loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 129 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (0)

  آقا اجازه!

 

 

 

  آقا اجازه! اين دو سه خط را خودت بخوان!

 


   قبل از هجوم سرزنش و حرف ديگران

 



   آقا اجازه! پشت به من کرده قلبتان

 

 


   ديگر نمي دهد به دلم روي خوش نشان!

 


   قصدم گلايه نيست، اجازه! نه به خدا!

 


   اصلا به اين نوشته بگوييد «دلنوشته های راد »

 


   من خسته ام از آتش و از خاک، از زمين

 


   از احتمال فاجعه، از آخرالزمان!

 


   آقا اجازه! سنگ شدم، مانده در کوير

 


   باران ببار برای " راد " دلگشته پیر



   - اهل بهشت يا که جهنم؟ خودت بگو!

 


   - آقا اجازه! ما که نه در اين و نه در آن!



   «يک پاي در جهنم و يک پاي در بهشت»

 


   يا زير دستهاي نجيب تو در امان!

 


   آقا اجازه!

 


   باشد! صبور مي شوم اما تو لااقل

 


   دستي براي من بده از دورها تکان...


   

  آقا اجازه! پنجره ها سنگ گشته اند،

 


   ديوارهاي سنگي از کوچه بي نصيب.


   

  آقا اجازه! باز به من طعنه مي زنند

 


   عاشق نديده هاي پر از نفرت رقيب.



   «شيرين»ي وجود مرا «تلخ» مي کنند

 


   «فرهاد»هاي کينه پرست پر از فريب!


   

  آقا اجازه! «گندم» و «حوا» بهانه بود،

 


   «آدم» نمي شويم! بيا: ماجراي «سيب»!

 


   باشد! سکوت مي کنم اما خودت ببين..!

 

 

  آقا اجازه  ! منتظرند اینهمه غریب

 


نمایشگاه قرآن و عترت


لینک منبع و پست :آقا اجازه!!!
http://ghe-eslam.rzb.ir/post/9
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 1,181
  • باردید دیروز : 781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,181
  • بازدید ماه : 6,098
  • بازدید سال : 59,578
  • بازدید کلی : 1,858,250
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون