اقدام عجیب پنج ایرانی برای رسیدن به اروپا

از دوختن لب تا کندن لباس توسط مهاجران ایرانی در مرز اروپا

موج خبری بعد از اقدامات عجیب ایرانیان برای ماندن در اروپا

اعتصاب پناهجویان و ایرانیان در اروپا

اعتصاب ایرانیان در اروپا

دستگیری ایرانیان در اروپا

ایرانیان در اروپا ، مهاجران

چند پناهجوی ایرانی که با سختی و مشقت فراوان خود را به مرزهای یونان رسانده اند به دلیل محدودیت های اعمال شده از سوی اتحادیه اروپا و کشور یونان در مرز مانده اند و فعلا نمی توانند به کعبه آمال خود برسند.

این پناهجوها برای آنکه بتوانند رضایت دولت های اروپایی را به دست آورده، اجازه عبور دریافت کنند، تلاش کرده اند با شیوه ای عجیب خود را "پناهجوی سیاسی" و به دنبال "آزادی" معرفی کنند.

آن ها برای رسیدن به مقصود حتی لباس خود را کندند و لب هایشان را دوختند. اقدام این پنج شش ایرانی با پوشش گسترده در رسانه های غربی مواجه شد. رسانه های فارسی زبان غربی نیز از این خبر استقبال کردند.

ایرانیان در اروپا ، مهاجران ، مهاجران ایرانی

ایرانیان در اروپا ، مهاجران ، مهاجران ایرانی

اقدامات عجیب ایرانیان در اروپا

موج خبری بعد از اقدامات عجیب ایرانیان برای ماندن در اروپا

بی بی سی نوشته است: حدود شش مرد که می گویند اهل ایران هستند اعتراض شان را در نزدیکی روستای آیدومنی با کندن پیراهن و دوختن لب ها به نمایش گذاشتند.

در پی اقدام مقدونیه در محدود کردن عبور پناهجویان از مرزهایش، صدها مهاجر به آن اعتراض کرده اند.

کشورهای بالکان هفته پیش و پس از حوادث پاریس، گفتند که مرزهایشان را فقط به روی کسانی باز می گذارند که از کشورهای جنگ زده مثل سوریه، عراق و افغانستان آمده باشند.

به نوشته رسانه دولتی انگلیس، اقدام تازه پناهجویانی که لب هایشان را در مرز یونان و مقدونیه دوخته اند در پی چند روز اعتراضات در این نقطه مرزی صورت می گیرد.

به نظر می رسد بعضی از آنها کردهای ایران باشند. آنها درحالی که روی پیشانی و سینه هایشان نوشته اند "فقط آزادی"، در برابر پلیس ضدشورش روی ریل قطار نشستند.

ایرانیان در اروپا ، مهاجران ایرانی ، دوختن لب

ایرانیان در اروپا ، مهاجران ایرانی ، دوختن لب

اعتصاب ایرانیان در اروپا

مردانی از بنگلادش و مراکش هم که "مهاجر اقتصادی" شناسایی شدند و جلوی ورود آنها گرفته شد، به این تظاهرکنندگان پیوستند.

سایت آمریکایی رادیو فردا نیز این خبر را منتشر کرده، نوشته است: این مهاجران بر روی سینه و یا پیشانی خود به انگلیسی لفظ « ایران» و « فقط آزادی » را نوشته اند. این افراد همچنین تهدید به اعتصاب غذا کرده اند.

اعتصاب در اروپا ، دوختن لب ، اعتراض در مرز یونان

اعتصاب در اروپا ، دوختن لب ، اعتراض در مرز یونان

اعتصاب پناهجویان و ایرانیان در اروپا

به نوشته بخش فارسی دویچه وله، پنج پناهجو که سه ایرانی هم در میان آنهاست در مرز مقدونیه با یونان دست به تحصن و اعتصاب غذا زده و لب هایشان را دوخته اند.
به پناهجویانی که از سوریه، عراق و افغانستان آمده اند اجازه ورود به خاک اروپا داده شده اما به کسانی که احتمال می رود پناهجویان اقتصادی باشند (کسانی که به دلیل شرایط بد اقتصادی اقدام به فرار از کشورشان کرده اند) و بیشتر از کشورهای ایران، پاکستان و بنگلادش هستند اجازه عبور از مرز داده نمی شود.

ایرانیان در اروپا ، اعتراض در مرز یونان ، ایرانیان در اروپا

دستگیری ایرانیان در اروپا

ایرانیان در اروپا ، اعتراض در مرز یونان ، ایرانیان در اروپا

تنها در روز دوشنبه (23 نوامبر) گزارش شده بالغ بر هزار نفر از این افراد در مرز یونان منتظر ورود به خاک این کشور هستند و تنها به تعداد کمی از آنها اجازه داده شده که به یونان بروند.

سایت رادیو فرانسه با استقبال از این اقدام پنج ایرانی تیتر زد: پنج پناهجوی ایرانی برای رسیدن به "آزادی" لب های خود را دوختند.

این پناهجویان از روز جمعه 29 آبان/٢٠ نوامبر تاکنون، روی خط راه آهنی که یونان را به مقدونیه متصل می کنند مستقر شده اند.

اقدام عجیب پنج ایرانی برای رسیدن به اروپا؛ از کندن لباس تا ...
tnews.ir/news/DF6652593204.html
۳ ساعت پیش - به گزارش گروه بین الملل رویکرد، چند پناهجوی ایرانی که با سختی و مشقت فراوان خود را به مرزهای یونان رسانده‌اند به دلیل محدودیت‌های اعمال شده از سوی ...
اقدام عجیب پنج ایرانی برای رسیدن به اروپا؛ از کندن لباس تا ...
khabar.parsijoo.ir/khabar?catID=5&coverageID=687925...
جستجوی صفحات وب، تصاویر، سرویس ترجمه، آب و هوا، اوقات شرعی و ... بخشی از خدمات متنوع موتور جستجوی پارسی جو برای فارسی زبانان می باشد.
اقدام عجیب پنج ایرانی برای رسیدن به اروپا؛ از کندن ... - ...
news.honarfun.ir/.../132826_اقدام-عجیب-پنج-ایرانی-برای-رسیدن-به-ارو...
اقدام پنج یا شش پناهجوی ایرانی که برای رسید&# ... اقدام عجیب پنج ایرانی برای رسیدن به اروپا؛ از کندن لباس تا دوختن لب‌ها +عکس. سیاسی 1 ساعت قبل جام نیوز 0.
اقدام عجیب پنج ایرانی برای رسیدن به اروپا - نکسروب
mihan.nexrob.in/pnext2095695_اقدام-عجیب-پنج-ایرانی-برای-رسیدن-ب...
اقدام عجیب پنج ایرانی برای رسیدن به اروپا - نکسروب در این باره نوشت: اقدام عجیب پنج ایرانی برای رسیدن به اروپا - نکسروب.
اقدام عجیب و مرگبار دو دختر برای رفتن به مهمانی شبانه - فرارو
fararu.com/.../اقدام-عجیب-و-مرگبار-دو-دختر-برای-رفتن-به-مهمانی-شبان...
۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روزنامه ایران نوشت: ماجراجویی دو دختر جوان که اصرار داشتند به میهمانی شبانه بروند، سرنوشت مرگباری را برای آنان رقم زد. این دختران 17 و 18 ساله که ...
اخذ گواهینامه نیازمند معافیت سربازی نیست | سایت خبری شاهرود
shahroodnews.ir › اجتماعی
۲ ساعت پیش - اقدام عجیب پنج ایرانی برای رسیدن به اروپا؛ از کندن لباس تا دوختن لب‌ها +تصاویر :: جمعیت معلولان کشور رو ... بهنام صفوی خواننده پاپ به کما رفت
جمعیت معلولان کشور رو به افزایش است | سایت خبری شاهرود
shahroodnews.ir › اجتماعی
۲ ساعت پیش - وی خاطرنشان کرد: این معلولان نیاز به خدمات تخصصی، آموزشی و ارائه لوازم ... اقدام عجیب پنج ایرانی برای رسیدن به اروپا؛ از کندن لباس تا دوختن لب‌ها ...
بهنام صفوی خواننده پاپ به کما رفت | سایت خبری شاهرود
shahroodnews.ir › اجتماعی
۲ ساعت پیش - لطیفی، با اشاره به اینکه پاسخ قطعی درمورد وضعیت این خواننده پاپ پس ... اقدام عجیب پنج ایرانی برای رسیدن به اروپا؛ از کندن لباس تا دوختن لب‌ها ...
مجله خبری - تکناز
www.taknaz.ir/news_cats_61.html
... تصویر ,خبر,مجله,جنجالی ترین,اخبار روز ,خواندنی ,جالب ,قتل,انتقام,حوادث ,تهران ,ایران ,جهان,جدیدترین. ... اقدام عجیب یک مرد برای خرید یک ماشین (عکس) ... 10 راه برای رسیدن به یک زندگی شاد ... تفاوت دیوار مهدکودک در ایران با اروپا (عکس).
تی وی پلاس اولین مجله ویدئویی ایران | خواننده مشهور در پیاده ...
plus.ir/.../خواننده-مشهور-در-پیاده-روهای-خیابان-سعادت-آباد-غریب-آشنا-را-...
خواننده مشهور در پیاده روهای خیابان سعادت آباد غریب آشنا را خواند/اقدام عجیب حمید حامی بعد ... با این اتفاق حامی بعد از پنج سال که هیچ کنسرتی در تهران و سایر شهرها اجرا نکرده، در کمال شگفتى به ... آغاز تور کنسرت های اروپایی پالت: از لس آنجلس تا گوتنبرگ! .... حذف ناباورانه دو ستاره موسیقی ایران از رسیدن به فینال مسابقه بنز/این دو ...
مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
www.bartarinha.ir/
پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک می باشد. ... حتما شما هم به دنبال زیباترین مدل های مو هستید تا در میهمانی ها زیبا و جذاب به نظر برسید. مدل موی .... dot 10 تیم برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا. dot اقدام بی‌ سابقه «پوتین» از نگاه کیهان. dot .... تعداد شهدای فلسطین به ۹۷ نفر رسید.
رضاشاه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/رضاشاه
او برای رسیدن به هدفش (بازسازی ایران طبق تصویر غرب) دست به مذهب‌زدایی، .... به نوشته دانشنامه ایرانیکا، بیشتر ناظران به اقدامات دولت جدید مشکوک باقی ماندند و به .... منصوب شد و شاه نیز پس از چند روز به اروپا رفت و عملاً کشور را به رضاشاه سپرد. ..... سکه طلای پنج پهلوی، متعلق به سال ۱۳۰۵ خورشیدی مصادف با ۱۹۲۶ میلادی (دوران ...
پارسینه|Parsine
www.parsine.com/
پاسخ کارگردان معمای شاه به موج انتقادات/ کسی که شاه را دوست دارد،از سریال معمای شاه ... «بادرـ ماینهوف"»خشن ترین گروه تروریستی اروپا ... رییس جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی سومین اجلاس سران کشورهای. .... اقدام عجیب صدا و سیما در برنامه زنده درحمایت از خودروسازان+عکس .... اسم عجیب یک متوفی بر تابلوی غسالخانه بهشت زهرا +عکس.
هیات تجاری بزرگ روسیه در راه تهران-جام نیوز|خبرپو
khabarpu.com/n.php?u=هیات-تجاری-بزرگ-روسیه-در-راه-تهران...
۳ ساعت پیش - تاکید لاریجانی بر همکاری ایران و ترکیه برای بازگشت امنیت به منطقه ... اقدام عجیب پنج ایرانی برای رسیدن به اروپا؛ از کندن لباس تا دوختن لب‌ها + ...
پایگاه خبری افکارنیوز
www.afkarnews.ir/
تحلیل شریعتمداری از اقدام بی سابقه پوتین · پیام ژئوپلتیک ... چرا در ایران آمار طلاق رو به افزایش است؟ ... کشف مورد علاقه کی روش راهی اروپا می شود! ... فرصتی برای رسیدن به قیمت مناسب گاز .... چرا جنایت جنسی چارلی شین برای هالیوود عجیب نبود؟
صفحه ورزشی - مشرق نیوز | آخرین اخبار ایران و جهان ...
www.mashreghnews.ir/fa/sports-news
یک ستاره دیگر ایران در راه اروپا/ پدیده ایرانی در بوندسلیگا خوشبخت می‌شود؟ .... اقدام عجیب فدراسیون جودو بعد از بی‌توجهی به بیانیه وزارت ... شایعه پیرامون کی‌روش و حضور آرژانتینی جدید/ محرومیت پنج ساله آقای سرمربی ... دددو گوام به مصاف تیم ملی این کشور رفت که این دیدار با برتری 6 بر صفر تیم ملی ایران به پایان رسید.
ازدواج شرم‌آور زنی با پسر 23 ساله‌اش/ ثروت واقعی "بابک ...
www.yjc.ir › سیاسی › سایر حوزه‌ها
در دور اول انتخابات ریاست‌جمهوری ایران (1384)، این جمعیت از نامزدی "محمد باقر .... تقدیر خود از نصرالله گفت که او مانع از رسیدن اسرائیلی‌ها به قلب بیروت شد. ... عموحاجی، اقدام به دستگیری قهرمانان ملی‌ای همچون بابک زنجانی و یا دادگاهی کردن آن مداح می‌کند! .... آمریکا برای کشتن این فرمانده حزب‌الله پنج میلیون دلار جایزه تعیین کرده بود.
ایسنا - مذاکرات ایران و گروه 1+5
www.isna.ir/fa/tag/.../مذاکرات%20ایران%20و%20گروه%201+5
اتحادیه اروپا سند بازطراحی راکتور اراک که میان ایران و گروه 1+5 به امضا رسیده است .... اقدام مشترک یا برجام، گرچه ایستگاه آخر قطار مذاکرات هسته‌ای ایران نیست اما به ...
گران ترین پلاک سیاسی موجود در ایران را - SPI News
spinews.ir/.../7837-گران-ترین-پلاک-سیاسی-موجود-در-ایران-را.html
۳ ساعت پیش - گران ترین پلاک سیاسی موجود در ایران را ببینید ... به این مطلب امتیاز دهید ... اقدام عجیب پنج ایرانی برای رسیدن به اروپا؛ از کندن لباس تا دوختن ...
اقدام عجیب و مرگبار دو دختر برای رفتن به مهمانی شبانه
www.entekhab.ir/.../اقدام-عجیب-و-مرگبار-دو-دختر-برای-رفتن-به-مهمانی...
۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روزنامه ایران نوشت: ماجراجویی دو دختر جوان که اصرار داشتند به میهمانی شبانه بروند، سرنوشت مرگباری را برای آنان رقم زد. این دختران 17 و 18 ساله که ...
بیانیه مشترک موگرینی و ظریف درباره توافق ایران و پنج ...
www.khabaronline.ir/detail/436155/World/diplomacy
۲۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ما، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور سیاست خارجی و امنیتی و وزیر امور خارجه ... گروه 1+5 و جمهوری اسلامی ایران از این «برنامه جامع اقدام مشترک» ... اوباما درباره توافق تاریخی ایران و پنج بعلاوه یک · اشتباه عجیب و دور از ... اگر آمریکا را با دو سال مذاکره باهاش به توافق رسیدیم با شما 50 سال مذاکره هم به نتیجه نخواهد رسید.
سر تیتر های بیانیه مشترک ایران و پنج بعلاوه یک
jamejamonline.ir/.../سر-تیتر-های-بیانیه-مشترک-ایران-و-پنج-بعلاوه-ی...
۱۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصویر سر تیتر های بیانیه مشترک ایران و پنج بعلاوه یک. ظریف: ما خود را ... اتحادیه اروپا اعمال تحریم‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای را متوقف خواهد کرد. آژانس بین‌المللی ... ظریف: رسیدن به برنامه اقدام مشترک جامع محصول عزم سیاسی همه طرفین بوده است. آقای ظریف قرائت .... اقدام عجیب موتور‌سوار جانش را گرفت. 2387 ...
زمان
www.zamannews.ir/
آخرین اخبار ایران جهان. ... از بسیاری از جهات نیروی هوایی فرانسه احتمالاً توانمندترین نیروی هوایی در اروپا است. ... آیا داعش اقدام کننده این عملیات بوده است؟ ... جنگ سوریه شد و در پیشنهادی عجیب عنوان کرد سوریه باید تا زمان دست‌یابی به راه‌حل نهایی تجزیه .... دردسرعجیب برای ستاره جوان استقلال · کادوی ویژه طارمی بالاخره به محرمی رسید ...
زمان‌بندی رفع تحریم‌های ایران چگونه است؟ | فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/content/135849
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما رسیدن به آن نقطه، فرآیندی دارد که در ادامه آمده است. ... اقدام به تعلیق مفاد تصمیم شماره 413/2010 شورای اتحادیه اروپایی، به شرح مصرح در .... توافق آمده است که کشورهای عضو «تدابیر لازم را اتخاذ خواهند کرد تا پنج سال بعد از "روز ... مالی رفع می‌شود، اما نکته عجیب این است که در بخش 1.1.4 یکی از بندهایی که به آن اشاره ...
متن کامل توافق ایران و 1+5 و ضمائم پنجگانه - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
۲۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این برجام بر پایه اجرای برنامه اقدام مشترک (توافق ژنو) که در تاریخ 3 آذرماه 1392 در ژنو مورد ... اتحادیه اروپایی، کشورهای گروه 1+5 و ایران در چارچوب این برجام، به نحو مقتضی در زمینه ... طی این مدت پانزده سال، و همچنان که ایران به طور تدریجی به سمت رسیدن به ..... خطای عجیب درباره رکن آبادی؛ وزارت امور خارجه توضیح دهد.
بیانیه 5 عضو کمیسیون برجام در مورد توافق - سایت خبری ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › سیاسی
۱۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پنج نفر از اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام که نسبت به روند تهیه ... شد که نهایت با رأی 6 نفر مثبت و 4 نفر منفی به تصویب رسید. ... متن گزارش آثار مثبت و دستیافت های جمهوری اسلامی ایران در برنامه جامع اقدام مشترک به شرح زیر است: ..... اتحادیه اروپایی و آمریکا که به بهانه برنامه هسته ای ایران وضع شده است، ...
آیا نیازی به در آوردن پلاتین ساق پا بعد از درمان جراحی ...
vista.ir/.../آیا-نیازی-به-در-آوردن-پلاتین-ساق-پا-بعد-از-درمان-جراحی-شک...
درد ساق در کسی که قبلا به علت شکستگی تحت عمل جراحی قرار گرفته است .... اقدام عجیب پنج ایرانی برای رسیدن به اروپا؛ از کندن لباس تا دوختن لب‌ها +عکس ...
پورتال نیک صالحی
www.niksalehi.com/
سنی که میل جنسی خانم ها به اوج میرسد · سنی که میل جنسی خانم ها به اوج میرسد ... محصولات خود را با اخذ گواهی ایزو به استاندارد اروپا نزدیک کنید .... زندگی جالب و متفاوت همسران روسای جمهور ایران + تصاویر .... قدرت عجیب و ناشناخته یک پسر پنج ساله +عکس · قدرت عجیب و ... رازهای بلند قد به نظر رسیدن برای آقایان · رازهای بلند قد به نظر ...
سایت خبری تحلیلی شفاف
shafaf.ir/
عکس/ گاف عجیب روزنامه ایران .... سفر رئیس جمهور روسیه به ایران دستمایه‌ای برای طنز کاربران در فضای مجازی ... حکم دادگاه مبلغ بدهی خود به وزارت نفت را پرداخت کنید/اقدامات شما تاکنون مؤثر نبوده است/به وکلای داخلی و ... در دومینوی مؤسسه‌های بدون‌مجوز، نوبت به افتادن مؤسسه ثامن‌الحجج رسید. ..... نوزاد پنج ماهه رها شده در نجف‌آباد پیدا شد ...
افشاگری عجیب تاج گردون وچهارنماینده دیگر خطاب به ملت ایران
abshar-news.ir/افشاگری-عجیب-تاج-گردون-وچهارنماینده-د/
۱۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افشاگری عجیب تاج گردون وچهارنماینده دیگر خطاب به ملت ایران. پنج تن از اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام با صدور بیانیه‌ای متن گزارش قرائت ... شد که نهایت با رأی ۶ نفر مثبت و ۴ نفر منفی به تصویب رسید. ... متن گزارش آثار مثبت و دستیافت های جمهوری اسلامی ایران در برنامه جامع اقدام مشترک به شرح زیر است:.
توافق وین شلیک به‌امنیت ایران است - کیهان
kayhan.ir/fa/news/51315
۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هرچند که اظهارات عاجزانه مقامات آمریکایی درخصوص حمله به ایران بیشتر به یک ... و بالا رفتن دقت به هنگام اقدام نظامی در ایران خواهد بود تأکید کرد:«نکته کلیدی این ... آمریکایی‌ها که می دانند قادر به تخریب مرکز فردو نیستند، به شکلی عجیب و غریب ... وی مدعی شد: این توافق چهار مسیر اصلی ایران برای رسیدن به یک سلاح ...
متن کامل و جزئیات توافق هسته ای ایران و 5+1 در وین
lavdan.com/p/other/.../بیانیه-مشترک-مذاکرات-هسته-ای-ایران-5+1.htm
۲۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گریم عجیب لادن مستوفی بازیگر زن ایرانی + عکس .... مولفه های اصلی برنامه جامع اقدام مشترک بین ایران و 1+5 ... کشورهای 1+5 ایران را در دستیابی به فن آوری پیشرفته برای رسیدن به استانداردهای جهانی سوخت .... اتحادیه اروپایی و ایالات متحده، تعهد نموده اند کلیه تحریم های اقتصادی و مالی که به بهانه برنامه هسته ای ...
الف - اقدام عجیب و مرگبار دو دختر برای رفتن به مهمانی شبانه
alef.ir/vdcgyq9x7ak9yz4.rpra.html?291098
۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روزنامه ایران نوشت: ماجراجویی دو دختر جوان که اصرار داشتند به میهمانی شبانه بروند، سرنوشت مرگباری را ...
معان موگرینی: برای نزدیکی اروپا با ایران به تهران سفر می‌کنم
sedayiran.com/.../معان-موگرینی-برای-نزدیکی-اروپا-با-ایران-به-تهران-...
۲۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رسیدن به این توافق به خاطر تعهد سیاسی وعزم گروه 3+3 و همچنین ایران امکان‌پذیر شد. ... وی گفت: اگر شما به برنامه جامع اقدام مشترک و به خصوص پنج ضمیمه آن نگاه کنید .... (تصاویر) مسابقه ریش و سبیل های عجیب در نیویورک‎.
بالارودآرشیو وبلاگهای ایران
balaroud53-blogfa.artimus.ir/
این خانم فرزند دو مغزه و دو صورته به دنیا آورد مادر استرالیایی با فرا رسیدن روز مادر هدیه وحشتناکی دریافت نمود. ... روز پنج شنبه خانم رنی یانگ ساکن شهر ترگر واقع در غرب سیدنی در بیمارستان بلک تاون ... 5- فرستادن اولین بازیکن ایرانی به اروپا .... گزارش فارس از یک اقدام عجیب در فدراسیون فوتبال دستکاری لیست خاکپور در ...
lahzenews.ir
lahzenews.ir/
روز پنج شنبه صورت گرفت؛ ... لحظه نیوز: یدالله قائدی به عنوان دبیر جبهه حماسه تدبیر و توسعه ایران اسلامی در بوشهر معرفی شد. ... شبکه اجتماعی را فیلتر کرده است بیان کرد: قبل از این کمیته، کمیته دیگری بود که اقدام به فیلترینگ ویچت کرده بود. ... 10 تیم برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا .... سرنوشت‌ عجیب دوقلوهای به هم چسبیده ...
ابتدا - پایگاه خبری فوتسال ایران
fut5al.ir/fa/?m=139407
۲ روز پیش - راه سهل رسیدن به برزیل در گرند پریکس/ همگروهی ایران با آنگولا، کلمبیا و اروگوئه. دهمین دوره جایره ... دو تیم با سابقه فوتسال ایران امروز(پنج شنبه) در یک بازی تدارکاتی به مصاف هم رفتند. ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ... سری دوم/ عکس های بازی دوم پادشاه آسیا و قهرمان اروپا ... فرش آرا در اقدامی عجیب یک بازیکن گمنام گرفت. خیام هم از ...
سهام داری موفق در بورس تهران تحلیل تکنیکال و بنیادی سهام
sahamiran1.blogfa.com/
اخبار از بازار سهام به صورت روزانه پوشش آنی بازار سرمایه به همراه جدیدترین اخبار شرکتها فعال در بورس و تجزیه و تحلیل خبرها. ... 55 برند پوشاک خارجی برای ثبت نمایندگی در ایران اقدام کردند ... زنگنه: برای صادرات گاز به اروپا منتظر ترکیه نمی‌مانیم ... هنر پول خرج کردن در یک شرکت عجیب/سهم پر نوسان "ثنوسا" و سردرگمی سهامدار
جدیدترین تصاویر داعش در اینترنت/ افتخار به شهدای ایران
www.irinn.ir/.../جدیدترین-تصاویر-داعش-در-اینترنت-افتخار-به-شهدای-ا...
۲۸ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... تخریب چهره اسلام ادامه می دهند و از نشان دادن شرم آورترین اقدامات خود نیز ابایی ندارند. ... اما عجیب ترین ابتکار؛ تولید لباس های شب با مد داعش است ولی تصاویری از آن در دسترس نبود. ... به هلاکت رسیدن یک غیر عراقی دیگر در عراق. ... کشف مواد مخدر توسط تروریست های اروپایی داعش. ... پنج شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۸.
رسانه های غربی: توافق با ایران تنها گزینه پیش رو است
tadbirvaomid.ir/.../رسانه-های-غربی-توافق-با-ایران-تنها-گزینه-پیش-رو...
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پس از ادامه مذاکرات هسته ای 1+5 و ایران در مونترو رایزنی ها درباره نتایج احتمالی ... اقدام‌ عجیب طالبان درخصوص زلزله‌ زدگان ... و مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از مذاکرات مونترو سوییس، از توافق به عنوان ... بفرد در مذاکرات ایران و گروه پنج به علاوه یک با هدف دستیابی به توافق جامع بر ... *رسیدن به توافق خوب
عکس/ عاقبت شاخ به شاخ گلف و پورشه در تهران - جام نیوز
87.107.133.7/detail/News/601553
۳ ساعت پیش - اقدام عجیب پنج ایرانی برای رسیدن به اروپا؛ از کندن لباس تا دوختن لب‌ها + ... عکس/ عاقبت شاخ به شاخ گلف و پورشه در تهران عکس/ عاقبت شاخ به.
آخرین اخبار روز: آخرین و جدیدترین اخبار ایران و جهان
www.bwinnerharbor.com/
اخبار ایران و جهان ,جدیدترین اخبار,اخبار ورزشی,اخبار سیاسی,اخبار حوادث,خبر ... اقدام عجیب پنج ایرانی برای رسیدن به اروپا؛ از کندن لباس تا دوختن · آیا اصلاح طلبان ...
دیک چنی و تمایل عجیب برای حمله به ایران - دیپلماسی ایرانی
www.irdiplomacy.ir/.../دیک+چنی+و+تمایل+عجیب+برای+حمله+به+ایران+....
چنی در حالی از دستیابی ایران به سلاح هسته ای مطمئن است که نهادهای اطلاعاتی آمریکا از این ... «می توان درباره این که آیا اقدامات داعش و اشتباهات اوباما بیشتر باعث بی ... ای بسازد، چنی چگونه به این نتیجه رسیده است، که ایران «بیشتر از هر چیز» به دنبال ساخت سلاح هسته ای است؟ ... آیا یک کلاهک را در عرض یک سال یا پنج سال می سازد؟
کتک کاری در مسابقات جهانی خرم آباد+ویدیو
sport.shafaqna.com/FA/64814
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلم این حرکت عجیب، دیروز در رسانه‌ها و سایت‌ها منتشر شد و بازتاب ... رونمایی از تمبر یادبود مسابقات جهانی کوراش، از اقدامات خوب این ... شد که درنهایت ازبکستان با کسب پنج مدال طلا به مقام قهرمانی رسید. تیم کوراش ایران با کسب سه نشان طلا، سه نشان نقره و پنج نشان برنز به مقام .... می خواهم از استقلال به اروپا بروم.
پایگاه خبری تحلیلی خرداد
khordadnews.ir/
این روزنامه با انتشار این گزارش اشاره می کند که ایران قصد دارد با این اقدام به غرب و ... موج هزاران پناهجو به سمت اروپا مهاجرانی از ایران نیز به این موج پیوسته و با عزیمت به ... این روزنامه اشاره می کند که در مقابل بلژیکی ها واکنشی عجیب با انتشار عکس گربه از .... گزارش اولیه حادثه قرچک به استاندار تهران رسید وزیر اطلاعات از مرز شلمچه ...
روایت خواندنی یک ایرانی پناهنده برای رسیدن به انگلستان ...
www.iran-iran.ir/278153/روایت-خواندنی-یک-ایرانی-پناهنده-برای-ر.html
پنج شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰. ۲ دیدگاه. روایت خواندنی یک ایرانی پناهنده برای رسیدن به انگلستان ... به ریگا پرواز کنم، برای لحظه‌ای در ذهنم شکل گرفت و احساسی عجیب و ... برای شروع، تصویر سه گذرنامه اروپایی از فرانسه، آلمان و بلژیک به دستم رسید .... چطور اعتماد کردید ایا اولین بار بود اقدام می کردید یا اقدامهای ناموفق هم داشتید
اتحادیه اروپا تعلیق تحریم‌های ایران را تا ۱۳ ژوئیه تمدید کرد ...
www.dw.com/fa-ir/اتحادیه-اروپا-تعلیق...ایران-را-تا.../a-18576670
۱۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این اقدام به دلیل ادامه مذاکرات اتمی ایران و کشورهای پنج به علاوه یک صورت ... رسیدن به یک راه‌حل درازمدت برای مسئله اتمی ایران، اتحادیه اروپا تعلیق ...