loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 123 شنبه 25 مهر 1394 نظرات (0)

ماجرای بازداشت دلال معروف فوتبال با ۴۰ حکم بازداشتی و شاکی «دلال معروف» فوتبال دستگیر شد www.satoor.ir/news/1299070-دلال-معروف-فوتبال-دستگیر-شد.html ۸ ساعت پیش - رئیس کمیته صیانت از اخلاق حرفه‌ای فوتبال از دستگیری دلال معروف فوتبال با ۴۰ حکم بازداشتی و شاکی خصوصی خبر داد و گفت: این دلال معروف ... پارسی نیوز: دستگیری«دلال معروف فوتبال» در ورزشگاه ... https://parser.ir/news/page/3243f366d23b94431278abfa25eedfa7 ۲ ساعت پیش - رئیس کمیته صیانت از اخلاق حرفه‌ای فوتبال از دستگیری دلال معروف فوتبال با ۴۰ حکم بازداشتی و شاکی خصوصی خبر داد و گفت: این دلال معروف ... دلال معروف فوتبال با ۴۰ حکم دستگیر شد - باخبران www.bakhabaran.com/.../دلال-معروف-فوتبال-با-۴۰-حکم-دستگیر-شد_... ۱۳ ساعت پیش - رئیس کمیته صیانت از اخلاق حرفه‌ای فوتبال از دستگیری دلال معروف فوتبال با ۴۰ حکم بازداشتی و شاکی خصوصی خبر داد و گفت: این دلال معروف ... پارسی نیوز: دلال معروف فوتبال ایران دستگیر شد parsinews.ir/news/page/c43dd0cffe67cab88681f1fcefa1a6e6 ۱ روز پیش - علیرضا علیپور رئیس کمیته صیانت فوتبال از دستگیری دلال معروف فوتبال با بیش از ۴۰ مورد حکم بازداشت و شاکی خصوصی خبر داد، و افزود: ما ... دلال معروف فوتبال بازداشت شد - سرخط www.sarkhat.com/fa/group/دلال-معروف-فوتبال-بازداشت-شد-yjhkco/ رئیس کمیته صیانت از اخلاق حرفه‌ای فوتبال از دستگیری دلال معروف فوتبال با ۴۰ حکم بازداشتی و شاکی خصوصی خبر داد و گفت: این دلال معروف همچنان در کنار یکی ... «دلال معروف» فوتبال با 40 حکم دستگیر شد - خبریست www.khabarist.com/e/2360968 ۲ روز پیش - رئیس کمیته صیانت از اخلاق حرفه‌ای فوتبال از دستگیری دلال معروف ... کرج یکی از دلال‌های معروف که حدود 40 حکم بازداشت و شاکیان خصوصی داشت و ... بازداشت دلال معروف فوتبال با 40 حکم جلب! - خانه wnp.ir/pages.php?pid=984504...بازداشت_دلال_معروف_فوتبال... ۱۰ ساعت پیش - یکی از دلالان معروف فوتبال بار دیگر بازداشت شده است. - دلال معروف - فوتبال دستگیر شد - جوان ایرانی www.javaneirani.com/اجتماعی/.../452789-دلال-معروف-فوتبال-دستگیر ۶ ساعت پیش - رئیس کمیته صیانت از اخلاق حرفه‌ای فوتبال از دستگیری دلال معروف ... کرج یکی از دلال های معروف که حدود ۴۰ حکم بازداشت و شاکیان خصوصی داشت و ... «دلال معروف» فوتبال دستگیر شد | اخبار ایران و جهان akhbaretaze.ir/fa/news/276682/دلال-معروف-فوتبال-دستگیر-شد/ ۳ ساعت پیش - رئیس کمیته صیانت از اخلاق حرفه‌ای فوتبال از دستگیری دلال معروف فوتبال با ۴۰ حکم بازداشتی و شاکی خصوصی خبر داد و گفت: این دلال معروف ... دستگیری«دلال معروف فوتبال» در ورزشگاه انقلاب کرج topkarate.ir/1/the-famous-orzeshga-دستگیریدلال-football/ رئیس کمیته صیانت از اخلاق حرفه‌ای فوتبال از دستگیری دلال معروف فوتبال با ۴۰ حکم بازداشتی و شاکی خصوصی خبر داد و گفت: این دلال معروف همچنان در کنار یکی ... دلال معروف فوتبال بازداشت شد | کتابیم نیوز news.ketabim.com/دلال-معروف-فوتبال-بازداشت-شد/ لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط. جزئیات توافق نهایی نفتی ایران-ژاپن/ اعلام زمان امضای قرارداد جدید · قیمت نفت به کانال ۵۰ دلار برگشت · OneNote‌ و OneDrive ..." href="http://digikav.ir">خصوصی

بازداشت دلال معروف فوتبال

عکس های بازداشت دلال معروف فوتبال

فیلم بازداشت دلال معروف فوتبال

کلیپ بازداشت دلال معروف فوتبال

تصاویر بازداشت دلال معروف فوتبال

رئیس کمیته صیانت از اخلاق حرفه‌ای فوتبال از دستگیری دلال معروف فوتبال با ۴۰ حکم بازداشتی و شاکی خصوصی خبر داد و گفت: این دلال معروف همچنان در کنار یکی از تیم‌های لیگی فعالیت می‌کرد!
 
خبرگزاری مهر: علیرضا علیپور رئیس کمیته صیانت از اخلاق حرفه‌ای فوتبال درباره مشکلات دلالی در فوتبال ایران، از دستگیری یک دلال خبر داد و اظهار کرد: چهارشنبه شب در ورزشگاه انقلاب کرج یکی از دلال‌های معروف که حدود ۴۰ حکم بازداشت و شاکیان خصوصی داشت و همچنان در کنار یکی از باشگاه‌های لیگ یکی فعالیت می‌کرد، بازداشت شد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون سهمیه ورود بازیکنان به فوتبال قهرمانی و نیمه قهرمانی کمتر از ۵ هزار است، در حالیکه حداقل ۵ میلیون نفر علاقمند به حضور در این حوزه هستند.

 رئیس کمیته صیانت فوتبال علت ورود دلال ها به فوتبال کشور را نبود برنامه ریزی و سیستم خواند.

علیپور هم در ادامه گفت: ما به شناسایی مافیای فوتبال و پدرخوانده ها پرداختیم و دو سه سال است که فدراسیون به طور جدی جلوی اینگونه فعالیت‌ها را گرفته‌ایم.

او به کنترل ورودی و خروجی تیم ها اشاره کرد و گفت: با همه اتفاقات متاسفانه مدتی است که فرصتی برای فعالیت دوباره دلال‌ها ایجاد شده است.

علیپور که در شبکه خبر حضور یافته بود، افزود: ما لیست ۱۰۱ نفر داشتیم که چهارسال قبل به باشگاه‌ها اعلام شد که منع فعالیت در رابطه با دلالیسم داشتند.

منبع : فیدسرا

ارسال اس ام اس رایگان


لینک منبع و پست :ماجرای بازداشت دلال معروف فوتبال با ۴۰ حکم بازداشتی و شاکی خصوصی
http://feedsara.rozblog.com/post/2834
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 464
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,863
  • بازدید ماه : 4,600
  • بازدید سال : 58,080
  • بازدید کلی : 1,856,752
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون