loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 106 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)
در خانه شما چه‌ كسي حرف آخر را مي‌زند؟

خلاصه اي از مطلب :

هميشه لازم نيست فقط و فقط با باشگاه رفتن و تبعيت از هزار و يک رژيم غذايي، ظاهري متناسب داشته باشيد. لباس پوشيدن و نحوه ي خودآرايي نيز تاثير قابل توجهي در چاق و لاغر جلوه دادن شما دارد. به اين نکات توجه کنيد تا بتوانيد ظاهري مناسب براي خود دست و پا کنيد.


ادامه اين مطلب : 7 روش براي آن که لاغرتر به نظر بياييد!



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




در خانه شما چه‌ كسي حرف آخر را مي‌زند؟ - Bartarinha.IR | برترين ها

4 روز پيش ... در خانه شما چه‌ كسي حرف آخر را مي‌زند؟ هرم قدرت در خانواده افقي شده و از هرم عمودي محض و استبدادي به دموکراتيک ، مسطح و نسبتا انساني تبديل شده است.

آدرس : کليک کنيد
در خانه شما چه کسي حرف آخر را مي زند؟ - آفتاب

3 روز پيش ... خانواده اي را در نظر بگيريم که شامل 3 عضو است. پدر، مادر و فرزند. فکر مي کنيد توزيع قدرت در اين خانواده چگونه است؟ چه کسي قرار است حرف آخر را ...

آدرس : کليک کنيد
در خانه شما چه‌ كسي حرف آخر را مي‌زند؟

خانه. آخرين مطالب. 8 مرداد - 30 جولاي؛ در تاريخ چه گذشت؟ رشته هاي عجيب و غريب در فرنگ! ... در خانه شما چه‌ كسي حرف آخر را مي‌زند؟ ليگ برتر 94؛ کدام تيم دل هوادارانش را  ...

آدرس : کليک کنيد
Who Has the D?: How Clear Decision Roles Enhance Organizational

Never mind what industry you're in, how big and well known your company may be, ... If you can't make the right decisions quickly and effectively, and execute ..... that issue for Wyeth (then known as American Home Products) in late 2000. .... Good decision making doesn't end with a decision; it ends with implementation.

آدرس : کليک کنيد
جام نيوز :: JamNews - کسي که در امريکا حرف آخر را مي زند/ جواب جانانه ...

19 مارس 2015 ... جسد جوان مست در استخر خانه بازيگر زن +عکس .... اما چه کسي او را سناتور کرده؛ مردم امريکا يا سرمايه دارها؟ ... اين نشان مي دهد که در انتخابات امريکا حرف آخر را پول مي زند نه مردم. ... آقاي محمدجواد ظريف جواب جانانه اي به آن ها داده و گفته از نظر قوانين بين المللي شما چقدر عقب افتاده ايد که حتي از قوانين خودتان هم آگاهي نداريد.

آدرس : کليک کنيد
آيا رابطه جنسي حين قاعدگي به سلامتي ما آسيب ميزند؟ - آکا

11 سپتامبر 2014 ... برخلاف تصور احتمالي شما زوج هاي زيادي هنوز مايل هستند حتي حين قاعدگي (بطرز محدودي) به رابطه جنسي ..... در خانه شما چه کسي حرف آخر را مي زند؟

آدرس : کليک کنيد
چه کسي حرف آخر را مي زند:نماينده بوکان يا فرماندار سابق بوکان ؟!

چه کسي حرف آخر را مي زند:نماينده بوکان يا فرماندار سابق بوکان ؟ ... ((کردپرس؛علي رغم اين سخنان شما آقاي عباسي در هر دو دولت احمدي نژاد فرماندار بوکان .... از چهره ى جريان انحرافى اطرافيان آقاى احمدى نژاد برافتاد و خانه نشينى رييس جمهور را شاهد بودم ، بر ...

آدرس : کليک کنيد
حرف آخر را چه کسي مي‌زند؟ "ح.ف" يا ظريف؟ - صراط نيوز

22 فوريه 2015 ... حرف آخر را چه کسي مي‌زند؟ ... منابع آمريکايي: مذاکرات به 3بند آخر رسيد .... صورت توافق عده کثيري در داخل هستند که در صورت توافق خانه خراب خواهند شد و جان ... بسته است پس تا آنجا که بتوانند چوب لاي چرخ توافقات مي گذارند. نظر شما ...

آدرس : کليک کنيد
ايوانکوويچ حرف آخر را در پرسپوليس مي‌زند/ تنها يک نگراني دارم ...

4 جولاي 2015 ... در تيم فوتبال پرسپوليس براي انتخاب و گزينش نفرات، حرف آخر را ... برايم جالب است که کسي زنگ مي‌زند و به من مي‌گويد شما نخواستي پيام ...

آدرس : کليک کنيد
رهبري که زياد حرف مي زند! | وب سايت رسمي محمد نوري زاد

16 جولاي 2015 ... دو: صبحِ روز دوشنبه اي که گذشت، به سمتِ خانه ي دکتر ملکي مي رفتم. ... جوانِ عکاس چپ و راست عکس مي گرفت و کسي متعرضش نبود. ...... در ضمن در آئين زرتشت به ظهور مصلح و منجي آخر الزمان تأکيد شده است و نامش “سوشيانس ” مي باشد. ... شاهد مطلب شما كه رهبر حرف زياد ميزند و جز خسران براى كشور چيز ديگرى در پى ...

آدرس : کليک کنيد
فاطمه معتمدآريا: مثل خودم حرف مي‌زنم - صفحه نخست

24 ژوئن 2015 ... گويا اخيرا در کارنامه هنري و فرهنگي شما اتفاق مهمي افتاده که خيلي‌ها از آن ... اين نمايشگاه از دهه آخر خردادماه آغاز شده و بيش از اين اطلاعي ندارم. ... گرفتاري‌هاي من مثل بقيه بوده؛ کساني که در عرصه‌هاي مختلف کار مي‌کنند .... چون از جمله نخستين فعالان خانه سينما بوده‌ايد، بحث‌هايي هم درباره فعاليت‌هاي شما در خانه سينما مطرح است ...

آدرس : کليک کنيد
در جلسات خصوصي عليه موسوي حرف مي‌زنند ولي حاضر نيستند در علن ...

در جلسات خصوصي عليه موسوي حرف مي‌زنند ولي حاضر نيستند در علن بگويند گفت‌وگوي با سردار نجات. ... بعد حفاظت قرارگاه خاتم الانبيا بودم تا آخر جنگ. ... در ابتدا تقسيم بندي ذهني شما از جناح‌هاي سياسي در کشور چيست و نگاه رهبري انقلاب اسلامي به .... در رسانه‌هاي غربي کسي حاضر نيست بحث هولوکاست را مطرح کند، ولي در ايران از ...

آدرس : کليک کنيد
من به همه دنيا فرياد ميزنم که دوستت دارم

من به همه دنيا فرياد ميزنم که دوستت دارم - ?عشق به معني واقعي که در پايان باهم باشي. ... 13) وقتي کسي از شما سوالي مي پرسد که نمي خواهيد پاسخ دهيد، لبخندي بزنيد و بگوييد :چرا مي خواهي .... بگو با کي کجا مأوا گرفتي*بگو در خانه کي جاي گرفتي ... امروز دلم مانده و يک دنيا حرف. .... آخر کلاس پيش من اومد و جزوه جلسه پيش رو خواست .

آدرس : کليک کنيد
حرف اول و آخر را در کتاب‌خوان کردن جامعه «آموزش» مي‌زند

6 فوريه 2015 ... حرف اول و آخر را در کتاب‌خوان کردن جامعه «آموزش» مي‌زند ... آموزش، مادراني خواهد بود که به کتاب علاقه‌مند هستند و اين علاقه را وارد خانه مي‌کنند. ... کمي و کيفي کتاب در آينده ضروري مي‌خواند: کساني که بيست سي سال پيش تصميم گرفتند ... از آنجا که پيام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعي و ايميل خود ...

آدرس : کليک کنيد
مطمئن‌ترين و نزديک‌ترين راه براي اجابت دعا - موعود

17 ژانويه 2014 ... ما به شما درود مي‌فرستيم آن گونه که شيعيان مي‌فرستند.1 .... دنبال کار به هر جايي سر ميزنم ولي با اين وضعيت مملکت کار نيست در ضمن خير ... اين روزا خيلي حالم بده دلم ميخواد راهنمايي کنيد حرف کسي رو بشنوم ديگه از ... سلام دختري هستم 36 ساله تو زندگي به آخر همه چي رسيدم و ديگه هيچ انگيزه و اميدي براي زندگي ندارم

آدرس : کليک کنيد
خبرگزاري بين المللي تسنيم - طاهري: هر کس حرفي مي‌زند خودش ...

13 جولاي 2015 ... ... چشم نظام · چهارشنبه آخر · خشت کج · خميني ديگر · دومين انتخابات سرزمين فراعنه · دهه فجر ... طاهري: هر کس حرفي مي‌زند خودش پاسخگوي آن باشد ... توسط اين باشگاه اظهار داشت: هر کسي حرفي مي‌زند بايد خودش پاسخگوي حرفش باشد. ... ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط خبرگزاري تسنيم در وب منتشر ...

آدرس : کليک کنيد
ايوانکوويچ حرف آخر را در پرسپوليس مي‌زند/ تنها يک نگراني دارم ...

4 جولاي 2015 ... در تيم فوتبال پرسپوليس براي انتخاب و گزينش نفرات، حرف آخر را ... برايم جالب است که کسي زنگ مي‌زند و به من مي‌گويد شما نخواستي پيام ...

آدرس : کليک کنيد
رهبري که زياد حرف مي زند! | وب سايت رسمي محمد نوري زاد

16 جولاي 2015 ... دو: صبحِ روز دوشنبه اي که گذشت، به سمتِ خانه ي دکتر ملکي مي رفتم. ... جوانِ عکاس چپ و راست عکس مي گرفت و کسي متعرضش نبود. ...... در ضمن در آئين زرتشت به ظهور مصلح و منجي آخر الزمان تأکيد شده است و نامش “سوشيانس ” مي باشد. ... شاهد مطلب شما كه رهبر حرف زياد ميزند و جز خسران براى كشور چيز ديگرى در پى ...

آدرس : کليک کنيد
فاطمه معتمدآريا: مثل خودم حرف مي‌زنم - صفحه نخست

24 ژوئن 2015 ... گويا اخيرا در کارنامه هنري و فرهنگي شما اتفاق مهمي افتاده که خيلي‌ها از آن ... اين نمايشگاه از دهه آخر خردادماه آغاز شده و بيش از اين اطلاعي ندارم. ... گرفتاري‌هاي من مثل بقيه بوده؛ کساني که در عرصه‌هاي مختلف کار مي‌کنند .... چون از جمله نخستين فعالان خانه سينما بوده‌ايد، بحث‌هايي هم درباره فعاليت‌هاي شما در خانه سينما مطرح است ...

آدرس : کليک کنيد
در جلسات خصوصي عليه موسوي حرف مي‌زنند ولي حاضر نيستند در علن ...

در جلسات خصوصي عليه موسوي حرف مي‌زنند ولي حاضر نيستند در علن بگويند گفت‌وگوي با سردار نجات. ... بعد حفاظت قرارگاه خاتم الانبيا بودم تا آخر جنگ. ... در ابتدا تقسيم بندي ذهني شما از جناح‌هاي سياسي در کشور چيست و نگاه رهبري انقلاب اسلامي به .... در رسانه‌هاي غربي کسي حاضر نيست بحث هولوکاست را مطرح کند، ولي در ايران از ...

آدرس : کليک کنيد
من به همه دنيا فرياد ميزنم که دوستت دارم

من به همه دنيا فرياد ميزنم که دوستت دارم - ?عشق به معني واقعي که در پايان باهم باشي. ... 13) وقتي کسي از شما سوالي مي پرسد که نمي خواهيد پاسخ دهيد، لبخندي بزنيد و بگوييد :چرا مي خواهي .... بگو با کي کجا مأوا گرفتي*بگو در خانه کي جاي گرفتي ... امروز دلم مانده و يک دنيا حرف. .... آخر کلاس پيش من اومد و جزوه جلسه پيش رو خواست .

آدرس : کليک کنيد
حرف اول و آخر را در کتاب‌خوان کردن جامعه «آموزش» مي‌زند

6 فوريه 2015 ... حرف اول و آخر را در کتاب‌خوان کردن جامعه «آموزش» مي‌زند ... آموزش، مادراني خواهد بود که به کتاب علاقه‌مند هستند و اين علاقه را وارد خانه مي‌کنند. ... کمي و کيفي کتاب در آينده ضروري مي‌خواند: کساني که بيست سي سال پيش تصميم گرفتند ... از آنجا که پيام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعي و ايميل خود ...

آدرس : کليک کنيد
مطمئن‌ترين و نزديک‌ترين راه براي اجابت دعا - موعود

17 ژانويه 2014 ... ما به شما درود مي‌فرستيم آن گونه که شيعيان مي‌فرستند.1 .... دنبال کار به هر جايي سر ميزنم ولي با اين وضعيت مملکت کار نيست در ضمن خير ... اين روزا خيلي حالم بده دلم ميخواد راهنمايي کنيد حرف کسي رو بشنوم ديگه از ... سلام دختري هستم 36 ساله تو زندگي به آخر همه چي رسيدم و ديگه هيچ انگيزه و اميدي براي زندگي ندارم

آدرس : کليک کنيد
خبرگزاري بين المللي تسنيم - طاهري: هر کس حرفي مي‌زند خودش ...

13 جولاي 2015 ... ... چشم نظام · چهارشنبه آخر · خشت کج · خميني ديگر · دومين انتخابات سرزمين فراعنه · دهه فجر ... طاهري: هر کس حرفي مي‌زند خودش پاسخگوي آن باشد ... توسط اين باشگاه اظهار داشت: هر کسي حرفي مي‌زند بايد خودش پاسخگوي حرفش باشد. ... ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط خبرگزاري تسنيم در وب منتشر ...

آدرس : کليک کنيد
ايوانکوويچ حرف آخر را در پرسپوليس مي‌زند/ تنها يک نگراني دارم ...

4 جولاي 2015 ... در تيم فوتبال پرسپوليس براي انتخاب و گزينش نفرات، حرف آخر را ... برايم جالب است که کسي زنگ مي‌زند و به من مي‌گويد شما نخواستي پيام ...

آدرس : کليک کنيد
رهبري که زياد حرف مي زند! | وب سايت رسمي محمد نوري زاد

16 جولاي 2015 ... دو: صبحِ روز دوشنبه اي که گذشت، به سمتِ خانه ي دکتر ملکي مي رفتم. ... جوانِ عکاس چپ و راست عکس مي گرفت و کسي متعرضش نبود. ...... در ضمن در آئين زرتشت به ظهور مصلح و منجي آخر الزمان تأکيد شده است و نامش “سوشيانس ” مي باشد. ... شاهد مطلب شما كه رهبر حرف زياد ميزند و جز خسران براى كشور چيز ديگرى در پى ...

آدرس : کليک کنيد
فاطمه معتمدآريا: مثل خودم حرف مي‌زنم - صفحه نخست

24 ژوئن 2015 ... گويا اخيرا در کارنامه هنري و فرهنگي شما اتفاق مهمي افتاده که خيلي‌ها از آن ... اين نمايشگاه از دهه آخر خردادماه آغاز شده و بيش از اين اطلاعي ندارم. ... گرفتاري‌هاي من مثل بقيه بوده؛ کساني که در عرصه‌هاي مختلف کار مي‌کنند .... چون از جمله نخستين فعالان خانه سينما بوده‌ايد، بحث‌هايي هم درباره فعاليت‌هاي شما در خانه سينما مطرح است ...

آدرس : کليک کنيد
در جلسات خصوصي عليه موسوي حرف مي‌زنند ولي حاضر نيستند در علن ...

در جلسات خصوصي عليه موسوي حرف مي‌زنند ولي حاضر نيستند در علن بگويند گفت‌وگوي با سردار نجات. ... بعد حفاظت قرارگاه خاتم الانبيا بودم تا آخر جنگ. ... در ابتدا تقسيم بندي ذهني شما از جناح‌هاي سياسي در کشور چيست و نگاه رهبري انقلاب اسلامي به .... در رسانه‌هاي غربي کسي حاضر نيست بحث هولوکاست را مطرح کند، ولي در ايران از ...

آدرس : کليک کنيد
من به همه دنيا فرياد ميزنم که دوستت دارم

من به همه دنيا فرياد ميزنم که دوستت دارم - ?عشق به معني واقعي که در پايان باهم باشي. ... 13) وقتي کسي از شما سوالي مي پرسد که نمي خواهيد پاسخ دهيد، لبخندي بزنيد و بگوييد :چرا مي خواهي .... بگو با کي کجا مأوا گرفتي*بگو در خانه کي جاي گرفتي ... امروز دلم مانده و يک دنيا حرف. .... آخر کلاس پيش من اومد و جزوه جلسه پيش رو خواست .

آدرس : کليک کنيد
حرف اول و آخر را در کتاب‌خوان کردن جامعه «آموزش» مي‌زند

6 فوريه 2015 ... حرف اول و آخر را در کتاب‌خوان کردن جامعه «آموزش» مي‌زند ... آموزش، مادراني خواهد بود که به کتاب علاقه‌مند هستند و اين علاقه را وارد خانه مي‌کنند. ... کمي و کيفي کتاب در آينده ضروري مي‌خواند: کساني که بيست سي سال پيش تصميم گرفتند ... از آنجا که پيام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعي و ايميل خود ...

آدرس : کليک کنيد
مطمئن‌ترين و نزديک‌ترين راه براي اجابت دعا - موعود

17 ژانويه 2014 ... ما به شما درود مي‌فرستيم آن گونه که شيعيان مي‌فرستند.1 .... دنبال کار به هر جايي سر ميزنم ولي با اين وضعيت مملکت کار نيست در ضمن خير ... اين روزا خيلي حالم بده دلم ميخواد راهنمايي کنيد حرف کسي رو بشنوم ديگه از ... سلام دختري هستم 36 ساله تو زندگي به آخر همه چي رسيدم و ديگه هيچ انگيزه و اميدي براي زندگي ندارم

آدرس : کليک کنيد
خبرگزاري بين المللي تسنيم - طاهري: هر کس حرفي مي‌زند خودش ...

13 جولاي 2015 ... ... چشم نظام · چهارشنبه آخر · خشت کج · خميني ديگر · دومين انتخابات سرزمين فراعنه · دهه فجر ... طاهري: هر کس حرفي مي‌زند خودش پاسخگوي آن باشد ... توسط اين باشگاه اظهار داشت: هر کسي حرفي مي‌زند بايد خودش پاسخگوي حرفش باشد. ... ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط خبرگزاري تسنيم در وب منتشر ...

آدرس : کليک کنيد
اين زن حرف مي‌زند - روزنامه مردم سالاري

23 جولاي 2012 ... ديداري با ناديا دلدار گلچين پس از بازگشت به خانه. اين زن حرف مي‌زند ... به هر حال فرصت کمي بود براي جمع کردن دوستان و در آخر فقط من بودم و مجيد .... در اين مدت بيماري از چه کساني انتظار داشتيد که جوياي حال و وضعيت شما باشند که ...

آدرس : کليک کنيد
92-06-19-حجت الاسلام والمسلمين قرائتي - سمت خدا

10 سپتامبر 2013 ... شما الان که از زندان خارج شديد چندين دفتر بخريد و هرنکته ي زيبايي که ديديد ... زنده باد ايران، چرا که ايران مي گويد حرف آخر را کسي مي زند که مجتهد عادل باشد. ... من در خانه ي دوستم بودم و تلويزيون را روشن کردم شما در حال صحبت بوديد.

آدرس : کليک کنيد
خانه

اينجا چراغي سوسو ميزند. ... با خواندن هر حرف ?? ملک نزد شما حاضر شده و برايتان دعا مي کنند حال که اين سوره عزيز ???? حرف (به قولي)و به قول ديگر(????)حرف دارد حساب کنيد تا آخر سوره چند ملک نزد شما حاضر مي شوند. ... در تورات سوره يس(عموميت آفرين ) ناميده شده زيرا کسي که همدم و همنشين اين سوره باشد مشمول تمام خير دنيا و آخرت مي شود  ...

آدرس : کليک کنيد
باقري: حرف اول و آخر فني را برانكو مي‌زند / طارمي مي‌تواند روزي در ... - ابرار

نام کاربري شما : * ... مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: برانكو حرف اول و آخر را در تيم مي‌زند و بهترين قدرداني از هواداران، انجام بازي‌هاي خوب و كسب نتايج مطلوب ... هر كس بايد در سر جاي خود كار كند و جايگاه‌ها بايد محترم شمرده شود تا حاشيه‌ها را كم كنيم.

آدرس : کليک کنيد
نعمت‌الله: درباره همه‌چيز فيلم‌ساز حرف مي‌زنند اما کسي «نقد» نمي‌کند

23 آگوست 2014 ... نعمت‌الله: درباره همه‌چيز فيلم‌ساز حرف مي‌زنند اما کسي «نقد» نمي‌کند، حاشيه سينما را برداشته است ... آقاي ميرکريمي، چون نام شما با سينماي ديني گره خورده است خيلي دوست دارم اين سوال را ..... مثال روشنش دو اپيزود آخر فيلم «قصه ها»ست.

آدرس : کليک کنيد
مجازات کساني که تهمت مي‌زنند - تبيان

17 ژوئن 2012 ... مجازات کساني که تهمت مي‌زنند ..... همسرم بدون هيچ دليلي خانه را ترك كرده و خواهر او كه ماشين نويس ... من دستشويي رفته بودم عمل خود را قبول نميکند و در آخر به من ميگويد که هر .... از شما اين سوال را دارم که آيا حرفي که شفاها در دادسرا بيان شده را آيا بايد شاکي ثابت کند که آسيبي به اعتبار و آبروي او وارد شده است يا خير.

آدرس : کليک کنيد
بازي تاج و تعارف ايراني ها!

3 روز پيش ... بلافاصله دست دوستش را کنار مي زند، او را به گوشه اي مي راند و کارت بانکي خود را بيرون مي کشد. آرنجش را .... در خانه شما چه‌ كسي حرف آخر را مي‌زند؟

آدرس : کليک کنيد
من از دلم حرف ميزنم...

و تا آخر سال هم مشتري‌هايش را! .... پرديس:کسي مطمئن حرف مي زنه که مطمئن زندگي کرده باشه ... قرار نبوده من از اينجا و شما از آنجا، صورتک زرد به نشانه سفت بغل کردن .... و وقتي پير شد، ده سال مثل ميمون زندگي مي کند؛ از خانه اين پسرش به خانه آن دخترش ...

آدرس : کليک کنيد
اين زن حرف مي‌زند - روزنامه مردم سالاري

23 جولاي 2012 ... ديداري با ناديا دلدار گلچين پس از بازگشت به خانه. اين زن حرف مي‌زند ... به هر حال فرصت کمي بود براي جمع کردن دوستان و در آخر فقط من بودم و مجيد .... در اين مدت بيماري از چه کساني انتظار داشتيد که جوياي حال و وضعيت شما باشند که ...

آدرس : کليک کنيد
92-06-19-حجت الاسلام والمسلمين قرائتي - سمت خدا

10 سپتامبر 2013 ... شما الان که از زندان خارج شديد چندين دفتر بخريد و هرنکته ي زيبايي که ديديد ... زنده باد ايران، چرا که ايران مي گويد حرف آخر را کسي مي زند که مجتهد عادل باشد. ... من در خانه ي دوستم بودم و تلويزيون را روشن کردم شما در حال صحبت بوديد.

آدرس : کليک کنيد
خانه

اينجا چراغي سوسو ميزند. ... با خواندن هر حرف ?? ملک نزد شما حاضر شده و برايتان دعا مي کنند حال که اين سوره عزيز ???? حرف (به قولي)و به قول ديگر(????)حرف دارد حساب کنيد تا آخر سوره چند ملک نزد شما حاضر مي شوند. ... در تورات سوره يس(عموميت آفرين ) ناميده شده زيرا کسي که همدم و همنشين اين سوره باشد مشمول تمام خير دنيا و آخرت مي شود  ...

آدرس : کليک کنيد
باقري: حرف اول و آخر فني را برانكو مي‌زند / طارمي مي‌تواند روزي در ... - ابرار

نام کاربري شما : * ... مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: برانكو حرف اول و آخر را در تيم مي‌زند و بهترين قدرداني از هواداران، انجام بازي‌هاي خوب و كسب نتايج مطلوب ... هر كس بايد در سر جاي خود كار كند و جايگاه‌ها بايد محترم شمرده شود تا حاشيه‌ها را كم كنيم.

آدرس : کليک کنيد
نعمت‌الله: درباره همه‌چيز فيلم‌ساز حرف مي‌زنند اما کسي «نقد» نمي‌کند

23 آگوست 2014 ... نعمت‌الله: درباره همه‌چيز فيلم‌ساز حرف مي‌زنند اما کسي «نقد» نمي‌کند، حاشيه سينما را برداشته است ... آقاي ميرکريمي، چون نام شما با سينماي ديني گره خورده است خيلي دوست دارم اين سوال را ..... مثال روشنش دو اپيزود آخر فيلم «قصه ها»ست.

آدرس : کليک کنيد
مجازات کساني که تهمت مي‌زنند - تبيان

17 ژوئن 2012 ... مجازات کساني که تهمت مي‌زنند ..... همسرم بدون هيچ دليلي خانه را ترك كرده و خواهر او كه ماشين نويس ... من دستشويي رفته بودم عمل خود را قبول نميکند و در آخر به من ميگويد که هر .... از شما اين سوال را دارم که آيا حرفي که شفاها در دادسرا بيان شده را آيا بايد شاکي ثابت کند که آسيبي به اعتبار و آبروي او وارد شده است يا خير.

آدرس : کليک کنيد
بازي تاج و تعارف ايراني ها!

3 روز پيش ... بلافاصله دست دوستش را کنار مي زند، او را به گوشه اي مي راند و کارت بانکي خود را بيرون مي کشد. آرنجش را .... در خانه شما چه‌ كسي حرف آخر را مي‌زند؟

آدرس : کليک کنيد
من از دلم حرف ميزنم...

و تا آخر سال هم مشتري‌هايش را! .... پرديس:کسي مطمئن حرف مي زنه که مطمئن زندگي کرده باشه ... قرار نبوده من از اينجا و شما از آنجا، صورتک زرد به نشانه سفت بغل کردن .... و وقتي پير شد، ده سال مثل ميمون زندگي مي کند؛ از خانه اين پسرش به خانه آن دخترش ...

آدرس : کليک کنيد



در خانه شما چه‌ كسي حرف آخر را مي‌زند؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 874
  • باردید دیروز : 781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 874
  • بازدید ماه : 5,791
  • بازدید سال : 59,271
  • بازدید کلی : 1,857,943
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون