loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 121 جمعه 20 آذر 1394 نظرات (0)

.: متن عاشقانه غمگین و خسته آذر 94 :.

ورود به آرشیو اس ام اس های غمگین و خسته

متن غمگین

 

انگار با هم غریبه ایم ، خوبی ما دشمنیه
کاش من و تو می فهمیدیم ، اومدنی رفتنیه
.
.
.
همیشه با من یکرنگ بودی ، سیاهم میکردی
.
.
.
از من خواست حلالش کنم همان کسی که با بی رحمی محبت هایم را حرام کرده بود
.
.
.
من مدتهاست از صداقت خبری ندارم ؛ هر کسی دیدش سلام من را هم برساند
.
.
.
دوباره آمده ای ، اینبار شیرین تر از قبل دروغ میبافی ، زیرکانه تر لبخند میزنی و دلبرانه تر ناز میکنی
اما نازنین ؛ بعد از رفتنت دلم مرد و خیلی وقت است که مغزم تصمیم می گیرد نه دلم
پس لوند و دلبرانه که هیچ ، عاشقانه و صادقانه هم که بیایی من دیگر نیستم

( بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب )


اس ام اس جدید 94


لینک منبع و پست :متن عاشقانه غمگین و خسته آذر 94
http://smsbazii.ir/post/165/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%BA%D9%85%DA%AF%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D8%AE%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A2%D8%B0%D8%B1-94/
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 260
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 487
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 878
  • بازدید ماه : 878
  • بازدید سال : 79,569
  • بازدید کلی : 1,878,241
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون