loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 143 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)
فحش مي دهم، پس هستم!

خلاصه اي از مطلب :

اينکه چرا در شبکه هاي اجتماعي، نقد و اظهارنظر درباره برنامه ماه عسل و سريال پايتخت و آدم هاي محوري آنها (احسان عليخاني و محسن تنابنده) از انتقاد و نقادي گذشته و به توهين و هتاکي رسيده، سوال مهمي است که نبايد به ريشه هاي آن بي اعتنا بود.


ادامه اين مطلب : فحش مي دهم، پس هستم!



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




فحش مي دهم، پس هستم! - Bartarinha.IR | برترين ها

26 جولاي 2015 ... فحش مي دهم، پس هستم! روانشناسي،توهين،سلامت،سلامت روان.

آدرس : کليک کنيد
فحش مي دهم، پس هستم!

23 ساعت قبل ... فحش مي دهم، پس هستم!خلاصه اي از مطلب :اينکه چرا در شبکه هاي اجتماعي، نقد و اظهارنظر درباره برنامه ماه عسل و سريال پايتخت و آدم هاي محوري آنها…,فحش ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : روان‌شناسي توهين به چهره‌ها - بازگشت

15 جولاي 2015 ... فحش مي‌دهم، پس هستم! روان‌شناسي توهين به چهره‌ها. دکتر حامد محمدي‌کنگراني. روان‌پزشک، عضو کميته‌هاي روان‌درماني و رسانه انجمن روان‌پزشکان ايران.

آدرس : کليک کنيد
تروريسم ادبي - در غزل فلسفه ي چشم تو

26 نوامبر 2009 ... خودم را مي کشم اما در آخرين لحظه نگاه متحير و منزجر ديگران را به خود جلب مي کنم...من ترور مي کنم پس هستم.من فحش مي دهم پس هستم...من و هوادارانم در يک ...

آدرس : کليک کنيد
من شارلي ابدو نيستم - خبرگزاري مهر | اخبار ايران و جهان | Mehr News ...

4 مارس 2015 ... من شارلي ابدو هستم. من فحش مي دهم، پس هستم! من «فحش» را، نقاشي مي کنم. من «فحش» را، با رنگ، ترکيب هنرمندانه مي کنم. توليد انبوه «فحش» رنگين ...

آدرس : کليک کنيد
آفتاب پاييزي

البته اگر اسمش نوشتن باشد. يا به عبارتي به قول حکيم عمر خيام: فحش مي دهم پس هستم ... نمي دانم جز من چند نفر ديگر براي وبلاگشان بغض مي کنند. خب. همين. تمام شد.

آدرس : کليک کنيد
بيرانوند:شايد من سوپر اسقلالي سر از پرسپوليس دراورم/به مادرم فحش ...

14 مارس 2015 ... مي دانم هوادار چه استرسي دارد و به همين دليل کينه اي به دل نگرفتم.من بازي قهرماني ... من يک بازيکن حرفه اي هستم که وقتي تيمم به پيروزي مي رسد خوشحال مي شود.درست است .... عابدزاده پس از شکست پرسپوليس: نمي دانم چه بايد گفت !

آدرس : کليک کنيد
به مسي فحش مي دهم و به ايراني بودن خود مي نازم! - خبرآنلاين

8 دسامبر 2013 ... به مسي فحش مي دهم و به ايراني بودن خود مي نازم! ..... بروند روي پيج مسي فحش بنويسند،فقط طرفدار هاي تيم باشگاهيش بودند،پس بي خود گردن .... يعني من فقط منتظر بودم و هستم آخرش معلوم بشه شما بخاطر اين دعواهاي جناحي آبـــــــــروي ...

آدرس : کليک کنيد
روزنگار يک سرپرست شبکه

مقام مسئول در کمال ناباوري سرم داد کشيد که چرا دستور ميدهم نميايي... گفتم دنبال کار مطالبات مالي هستم که بناگاه شروع به فحش دادن کرد که غلط کردي وووو اگر مردي ...

آدرس : کليک کنيد
فحش و لعنت فرستادن به اموات در هنگام عصبانيت !! - تبيان

23 ژانويه 2014 ... کساني که پردة شرم و حيا مي درند و بي پروا فحّاشي مي کنند و آبروي انسانها را مورد ... زيرا آن‌ها به آنچه پيش فرستاده‌اند مي‌رسند پس اگر م?من باشند که مثل زندگان دشنام به آنها ... اي هفت بار فحش مي دهم، اين را هفته اي پنج بار مي کنم تا سه ماه و بعد آنرا هفته اي سه بار مي کنم . ... خوان هستم و از معلومات تان سپاس گزاري ميکنم.

آدرس : کليک کنيد
محسن تنابنده: جواب حاج منصور ارضي را نمي دهم/مگر مادر من ... - تي وي پلاس

دست از عُقده اي بازي برداريم/رضا عطاران: من که سردمدار فحش خورهاي سينما هستم ... پلاس باشد که جوابيه اين دو ستاره درباره حواشي و جنجال هاي اين روزها را انعکاس مي دهد.

آدرس : کليک کنيد
يک دختر خل گزارش مي دهد!

19 دسامبر 2013 ... امام زمان - عکس جمکران - مذهبي - پس زمينه - background - مهدوي .... نمي دانم يک دختر هم مي تواند از اين حرفها بزند . ..... فحش مى دهم ، پس هستم :-D.

آدرس : کليک کنيد
سايرين - بهترين شعرهايي که خوندم

دوست دارم ترا و مي دانم که از اين قصه سخت غمگيني مرد روياي ... من هميشه به ياد تو هستم تو اگر خواستي به يادم باش از : مجيد آژ .... به خودت فحش مي دهي که چرا سال ها ياور  ...

آدرس : کليک کنيد
حکمِ فحش و نسبت‌هاي ناروا دادن در فقه‌اسلامي و قانون مجازات ايران « وادي

وسط روضه و سينه‌زني شروع مي‌کند فحش و تهمت‌ ميزند. .... پس همان بهتر که چيزي نداند. ... اخلاقي و تقبيح رذائل کاملا موافقم و آن را امري ضروري مي دانم و مردم را هم بايد آگاه کرد . ..... من با کساني همکلاسي هستم که فحش براشون نقل و نباته البته نه براي من و  ...

آدرس : کليک کنيد
شهريور ???? - سگ لرزه هاي يک شک - Blogfa

هستم! ادامه مي دهم! ابلاغ خواهم شد!/ در اين رژيم عادلانه چاق خواهم شد! """""" - ادبيات حقوقي در برهم کنش ... (اين که به شکل فحش يعني خطابي، بدخواهانه و در جهت تخريب شخصيت باشه؟ ... پس هدف تو از اين قوانين که هر روز به تعداد و محدوديت اش اضافه مي شه چيه؟

آدرس : کليک کنيد
زندگي هايي که حرمتشان فرو ريخته است - مهرخانه

20 نوامبر 2012 ... بيمارم و اينها همه تصورات من است و بعدش هم فحش و کتک. ... وابستگي عاطفي به همسر يا فرزندان، ترس از طلاق و مشکلات عرفي پس ازآن، وابستگي به امکانات مالي يا اجتماعي همسر و مسائلي از اين ... فقط طلاق مي خواهم و نمي دانم از عهده نگهداري پسرم بر مي آيم يا نه. ... مي گويد: "همراه با دوستم دنبال طلاق هستم و وکيل گرفته ام.

آدرس : کليک کنيد
روزنگار يک سرپرست شبکه

مقام مسئول در کمال ناباوري سرم داد کشيد که چرا دستور ميدهم نميايي... گفتم دنبال کار مطالبات مالي هستم که بناگاه شروع به فحش دادن کرد که غلط کردي وووو اگر مردي ...

آدرس : کليک کنيد
فحش و لعنت فرستادن به اموات در هنگام عصبانيت !! - تبيان

23 ژانويه 2014 ... کساني که پردة شرم و حيا مي درند و بي پروا فحّاشي مي کنند و آبروي انسانها را مورد ... زيرا آن‌ها به آنچه پيش فرستاده‌اند مي‌رسند پس اگر م?من باشند که مثل زندگان دشنام به آنها ... اي هفت بار فحش مي دهم، اين را هفته اي پنج بار مي کنم تا سه ماه و بعد آنرا هفته اي سه بار مي کنم . ... خوان هستم و از معلومات تان سپاس گزاري ميکنم.

آدرس : کليک کنيد
محسن تنابنده: جواب حاج منصور ارضي را نمي دهم/مگر مادر من ... - تي وي پلاس

دست از عُقده اي بازي برداريم/رضا عطاران: من که سردمدار فحش خورهاي سينما هستم ... پلاس باشد که جوابيه اين دو ستاره درباره حواشي و جنجال هاي اين روزها را انعکاس مي دهد.

آدرس : کليک کنيد
يک دختر خل گزارش مي دهد!

19 دسامبر 2013 ... امام زمان - عکس جمکران - مذهبي - پس زمينه - background - مهدوي .... نمي دانم يک دختر هم مي تواند از اين حرفها بزند . ..... فحش مى دهم ، پس هستم :-D.

آدرس : کليک کنيد
سايرين - بهترين شعرهايي که خوندم

دوست دارم ترا و مي دانم که از اين قصه سخت غمگيني مرد روياي ... من هميشه به ياد تو هستم تو اگر خواستي به يادم باش از : مجيد آژ .... به خودت فحش مي دهي که چرا سال ها ياور  ...

آدرس : کليک کنيد
حکمِ فحش و نسبت‌هاي ناروا دادن در فقه‌اسلامي و قانون مجازات ايران « وادي

وسط روضه و سينه‌زني شروع مي‌کند فحش و تهمت‌ ميزند. .... پس همان بهتر که چيزي نداند. ... اخلاقي و تقبيح رذائل کاملا موافقم و آن را امري ضروري مي دانم و مردم را هم بايد آگاه کرد . ..... من با کساني همکلاسي هستم که فحش براشون نقل و نباته البته نه براي من و  ...

آدرس : کليک کنيد
زندگي هايي که حرمتشان فرو ريخته است - مهرخانه

20 نوامبر 2012 ... بيمارم و اينها همه تصورات من است و بعدش هم فحش و کتک. ... وابستگي عاطفي به همسر يا فرزندان، ترس از طلاق و مشکلات عرفي پس ازآن، وابستگي به امکانات مالي يا اجتماعي همسر و مسائلي از اين ... فقط طلاق مي خواهم و نمي دانم از عهده نگهداري پسرم بر مي آيم يا نه. ... مي گويد: "همراه با دوستم دنبال طلاق هستم و وکيل گرفته ام.

آدرس : کليک کنيد
شهريور ???? - سگ لرزه هاي يک شک - Blogfa

هستم! ادامه مي دهم! ابلاغ خواهم شد!/ در اين رژيم عادلانه چاق خواهم شد! """""" - ادبيات حقوقي در برهم کنش ... (اين که به شکل فحش يعني خطابي، بدخواهانه و در جهت تخريب شخصيت باشه؟ ... پس هدف تو از اين قوانين که هر روز به تعداد و محدوديت اش اضافه مي شه چيه؟

آدرس : کليک کنيد
روزنگار يک سرپرست شبکه

مقام مسئول در کمال ناباوري سرم داد کشيد که چرا دستور ميدهم نميايي... گفتم دنبال کار مطالبات مالي هستم که بناگاه شروع به فحش دادن کرد که غلط کردي وووو اگر مردي ...

آدرس : کليک کنيد
فحش و لعنت فرستادن به اموات در هنگام عصبانيت !! - تبيان

23 ژانويه 2014 ... کساني که پردة شرم و حيا مي درند و بي پروا فحّاشي مي کنند و آبروي انسانها را مورد ... زيرا آن‌ها به آنچه پيش فرستاده‌اند مي‌رسند پس اگر م?من باشند که مثل زندگان دشنام به آنها ... اي هفت بار فحش مي دهم، اين را هفته اي پنج بار مي کنم تا سه ماه و بعد آنرا هفته اي سه بار مي کنم . ... خوان هستم و از معلومات تان سپاس گزاري ميکنم.

آدرس : کليک کنيد
محسن تنابنده: جواب حاج منصور ارضي را نمي دهم/مگر مادر من ... - تي وي پلاس

دست از عُقده اي بازي برداريم/رضا عطاران: من که سردمدار فحش خورهاي سينما هستم ... پلاس باشد که جوابيه اين دو ستاره درباره حواشي و جنجال هاي اين روزها را انعکاس مي دهد.

آدرس : کليک کنيد
يک دختر خل گزارش مي دهد!

19 دسامبر 2013 ... امام زمان - عکس جمکران - مذهبي - پس زمينه - background - مهدوي .... نمي دانم يک دختر هم مي تواند از اين حرفها بزند . ..... فحش مى دهم ، پس هستم :-D.

آدرس : کليک کنيد
سايرين - بهترين شعرهايي که خوندم

دوست دارم ترا و مي دانم که از اين قصه سخت غمگيني مرد روياي ... من هميشه به ياد تو هستم تو اگر خواستي به يادم باش از : مجيد آژ .... به خودت فحش مي دهي که چرا سال ها ياور  ...

آدرس : کليک کنيد
حکمِ فحش و نسبت‌هاي ناروا دادن در فقه‌اسلامي و قانون مجازات ايران « وادي

وسط روضه و سينه‌زني شروع مي‌کند فحش و تهمت‌ ميزند. .... پس همان بهتر که چيزي نداند. ... اخلاقي و تقبيح رذائل کاملا موافقم و آن را امري ضروري مي دانم و مردم را هم بايد آگاه کرد . ..... من با کساني همکلاسي هستم که فحش براشون نقل و نباته البته نه براي من و  ...

آدرس : کليک کنيد
زندگي هايي که حرمتشان فرو ريخته است - مهرخانه

20 نوامبر 2012 ... بيمارم و اينها همه تصورات من است و بعدش هم فحش و کتک. ... وابستگي عاطفي به همسر يا فرزندان، ترس از طلاق و مشکلات عرفي پس ازآن، وابستگي به امکانات مالي يا اجتماعي همسر و مسائلي از اين ... فقط طلاق مي خواهم و نمي دانم از عهده نگهداري پسرم بر مي آيم يا نه. ... مي گويد: "همراه با دوستم دنبال طلاق هستم و وکيل گرفته ام.

آدرس : کليک کنيد
شهريور ???? - سگ لرزه هاي يک شک - Blogfa

هستم! ادامه مي دهم! ابلاغ خواهم شد!/ در اين رژيم عادلانه چاق خواهم شد! """""" - ادبيات حقوقي در برهم کنش ... (اين که به شکل فحش يعني خطابي، بدخواهانه و در جهت تخريب شخصيت باشه؟ ... پس هدف تو از اين قوانين که هر روز به تعداد و محدوديت اش اضافه مي شه چيه؟

آدرس : کليک کنيد
مريم: در حال تجاوز مي‌گفت دارم رايت را پس مي‌دهم - فردا

23 سپتامبر 2009 ... مريم: در حال تجاوز مي‌گفت دارم رايت را پس مي‌دهم. چاپ; (???) اظهار .... به آقاي موسوي و کروبي و خاتمي فحش مي‌داد. مي‌گفت دارم ... مي‌دانستم که از طريق گوشي خاموش هم قابل رديابي هستم. ... پس چطور شد که تصميم به طرح اين مسائل گرفتيد؟

آدرس : کليک کنيد
صفحه بعد - رقص روي سيم هاي خاردار

تا حالا نديده بودم کسي از اين کلمه به عنوان فحش استفاده کند. ... امپراتوروار مي‌خندم؛ مثل محصل حساس پاي ديپلمي خنده سر مي‌دهم، خنده‌ي قرن هفدهمي را به همان راحتي قرن ...

آدرس : کليک کنيد
ارديبهشت 94 - نوستالژي هاي سال ها بعد

18 مه 2015 ... عزيزم من هر روز به تو و اين ظرفِ چسب فحش مي دهم! ... که دارم از تشنگي تلف ميشوم و اتفاقا درست در دو قدميِ برکه ي خنکي هم هستم اما دست و پاهايم را ميخ ...

آدرس : کليک کنيد
شهريور ???? - نيکولا

ما کي رويمان کم مي شود پس؟هان؟ ... ساعت اجرايشان بعد از 7-8 شب است و از آنجاييکه من دختر خيلي خوبي هستم (!) ... *غير از تعريف و تمجيد و فحش هاي بسياري که همه روزه برايم ايميل مي شود و من بابت همه شان( حتي فحش و تهديد ها!) ..... من بچه دار نميشوم چون صرف عمل بچه دار شدن را يک گناه فوق کبيره و يک جرم غير قابل مجازات مي دانم.بچه دار  ...

آدرس : کليک کنيد
غزل پست مدرن و

30 نوامبر 2013 ... اصلا توي همين وبلاگ هر روز کلي کامنت فحش و توهين و بي احترامي مي آيد که عده ... پس اسم پست را گذاشتم: قاتلين خوش برخورد! ... کماکان در کنار شما هستم. ..... مي دانم که با اين کارها خيلي چيزها را از دست مي دهيد اما با انجام ندادنشان هم آن ...

آدرس : کليک کنيد
کاپ | احمدي:فحاشي تماشاگرنماهاي سپاهان به خودشان برمي گردد/ من نمي ...

6 آوريل 2015 ... بعد از بازي در خيابان هم برخي هواداران فحش هاي بدي مي دهند. ... اما کسي بودم که چندين سال براي اين تيم زحمت کشيدم و علاقمند هستم هواداران در کنارم باشند. ... تيم ملي در حال حاضر دروازه بان دارد و دليلي ندارد که صحبتي انجام دهم. ... 03:05 پاسخ ابهام آميز پدرو درباره آينده اش پس از فتح سوپرکاپ; 02:49 اينسيتا:به دنبال ...

آدرس : کليک کنيد
داستان کوه

آن کس که فحش مي شنيد جوابش را مي داد يا حتي او را به باد کتک مي گرفت. ... در عوض بارها شده به خودم لعنت فرستاده ام که چرا وقت خود را هدر مي دهم و اعصاب خودم را با ... در اينجا با سه کوهنورد با پس زمينه اي کاملا متفاوت روبرو هستيم که حادثه اي مشابه ..... من واقعا ممنون اين حرکت ارزشمند آنها هستم و معلوم شد در روزهاي سخت اين انسانهاي سخت  ...

آدرس : کليک کنيد
مي انديشم، پس هستم...

مي انديشم، پس هستم. ... بنده هم تذکر مي دهم که اين بحث مارکسيستي خيلي هم مورد قبول نيستند. پ. ..... بعد هم هميشه زير لب به هر چي کارگردان و نويسنده بود فحش مي داد.

آدرس : کليک کنيد
مريم: در حال تجاوز مي‌گفت دارم رايت را پس مي‌دهم - فردا

23 سپتامبر 2009 ... مريم: در حال تجاوز مي‌گفت دارم رايت را پس مي‌دهم. چاپ; (???) اظهار .... به آقاي موسوي و کروبي و خاتمي فحش مي‌داد. مي‌گفت دارم ... مي‌دانستم که از طريق گوشي خاموش هم قابل رديابي هستم. ... پس چطور شد که تصميم به طرح اين مسائل گرفتيد؟

آدرس : کليک کنيد
ارديبهشت 94 - نوستالژي هاي سال ها بعد

18 مه 2015 ... عزيزم من هر روز به تو و اين ظرفِ چسب فحش مي دهم! ... که دارم از تشنگي تلف ميشوم و اتفاقا درست در دو قدميِ برکه ي خنکي هم هستم اما دست و پاهايم را ميخ ...

آدرس : کليک کنيد
صفحه بعد - رقص روي سيم هاي خاردار

تا حالا نديده بودم کسي از اين کلمه به عنوان فحش استفاده کند. ... امپراتوروار مي‌خندم؛ مثل محصل حساس پاي ديپلمي خنده سر مي‌دهم، خنده‌ي قرن هفدهمي را به همان راحتي قرن ...

آدرس : کليک کنيد
شهريور ???? - نيکولا

ما کي رويمان کم مي شود پس؟هان؟ ... ساعت اجرايشان بعد از 7-8 شب است و از آنجاييکه من دختر خيلي خوبي هستم (!) ... *غير از تعريف و تمجيد و فحش هاي بسياري که همه روزه برايم ايميل مي شود و من بابت همه شان( حتي فحش و تهديد ها!) ..... من بچه دار نميشوم چون صرف عمل بچه دار شدن را يک گناه فوق کبيره و يک جرم غير قابل مجازات مي دانم.بچه دار  ...

آدرس : کليک کنيد
غزل پست مدرن و

30 نوامبر 2013 ... اصلا توي همين وبلاگ هر روز کلي کامنت فحش و توهين و بي احترامي مي آيد که عده ... پس اسم پست را گذاشتم: قاتلين خوش برخورد! ... کماکان در کنار شما هستم. ..... مي دانم که با اين کارها خيلي چيزها را از دست مي دهيد اما با انجام ندادنشان هم آن ...

آدرس : کليک کنيد
کاپ | احمدي:فحاشي تماشاگرنماهاي سپاهان به خودشان برمي گردد/ من نمي ...

6 آوريل 2015 ... بعد از بازي در خيابان هم برخي هواداران فحش هاي بدي مي دهند. ... اما کسي بودم که چندين سال براي اين تيم زحمت کشيدم و علاقمند هستم هواداران در کنارم باشند. ... تيم ملي در حال حاضر دروازه بان دارد و دليلي ندارد که صحبتي انجام دهم. ... 03:05 پاسخ ابهام آميز پدرو درباره آينده اش پس از فتح سوپرکاپ; 02:49 اينسيتا:به دنبال ...

آدرس : کليک کنيد
داستان کوه

آن کس که فحش مي شنيد جوابش را مي داد يا حتي او را به باد کتک مي گرفت. ... در عوض بارها شده به خودم لعنت فرستاده ام که چرا وقت خود را هدر مي دهم و اعصاب خودم را با ... در اينجا با سه کوهنورد با پس زمينه اي کاملا متفاوت روبرو هستيم که حادثه اي مشابه ..... من واقعا ممنون اين حرکت ارزشمند آنها هستم و معلوم شد در روزهاي سخت اين انسانهاي سخت  ...

آدرس : کليک کنيد
مي انديشم، پس هستم...

مي انديشم، پس هستم. ... بنده هم تذکر مي دهم که اين بحث مارکسيستي خيلي هم مورد قبول نيستند. پ. ..... بعد هم هميشه زير لب به هر چي کارگردان و نويسنده بود فحش مي داد.

آدرس : کليک کنيد



فحش مي دهم، پس هستم!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 376
  • آی پی دیروز : 234
  • بازدید امروز : 1,184
  • باردید دیروز : 425
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 4,754
  • بازدید ماه : 4,754
  • بازدید سال : 83,445
  • بازدید کلی : 1,882,117
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون