loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 692 یکشنبه 17 آبان 1394 نظرات (0)

دانلود اهنگ اگه گریه کردم آروم از حامد تیشر - BIa2Mah

 

برای دانلود این آهنگ روی لین ک روبه رو کلیک کنید. دانلود

 

اینم متن اهنگ :

اگه گریه کردم آروم برای اینکه نفهمی آخه من زندونی هستم  تو قفس با بال زخمی  

هیچکسی نخواست بدونه چی گذشته برسرمن بیا با من بمون تو ای امید آخرمن 

موندم با غمه کهنه خستم از این زمونه

  آتش عشقت عزیزم میکشه ازدل زبونه

خیلی وقته که نمیخوام بخونم  من دیگه اواز

بدون تو دیگه نمیتونم من  بکنم  دوباره پرواز

کاشکی لحظه هایی که من باتوبودم بشه تکرار

لحظه های بدون تو خیلی منو میده آزار

چرا ازمن دل ربودی من که بودم همدم تو

آخرش اینجا میمیرم توی غربت ازغم تو

حاضرم تا زنده هستم پای عشق توبسوزم

 بیا پیش گل نازم من تورومیخوام هنوزم

من بخاطر دوچشمات این غرورمو شکستم

کاش تا اخرش بمونی حالا که به پات نشستم

 من میخوام واسه همیشه دستای تورو بگیرم

 با تو عمری زنده هستم بی تواززندگی سیرم

 نکنه میخوای بزاری توی غربت منو تنها

 چطوری بی تو بمونم

.

.

 

امیدوارم لذت برده باشید جیگرا.


سایت کسب درآمد و آموزشی بیا توماه


لینک منبع و پست :دانلود اهنگ اگه گریه کردم آروم از حامد تیشر - BIa2Mah
http://www.bia2mah.ir/post/193/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%DA%AF%D9%87-%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%A2%D8%B1%D9%88%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%A7%D9%85%D8%AF-%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1---bia2mah.html
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 557
  • بازدید ماه : 1,768
  • بازدید سال : 55,248
  • بازدید کلی : 1,853,920
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون