loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 279 یکشنبه 25 مرداد 1394 نظرات (0)
سرنوشت من

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : سرنوشت من



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




سرنوشت من

رفتم فرودگاه... ساعت 13.02 ماما رو از دور ديدم... نزديکتر که شد، محکم بغلم کرد. صداي هِق هِقِش رو شنيدم و فقط حس مي کردم که تو بغلش دارم له مي شم. نمي دونم چند ثانيه  ...

آدرس : کليک کنيد
لحظه هاي سرنوشت من

دوستان خوبم من شرمنده تک تک شمايي هستم که برايم کامنت ميگذاريد و جوياي احوالاتم هستيد حمل بر بي ادبي و خودخواهي ام نگذاريد اگر گاهي کامنت ها را بي پاسخ ...

آدرس : کليک کنيد
?انتهاي سرنوشت من?

?انتهاي سرنوشت من? - به وبلاگ خودتان خوش امديد ???يوسف???فقط مطالبي که گذاشتم رو بخونيد ??? - ?انتهاي سرنوشت من?.

آدرس : کليک کنيد
"مرد سرنوشت من"

"مرد سرنوشت من" - "عشق پاييزي...تقديم به آنکه در کنارم نيست"

آدرس : کليک کنيد
سرنوشت من (@sarneweshteman) | Twitter

The latest Tweets from سرنوشت من (@sarneweshteman): "#کيروش_بايد_بماند # کيروش http://t.co/KFL4gFcWj7"

آدرس : کليک کنيد
خداي سرنوشت من - YouTube

Feb 1, 2010 ... خداي سرنوشت من. redbull840. SubscribeSubscribedUnsubscribe 1. Loading... Loading... Working... Add to. Want to watch this again later?

آدرس : کليک کنيد
سرنوشت من --- حسين سيب سرخي - YouTube

10 ا کتبر 2014 ... سرنوشت من --- حسين سيب سرخي. سگ رو سياه. SubscribeSubscribedUnsubscribe 24. Loading... Loading... Working... Add to ...

آدرس : کليک کنيد
دفتر سرنوشت من...

سن يه خورده زياديين اين دفتر سرنوشت منه و همين که يه نفر فقط يه. نفر با خوندن اين مطلب اشتباهات منو تلرار نکنه برام کافيه . فقط پونزده سالم بود تازه وارد ...

آدرس : کليک کنيد
کتابخوارِ ثروتمند - نسخ? آزمايشي -

زاد? آذرماه ???? هستم در تهران، مهندسي عمران خوانده‌ام اما سرنوشت من با کتاب و خواندن و نوشتن گره خورده است. با روزنامه‌ها و مجلات مختلف همکاري کرده‌ام؛ و در فضاي وب هم ...

آدرس : کليک کنيد
به حمايت از سرنوشت سردرگم 31 مسافر هزاره | Facebook

به حمايت از سرنوشت سردرگم 31 مسافر هزاره . 3316 likes · 3 talking about this. Newspaper.

آدرس : کليک کنيد
تنهاترين سرنوشت

تنهاترين سرنوشت - براي ثبت دلتنگي - تنهاترين سرنوشت.

آدرس : کليک کنيد
سرنوشت من - شبکه اجتماعي وزين فيس نما

خلاصه راننده هر يه ربع نگه ميداشت منو صدا ميکرد ميگفت هي جوون! بيا بريم! نتيجه اخلاقي : وقتي ديگران درکتون نمي کنند ، يه کاري کنيد درکتون کنند.!!! در سرنوشت  ...

آدرس : کليک کنيد
سرنوشت نامعلوم

سرنوشت نامعلوم - سرنوشت همه ي هستي عالم در دستان توست، و سرنوشت را جز تو کسي نمي داند و بس! - سرنوشت نامعلوم.

آدرس : کليک کنيد
اين سرنوشت من بود

گاهي بايد رفت گاهي بايد جور ديگر زيست گاهي بايد رفت، شايد روزي ديگر، جايي ديگر شايد ... و اما پايان. اونقدر ذهنم مشغوله ک نميدونم از کجا بايد بگم..نميتونم درست  ...

آدرس : کليک کنيد
سرنوشت شوم يك امپراطور by Pierre Nezelof — Reviews, Discussion ...

سرنوشت شوم يك امپراطور has 11 ratings and 2 reviews. Saman said: من كتا‌ب‌خواني را به صورت جدي با ترجمه‌هاي مرحوم (ذبيح‌الله منصوري) آغاز كردم. پيرامون ت...

آدرس : کليک کنيد
نوشته هاي بي سرنوشت من

19 فوريه 2013 ... آن دل که گم شده‌ست هم از جان خويش جوي آرام جان خويش ز جانان خويش جوي اندر شکر نيابي ذوق نبات غيب آن ذوق را هم از لب و دندان خويش جوي دو چشم را تو ...

آدرس : کليک کنيد
کتابخوارِ ثروتمند - نسخ? آزمايشي -

زاد? آذرماه ???? هستم در تهران، مهندسي عمران خوانده‌ام اما سرنوشت من با کتاب و خواندن و نوشتن گره خورده است. با روزنامه‌ها و مجلات مختلف همکاري کرده‌ام؛ و در فضاي وب هم ...

آدرس : کليک کنيد
به حمايت از سرنوشت سردرگم 31 مسافر هزاره | Facebook

به حمايت از سرنوشت سردرگم 31 مسافر هزاره . 3316 likes · 3 talking about this. Newspaper.

آدرس : کليک کنيد
تنهاترين سرنوشت

تنهاترين سرنوشت - براي ثبت دلتنگي - تنهاترين سرنوشت.

آدرس : کليک کنيد
سرنوشت من - شبکه اجتماعي وزين فيس نما

خلاصه راننده هر يه ربع نگه ميداشت منو صدا ميکرد ميگفت هي جوون! بيا بريم! نتيجه اخلاقي : وقتي ديگران درکتون نمي کنند ، يه کاري کنيد درکتون کنند.!!! در سرنوشت  ...

آدرس : کليک کنيد
سرنوشت نامعلوم

سرنوشت نامعلوم - سرنوشت همه ي هستي عالم در دستان توست، و سرنوشت را جز تو کسي نمي داند و بس! - سرنوشت نامعلوم.

آدرس : کليک کنيد
اين سرنوشت من بود

گاهي بايد رفت گاهي بايد جور ديگر زيست گاهي بايد رفت، شايد روزي ديگر، جايي ديگر شايد ... و اما پايان. اونقدر ذهنم مشغوله ک نميدونم از کجا بايد بگم..نميتونم درست  ...

آدرس : کليک کنيد
سرنوشت شوم يك امپراطور by Pierre Nezelof — Reviews, Discussion ...

سرنوشت شوم يك امپراطور has 11 ratings and 2 reviews. Saman said: من كتا‌ب‌خواني را به صورت جدي با ترجمه‌هاي مرحوم (ذبيح‌الله منصوري) آغاز كردم. پيرامون ت...

آدرس : کليک کنيد
نوشته هاي بي سرنوشت من

19 فوريه 2013 ... آن دل که گم شده‌ست هم از جان خويش جوي آرام جان خويش ز جانان خويش جوي اندر شکر نيابي ذوق نبات غيب آن ذوق را هم از لب و دندان خويش جوي دو چشم را تو ...

آدرس : کليک کنيد
کتابخوارِ ثروتمند - نسخ? آزمايشي -

زاد? آذرماه ???? هستم در تهران، مهندسي عمران خوانده‌ام اما سرنوشت من با کتاب و خواندن و نوشتن گره خورده است. با روزنامه‌ها و مجلات مختلف همکاري کرده‌ام؛ و در فضاي وب هم ...

آدرس : کليک کنيد
به حمايت از سرنوشت سردرگم 31 مسافر هزاره | Facebook

به حمايت از سرنوشت سردرگم 31 مسافر هزاره . 3316 likes · 3 talking about this. Newspaper.

آدرس : کليک کنيد
تنهاترين سرنوشت

تنهاترين سرنوشت - براي ثبت دلتنگي - تنهاترين سرنوشت.

آدرس : کليک کنيد
سرنوشت من - شبکه اجتماعي وزين فيس نما

خلاصه راننده هر يه ربع نگه ميداشت منو صدا ميکرد ميگفت هي جوون! بيا بريم! نتيجه اخلاقي : وقتي ديگران درکتون نمي کنند ، يه کاري کنيد درکتون کنند.!!! در سرنوشت  ...

آدرس : کليک کنيد
سرنوشت نامعلوم

سرنوشت نامعلوم - سرنوشت همه ي هستي عالم در دستان توست، و سرنوشت را جز تو کسي نمي داند و بس! - سرنوشت نامعلوم.

آدرس : کليک کنيد
اين سرنوشت من بود

گاهي بايد رفت گاهي بايد جور ديگر زيست گاهي بايد رفت، شايد روزي ديگر، جايي ديگر شايد ... و اما پايان. اونقدر ذهنم مشغوله ک نميدونم از کجا بايد بگم..نميتونم درست  ...

آدرس : کليک کنيد
سرنوشت شوم يك امپراطور by Pierre Nezelof — Reviews, Discussion ...

سرنوشت شوم يك امپراطور has 11 ratings and 2 reviews. Saman said: من كتا‌ب‌خواني را به صورت جدي با ترجمه‌هاي مرحوم (ذبيح‌الله منصوري) آغاز كردم. پيرامون ت...

آدرس : کليک کنيد
نوشته هاي بي سرنوشت من

19 فوريه 2013 ... آن دل که گم شده‌ست هم از جان خويش جوي آرام جان خويش ز جانان خويش جوي اندر شکر نيابي ذوق نبات غيب آن ذوق را هم از لب و دندان خويش جوي دو چشم را تو ...

آدرس : کليک کنيد
کاش سرنوشت جزاين مي نوشت

پروردگار مهربان من ،از دوزخ اين بهشت رهائيم بخش!در اينجا هر درختي مرا قامت دشناميست وهر زمزمه اي بانگ عزائي وهر چشم اندازي سکوت گنگ وبي حاصلي رنجزاي گسترده ...

آدرس : کليک کنيد
سرنوشت من

چقدر دلم براي اينجا تنگ شده، براي كسايي كه يه مقطع از زندگيشون رو ثبت كردند و ديگه خبري ازشون نيست، براي همه ي دوستايي كه همه نگران هم بوديم و الان نميدونم دارند  ...

آدرس : کليک کنيد
من و سرنوشت # ? by Embrace Growth playlists on SoundCloud

Oct 6, 2014 ... Stream من و سرنوشت # ? by Embrace Growth from desktop or your mobile device.

آدرس : کليک کنيد
سرشت و سرنوشت،‌سينماي کريشتف کيشلوفسکي by مصطفي مستور ...

سرشت و سرنوشت،‌سينماي کريشتف کيشلوفسکي has 14 ratings and 0 reviews: Published by نشر مرکز,

آدرس : کليک کنيد
خواهشا جواب بدين ..جواب شماها تو سرنوشت من دخيله : اخبار نظامي

چرا شما اينقدر از دانشگاه افسري بد گفتين؟من عاشق دانشگاه افسري و پليس شدنم يکي از دوستاي من باباش نظامي بازنشسته اس و داداشش هم توي همين کاره با اين که ...

آدرس : کليک کنيد
Sarnevesht - دکلمه، شعر، ادبياتSarnevesht | دکلمه، شعر، ادبيات

بازديد کننده عزيز، سايت سرنوشت در حال تغيير طراحي ميباشد، تا آماده شدن کامل شما ميتوانيد از سايت قديمي در اين آدرس http://old.sarnevesht.net استفاده فرماييد. 18.

آدرس : کليک کنيد
بي خبري از سرنوشت هزاره هاي ربوده شده؛ بي توجهي دولت همراهي با آدم ...

28 فوريه 2015 ... کابل پرس: با گذشت چند روز از ربوده شدن 30 مسافر هزاره در مسير راه کابل، هنوز هيچ اطلاعي از سرنوشت آنان در دست نيست و دولت افغانستان نيز تلاش ...

آدرس : کليک کنيد
روز سرنوشت ساز مذاکرات هسته اي - فرارو

فرارو- ششمين روز مذاکرات هسته اي ايران و گروه 1+5 امروز با نشست تعيين کننده وزراي خارجه آغاز مي شود. روزي که مي تواند روز سرنوشت ساز مذاکرات لقب بگيرد.

آدرس : کليک کنيد
کاش سرنوشت جزاين مي نوشت

پروردگار مهربان من ،از دوزخ اين بهشت رهائيم بخش!در اينجا هر درختي مرا قامت دشناميست وهر زمزمه اي بانگ عزائي وهر چشم اندازي سکوت گنگ وبي حاصلي رنجزاي گسترده ...

آدرس : کليک کنيد
سرنوشت من

چقدر دلم براي اينجا تنگ شده، براي كسايي كه يه مقطع از زندگيشون رو ثبت كردند و ديگه خبري ازشون نيست، براي همه ي دوستايي كه همه نگران هم بوديم و الان نميدونم دارند  ...

آدرس : کليک کنيد
من و سرنوشت # ? by Embrace Growth playlists on SoundCloud

Oct 6, 2014 ... Stream من و سرنوشت # ? by Embrace Growth from desktop or your mobile device.

آدرس : کليک کنيد
سرشت و سرنوشت،‌سينماي کريشتف کيشلوفسکي by مصطفي مستور ...

سرشت و سرنوشت،‌سينماي کريشتف کيشلوفسکي has 14 ratings and 0 reviews: Published by نشر مرکز,

آدرس : کليک کنيد
خواهشا جواب بدين ..جواب شماها تو سرنوشت من دخيله : اخبار نظامي

چرا شما اينقدر از دانشگاه افسري بد گفتين؟من عاشق دانشگاه افسري و پليس شدنم يکي از دوستاي من باباش نظامي بازنشسته اس و داداشش هم توي همين کاره با اين که ...

آدرس : کليک کنيد
Sarnevesht - دکلمه، شعر، ادبياتSarnevesht | دکلمه، شعر، ادبيات

بازديد کننده عزيز، سايت سرنوشت در حال تغيير طراحي ميباشد، تا آماده شدن کامل شما ميتوانيد از سايت قديمي در اين آدرس http://old.sarnevesht.net استفاده فرماييد. 18.

آدرس : کليک کنيد
بي خبري از سرنوشت هزاره هاي ربوده شده؛ بي توجهي دولت همراهي با آدم ...

28 فوريه 2015 ... کابل پرس: با گذشت چند روز از ربوده شدن 30 مسافر هزاره در مسير راه کابل، هنوز هيچ اطلاعي از سرنوشت آنان در دست نيست و دولت افغانستان نيز تلاش ...

آدرس : کليک کنيد
روز سرنوشت ساز مذاکرات هسته اي - فرارو

فرارو- ششمين روز مذاکرات هسته اي ايران و گروه 1+5 امروز با نشست تعيين کننده وزراي خارجه آغاز مي شود. روزي که مي تواند روز سرنوشت ساز مذاکرات لقب بگيرد.

آدرس : کليک کنيد
کاش سرنوشت جزاين مي نوشت

پروردگار مهربان من ،از دوزخ اين بهشت رهائيم بخش!در اينجا هر درختي مرا قامت دشناميست وهر زمزمه اي بانگ عزائي وهر چشم اندازي سکوت گنگ وبي حاصلي رنجزاي گسترده ...

آدرس : کليک کنيد
سرنوشت من

چقدر دلم براي اينجا تنگ شده، براي كسايي كه يه مقطع از زندگيشون رو ثبت كردند و ديگه خبري ازشون نيست، براي همه ي دوستايي كه همه نگران هم بوديم و الان نميدونم دارند  ...

آدرس : کليک کنيد
من و سرنوشت # ? by Embrace Growth playlists on SoundCloud

Oct 6, 2014 ... Stream من و سرنوشت # ? by Embrace Growth from desktop or your mobile device.

آدرس : کليک کنيد
سرشت و سرنوشت،‌سينماي کريشتف کيشلوفسکي by مصطفي مستور ...

سرشت و سرنوشت،‌سينماي کريشتف کيشلوفسکي has 14 ratings and 0 reviews: Published by نشر مرکز,

آدرس : کليک کنيد
خواهشا جواب بدين ..جواب شماها تو سرنوشت من دخيله : اخبار نظامي

چرا شما اينقدر از دانشگاه افسري بد گفتين؟من عاشق دانشگاه افسري و پليس شدنم يکي از دوستاي من باباش نظامي بازنشسته اس و داداشش هم توي همين کاره با اين که ...

آدرس : کليک کنيد
Sarnevesht - دکلمه، شعر، ادبياتSarnevesht | دکلمه، شعر، ادبيات

بازديد کننده عزيز، سايت سرنوشت در حال تغيير طراحي ميباشد، تا آماده شدن کامل شما ميتوانيد از سايت قديمي در اين آدرس http://old.sarnevesht.net استفاده فرماييد. 18.

آدرس : کليک کنيد
بي خبري از سرنوشت هزاره هاي ربوده شده؛ بي توجهي دولت همراهي با آدم ...

28 فوريه 2015 ... کابل پرس: با گذشت چند روز از ربوده شدن 30 مسافر هزاره در مسير راه کابل، هنوز هيچ اطلاعي از سرنوشت آنان در دست نيست و دولت افغانستان نيز تلاش ...

آدرس : کليک کنيد
روز سرنوشت ساز مذاکرات هسته اي - فرارو

فرارو- ششمين روز مذاکرات هسته اي ايران و گروه 1+5 امروز با نشست تعيين کننده وزراي خارجه آغاز مي شود. روزي که مي تواند روز سرنوشت ساز مذاکرات لقب بگيرد.

آدرس : کليک کنيد



سرنوشت من
برچسب ها سرنوشت من ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 234
  • بازدید امروز : 512
  • باردید دیروز : 425
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 4,082
  • بازدید ماه : 4,082
  • بازدید سال : 82,773
  • بازدید کلی : 1,881,445
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون