loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 221 یکشنبه 25 مرداد 1394 نظرات (0)
انيميشن «من شرور» چه چيز‌هايي به كودك ياد مي‌دهد؟

خلاصه اي از مطلب :

اسمش هست «من شرور» و حتي از نظر برخي مترجم‌ها « من نفرت انگيز». با اين وجود قهرمان اين داستان شايد شرور به نظر برسد، اما به هيچ عنوان نمي‌توان لقب «نفرت‌انگيز» را به او چسباند.


ادامه اين مطلب : انيميشن «من شرور» چه چيز‌هايي به كودك ياد مي‌دهد؟



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




انيميشن «من شرور» چه چيز‌هايي به كودك ياد مي‌دهد؟ - Bartarinha.IR ...

3 آگوست 2015 ... انيميشن «من شرور» چه چيز‌هايي به كودك ياد مي‌دهد؟ ... به بن‌بست مي‌خورد، بلكه در كنار فعاليت‌هاي خاص و قهرمانانه‌اش، هيچ چيز را با لذت معمولي بودن و پدر ...

آدرس : کليک کنيد
انيميشن «من شرور» چه چيز هايي به کودک ياد مي دهد؟ - آکا - سايت کودک

3 آگوست 2015 ... آکايران :مجله سيب سبز: اسمش هست «من شرور» و حتي از نظر برخي مترجم ها « من نفرت انگيز». با اين وجود قهرمان اين داستان شايد شرور به نظر برسد، ...

آدرس : کليک کنيد
کودک نوپا - آفتاب

23 ا کتبر 2006 ... در اين زمان به تدريج ياد مي گيرد كه چگونه مي تواند از قاشق بطور نسبتاً صحيح استفاده كند به .... انيميشن من شرور چه چيز هايي به کودک ياد مي دهد؟

آدرس : کليک کنيد
سلامت جسم و آرامش کودک با شير مادر - آفتاب

7 ژانويه 2012 ... تحقيقات نشان مي دهد کساني که دوران کودکي را با برخورداري از نعمت گرانقدر شير مادر سپري کرده ... انيميشن من شرور چه چيز هايي به کودک ياد مي دهد؟

آدرس : کليک کنيد
فال قهوه - آفتاب

14 دسامبر 2006 ... راستش را بخواهيد، من به اين چيزها اعتقادي نداشتم. آن روز هم به اصرار خواهرم .... انيميشن من شرور چه چيز هايي به کودک ياد مي دهد؟ اسمش هست من شرور و ...

آدرس : کليک کنيد
نانوايي سنگکي - آفتاب

26 نوامبر 2012 ... علي تو اتاق خودش مشغول مشق نوشتن بود که مادر صدايش زد و به او گفت برود و نان بخرد و او هم از ... انيميشن من شرور چه چيز هايي به کودک ياد مي دهد؟

آدرس : کليک کنيد
معلم فداکار - آفتاب

25 ژانويه 2013 ... در کشور بزرگ ايران نيز زنان و مردان و حتي کودکان فداکار فراوانند. زندگي اين انسان ... انيميشن من شرور چه چيز هايي به کودک ياد مي دهد؟ اسمش هست من ...

آدرس : کليک کنيد
آموزش و تربيت کودکان - تبلت مغز کودکان را نابود مي کند

اثر گفتن حرف هاي مخرب به کودک · انيميشن «من شرور» چه چيز‌هايي به كودك ياد مي‌دهد؟ ... اگر والدين بيش از حد به کودکان خود اجازه کار کردن با گوشي و تبلت را بدهند، ... در واقع مي‌توان گفت که کودکان هنگام کار با وسايل الکترونيکي هيچ چيزي نمي‌آموزند.

آدرس : کليک کنيد
نقد انيميشن قهرمان بزرگ 6 - پويا نقد

مگابات در مبارزه اول متحمل شکست مي‌شود اما هيرو نا اميد نشده و باري ديگر با ... تا مردم چيزهايي به من ياد بدن که قبلا بلد بوده‌ام.» .... در واقع تکنولوژي تحت حاکميت فرد شرور براي ايجاد نظم نوين ، به دنبال بر هم زدن نظم موجود و ايجاد بي نظمي و آنارشي است. ..... ? – در تعداد زيادي از انيميشن ها هم ديدم که دو جنس مخالف که از کودکي با هم دوست ...

آدرس : کليک کنيد
جشنواره اسکار ???? – بهترين فيلم پويانمايي

در ادامه ليست عناوين معرفي شده به عنوان نامزدهاي دريافت اين جايزه ذکر شده است. ... در مورد بخش دوم بله استاد ميازاکي به نظر من بعد از والت ديزني فقيد تاثير گذار ترين ... وقتي هم که نظرتو خوندم جو طوري بود که به هر چيز بيخودي ?? دقيقه مي خنديديم به واسه تو ... دقيقا کي گفته انيميشن واسه کودکه و بهترين انيميشن اونيه که با کودک  ...

آدرس : کليک کنيد
ارسال پيام و نظر :: بيان معنوي - ناشر آثار استاد پناهيان

تنهايي که فقط با خداوند جبران ميشود و فرمودند اگه انسان بخواد تنهاييش رو با کس ... من پيشتر به خاطر نزديکي به برخي جريانها از هيچ گونه تخريب و غيبت و تهمت به استاد پناهيان پرهيز نداشته ام. ... چون کارواني پيدا نکرديم که زنان و کودکان رو ببره. .... حتي وقتي اعياد يا ولادت معصومين(ع) مي رسند من وقتي به ياد مشکلات مردم عراق و ...

آدرس : کليک کنيد
نيازهاي جنسي مردان - طلبه اي در عصر انتظار - بلاگفا

جنون: هر قسمى باشد، چه دائمى باشد يا ادوارى، سبب تسلط زن جاهله به عيب، بر فسخ نكاح است در صورت .... من هميشه اول همه چيز رو بهش ميگم آخه حتي اگه به ضررم باشه.

آدرس : کليک کنيد
خرافات قرآني (بررسي 9 مورد از خرافات قرآن) | زنديق

22 نوامبر 2008 ... هروقت با مسلمانان روبرو ميشوم و به آنها ميگويم که من يک مرتد هستم و دين غير مقدس ... را با ادبياتي ضعيف شرح ميدهد و به پايان ميرسد و در اين ميان هيچ اثري از واقعيت ها ... لذا براي مسلمانان، همچون براي کودکان هيچ چيزي غير ممکن به نظر نميرسد، ... اين آيات مرا ياد کارتون معروف سيندرلا مي اندازد که در آن موشها و گنجشکها ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود Despicable Me 2 2013 - انيميشن من نفرت انگيز 2 (دوبله فارسي)

در قسمت دوم از انيميشن « من نفرت انگيز » ، گرو ( با صداي استيو کارل ) که ديگر ... اينطور که به نظر مي‌رسد Windows 10 با قابليت‌هاي فراوان و جديد خود مي‌تواند بار ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود فيلم و سريال | خريد پستي تمام فصل هاي کارتون لاک پشت هاي ...

آيا کارتون هاي دوران کودکي تان را به خاطر داريد ؟ اين برنامه داراي ... لابد آن زمان هم من مشابه اين چيزها را در فيلم ها و کارتون ها ديده ام. ادامه مطلب ... مطمئنم کارتون من شرور رو ديديد. .... شايد چون اين کارتون منو ياد اتفاقاي اون سال ميندازه اين کارتون منو ياده ن ... او بيگ مکس را ارتقا مي دهد ولي آيا بيگ مکس مي تواند جلوي مجرم را بگيرد؟مجرم چه ...

آدرس : کليک کنيد
پورتال پرشين وي

داستان دختري که از يتيم خانه‌اي در مشهد به خانه‌اي در آمستردام رسيد+عکس ... يورش شرور 20 ساله به منزل يک خواهر و برادر ... نيلوفر خوش خلق و انتشار عکسي از دوران کودکي امين حيايي ..... کارهايي که شيطان دستور اجرا مي دهد ... چه چيزهايي وضو را باطل مي‌كند ..... من از پرسپوليس هم پيشنهاد داشتم ولي به خاطر همسرم استقلالي شدم!

آدرس : کليک کنيد
نقد انيميشن قهرمان بزرگ 6 - پويا نقد

مگابات در مبارزه اول متحمل شکست مي‌شود اما هيرو نا اميد نشده و باري ديگر با ... تا مردم چيزهايي به من ياد بدن که قبلا بلد بوده‌ام.» .... در واقع تکنولوژي تحت حاکميت فرد شرور براي ايجاد نظم نوين ، به دنبال بر هم زدن نظم موجود و ايجاد بي نظمي و آنارشي است. ..... ? – در تعداد زيادي از انيميشن ها هم ديدم که دو جنس مخالف که از کودکي با هم دوست ...

آدرس : کليک کنيد
جشنواره اسکار ???? – بهترين فيلم پويانمايي

در ادامه ليست عناوين معرفي شده به عنوان نامزدهاي دريافت اين جايزه ذکر شده است. ... در مورد بخش دوم بله استاد ميازاکي به نظر من بعد از والت ديزني فقيد تاثير گذار ترين ... وقتي هم که نظرتو خوندم جو طوري بود که به هر چيز بيخودي ?? دقيقه مي خنديديم به واسه تو ... دقيقا کي گفته انيميشن واسه کودکه و بهترين انيميشن اونيه که با کودک  ...

آدرس : کليک کنيد
ارسال پيام و نظر :: بيان معنوي - ناشر آثار استاد پناهيان

تنهايي که فقط با خداوند جبران ميشود و فرمودند اگه انسان بخواد تنهاييش رو با کس ... من پيشتر به خاطر نزديکي به برخي جريانها از هيچ گونه تخريب و غيبت و تهمت به استاد پناهيان پرهيز نداشته ام. ... چون کارواني پيدا نکرديم که زنان و کودکان رو ببره. .... حتي وقتي اعياد يا ولادت معصومين(ع) مي رسند من وقتي به ياد مشکلات مردم عراق و ...

آدرس : کليک کنيد
نيازهاي جنسي مردان - طلبه اي در عصر انتظار

جنون: هر قسمى باشد، چه دائمى باشد يا ادوارى، سبب تسلط زن جاهله به عيب، بر فسخ نكاح است در صورت .... من هميشه اول همه چيز رو بهش ميگم آخه حتي اگه به ضررم باشه.

آدرس : کليک کنيد
خرافات قرآني (بررسي 9 مورد از خرافات قرآن) | زنديق

22 نوامبر 2008 ... هروقت با مسلمانان روبرو ميشوم و به آنها ميگويم که من يک مرتد هستم و دين غير مقدس ... را با ادبياتي ضعيف شرح ميدهد و به پايان ميرسد و در اين ميان هيچ اثري از واقعيت ها ... لذا براي مسلمانان، همچون براي کودکان هيچ چيزي غير ممکن به نظر نميرسد، ... اين آيات مرا ياد کارتون معروف سيندرلا مي اندازد که در آن موشها و گنجشکها ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود Despicable Me 2 2013 - انيميشن من نفرت انگيز 2 (دوبله فارسي)

در قسمت دوم از انيميشن « من نفرت انگيز » ، گرو ( با صداي استيو کارل ) که ديگر ... نرم افزار Tele PopUp به شما اين امکان را مي دهد که با مشتريان خود ارتباط برقرار ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود فيلم و سريال | خريد پستي تمام فصل هاي کارتون لاک پشت هاي ...

آيا کارتون هاي دوران کودکي تان را به خاطر داريد ؟ اين برنامه داراي ... لابد آن زمان هم من مشابه اين چيزها را در فيلم ها و کارتون ها ديده ام. ادامه مطلب ... مطمئنم کارتون من شرور رو ديديد. .... شايد چون اين کارتون منو ياد اتفاقاي اون سال ميندازه اين کارتون منو ياده ن ... او بيگ مکس را ارتقا مي دهد ولي آيا بيگ مکس مي تواند جلوي مجرم را بگيرد؟مجرم چه ...

آدرس : کليک کنيد
پورتال پرشين وي

داستان دختري که از يتيم خانه‌اي در مشهد به خانه‌اي در آمستردام رسيد+عکس ... نيلوفر خوش خلق و انتشار عکسي از دوران کودکي امين حيايي ..... چه چيزهايي وضو را باطل مي‌كند ..... من از پرسپوليس هم پيشنهاد داشتم ولي به خاطر همسرم استقلالي شدم! ... زندگي خانم مجري مستند مي‌شود ...

آدرس : کليک کنيد
نقد انيميشن قهرمان بزرگ 6 - پويا نقد

مگابات در مبارزه اول متحمل شکست مي‌شود اما هيرو نا اميد نشده و باري ديگر با ... تا مردم چيزهايي به من ياد بدن که قبلا بلد بوده‌ام.» .... در واقع تکنولوژي تحت حاکميت فرد شرور براي ايجاد نظم نوين ، به دنبال بر هم زدن نظم موجود و ايجاد بي نظمي و آنارشي است. ..... ? – در تعداد زيادي از انيميشن ها هم ديدم که دو جنس مخالف که از کودکي با هم دوست ...

آدرس : کليک کنيد
جشنواره اسکار ???? – بهترين فيلم پويانمايي

در ادامه ليست عناوين معرفي شده به عنوان نامزدهاي دريافت اين جايزه ذکر شده است. ... در مورد بخش دوم بله استاد ميازاکي به نظر من بعد از والت ديزني فقيد تاثير گذار ترين ... وقتي هم که نظرتو خوندم جو طوري بود که به هر چيز بيخودي ?? دقيقه مي خنديديم به واسه تو ... دقيقا کي گفته انيميشن واسه کودکه و بهترين انيميشن اونيه که با کودک  ...

آدرس : کليک کنيد
ارسال پيام و نظر :: بيان معنوي - ناشر آثار استاد پناهيان

تنهايي که فقط با خداوند جبران ميشود و فرمودند اگه انسان بخواد تنهاييش رو با کس ... من پيشتر به خاطر نزديکي به برخي جريانها از هيچ گونه تخريب و غيبت و تهمت به استاد پناهيان پرهيز نداشته ام. ... چون کارواني پيدا نکرديم که زنان و کودکان رو ببره. .... حتي وقتي اعياد يا ولادت معصومين(ع) مي رسند من وقتي به ياد مشکلات مردم عراق و ...

آدرس : کليک کنيد
نيازهاي جنسي مردان - طلبه اي در عصر انتظار

جنون: هر قسمى باشد، چه دائمى باشد يا ادوارى، سبب تسلط زن جاهله به عيب، بر فسخ نكاح است در صورت .... من هميشه اول همه چيز رو بهش ميگم آخه حتي اگه به ضررم باشه.

آدرس : کليک کنيد
خرافات قرآني (بررسي 9 مورد از خرافات قرآن) | زنديق

22 نوامبر 2008 ... هروقت با مسلمانان روبرو ميشوم و به آنها ميگويم که من يک مرتد هستم و دين غير مقدس ... را با ادبياتي ضعيف شرح ميدهد و به پايان ميرسد و در اين ميان هيچ اثري از واقعيت ها ... لذا براي مسلمانان، همچون براي کودکان هيچ چيزي غير ممکن به نظر نميرسد، ... اين آيات مرا ياد کارتون معروف سيندرلا مي اندازد که در آن موشها و گنجشکها ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود Despicable Me 2 2013 - انيميشن من نفرت انگيز 2 (دوبله فارسي)

در قسمت دوم از انيميشن « من نفرت انگيز » ، گرو ( با صداي استيو کارل ) که ديگر ... نرم افزار Tele PopUp به شما اين امکان را مي دهد که با مشتريان خود ارتباط برقرار ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود فيلم و سريال | خريد پستي تمام فصل هاي کارتون لاک پشت هاي ...

آيا کارتون هاي دوران کودکي تان را به خاطر داريد ؟ اين برنامه داراي ... لابد آن زمان هم من مشابه اين چيزها را در فيلم ها و کارتون ها ديده ام. ادامه مطلب ... مطمئنم کارتون من شرور رو ديديد. .... شايد چون اين کارتون منو ياد اتفاقاي اون سال ميندازه اين کارتون منو ياده ن ... او بيگ مکس را ارتقا مي دهد ولي آيا بيگ مکس مي تواند جلوي مجرم را بگيرد؟مجرم چه ...

آدرس : کليک کنيد
پورتال پرشين وي

داستان دختري که از يتيم خانه‌اي در مشهد به خانه‌اي در آمستردام رسيد+عکس ... نيلوفر خوش خلق و انتشار عکسي از دوران کودکي امين حيايي ..... چه چيزهايي وضو را باطل مي‌كند ..... من از پرسپوليس هم پيشنهاد داشتم ولي به خاطر همسرم استقلالي شدم! ... زندگي خانم مجري مستند مي‌شود ...

آدرس : کليک کنيد
پورتال نيک صالحي

تصويري از مزار زنده ياد انوشيروان ارجمند+عکس ... يورش شرور 20 ساله به منزل يک خواهر و برادر ... کودک زير 5 سال شما به راحتي ميتواند بخواند .... همه چيز درباره افتادگي پلک و درمان آن! ..... مسابقه بزرگ من و عاليس مد لباس و زيورآلات زنانه و مردانه  ...

آدرس : کليک کنيد
پورتال نيک صالحي

تصويري از مزار زنده ياد انوشيروان ارجمند+عکس ... يورش شرور 20 ساله به منزل يک خواهر و برادر ... کودک زير 5 سال شما به راحتي ميتواند بخواند .... همه چيز درباره افتادگي پلک و درمان آن! ..... مسابقه بزرگ من و عاليس مد لباس و زيورآلات زنانه و مردانه  ...

آدرس : کليک کنيد



انيميشن «من شرور» چه چيز‌هايي به كودك ياد مي‌دهد؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 382
  • بازدید امروز : 322
  • باردید دیروز : 827
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,467
  • بازدید ماه : 3,467
  • بازدید سال : 82,158
  • بازدید کلی : 1,880,830
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون