loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 131 یکشنبه 25 مرداد 1394 نظرات (0)
مواظب باشيد اينا رو به بچه ها نگيد!

خلاصه اي از مطلب :

جملات به ظاهر بي‌اهميتي كه هر روز به زبان مي‌آوريد، مي‌تواند تاثير جبران‌ناپذيري بر‌روان فرزندتان بگذارد.


ادامه اين مطلب : مواظب باشيد اينا رو به بچه ها نگيد!



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




مواظب باشيد اينا رو به بچه ها نگيد! - Bartarinha.IR | برترين ها

19 جولاي 2015 ... مجله سيب سبز - محبوبه عطايي: روزهاي تعطيل براي رابطه مادر و فرزندي شما، مثل شمشير دولبه مي‌ماند. از يك طرف فرصت بيشتري براي وقت گذراندن ...

آدرس : کليک کنيد
مواظب باشيد اينا رو به بچه ها نگيد! | بوير نيوز

20 جولاي 2015 ... روزهاي تعطيل براي رابطه مادر و فرزندي شما، مثل شمشير دولبه مي‌ماند. از يک طرف فرصت بيشتري براي وقت گذراندن با کودک‌تان داريد و از طرف ديگر ...

آدرس : کليک کنيد
مواظب باشيد اينا رو به بچه ها نگيد! - آکا - روزنامه ،سلامت

19 جولاي 2015 ... آکايران :مجله سيب سبز - محبوبه عطايي: روزهاي تعطيل براي رابطه مادر و فرزندي شما، مثل شمشير دولبه مي ماند. از يک طرف فرصت بيشتري براي وقت ...

آدرس : کليک کنيد
سبک زندگي : مردان ، زنان ، کودکان ، زندگي امروز - نيک صالحي

آقايان ،مشکلات مردانه ،بيماري هاي مقاربتي مردان، بيماري مردانه،پسر ،مرد ... مطالب جالب درباره کوچک کردن شکم براي خانم ها ... مواظب باشيد اينا رو به بچه ها نگيد !

آدرس : کليک کنيد
رابطه والدين و فرزندان | شبنم نيوز

هنر اين امكان را فراهم مي‌سازد تا كودكان ساعاتي از جهان و هياهوي آن دور وكنده شوند و فرصتي يابند تا به خويش نظر بيفكنند. مواظب باشيد اينا رو به بچه ها نگيد!

آدرس : کليک کنيد
بهونه هاي زندگي كودك

اگر اين روزها با خارج شدن از خانه، آفتاب تند اذيت‌تان مي‌كند و بدون عينك قادر به ماندن در محيط بيرون نيستيد، مطمئن باشيد كه ... مواظب باشيد اينا رو به بچه ها نگيد!

آدرس : کليک کنيد
کودکان: روانشناسي کودکان،کودکان و والدين،سرگرمي کودکان،تربيت ...

رشد نوزاد،روانشناسي کودکان،کودکان و والدين،سرگرمي کودکان،تربيت کودکان، کودک باهوش ... 10توصيه براي غذا دادن به کودکان ... مواظب باشيد اينا رو به بچه ها نگيد ...

آدرس : کليک کنيد
بارداري و کودک - خانواده سبز

اين سوزش که از پايين سينه تا پايين گلو است به دليل افزايش هورمون پروژسترون در دوران ... بارداري پوچ منجر به سقط مي شود ... مواظب باشيد اينا رو به بچه ها نگيد.

آدرس : کليک کنيد
چگونه تب کودکان را پايين بياوريم؟ - بروزترينا, پورتال جامع شامل ...

2 آگوست 2015 ... مواظب باشيد اينا رو به بچه ها نگيد! ... اين ارگان با درك صحيح ميزان دماي مناسب براي بدن پيامي را به ... براي بچه ها به هيچ وجه دماسنج را در دهان يا مقعد قرار ندهيد چراکه خطرناک است و ... 4- اگر هواي گرم است، از وسيله خنک کننده مثل کولر، براي اتاق کودک استفاده کنيد، اما مواظب باشيد کودک در مسير جريان مستقيم هواي خنک ...

آدرس : کليک کنيد
چرا انقد بده تنهاي وبلاگ

سال نو مبارک. سلام بچه ها. خوبييد سال جديدي و به همتون تبريک ميگم اميد وارم ... مواظب خودتون باشيد ... نگيد خدا چرا اون بهترين ماشين رو داره ولي من يه پرايد دارم. به ... اين دوستاي من کساي هستن که چند ساله اخلاق بد منو تحمل ميکنن و تو بهشون شک داري.

آدرس : کليک کنيد
وبلاگ روانشناسي شفاي درون - آموزه هايي از دکترفرهنگ هلاکويي

بنابراين فريب نخوريد و مراقب باشيد . ..... ازاد بگذاريد بچه رو که انتخاب رو اون بکنه ، تا اونجايي که ممکنه به بچه نه نگيد ، … ... روزي که شما به من مي گيد اين بچه جيغ مي زنه بعلاوه برخي از بچه ها هستند دير زبون باز مي کنن ، مشکل براي بيان خودشون دارند ، ما هي براشون ..... بنابراين مواظب باشيد رابطه زناشويي فقط رابطه زناشوييه.

آدرس : کليک کنيد
?? ? =???? ??

“عز?زم” ها. “مهربانم” ها. مراقب باش?د! بعض? ها باز? با کلمات را خوب م? دانند غر?به هم ن?ستند ! هم?نها?? هستند که ازجان م? گو?ند و ... پرسته خوابگاه نوشته بود رو بهش دادم داشتم بيرون ميومدم از در در حراست ...که. دوباره صدام زد خانوم شما .... حالا اينو گفتم که مثله من حرفي که بلد نيستيد نگيد .. بچه ها من از اين به بعد خاطرات باحالو براتون مي نويسم ...باتشکر از همه.

آدرس : کليک کنيد
نچو

وقتى بچه بودم ، مامان و بابا دلشان نميخواست سرم را خيلى با كلاس هاى تابستانى گرم ... انسان ها هم ضغيف و ناچيز ، قوي و محکم ، عجول و با صبر همه شان خاطره هايي را به دوش ... و رو کاناپه دراز کشيدم و خوابيدم و به اين فکر کردم که يه روز مامانينا نيستن ها ..... اين موج فراگير هم اكنون در تهران ميچرخد و گاها در انقلاب يا وليعصر مواظب باشيد .

آدرس : کليک کنيد
هنگام خريد موبايل مراقب باشيد کلاه سرتان نرود - زوميت

21 ژوئن 2015 ... با اين حال به تازگي، فروشندگان سرگرمي تازه‌اي پيدا کرده‌اند و آن هم ثبت .... جانبي، کالا جانبي، تکنولايف، نگين خاورميانه اين همه فروشگاه وجود داره بازم نام ببرم؟ ..... بچه ها لطفا تجربه هاتون رو اينجا با بقيه در ميون بذاريد تا دوستان ...

آدرس : کليک کنيد
روش هاي فراموش کردن ناکامي عاشقانه - مجله اينترنتي قشنگ

28 فوريه 2013 ... 2- مواظب باشيد که عشق به نفرت تبديل نشود ... تنها آن بخشي از نوشته ها بايد نگه داشته شوند که در آنها به شکلي منطقي درباره دلايل اين شکست، تقصيرات دو طرف، ... استفاده مادر و پدر از وسايل تفريحي در مقابل بچه ..... نگين داروسازي ميخونه اما هنوز صفحه ي 10 شيمي 2 دبيرستان رو مطالعه نکرده که توش ماري کوري ...

آدرس : کليک کنيد
حاضرجوابي کردن کودکان - بيتوته

ببينيد به چه چيزي علاقه منده، اين خيلي مهم هست که شما اين رو پيدا کنيد و يه سري .... يا حالا خودتون اگه تصميم گرفتين مي تونيد اين رو نگيد . .... کارشناس :توجه داشته باشيد که پدر و مادر اولين الگوي بچه ها هستند يعني بچه ها نحوه ي ... اگر من يه کار ي را اشتباه انجام دهمم بچه ياد مي گيرد پس بهتر است که خود من هم مواظب رفتارهايم باشم .

آدرس : کليک کنيد
چگونه تب کودکان را پايين بياوريم؟ - بروزترينا, پورتال جامع شامل ...

2 آگوست 2015 ... مواظب باشيد اينا رو به بچه ها نگيد! ... اين ارگان با درك صحيح ميزان دماي مناسب براي بدن پيامي را به ... براي بچه ها به هيچ وجه دماسنج را در دهان يا مقعد قرار ندهيد چراکه خطرناک است و ... 4- اگر هواي گرم است، از وسيله خنک کننده مثل کولر، براي اتاق کودک استفاده کنيد، اما مواظب باشيد کودک در مسير جريان مستقيم هواي خنک ...

آدرس : کليک کنيد
چرا انقد بده تنهاي وبلاگ

سال نو مبارک. سلام بچه ها. خوبييد سال جديدي و به همتون تبريک ميگم اميد وارم ... مواظب خودتون باشيد ... نگيد خدا چرا اون بهترين ماشين رو داره ولي من يه پرايد دارم. به ... اين دوستاي من کساي هستن که چند ساله اخلاق بد منو تحمل ميکنن و تو بهشون شک داري.

آدرس : کليک کنيد
وبلاگ روانشناسي شفاي درون - آموزه هايي از دکترفرهنگ هلاکويي

بنابراين فريب نخوريد و مراقب باشيد . ..... ازاد بگذاريد بچه رو که انتخاب رو اون بکنه ، تا اونجايي که ممکنه به بچه نه نگيد ، … ... روزي که شما به من مي گيد اين بچه جيغ مي زنه بعلاوه برخي از بچه ها هستند دير زبون باز مي کنن ، مشکل براي بيان خودشون دارند ، ما هي براشون ..... بنابراين مواظب باشيد رابطه زناشويي فقط رابطه زناشوييه.

آدرس : کليک کنيد
?? ? =???? ??

“عز?زم” ها. “مهربانم” ها. مراقب باش?د! بعض? ها باز? با کلمات را خوب م? دانند غر?به هم ن?ستند ! هم?نها?? هستند که ازجان م? گو?ند و ... پرسته خوابگاه نوشته بود رو بهش دادم داشتم بيرون ميومدم از در در حراست ...که. دوباره صدام زد خانوم شما .... حالا اينو گفتم که مثله من حرفي که بلد نيستيد نگيد .. بچه ها من از اين به بعد خاطرات باحالو براتون مي نويسم ...باتشکر از همه.

آدرس : کليک کنيد
نچو

وقتى بچه بودم ، مامان و بابا دلشان نميخواست سرم را خيلى با كلاس هاى تابستانى گرم ... انسان ها هم ضغيف و ناچيز ، قوي و محکم ، عجول و با صبر همه شان خاطره هايي را به دوش ... و رو کاناپه دراز کشيدم و خوابيدم و به اين فکر کردم که يه روز مامانينا نيستن ها ..... اين موج فراگير هم اكنون در تهران ميچرخد و گاها در انقلاب يا وليعصر مواظب باشيد .

آدرس : کليک کنيد
هنگام خريد موبايل مراقب باشيد کلاه سرتان نرود - زوميت

21 ژوئن 2015 ... با اين حال به تازگي، فروشندگان سرگرمي تازه‌اي پيدا کرده‌اند و آن هم ثبت .... جانبي، کالا جانبي، تکنولايف، نگين خاورميانه اين همه فروشگاه وجود داره بازم نام ببرم؟ ..... بچه ها لطفا تجربه هاتون رو اينجا با بقيه در ميون بذاريد تا دوستان ...

آدرس : کليک کنيد
حاضرجوابي کردن کودکان - بيتوته

ببينيد به چه چيزي علاقه منده، اين خيلي مهم هست که شما اين رو پيدا کنيد و يه سري .... يا حالا خودتون اگه تصميم گرفتين مي تونيد اين رو نگيد . .... کارشناس :توجه داشته باشيد که پدر و مادر اولين الگوي بچه ها هستند يعني بچه ها نحوه ي ... اگر من يه کار ي را اشتباه انجام دهمم بچه ياد مي گيرد پس بهتر است که خود من هم مواظب رفتارهايم باشم .

آدرس : کليک کنيد
دلم ميخواهد به هر آهنگي که دوست دارم گوش کنم ... - سمت خدا

البته فکر نمي کنم که بعداز اين هم آهنگ گوش کردنو کنار بذارم اين ايميل رو بيشتر براي ... کنم گوش مي دم فقط توروخدا نگين که بجاي آهنگ به روضه و مرثيه گوش کنين چون به اونا هم گوش .... سلام بچه ها خسته نياشيد داشتم نظراتو مي خوندم نظرهاي جالبي در مورد اين بحث شده بود . ... مواظب باشيد حرفاي شــــــــــــرک آلــــــــود رو گوش نکنيد.

آدرس : کليک کنيد
چگونه تب کودکان را پايين بياوريم؟ - بروزترينا, پورتال جامع شامل ...

2 آگوست 2015 ... مواظب باشيد اينا رو به بچه ها نگيد! ... اين ارگان با درك صحيح ميزان دماي مناسب براي بدن پيامي را به ... براي بچه ها به هيچ وجه دماسنج را در دهان يا مقعد قرار ندهيد چراکه خطرناک است و ... 4- اگر هواي گرم است، از وسيله خنک کننده مثل کولر، براي اتاق کودک استفاده کنيد، اما مواظب باشيد کودک در مسير جريان مستقيم هواي خنک ...

آدرس : کليک کنيد
چرا انقد بده تنهاي وبلاگ

سال نو مبارک. سلام بچه ها. خوبييد سال جديدي و به همتون تبريک ميگم اميد وارم ... مواظب خودتون باشيد ... نگيد خدا چرا اون بهترين ماشين رو داره ولي من يه پرايد دارم. به ... اين دوستاي من کساي هستن که چند ساله اخلاق بد منو تحمل ميکنن و تو بهشون شک داري.

آدرس : کليک کنيد
وبلاگ روانشناسي شفاي درون - آموزه هايي از دکترفرهنگ هلاکويي

بنابراين فريب نخوريد و مراقب باشيد . ..... ازاد بگذاريد بچه رو که انتخاب رو اون بکنه ، تا اونجايي که ممکنه به بچه نه نگيد ، … ... روزي که شما به من مي گيد اين بچه جيغ مي زنه بعلاوه برخي از بچه ها هستند دير زبون باز مي کنن ، مشکل براي بيان خودشون دارند ، ما هي براشون ..... بنابراين مواظب باشيد رابطه زناشويي فقط رابطه زناشوييه.

آدرس : کليک کنيد
?? ? =???? ??

“عز?زم” ها. “مهربانم” ها. مراقب باش?د! بعض? ها باز? با کلمات را خوب م? دانند غر?به هم ن?ستند ! هم?نها?? هستند که ازجان م? گو?ند و ... پرسته خوابگاه نوشته بود رو بهش دادم داشتم بيرون ميومدم از در در حراست ...که. دوباره صدام زد خانوم شما .... حالا اينو گفتم که مثله من حرفي که بلد نيستيد نگيد .. بچه ها من از اين به بعد خاطرات باحالو براتون مي نويسم ...باتشکر از همه.

آدرس : کليک کنيد
نچو

وقتى بچه بودم ، مامان و بابا دلشان نميخواست سرم را خيلى با كلاس هاى تابستانى گرم ... انسان ها هم ضغيف و ناچيز ، قوي و محکم ، عجول و با صبر همه شان خاطره هايي را به دوش ... و رو کاناپه دراز کشيدم و خوابيدم و به اين فکر کردم که يه روز مامانينا نيستن ها ..... اين موج فراگير هم اكنون در تهران ميچرخد و گاها در انقلاب يا وليعصر مواظب باشيد .

آدرس : کليک کنيد
هنگام خريد موبايل مراقب باشيد کلاه سرتان نرود - زوميت

21 ژوئن 2015 ... با اين حال به تازگي، فروشندگان سرگرمي تازه‌اي پيدا کرده‌اند و آن هم ثبت .... جانبي، کالا جانبي، تکنولايف، نگين خاورميانه اين همه فروشگاه وجود داره بازم نام ببرم؟ ..... بچه ها لطفا تجربه هاتون رو اينجا با بقيه در ميون بذاريد تا دوستان ...

آدرس : کليک کنيد
حاضرجوابي کردن کودکان - بيتوته

ببينيد به چه چيزي علاقه منده، اين خيلي مهم هست که شما اين رو پيدا کنيد و يه سري .... يا حالا خودتون اگه تصميم گرفتين مي تونيد اين رو نگيد . .... کارشناس :توجه داشته باشيد که پدر و مادر اولين الگوي بچه ها هستند يعني بچه ها نحوه ي ... اگر من يه کار ي را اشتباه انجام دهمم بچه ياد مي گيرد پس بهتر است که خود من هم مواظب رفتارهايم باشم .

آدرس : کليک کنيد
دلم ميخواهد به هر آهنگي که دوست دارم گوش کنم ... - سمت خدا

البته فکر نمي کنم که بعداز اين هم آهنگ گوش کردنو کنار بذارم اين ايميل رو بيشتر براي ... کنم گوش مي دم فقط توروخدا نگين که بجاي آهنگ به روضه و مرثيه گوش کنين چون به اونا هم گوش .... سلام بچه ها خسته نياشيد داشتم نظراتو مي خوندم نظرهاي جالبي در مورد اين بحث شده بود . ... مواظب باشيد حرفاي شــــــــــــرک آلــــــــود رو گوش نکنيد.

آدرس : کليک کنيد
Newlife with Holakoueemind - پنجاه بايد و نبايد در زندگي زناشويي 4

27 آگوست 2011 ... اگر ادعاي پدري و مادري داريد بايد بچه ها رو به خوبي و درستي تربيت کنيد. و مساله تربيت .... نگيد اگر اين کار رو بکني اون کار رو برات ميکنم. اين کار خطر ناکه . ... نتيجتن مواظب correlation و مساله عليت باشيد. مساله ديگه تقدم و ...

آدرس : کليک کنيد
دلم ميخواهد به هر آهنگي که دوست دارم گوش کنم ... - سمت خدا

البته فکر نمي کنم که بعداز اين هم آهنگ گوش کردنو کنار بذارم اين ايميل رو بيشتر براي ... کنم گوش مي دم فقط توروخدا نگين که بجاي آهنگ به روضه و مرثيه گوش کنين چون به اونا هم گوش .... سلام بچه ها خسته نياشيد داشتم نظراتو مي خوندم نظرهاي جالبي در مورد اين بحث شده بود . ... مواظب باشيد حرفاي شــــــــــــرک آلــــــــود رو گوش نکنيد.

آدرس : کليک کنيد
شما و آي‌فيلم - iFilm Farsi

اين زن که خاک قم به وجودش معطر است تکرار آفرينش زهراي اطهر است تکرار آفرينش ... من پيشاپيش ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها رو به همه اي فيلمي هاي عزيز ... متعال مي خوام روز به روز در رواج فرهنگ ايراني اسلامي مان به جهانيان موفق تر باشيد .... زماني که مدرسه ميرفتم بچه ها از فيلم هاي که از ماهوار پخش ميشد همش حرف ميزدند و من ...

آدرس : کليک کنيد
شرايط فروش نگين خودرو به مناسبت روز دختر + قيمت - شهرخبر

17 ساعت قبل ... شرايط فروش نگين خودرو به مناسبت روز دختر + قيمت. ... مقايسه فني خودرو ها · خبرنگار و نويسنده سايت Car.ir باشيد ..... امضاي تفاهم نامه ايران خودرو و دانشگاه ها براي توليد خودروي الکتريکي و ..... مجاز بودن تردد خودروها بر اساس رنگ · جريمه پارک خودرو در پياده رو چقدر است؟ ..... يک شهر و اين همه ليزينگ خودروي غير مجاز!

آدرس : کليک کنيد
اخبار داعش لحظه به لحظه » داعش چيست ؟ نحوه شکل گيري داعش

4 آگوست 2014 ... با روي کار آمدن ابوبکر البغدادي، دامنه عمليات و حملات اين گروه تروريستي وسعت ..... الکي ميخوان با اين تصاوير دل بچه نونورها رو بترسونن. .... گله اي قتل عام نميکنن تو کوچه خلوتي جايي يدفعه خفت ميکنن مواظب باشيد کرمانشاهي ها!

آدرس : کليک کنيد
Newlife with Holakoueemind - پنجاه بايد و نبايد در زندگي زناشويي 4

27 آگوست 2011 ... اگر ادعاي پدري و مادري داريد بايد بچه ها رو به خوبي و درستي تربيت کنيد. و مساله تربيت .... نگيد اگر اين کار رو بکني اون کار رو برات ميکنم. اين کار خطر ناکه . ... نتيجتن مواظب correlation و مساله عليت باشيد. مساله ديگه تقدم و ...

آدرس : کليک کنيد
دلم ميخواهد به هر آهنگي که دوست دارم گوش کنم ... - سمت خدا

البته فکر نمي کنم که بعداز اين هم آهنگ گوش کردنو کنار بذارم اين ايميل رو بيشتر براي ... کنم گوش مي دم فقط توروخدا نگين که بجاي آهنگ به روضه و مرثيه گوش کنين چون به اونا هم گوش .... سلام بچه ها خسته نياشيد داشتم نظراتو مي خوندم نظرهاي جالبي در مورد اين بحث شده بود . ... مواظب باشيد حرفاي شــــــــــــرک آلــــــــود رو گوش نکنيد.

آدرس : کليک کنيد
شما و آي‌فيلم - iFilm Farsi

اين زن که خاک قم به وجودش معطر است تکرار آفرينش زهراي اطهر است تکرار آفرينش ... من پيشاپيش ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها رو به همه اي فيلمي هاي عزيز ... متعال مي خوام روز به روز در رواج فرهنگ ايراني اسلامي مان به جهانيان موفق تر باشيد .... زماني که مدرسه ميرفتم بچه ها از فيلم هاي که از ماهوار پخش ميشد همش حرف ميزدند و من ...

آدرس : کليک کنيد
شرايط فروش نگين خودرو به مناسبت روز دختر + قيمت - شهرخبر

17 ساعت قبل ... شرايط فروش نگين خودرو به مناسبت روز دختر + قيمت. ... مقايسه فني خودرو ها · خبرنگار و نويسنده سايت Car.ir باشيد ..... امضاي تفاهم نامه ايران خودرو و دانشگاه ها براي توليد خودروي الکتريکي و ..... مجاز بودن تردد خودروها بر اساس رنگ · جريمه پارک خودرو در پياده رو چقدر است؟ ..... يک شهر و اين همه ليزينگ خودروي غير مجاز!

آدرس : کليک کنيد
اخبار داعش لحظه به لحظه » داعش چيست ؟ نحوه شکل گيري داعش

4 آگوست 2014 ... با روي کار آمدن ابوبکر البغدادي، دامنه عمليات و حملات اين گروه تروريستي وسعت ..... الکي ميخوان با اين تصاوير دل بچه نونورها رو بترسونن. .... گله اي قتل عام نميکنن تو کوچه خلوتي جايي يدفعه خفت ميکنن مواظب باشيد کرمانشاهي ها!

آدرس : کليک کنيد



مواظب باشيد اينا رو به بچه ها نگيد!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 568
  • باردید دیروز : 781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 568
  • بازدید ماه : 5,485
  • بازدید سال : 58,965
  • بازدید کلی : 1,857,637
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون