loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 145 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)
چه سخت بود کودکي من!

خلاصه اي از مطلب :

بازخواني زندگي 3 نمونه از چهره هايي که کودکي دشواري را پشت سر گذاشته اند و درباره سختي هاي زندگي شان افشاگري کرده اند.


ادامه اين مطلب : چه سخت بود کودکي من!



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




چه سخت بود کودکي من! - Bartarinha.IR | برترين ها

1 روز پيش ... هفته نامه سلامت - محبوبه رياستي، ميلاد رياستي: کودکي سهم بزرگي در شخصيت و زندگي افراد دارد چرا که بخش عمده اي از شکل گيري شخصيت انسان ...

آدرس : کليک کنيد
چه سخت بود کودکي من! - بيتوته

1 روز پيش ... چه سخت بود کودکي من! بازخواني زندگي 3 نمونه از چهره هايي که کودکي دشواري را پشت سر گذاشته اند و درباره سختي هاي زندگي شان افشاگري کرده اند.

آدرس : کليک کنيد
چه سخت بود کودکي من! - برترين ها | خبر فارسي

1 روز پيش ... چه سخت بود کودکي من! خلاصه خبر. هفته نامه سلامت - محبوبه رياستي، ميلاد رياستي: کودکي سهم بزرگي در شخصيت و زندگي افراد دارد چرا که بخش ...

آدرس : کليک کنيد
چه سخت بود کودکي من! - آخرين اخبار روز

چه سخت بود کودکي من! ... در حال بارگزاري ... لطفاً صبر کنيد. برچسب ها : چه سخت بود کودکي من. چه سخت بود کودکي من! بارگزاري ... تعداد بازديد : 0امتياز : 0.00.

آدرس : کليک کنيد
آموزش خوابيدن به کودک، روش بدون گريه - سايت ني ني کده

کودکي که بيش از اندازه خسته است سخت تر به خواب مي رود. کارشناسان مي ... کودک من چهار ماهشه و هنوز نفخ شديد داره و تا از سينه ام شير نخوره نمي خوابه. در ضمن گاهي ...

آدرس : کليک کنيد
آيا کودک من دوزبانه است ؟ - مادران امروز

اما با تجربه ي چندين ساله ي من بر روي کودکان تعداد بسياري از کودکان را ديدم که صرف ... کودکي را ديدم که خانواده ي مادري وي داراي چندين بزرگسالان چهار زبانه بود و وي ... اگرچه داشتن چنين کودکي سخت و دشوار و پر هزينه به نظر مي رسد اما قدم زدن کنار ...

آدرس : کليک کنيد
کودک و خواب - روانشناسي کودک

البته اين وسظ من بيشتر دلم تنگ ميشه . اوايل خيلي برام سخت بود همش مي ترسيدم اتفاقي براش بيافته مدام سبها توي رفت و آمد بودم ولي الان بهتر شدم هر چند هنوزم که ...

آدرس : کليک کنيد
روياي من...

حضم کردن حرفاي حميد آقا برام سخت بود!گذاشتم همه بخونن. ... من دنبال ليلا نبودم که بخواد آدم حسابم کنه يا نکنه!! ليلا يه دوست ... کودک و دلبسته به هم ، دست ها بسته به ...

آدرس : کليک کنيد
كودك من بيش فعال است يا فقط شيطان؟! - آفتاب

14 جولاي 2013 ... ممكن است كودك شما بيش فعال باشد براي كودكي با اختلال بيش فعالي كم توجهي انجام برخي رفتارها ممكن است سخت تر باشد. حال بهتر است اين سوال ها ...

آدرس : کليک کنيد
چگونه با کودک لجبازم رفتار کنم؟ - تبيان

26 نوامبر 2011 ... از سوي ديگر اگر کودک به حال خود رها شود نتيجه آن کودکي خواهد بود غيرقابل ... لجاجت خود مي ‌خواهند به والدين بگويند کارها آن طوري پيش ميرود که من مي خواهم. .... لجبازه کنار بيام وقتي ي کاره اشتباهيو انجام ميده خيييلي سخت ميشه بهش ...

آدرس : کليک کنيد
به من قول داده بود | پرسمان دانشجويي - تربيتي و مشاوره

يکي از اولين کارهايي که مي توان براي داشتن کودکي اهل مطالعه و کتاب خوان در خانه .... درست است كه اين كار سخت و دشوار است اما چاره‌اي غير از آن نيست و در عين حال، كار غير ... به خود چنين بگوئيد كه مطمئناً بهتر از او هم وجود دارد و من مي‌ توانم براى آينده ام ...

آدرس : کليک کنيد
کاش امتداد لحظه ها تکرار با توبودن بود

از چنگ تازيانه بوران گريخته پرها گسيخته. با زوزه هاي گرگ گرسنه در زمهرير برف در پرده هاي ذهن من. از عهد کودکي. سرماي سخت بهمن و اسفند اينگونه نقش بسته است

آدرس : کليک کنيد
جملات زيبا،عارفانه رسول طالبي

اوقات خوش آن بود که با دوست به سر رفت · باقي همه بي ... اگر بيايي · مي بيني من هنوز اينجايم ... گريه کردن آسان است ،اما خنديدن بسيار سخت. اين حقيقت ... زير پاي من افتاده است · شعور قالي .... کودکي هايم زير چرخ هاي زنگ زده ي اين گاري ها ،دارد مي پوسد.

آدرس : کليک کنيد
هُرم

من يک‌بار که حمام بود و گفت از توي کيف‌ش تيغ سبز هميشگي‌اش را ببرم بهش بدهم، ديدم ... بعد زن براي من از مفاهيم عبور کردن، بزرگ شدن، گرگ شدن، سخت شدن، .... و من دوست ندارم کودک به‌دنيا نيامده‌ي گم‌شده‌ام/گم‌شده‌امان بخواهد تلف بشود و يک پسوند ...

آدرس : کليک کنيد
آسپرين | Facebook

من به حقيقت نياز دارم و کمي آسپرين ...‎ ... تا نفس ميکشيد و بود کسي جدي نگرفتش ، حالا تو خاطرات و دست نوشته ها دنبالش ميگردن !!!...See ... يادگاره كودكي هايه من

آدرس : کليک کنيد
Neda Nasiri - آمادگي هاي دوران بارداري و زايمان فيروزه روستا

در اين جا از آنچه در اين پنجاه روز بر من گذشته و يا به ذهنم خطور کرده ، مي نويسم تا ... من بر مي آمده ، آن هم بي هيچ غرولندي با توشه اي از خاطرات خوب در مورد کودکي من و برادرم! ... روزهاي اول برايم خيلي سخت بود ولي اين روزها سعي مي کنم که به اين دوران ، مانند ...

آدرس : کليک کنيد
كودك من بيش فعال است يا فقط شيطان؟! - آفتاب

14 جولاي 2013 ... ممكن است كودك شما بيش فعال باشد براي كودكي با اختلال بيش فعالي كم توجهي انجام برخي رفتارها ممكن است سخت تر باشد. حال بهتر است اين سوال ها ...

آدرس : کليک کنيد
چگونه با کودک لجبازم رفتار کنم؟ - تبيان

26 نوامبر 2011 ... از سوي ديگر اگر کودک به حال خود رها شود نتيجه آن کودکي خواهد بود غيرقابل ... لجاجت خود مي ‌خواهند به والدين بگويند کارها آن طوري پيش ميرود که من مي خواهم. .... لجبازه کنار بيام وقتي ي کاره اشتباهيو انجام ميده خيييلي سخت ميشه بهش ...

آدرس : کليک کنيد
به من قول داده بود | پرسمان دانشجويي - تربيتي و مشاوره

يکي از اولين کارهايي که مي توان براي داشتن کودکي اهل مطالعه و کتاب خوان در خانه .... درست است كه اين كار سخت و دشوار است اما چاره‌اي غير از آن نيست و در عين حال، كار غير ... به خود چنين بگوئيد كه مطمئناً بهتر از او هم وجود دارد و من مي‌ توانم براى آينده ام ...

آدرس : کليک کنيد
کاش امتداد لحظه ها تکرار با توبودن بود

از چنگ تازيانه بوران گريخته پرها گسيخته. با زوزه هاي گرگ گرسنه در زمهرير برف در پرده هاي ذهن من. از عهد کودکي. سرماي سخت بهمن و اسفند اينگونه نقش بسته است

آدرس : کليک کنيد
جملات زيبا،عارفانه رسول طالبي

اوقات خوش آن بود که با دوست به سر رفت · باقي همه بي ... اگر بيايي · مي بيني من هنوز اينجايم ... گريه کردن آسان است ،اما خنديدن بسيار سخت. اين حقيقت ... زير پاي من افتاده است · شعور قالي .... کودکي هايم زير چرخ هاي زنگ زده ي اين گاري ها ،دارد مي پوسد.

آدرس : کليک کنيد
هُرم

من يک‌بار که حمام بود و گفت از توي کيف‌ش تيغ سبز هميشگي‌اش را ببرم بهش بدهم، ديدم ... بعد زن براي من از مفاهيم عبور کردن، بزرگ شدن، گرگ شدن، سخت شدن، .... و من دوست ندارم کودک به‌دنيا نيامده‌ي گم‌شده‌ام/گم‌شده‌امان بخواهد تلف بشود و يک پسوند ...

آدرس : کليک کنيد
آسپرين | Facebook

من به حقيقت نياز دارم و کمي آسپرين ...‎ ... تا نفس ميکشيد و بود کسي جدي نگرفتش ، حالا تو خاطرات و دست نوشته ها دنبالش ميگردن !!!...See ... يادگاره كودكي هايه من

آدرس : کليک کنيد
Neda Nasiri - آمادگي هاي دوران بارداري و زايمان فيروزه روستا

در اين جا از آنچه در اين پنجاه روز بر من گذشته و يا به ذهنم خطور کرده ، مي نويسم تا ... من بر مي آمده ، آن هم بي هيچ غرولندي با توشه اي از خاطرات خوب در مورد کودکي من و برادرم! ... روزهاي اول برايم خيلي سخت بود ولي اين روزها سعي مي کنم که به اين دوران ، مانند ...

آدرس : کليک کنيد
كودك من بيش فعال است يا فقط شيطان؟! - آفتاب

14 جولاي 2013 ... ممكن است كودك شما بيش فعال باشد براي كودكي با اختلال بيش فعالي كم توجهي انجام برخي رفتارها ممكن است سخت تر باشد. حال بهتر است اين سوال ها ...

آدرس : کليک کنيد
چگونه با کودک لجبازم رفتار کنم؟ - تبيان

26 نوامبر 2011 ... از سوي ديگر اگر کودک به حال خود رها شود نتيجه آن کودکي خواهد بود غيرقابل ... لجاجت خود مي ‌خواهند به والدين بگويند کارها آن طوري پيش ميرود که من مي خواهم. .... لجبازه کنار بيام وقتي ي کاره اشتباهيو انجام ميده خيييلي سخت ميشه بهش ...

آدرس : کليک کنيد
به من قول داده بود | پرسمان دانشجويي - تربيتي و مشاوره

يکي از اولين کارهايي که مي توان براي داشتن کودکي اهل مطالعه و کتاب خوان در خانه .... درست است كه اين كار سخت و دشوار است اما چاره‌اي غير از آن نيست و در عين حال، كار غير ... به خود چنين بگوئيد كه مطمئناً بهتر از او هم وجود دارد و من مي‌ توانم براى آينده ام ...

آدرس : کليک کنيد
کاش امتداد لحظه ها تکرار با توبودن بود

از چنگ تازيانه بوران گريخته پرها گسيخته. با زوزه هاي گرگ گرسنه در زمهرير برف در پرده هاي ذهن من. از عهد کودکي. سرماي سخت بهمن و اسفند اينگونه نقش بسته است

آدرس : کليک کنيد
جملات زيبا،عارفانه رسول طالبي

اوقات خوش آن بود که با دوست به سر رفت · باقي همه بي ... اگر بيايي · مي بيني من هنوز اينجايم ... گريه کردن آسان است ،اما خنديدن بسيار سخت. اين حقيقت ... زير پاي من افتاده است · شعور قالي .... کودکي هايم زير چرخ هاي زنگ زده ي اين گاري ها ،دارد مي پوسد.

آدرس : کليک کنيد
هُرم

من يک‌بار که حمام بود و گفت از توي کيف‌ش تيغ سبز هميشگي‌اش را ببرم بهش بدهم، ديدم ... بعد زن براي من از مفاهيم عبور کردن، بزرگ شدن، گرگ شدن، سخت شدن، .... و من دوست ندارم کودک به‌دنيا نيامده‌ي گم‌شده‌ام/گم‌شده‌امان بخواهد تلف بشود و يک پسوند ...

آدرس : کليک کنيد
آسپرين | Facebook

من به حقيقت نياز دارم و کمي آسپرين ...‎ ... تا نفس ميکشيد و بود کسي جدي نگرفتش ، حالا تو خاطرات و دست نوشته ها دنبالش ميگردن !!!...See ... يادگاره كودكي هايه من

آدرس : کليک کنيد
Neda Nasiri - آمادگي هاي دوران بارداري و زايمان فيروزه روستا

در اين جا از آنچه در اين پنجاه روز بر من گذشته و يا به ذهنم خطور کرده ، مي نويسم تا ... من بر مي آمده ، آن هم بي هيچ غرولندي با توشه اي از خاطرات خوب در مورد کودکي من و برادرم! ... روزهاي اول برايم خيلي سخت بود ولي اين روزها سعي مي کنم که به اين دوران ، مانند ...

آدرس : کليک کنيد
خداييش مشکل از من بود يا تو؟

خداييش مشکل از من بود يا تو؟ ... ما را از کودکي به جدايي ها عادت داده اند. جايي که. روي تخته ... چقدر سخت است انسان شدن در ميان آدم هايي که ادعاي انسانيتشان فرياد ميزند!

آدرس : کليک کنيد
پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : بچه ام اصلا غذا نمي خورد، دکتر!

3 جولاي 2011 ... نيکي نه بدغذا بود و نه بدقلق، فقط اصلا غذا نمي‌خورد. ... هـا سـه جـورنـد: آسـان، مـتـوسـط و سـخـت .... اين کودکان، کودک سخت محسوب مي‌شوند. .... پيامي از درون او مي‌گويد که من يک موجود مستقل و جدا هستم، من هم حرف‌هايي دارم که متفاوت از حرف و ...

آدرس : کليک کنيد
آريا فردي پور

آريا فردي پور - آريا يک فرشته بود - آريا فردي پور. ... آريا مي گفت:من اول خدا را دوست دارم و بعد با با و مامان! ... قاب عکس توست اما شيشه ي عمر من است ..... اگر چه داغ فرزند به هر شکل که باشد براي مادر و پدر خيلي سخت است ... اول اينکه تو هنوز دردوره اول کودکي بودي ,يعني تنها 5 سال و 2 ماه داشتي ,و خاطراتت نو و ملموس است که ياد آوردي آن ...

آدرس : کليک کنيد
پرواز لحظه هاي من

پرواز لحظه هاي من - "دستانت را به من بده تا با هم به آسمان ها برويم" ... دوست زهرا زنگ ميزنه به مامان زهرا بهش ميگه که دخترت حالش بد بود و... زهرا درجا ميره تو کما ولي وقتي  ...

آدرس : کليک کنيد
كودك مشهوري كه حافظ کل قرآن بود الان چه مي كند - رهيافته

8 نوامبر 2014 ... دو ساله که بود مادرش راکه استاد کلاس‌هاي آموزش قرآن بود همراهي مي‌کرد و وقتي عموي او با ... از من استقبال مي‌کند با همان لبخند دوران کودکي، وقتي از گذشته اش مي‌پرسي آنقدر .... (با تعجب نگاه مي‌کند) يک قسمت سخت افزاري از کامپيوتر.

آدرس : کليک کنيد
دنيلو: پيوستن به رئال مادريد رؤياي دوران کودکي ام بود | طرفداري

9 جولاي 2015 ... اين يک رؤياي کودکي بود. امروز قطعاً يکي از بهترين روز هاي عمرم است. من همه توانم را در زمين به کار خواهم گرفت چون تنها براي پيروزي بازي مي کنم.

آدرس : کليک کنيد
عشق است

آرام بر سر کودک سرکش کشيده شوند و موهايش را قلقلک دهند . .... جايي که روزي گمان مي کردم تا ابد براي هميشه جاي من خواهد بود. ..... اجبار بر لب هايت دوختي – و من خوب ميدانم که چقدر سخت است که فريادي را در دل پنهان کني- نه آسمان خالي از ستاره ات، و نه تمام ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه خبري - تحليلي قدس آنلاين - تا بود ذكرت دعا و درس و قرآن، غم مخور

20 ژوئن 2015 ... البته برادر كوچكم هم حافظ 11 جزء است در کودکي، من بازي را به حفظ قرآن ترجيح ... حفظ قرآن برخلاف آنچه گمان مي‌كنند چندان سخت نيست، اراده مي‌خواهد و ...

آدرس : کليک کنيد
خداييش مشکل از من بود يا تو؟

خداييش مشکل از من بود يا تو؟ ... ما را از کودکي به جدايي ها عادت داده اند. جايي که. روي تخته ... چقدر سخت است انسان شدن در ميان آدم هايي که ادعاي انسانيتشان فرياد ميزند!

آدرس : کليک کنيد
پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : بچه ام اصلا غذا نمي خورد، دکتر!

3 جولاي 2011 ... نيکي نه بدغذا بود و نه بدقلق، فقط اصلا غذا نمي‌خورد. ... هـا سـه جـورنـد: آسـان، مـتـوسـط و سـخـت .... اين کودکان، کودک سخت محسوب مي‌شوند. .... پيامي از درون او مي‌گويد که من يک موجود مستقل و جدا هستم، من هم حرف‌هايي دارم که متفاوت از حرف و ...

آدرس : کليک کنيد
آريا فردي پور

آريا فردي پور - آريا يک فرشته بود - آريا فردي پور. ... آريا مي گفت:من اول خدا را دوست دارم و بعد با با و مامان! ... قاب عکس توست اما شيشه ي عمر من است ..... اگر چه داغ فرزند به هر شکل که باشد براي مادر و پدر خيلي سخت است ... اول اينکه تو هنوز دردوره اول کودکي بودي ,يعني تنها 5 سال و 2 ماه داشتي ,و خاطراتت نو و ملموس است که ياد آوردي آن ...

آدرس : کليک کنيد
پرواز لحظه هاي من

پرواز لحظه هاي من - "دستانت را به من بده تا با هم به آسمان ها برويم" ... دوست زهرا زنگ ميزنه به مامان زهرا بهش ميگه که دخترت حالش بد بود و... زهرا درجا ميره تو کما ولي وقتي  ...

آدرس : کليک کنيد
كودك مشهوري كه حافظ کل قرآن بود الان چه مي كند - رهيافته

8 نوامبر 2014 ... دو ساله که بود مادرش راکه استاد کلاس‌هاي آموزش قرآن بود همراهي مي‌کرد و وقتي عموي او با ... از من استقبال مي‌کند با همان لبخند دوران کودکي، وقتي از گذشته اش مي‌پرسي آنقدر .... (با تعجب نگاه مي‌کند) يک قسمت سخت افزاري از کامپيوتر.

آدرس : کليک کنيد
دنيلو: پيوستن به رئال مادريد رؤياي دوران کودکي ام بود | طرفداري

9 جولاي 2015 ... اين يک رؤياي کودکي بود. امروز قطعاً يکي از بهترين روز هاي عمرم است. من همه توانم را در زمين به کار خواهم گرفت چون تنها براي پيروزي بازي مي کنم.

آدرس : کليک کنيد
عشق است

آرام بر سر کودک سرکش کشيده شوند و موهايش را قلقلک دهند . .... جايي که روزي گمان مي کردم تا ابد براي هميشه جاي من خواهد بود. ..... اجبار بر لب هايت دوختي – و من خوب ميدانم که چقدر سخت است که فريادي را در دل پنهان کني- نه آسمان خالي از ستاره ات، و نه تمام ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه خبري - تحليلي قدس آنلاين - تا بود ذكرت دعا و درس و قرآن، غم مخور

20 ژوئن 2015 ... البته برادر كوچكم هم حافظ 11 جزء است در کودکي، من بازي را به حفظ قرآن ترجيح ... حفظ قرآن برخلاف آنچه گمان مي‌كنند چندان سخت نيست، اراده مي‌خواهد و ...

آدرس : کليک کنيد
خداييش مشکل از من بود يا تو؟

خداييش مشکل از من بود يا تو؟ ... ما را از کودکي به جدايي ها عادت داده اند. جايي که. روي تخته ... چقدر سخت است انسان شدن در ميان آدم هايي که ادعاي انسانيتشان فرياد ميزند!

آدرس : کليک کنيد
پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : بچه ام اصلا غذا نمي خورد، دکتر!

3 جولاي 2011 ... نيکي نه بدغذا بود و نه بدقلق، فقط اصلا غذا نمي‌خورد. ... هـا سـه جـورنـد: آسـان، مـتـوسـط و سـخـت .... اين کودکان، کودک سخت محسوب مي‌شوند. .... پيامي از درون او مي‌گويد که من يک موجود مستقل و جدا هستم، من هم حرف‌هايي دارم که متفاوت از حرف و ...

آدرس : کليک کنيد
آريا فردي پور

آريا فردي پور - آريا يک فرشته بود - آريا فردي پور. ... آريا مي گفت:من اول خدا را دوست دارم و بعد با با و مامان! ... قاب عکس توست اما شيشه ي عمر من است ..... اگر چه داغ فرزند به هر شکل که باشد براي مادر و پدر خيلي سخت است ... اول اينکه تو هنوز دردوره اول کودکي بودي ,يعني تنها 5 سال و 2 ماه داشتي ,و خاطراتت نو و ملموس است که ياد آوردي آن ...

آدرس : کليک کنيد
پرواز لحظه هاي من

پرواز لحظه هاي من - "دستانت را به من بده تا با هم به آسمان ها برويم" ... دوست زهرا زنگ ميزنه به مامان زهرا بهش ميگه که دخترت حالش بد بود و... زهرا درجا ميره تو کما ولي وقتي  ...

آدرس : کليک کنيد
كودك مشهوري كه حافظ کل قرآن بود الان چه مي كند - رهيافته

8 نوامبر 2014 ... دو ساله که بود مادرش راکه استاد کلاس‌هاي آموزش قرآن بود همراهي مي‌کرد و وقتي عموي او با ... از من استقبال مي‌کند با همان لبخند دوران کودکي، وقتي از گذشته اش مي‌پرسي آنقدر .... (با تعجب نگاه مي‌کند) يک قسمت سخت افزاري از کامپيوتر.

آدرس : کليک کنيد
دنيلو: پيوستن به رئال مادريد رؤياي دوران کودکي ام بود | طرفداري

9 جولاي 2015 ... اين يک رؤياي کودکي بود. امروز قطعاً يکي از بهترين روز هاي عمرم است. من همه توانم را در زمين به کار خواهم گرفت چون تنها براي پيروزي بازي مي کنم.

آدرس : کليک کنيد
عشق است

آرام بر سر کودک سرکش کشيده شوند و موهايش را قلقلک دهند . .... جايي که روزي گمان مي کردم تا ابد براي هميشه جاي من خواهد بود. ..... اجبار بر لب هايت دوختي – و من خوب ميدانم که چقدر سخت است که فريادي را در دل پنهان کني- نه آسمان خالي از ستاره ات، و نه تمام ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه خبري - تحليلي قدس آنلاين - تا بود ذكرت دعا و درس و قرآن، غم مخور

20 ژوئن 2015 ... البته برادر كوچكم هم حافظ 11 جزء است در کودکي، من بازي را به حفظ قرآن ترجيح ... حفظ قرآن برخلاف آنچه گمان مي‌كنند چندان سخت نيست، اراده مي‌خواهد و ...

آدرس : کليک کنيد



چه سخت بود کودکي من!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 253
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,779
  • بازدید ماه : 10,814
  • بازدید سال : 78,541
  • بازدید کلی : 1,877,213
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون