیش بازی استون ویلا - آرسنال دو تیم استون ویلا و آرسنال، امروز در ورزشگاه ویا پارک ... فیفا دی ال | دانلود کامل و خلاصه مسابقات فوتبالفیفا دی ال . ..... برچسب ها: برنامه هفته اول لیگ ایران 94-95 زمان بازی پرسپولیس - پدیده مشهد زمان .
مقالهباشگاه های انگلیسی، لقمه چرب و نرم آمریکایی ها؟! -. رونالدو پیام ویژه ..... ترکیب پرسپولیس برای بازی با پدیده مشخص شد · -. 2. 7 ... 0. 0. شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ ...
دانلود گل های بازی امشب رئال مادرید بارسلونا 30 آبان 94 + ... ulover.blog.ir/. ... برچسب ها: بازی بارسلونا - رئال سوسیداد هفته 13 شنبه 7 آذر با کیفیت اچ دی HD, .... دانلود ... Nov 8, 2015 - دانلود گلها خلاصه نتیجه بازی امروز بارسلونا ویارئال 17 آبان 94 . .... ۵ ساعت پیش - نتیجه ودانلود بازی پرسپولیس و بنیادکار 16 اردیبهشت 94 ۲۶ .
آبیته مرجع اخبار و نتایج و گل های بازی های تیم فوتبال باشگاه استقلال تهران در لیگ ... سایت هواداران استقلال آبیته دات کام –دیدار تراکتور سازی و استقلال با نتیجه دو بر ... اختصاصی آبیته- روژان سلیمی- مراسم سالروز تولد ناصر حجازی امروز از ساعت .... ویژه دربی: دانلود گل های استقلال به پرسپولیس در دربی های دهه 70 (دهه دربی های ...
نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی گل های پرسپولیس راه آهن جمعه 27 اذر 94. راه‌آهن که پس از پیروزی پر گل هفته هشتم برابر استقلال اهواز رنگ برد ندیده است امروز هم همچون ...

نتیجه پایانی و خلاصه بازی ملوان و استقلال 28 فروردین 94 ...

wiki.tiktak.info/347/2015/.../نتیجه-پایانی-و-خلاصه-بازی-ملوان-و-استق...
۲۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برچسب ها:نتیجه بازی استقلال در نیمه اول، نتیجه بازی امروز استقلال، نتیجه بازی استقلال و ملوان، نتیجه بازیگسترش فولاد و پدیده، نتیجه بازی نفت تهران و .... ۴۵ گلهای ملوان را به ثمر رساندند تا ملوان با نتیجه دو بر یک پیروز به رختکن برود. ... نتیجه بازی ملوان و استقلال + دانلود خلاصه+ گلها و … ..... ۲۸ دی ۱۳۹۱ ه‍.
۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه و دانلود گل های بازی چلسي و کريستال پالاس 7 شهریور1394. نتیجه و دانلود گل های .... فیفا دی ال | دانلود کامل و خلاصه مسابقات فوتبال. fifadl.com/ ..... برچسب بازی پرسپولیس امروز – نتایج زنده | اخبار فوتبال … ... برچسب ها: خلاصه بازی دوستانه رئال مادرید و اینترمیلان دوشنبه 5 مرداددانلود کامل … وارد نشده: ...
گروه های خبری .... جنگنده‌های روسیه امروز مواضع تروریست‌ها را در ریف حلب و ریف درعا ده‌ها بار بمباران کردند. ... قهر نجف‌قلی حبیبی به دلیل نقص مدارکش، ثبت نام یک پرسپولیسی در دقیقه ... نورمحمدی و نوراللهی مشکلی برای بازی مقابل پدیده نخواهند داشت ..... هلند انجام داده‌اند و در نتیجه‌ آن یک فرمانده طالبان و پنجاه طالب مسلح کشته شده‌اند.
شاگردان ایگور استیماچ با گلزنی احتمالی در بازی امروز مانع از آن خواهند شد که دروازه‌بان برزیلی استقلال خوزستان ... استقبال لیدر های فولاد خوزستان از هواداران سپاهان.
شنبه5 دی 94 ..... رئال مادرید 11-1 بارسلونا سال 1943 آخر کلیپ گل های بازی هست، کلیپ بارسلونا،کلیپ بازیهای بارسلونا،کلیپ گلهای ... لینک دانلود ... برانکو و مقایسه سبک بازی پرسپولیس با بارسلونا ... ضربه فوق العاده مسی در تمرین امروز بارسلونا در ژاپن .... خلاصه بازی بارسلونا و دیپورتیوو لاکرونیا(با کیفیت بالا).
به این ترتیب هیچ یک از بازیهای هفته دوازدهم لیگ برتر، مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی و هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال ایران در فصل 94-1393 پخش زنده نشد. .... همچنين با هماهنگي هاي انجام شده، شبكه جام جم 1 نيز هر هفته بازيهاي تيم تازه صعود كرده پديده .... نتیجه بازی همزمان را در حین گزارش اطلاع می داد و بعضاً هنگام رد و بدل شدن گل، ...

دانلود بازي فوتبال تراكتورسازي

computer-game.wikipici.ir/دانلود-بازي-فوتبال-تراكتورسازي
بلاغ- دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال امروز با حواشی جالبی همراه است ... حاشیه دیدار پرسپولیس لخویا+نتیجه بازی فوتبال+گلها+ .

برنامه هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر استان خوزستان

htc.bartarinha.xyz/.../برنامه%20هفته%20دهم%20مسابقات%20فوتبال%2...
استان گیلان: لسمان مروارید، قوی سپید انزلی و خزر رود سر – 5 دی .... البته تارتار که یک مربی پرسپولیسی، در صورت ناکام گذاشتن استقلال .... استقلال خوزستان – پدیده خراسان- ورزشگاه غدیر – ساعت 15 ..... فیفا دی ال | دانلود کامل و خلاصه مسابقات فوتبالفیفا دی ال . .... نتیجه بازی امروز استقلال و سایپا 9 آذر 94 + دانلود گل های .

دانلود اهنگ ترکی - دنیای اینترنت - nicita.ir

it.nicita.ir/p/6257fe0f812b9d5621c9eafe7231097809
عنوان پاسخ بازدید توسط نحوه نصب بازی فیفا + معرفی ارور های بازی fifa 2016 0 ... 9 مرداد 1394 0 [] admin94 نتیجه بازی-خلاصه بازی/پرسپولیس پدیده 9 مرداد 1394 0 ... دانلود اهنگ های ترکی با لینک مستقیم از سایت اسـ ویبا دانلود آهنگ استانبولی ... ییم smslar.ir/دانلود-آهنگ-آذری-شاد-آذربایجانی-فرامر-5/ برچسب ها :92, آذربایجانی, ...

دانلود بازی کلش افلاین - آخرین مطالب

asanpoosh-sky.tehranblogs.ir/list/دانلود+بازی+کلش+افلاین.html
۲۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آپدیت آفلاینnod32یکشنبه 5 بهمن 93 # آپدیت آفلاین نود32 یکشنبه 5 بهمن 93 # آپدیت آفلاین نود 32 ... 5 بهمن 93- # آپدیت آفلاین امروز نود 32 ورژن 7 # آپدیت ا آفلاین نود 32 امروز ورژن 6 # آپ ... دانلود مصاحبه درخشان و مرزبان بعد از بازی پرسپولیس پدیده ... دانلود کالکشن سری بازی های Call Of Duty برای PC.

دانلود بازی افلاین کلش - آخرین مطالب

rahefarda313.tehranblogs.ir/list/دانلود+بازی+افلاین+کلش.html
آپدیت آفلاینnod32یکشنبه 5 بهمن 93 # آپدیت آفلاین نود32 یکشنبه 5 بهمن 93 ... 5 بهمن 93- # آپدیت آفلاین امروز نود 32 ورژن 7 # آپدیت ا آفلاین نود 32 امروز ورژن 6 ... خلاصه بازي که کم حجم است، دانلود رایگان هم که داره، نصب هم که با دو کلیک ! ... دانلود مصاحبه درخشان و مرزبان بعد از بازی پرسپولیس پدیده .... نتیجه بازي 13 بر 5 شد.

دانلود بازی کلش افلاین

my-team-rzb.tehranblogs.ir/list/دانلود+بازی+کلش+افلاین.html
آپدیت آفلاینnod32یکشنبه 5 بهمن 93 # آپدیت آفلاین نود32 یکشنبه 5 بهمن 93 # آپدیت آفلاین نود 32 ... 6 بهمن 93-یکشنبه 5 بهمن 93- # آپدیت آفلاین امروز نود 32 ورژن 7 # آپدیت ا آفلاین نود 32 امروز ورژن 6 # آپ ... دانلود مصاحبه درخشان و مرزبان بعد از بازی پرسپولیس پدیده ... دانلود کالکشن سری بازی های Call Of Duty برای PC.

دانلود برنامه 90 نود عادل فردوسی پور - خانه

sibouyeh.ir/مطالب-اختصاصی/دانلود-برنامه-90/
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خلاصه برنامه نود 5 دی 90, برنامه ی امشب عادل فردوسی پور در تاریخ 5 دیماه .... دانلود خلاصه برنامه نود 90 17 آذر 93 - دانلود بازی جدید ... میهمان برنامه 90 بود و از علاقه خود به ستاره پرسپولیسی‌ ها خبر داد. .... اس ام اس , مدل ,تقویم 94 , رنگ موی مد 94 , دکوراسیون .... نیم‌ صفحه اول روزنامه‌ های ورزشی امروز 16 آذر 93 - اخبار ورزشی .

بازیکن سپاهان پدیده جام باشگاه های جهان | فیدگاه - آخرین ...

feedgah.com/item/16/551696/بازیکن-سپاهان-پدیده-جام-باشگاه-های-جهان/
۲۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازی زیبا بین دو تیم سپاهان و پدیده که با موقعیت‌های زیادی همراه بود، در ... در این رقابت تیم بیمه رازی با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید تا حریف تیم ... دانلود Empire: Four Kingdoms - بازی موبایل امپراطوری: پادشاهی جهان . ... دیدار پدیده خراسان - پرسپولیس در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز 5 دی ماه ...
پس از اقدام عجیب مسئولان برگزارکننده دیدار تیم های پدیده و پرسپولیس مبنی ... ساعت : 17:41 :: تاریخ : شنبه, 5 دی 1394 :: مشاهده خبر ... و 45 دقیقه امروز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. ... نتیجه بازی ها.
کل عناوین اخبار امروز - تعداد : 780 ... جمهوري چک: واکنش آلمان باعث تشويق پديده مهاجرت غيرقانوني شد .... اعضاي يک خانواده در حمله جنگنده هاي سعودي به روستايي در صعده شهيد شدند ... محروميت ملو برزيلي از همراهي اينتر در 3 بازي ..... بيستم دي آغاز تمرينات پرسپوليس در تعطيلات نيم فصل ...
پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: امروز سوشا مکانی با عملکردش ... برانکو: روی گل‌های خورده پرسپولیس یک نفر مقصر است/ سوشا باعث شد در کورش ... پرسپولیس نیوز: ویدئو خلاصه بازی پدیده و پرسپولیس که با تساوی 2 -2 به ... دو تیم پرسپولیس و پدیده برگزار شد که بازی با نتیجه مساوی 2 بر 2 پایان رسید.

بهترین ها و جدیدترین های وب دانلود آهنگ جدید | آگرولب

feedkhoon-rzb.agrolab.biz/
اتهام‌زنی «سعود الفیصل» علیه ایران در خصوص یمن | دانلود آهنگ جدید ... وزیر خارجه ...... در خلاصه داستان سریال «فوق سری» آمده است: سرهنگ احمد نادری با بازی ... قصه این ...... درخواست گابریل از کادرفنی پرسپولیس · رونمایی از مسکن اجتماعی در سال 94 . ...... 5 گل برتر تیم فوتسال بارسلونا (ویدیو); شکوري: فوتباليست ها، مظلوم هستند .

جدیدترین عالهه حصاری | داورنیوز - سایت سرگرمی سحارم

saharam-rzb.web.davernews.in/list/جدیدترین+عالهه+حصاری.html
5 تا عکس خوشکل از الهه حصاری 94 .... آهنگساز رضا یزدانی تنظیم محمد خرمی نژاد ترانه پدیده نیشابوری دانلود. ... عکس رضا یزدانی | فیلم آهنگ جدید 94تو دی فان : احسان خواجه امیری و رضا یزدانی دو خواننده ..... امروز شنبه 02 خرداد 1394 شما در فان20 هستید. ... نتیجه بازی دربی 80, دربی 80 پرسپولیس و استقلال, نتیجه دانلود گلهای بازی .

برچسب: دانلود برنامه نود 90 دیشب پنجشنبه 5 پنجم شهریور 94

93z.ir/tag/دانلود-برنامه-نود-90-دیشب-پنجشنبه-5-پنجم-ش/
۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود رایگان برنامه نود 90 دیشب دوشنبه 2 دوم شهریور 94 · عکس های جدید و … ... یوزر نیم و پسورد روزانه نود32 nod32 امروز پنجشنبه پنجم 5 … .... خلاصه برنامه نود 5 دی 90, برنامه ی امشب عادل فردوسی پور در تاریخ 5 دیماه 1390 ... ۲ ساعت پیش – پدیده. ... نتیجه بازی پرسپولیس و لخویا 2 اردیبهشت 94 – فیلم | کلیپ.
دسته یک » جام آزادگان - ورزشی - بررسی رویدادهای تیم های این فصل لیگ آزادگان. ... دسته يک فوتبال ايران و در مهم‌ترين ديدارها تيم پاس همدان با نتيجه سه بر صفر از ..... پرسپوليس با برنده بازي تيم‌هاي پديده مشهد-پارس همدان و کارگر بن يزد-شهرداري ..... گل:وحید علی آبادی (5 – پنالتی) برای پاس – مهدی رجب زاده (30 – پنالتی) برای ذوب آهن.

موزال دانلود|دانلود فیلم|دانلود سریال|دانلود اهنگ|دانلود مداحی - 285

amozehdn.r98.ir/pages/285
۲۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 30 ژوئن 2015 عکس های مدلینگ عروس الهام عرب مهمان ماه عسل 94 الهام عرب حالا .... 5 جولای 2015 حمله هواداران برنامه ماه عسل در ایران به اینستاگرام «الهام ...... نتیجه بازی امروز پدیده و تراکتور در هفته 19 لیگ برتر تا دقیقه 55 ... 26 آوريل 2015 در حالی که نیمه اول با بازی روان پرسپولیس و زدن دو گل ..... گلها و خلاصه ی بازی .

نفت تهران راه آهن - لینک گردی

linkgardi.ir/news/نفت-تهران-راه-آهن
IR | گل ->حاشیه دیدار نفت تهران - راه‌آهن ... ویدیو ورزش 3 – کنفرانس خبری ماقبل بازی نفت تهران – راه آهن ... 5-3) حواشی بازی استقلال – راه آهن کنفرانس خبری ماقبل بازی پرسپولیس .... جدایی باشگاه های فوتبال نفت و راه آهن تهران از پایتخت قوت گرفت ... راه آهن 0-1 نفت تهران - خلاصه بازی (هفته هفدهم لیگ برتر ایران 1393/94) پنج ...

ویدیو نامزدهای بهترین گل فصل - جالب

jaleb.diacoweb.ir/.../Yp9mHLduM2YjZgdin&title=ویدیو-نامزدهای-بهترین-...
دانلود ویدیو _0__0__0___با به اشتراک گذاری این مطلب، امتیاز بگیرید و در قرعه ... کوین دی بروین کریستیانو رونالدو اریک لاملا واسیل کوبین آرون رمزي آنتونس ... گزارش تخلف _ _ علی ایران 19 94 07/28/2015 - 12:12 ساله قبلش رو پاک کنید :| اشتب شد! ... همونطور که گفتم من فقط بازی های یک تیم از یک لیگ نگاه کردم که گلی به ...

بهترین ها و جدیدترین های وب

feedkhoon.farsibank.ir/
سوشا مکانی امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس از حمید درخشان . ..... جریمه کرار مشخص شد -کسر 20 درصد کل قرارداد به علاوه 5 میلیون بابت هر .... سوشا ..... خلاصه و گل های بازی لیورپول 1 – 2 منچستر یونایتد. ..... کارتون: سکوت سوشا – دی اسپورت | www.dsport.ir. ...... نتیجه بازی نفت تهران و الشباب + دانلود خلاصه+ گلها و ترکیب .

دانلود بازی هک شده epic

downloadsoftha-sky.btlf.net/list/دانلود+بازی+هک+شده+epic.html
دانلود بازی Epic War TD 2 1.0.0 بازی جنگ حماسی 2 + دیتای 4 پردازنده ... این بار بر خلاف نسخه های پیشین پرندگان عصبانی در قالب یک نبرد حماسی آن هم با ... 1,457 بازدید • 5 بهمن 1393 • ۰ دیدگاهNewدانلود Hellish Neighbours : New Year 1.0.6 – بازي ... خلاصه داستان : .... دانلود مصاحبه درخشان و مرزبان بعد از بازی پرسپولیس پدیده.

دانلود با لینک مستقیم


لینک منبع و پست :نتیجه بازی پرسپولیس و پدیده 5 دی 94 + دانلود گل های بازی امروز و خلاصه
http://mybia2news.rozblog.com/news/1576/%D9%86%D8%AA%DB%8C%D8%AC%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%BE%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D9%88-%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%87-5-%D8%AF%DB%8C-94--%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%AF%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%88-%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87.html
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 1,190
  • باردید دیروز : 781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,190
  • بازدید ماه : 6,107
  • بازدید سال : 59,587
  • بازدید کلی : 1,858,259
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون