loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 185 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)
آيا همسرم به من خيانت مي‌كند؟

خلاصه اي از مطلب :

مردي 28 ساله هستم و هميشه احساس مي‌كنم همسرم به من دروغ مي‏گويد...


ادامه اين مطلب : آيا همسرم به من خيانت مي‌كند؟



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




رفتارهايي که خيانت همسر را مي رساند!! - بيتوته

در اين مقاله ما به دلايلي که همسرتان به شما خيانت مي کند، نمي پردازيم. ... رفتاري همسرشان پي ببرند و تشخيص دهند که آيا همسرشان به آنها خيانت مي کند يا خير . ... هرگز اين مساله را به طور علني بازگو نکنيد که "من مي دانستم تو در حال خيانت به من هستي ".

آدرس : کليک کنيد
چرا برخي متأهل ها به همسر خود خيانت مي کنند؟! | آسموني

زندگي بدين شکل انسان را در يک سه راهي قرار مي‌دهد که يا بايد” بسوزد و بسازد” و يا “ طلاق و ... حال اگر اين سؤال را از يک مرد متأهل که مرتکب خيانت به همسرش مي‌شود بپرسيد ... در ظاهر روابط خوبي با همسرش داشت و با زنان ديگر هم سر و سري داشت به من گفت که ... به اين کليد واژه‌ها توجه کنيد: آيا زناني که مرتکب خيانت شده‌اند واقعاً شوهرانشان ...

آدرس : کليک کنيد
تيترآنلاين - مرداني كه به زندگي خود خيانت مي‌كنند

از سوي ديگر اغلب مرداني كه به همسرانشان خيانت مي‌كنند در توجيه رفتار نادرست خود، .... از نظر من همسر شما هم مثل خود شما بايد خيانت کنه تا عدالت بينتون برقرار ..... اگه زني بياد توي زندگيت، همه رو از چشم شوهرت ميبيني يا اون زن رو هم مقصر ميدوني؟

آدرس : کليک کنيد
خيانت به همسر بايگاني - درس زندگي

چرا عليرغم تلاش اين زن براي افزايش جذابيت ظاهري، شوهرش به او خيانت مي کند؟ ... چرا همسرم با زني عادي و پايينتر از من دوست شده و به من خيانت کرده است؟ ... مي کند؟ آيا آقاي اسميت از ادامه خيانت به همسرش منصرف شده و به زندگي مشترک با او ادامه مي دهد؟

آدرس : کليک کنيد
آيا همسرم به من خيانت مي‌كند؟ - Bartarinha.IR | برترين ها

30 جولاي 2015 ... آيا همسرم به من خيانت مي‌كند؟ مردي 28 ساله هستم و شك بي‌مورد به همسرم دارم و هميشه احساس مي‌كنم به من دروغ مي گويد. چه كار بايد انجام دهم تا اين احساس از ...

آدرس : کليک کنيد
آيا همسرم به من خيانت مي‌كند؟ - شهرخبر

آيا همسرم به من خيانت مي‌كند؟ ... آيا همسرم به من خيانت مي‌كند؟ گوگل پلاس فيس نما کلوب linkedin.

آدرس : کليک کنيد
اين مردان به شما خيانت مي‌کنند - تبيان

21 نوامبر 2012 ... گاهي هم افراد خيانت مي‌کنند، چراکه فکر مي‌کنند، چيزي را در اين زندگي از دست ..... همسر من غير از مطلب 12 و14 همه را داراست ايا به من خيانت ميکند. 00 ...

آدرس : کليک کنيد
ميگنا - 8 اعتراف مردانه: چرا خيانت کردم؟

17 آگوست 2013 ... من هنگامي به همسر خود خيانت کردم که با دختري آشنا شدم که ابتدا قصدم تسلي دادن به او بود. ... در ازدواج وقتي يکي از دو طرف خيانت مي کند، طرف ديگر نابود مي شود. .... آيا خيانت همسران تنها در زوج هايي که داراي مشکل هستند، ديده مي شود ؟

آدرس : کليک کنيد
آيا همسرم به من خيانت مي کند؟ - آکا - روزنامه ،سلامت

آيا همسرم به من خيانت مي کند؟ سوالات پزشکي,پاسخ پزشکان,فيبروم,سقط جنين, ديسک کمر.

آدرس : کليک کنيد
پس از خيانت به شوهرم آيا خدا مرا مي‌بخشد؟ | شهر سوال

1 جولاي 2014 ... من زندگي‌ام را دوست دارم با اينکه شوهرم همان آدم سابق و همان خصوصيات را هنوز دارد، اما لايق اين رفتار من نبود و حقش بر گردنم سنگيني مي کند. شما را به ...

آدرس : کليک کنيد
آيا همسرم به من خيانت مي‌كند؟

19 ساعت قبل ... آيا همسرم به من خيانت مي‌كند؟خلاصه اي از مطلب :مردي 28 ساله هستم و هميشه احساس مي‌كنم همسرم به من دروغ مي گويد...ادامه اين مطلب : آيا همسرم به…,آيا همسرم ...

آدرس : کليک کنيد
عفيفه : چگونه خيانت همسرم را ببخشم! | مدرسه علميه اسلام شناسي ... - خانه

1 جولاي 2014 ... خيانت همسرم است 10 ماه قبل متاسفانه اتفاقي فهميدم شوهرم حدودا 7 ماه است که زني را ... عصبانيت غير مستقيم مرا تحريک به جدايي و رفتن ميکند که هدفش را ميدانم او ميخواهد ... ايا خداوند راضي به اشکها و دلشکستگيهاي من و امثال من است؟

آدرس : کليک کنيد
چرا مردان به همسران خود خيانت مي کنند؟ - فرارو

2 ژانويه 2015 ... رفتارهاي همسر تغيير مي کند؛ يعني زن با دلايلي وارد زندگي مي شود که از نظر مرد .... من خودم يه مردم و فکر ميکنم مردايي که به خيانت به عنوان راه حل مشکل فکر ميکنن از .... آيا فقط ارتباط با جنس مخالف از طرف يكي از زوجين خيانت هست ؟

آدرس : کليک کنيد
جام نيوز :: JamNews - بهترين برخورد لازم با همسران خيانت کار

2 دسامبر 2013 ... درواقع فرد بدگمان به همسرش کمک مي‌کند تا در خيانت موفق‌تر باشد. .... آيا مردان، زنان را فقط براي تمايلات خودشان مي‌خواهند؟ .... سلام به همه من 3 ساله با همسرم ازدواج کردم تو اين 3 سال خيلي بهم خيانت کرده زماني که محرد بوده دختر خالشو ...

آدرس : کليک کنيد
همه چيز درباره خيانت - الو دکتر

خيانت به همسر شامل چه مواردي است؟ از کجا بايد فهميد ... روانشناسان مي‌گويند آن‌ها به اين ?? دليل به همسر خود خيانت مي‌کنند. يک فرمول راحت ... آيا خيانت ريشه در ويژگي‌هاي شخصيتي فرد دارد؟ سلام عذر مي ... من متأهلم، ازکجا متوجه بشوم دچار گشادي واژن شده ام؟

آدرس : کليک کنيد
خيانت به همسر اول است؟ - خبرگزاري دانشجو

17 نوامبر 2014 ... آيا ازدواج موقت، خيانت به همسر اول است؟ .... دومش باعث شده تا زندگي او ثبات پيدا کند و به اعتقاد من ازدواج دوم، مرد را مهار مي‌کند چرا که در غير اين صورت ...

آدرس : کليک کنيد
آيا همسرم به من خيانت مي کند؟ - آکا - روزنامه ،سلامت

آيا همسرم به من خيانت مي کند؟ سوالات پزشکي,پاسخ پزشکان,فيبروم,سقط جنين, ديسک کمر.

آدرس : کليک کنيد
پس از خيانت به شوهرم آيا خدا مرا مي‌بخشد؟ | شهر سوال

1 جولاي 2014 ... من زندگي‌ام را دوست دارم با اينکه شوهرم همان آدم سابق و همان خصوصيات را هنوز دارد، اما لايق اين رفتار من نبود و حقش بر گردنم سنگيني مي کند. شما را به ...

آدرس : کليک کنيد
آيا همسرم به من خيانت مي‌كند؟

19 ساعت قبل ... آيا همسرم به من خيانت مي‌كند؟خلاصه اي از مطلب :مردي 28 ساله هستم و هميشه احساس مي‌كنم همسرم به من دروغ مي گويد...ادامه اين مطلب : آيا همسرم به…,آيا همسرم ...

آدرس : کليک کنيد
عفيفه : چگونه خيانت همسرم را ببخشم! | مدرسه علميه اسلام شناسي ... - خانه

1 جولاي 2014 ... خيانت همسرم است 10 ماه قبل متاسفانه اتفاقي فهميدم شوهرم حدودا 7 ماه است که زني را ... عصبانيت غير مستقيم مرا تحريک به جدايي و رفتن ميکند که هدفش را ميدانم او ميخواهد ... ايا خداوند راضي به اشکها و دلشکستگيهاي من و امثال من است؟

آدرس : کليک کنيد
چرا مردان به همسران خود خيانت مي کنند؟ - فرارو

2 ژانويه 2015 ... رفتارهاي همسر تغيير مي کند؛ يعني زن با دلايلي وارد زندگي مي شود که از نظر مرد .... من خودم يه مردم و فکر ميکنم مردايي که به خيانت به عنوان راه حل مشکل فکر ميکنن از .... آيا فقط ارتباط با جنس مخالف از طرف يكي از زوجين خيانت هست ؟

آدرس : کليک کنيد
جام نيوز :: JamNews - بهترين برخورد لازم با همسران خيانت کار

2 دسامبر 2013 ... درواقع فرد بدگمان به همسرش کمک مي‌کند تا در خيانت موفق‌تر باشد. .... آيا مردان، زنان را فقط براي تمايلات خودشان مي‌خواهند؟ .... سلام به همه من 3 ساله با همسرم ازدواج کردم تو اين 3 سال خيلي بهم خيانت کرده زماني که محرد بوده دختر خالشو ...

آدرس : کليک کنيد
همه چيز درباره خيانت - الو دکتر

خيانت به همسر شامل چه مواردي است؟ از کجا بايد فهميد ... روانشناسان مي‌گويند آن‌ها به اين ?? دليل به همسر خود خيانت مي‌کنند. يک فرمول راحت ... آيا خيانت ريشه در ويژگي‌هاي شخصيتي فرد دارد؟ سلام عذر مي ... من متأهلم، ازکجا متوجه بشوم دچار گشادي واژن شده ام؟

آدرس : کليک کنيد
خيانت به همسر اول است؟ - خبرگزاري دانشجو

17 نوامبر 2014 ... آيا ازدواج موقت، خيانت به همسر اول است؟ .... دومش باعث شده تا زندگي او ثبات پيدا کند و به اعتقاد من ازدواج دوم، مرد را مهار مي‌کند چرا که در غير اين صورت ...

آدرس : کليک کنيد
آيا همسرم به من خيانت مي کند؟ - آکا - روزنامه ،سلامت

آيا همسرم به من خيانت مي کند؟ سوالات پزشکي,پاسخ پزشکان,فيبروم,سقط جنين, ديسک کمر.

آدرس : کليک کنيد
پس از خيانت به شوهرم آيا خدا مرا مي‌بخشد؟ | شهر سوال

1 جولاي 2014 ... من زندگي‌ام را دوست دارم با اينکه شوهرم همان آدم سابق و همان خصوصيات را هنوز دارد، اما لايق اين رفتار من نبود و حقش بر گردنم سنگيني مي کند. شما را به ...

آدرس : کليک کنيد
آيا همسرم به من خيانت مي‌كند؟

19 ساعت قبل ... آيا همسرم به من خيانت مي‌كند؟خلاصه اي از مطلب :مردي 28 ساله هستم و هميشه احساس مي‌كنم همسرم به من دروغ مي گويد...ادامه اين مطلب : آيا همسرم به…,آيا همسرم ...

آدرس : کليک کنيد
عفيفه : چگونه خيانت همسرم را ببخشم! | مدرسه علميه اسلام شناسي ... - خانه

1 جولاي 2014 ... خيانت همسرم است 10 ماه قبل متاسفانه اتفاقي فهميدم شوهرم حدودا 7 ماه است که زني را ... عصبانيت غير مستقيم مرا تحريک به جدايي و رفتن ميکند که هدفش را ميدانم او ميخواهد ... ايا خداوند راضي به اشکها و دلشکستگيهاي من و امثال من است؟

آدرس : کليک کنيد
چرا مردان به همسران خود خيانت مي کنند؟ - فرارو

2 ژانويه 2015 ... رفتارهاي همسر تغيير مي کند؛ يعني زن با دلايلي وارد زندگي مي شود که از نظر مرد .... من خودم يه مردم و فکر ميکنم مردايي که به خيانت به عنوان راه حل مشکل فکر ميکنن از .... آيا فقط ارتباط با جنس مخالف از طرف يكي از زوجين خيانت هست ؟

آدرس : کليک کنيد
جام نيوز :: JamNews - بهترين برخورد لازم با همسران خيانت کار

2 دسامبر 2013 ... درواقع فرد بدگمان به همسرش کمک مي‌کند تا در خيانت موفق‌تر باشد. .... آيا مردان، زنان را فقط براي تمايلات خودشان مي‌خواهند؟ .... سلام به همه من 3 ساله با همسرم ازدواج کردم تو اين 3 سال خيلي بهم خيانت کرده زماني که محرد بوده دختر خالشو ...

آدرس : کليک کنيد
همه چيز درباره خيانت - الو دکتر

خيانت به همسر شامل چه مواردي است؟ از کجا بايد فهميد ... روانشناسان مي‌گويند آن‌ها به اين ?? دليل به همسر خود خيانت مي‌کنند. يک فرمول راحت ... آيا خيانت ريشه در ويژگي‌هاي شخصيتي فرد دارد؟ سلام عذر مي ... من متأهلم، ازکجا متوجه بشوم دچار گشادي واژن شده ام؟

آدرس : کليک کنيد
خيانت به همسر اول است؟ - خبرگزاري دانشجو

17 نوامبر 2014 ... آيا ازدواج موقت، خيانت به همسر اول است؟ .... دومش باعث شده تا زندگي او ثبات پيدا کند و به اعتقاد من ازدواج دوم، مرد را مهار مي‌کند چرا که در غير اين صورت ...

آدرس : کليک کنيد
زني هستم که ميخواهم به شوهرم خيانت کنم!!! - طلبه پاسخگو

ايا اگر اين وضع که گفتم اگر من هم به شوهرم درصورت فهميدن خيانتش وچون مرا در .... اين زن که به همسرش اينگونه به راحتي خيانت مي کند به درد زندگي نميخوره و فردا روزي  ...

آدرس : کليک کنيد
خيانت به همسرم از چت کردن با مردي شروع شد | گروه اينترنتي رهروان ولايت

3 فوريه 2014 ... همسرم را خيلي دوست داشتم، روزها او سرکار مي‌رفت، من هم به کارهاي منزل ... از تجاوز به ناموس مردم به عنوان خيانت به آنان ياد مي‌کند و تبيين مي‌کند که اگر ...

آدرس : کليک کنيد
خيانت - پزشک آنلاين - بزرگترين شبکه اطلاع رساني و مشاوره پزشکي ...

سوال : با سلام، من 8 ساله ازدواج کردم همسرم رو خيلي دوست دارم ايشون هميشه بيشتر از ... آيا فقط علاقه بين شما بوده يا در مجموع رابطه خوبي داشته ايد و با هم کنار آمده ايد؟ ... البته او در پي فهميدن من سعي ميكند خيلي مراقب من باشد اما من ديگر حسي به او ندارم.

آدرس : کليک کنيد
خيانت جنسي يا احساسي: کدام خطرناک تر است؟

بر اساس تحقيقاتي که من به تازگي انجام داده ام تقريبا چيزي بيشتر از 75% از ... در بدو خيانت کردن قرار دارند، معمولا شروع مي کنند به سوال کردن از خودشان که آيا اين خانم ... او از خود مي پرسد که خانم ديگر چه چيزهايي را به همسرش پيشنهاد مي کند که خودش ...

آدرس : کليک کنيد
زن و شوهر هاي ايراني چرا بهم خيانت ميکنند – جديدترين اخبار ايران و جهان ...

خيانت به همسر تا چند سال گذشته بيشتر از طرف مردان بود اما امروزه شاهد هستيم ... آيا ازدواج هايي را که بر اثر خيانت زن يا مرد تخريب شده است، مي توان دوباره ترميم کرد؟ ..... ادمايي که خيانت ميکنند بفهمند هيچوقت اب ريخته شده رو نميشه جمع کرد به نظر من  ...

آدرس : کليک کنيد
وقتي نمي توانيم خيانت را فراموش کنيم چکار کنيم؟ | ileev.com

8 آوريل 2013 ... همسر جانل سخت تلاش مي کند تا اعتماد ويران شده جانل را دوباره به وي ... او تنها نمي تواند خيانت را فراموش کند و نمي داند که آيا هرگز قادر به اين کار هست ...

آدرس : کليک کنيد
جامعه و من - خيانت

آيا در طول روز صد بار زنگ مي زنيد و به همسرتان ياد آوري مي کنيد که کارهايش را روي ... اما ناگهان شوهران‌شان به آنها خيانت مي‌کنند و زندگي آنها رنگ ديگري مي‌گيرد؛ در اين مواقع .... يک مورد به دليل خيانت همسرش دو مرتبه دست به خودکشي زده بود(خانم متاهل 18  ...

آدرس : کليک کنيد
جام‌جم سرا | حدس مي‌زنم دارد خيانت مي‌کند؛ موبايلش را چک کنم يا نه؟!

28 نوامبر 2014 ... از بيشتر کساني که به من براي مشاوره مراجعه مي‌کنند شنيده‌ام که خيانت ... نباشد، کسي که مدام همسرش را چک مي‌کند دچار عدم امنيت و مشکلات مربوط به اعتمادبه‌نفس است. ... آيا چک کردن گوشي‌هاي همديگر نشانه شفافيت است يا عدم امنيت؟

آدرس : کليک کنيد
زني هستم که ميخواهم به شوهرم خيانت کنم!!! - طلبه پاسخگو

ايا اگر اين وضع که گفتم اگر من هم به شوهرم درصورت فهميدن خيانتش وچون مرا در .... اين زن که به همسرش اينگونه به راحتي خيانت مي کند به درد زندگي نميخوره و فردا روزي  ...

آدرس : کليک کنيد
خيانت به همسرم از چت کردن با مردي شروع شد | گروه اينترنتي رهروان ولايت

3 فوريه 2014 ... همسرم را خيلي دوست داشتم، روزها او سرکار مي‌رفت، من هم به کارهاي منزل ... از تجاوز به ناموس مردم به عنوان خيانت به آنان ياد مي‌کند و تبيين مي‌کند که اگر ...

آدرس : کليک کنيد
خيانت - پزشک آنلاين - بزرگترين شبکه اطلاع رساني و مشاوره پزشکي ...

سوال : با سلام، من 8 ساله ازدواج کردم همسرم رو خيلي دوست دارم ايشون هميشه بيشتر از ... آيا فقط علاقه بين شما بوده يا در مجموع رابطه خوبي داشته ايد و با هم کنار آمده ايد؟ ... البته او در پي فهميدن من سعي ميكند خيلي مراقب من باشد اما من ديگر حسي به او ندارم.

آدرس : کليک کنيد
خيانت جنسي يا احساسي: کدام خطرناک تر است؟

بر اساس تحقيقاتي که من به تازگي انجام داده ام تقريبا چيزي بيشتر از 75% از ... در بدو خيانت کردن قرار دارند، معمولا شروع مي کنند به سوال کردن از خودشان که آيا اين خانم ... او از خود مي پرسد که خانم ديگر چه چيزهايي را به همسرش پيشنهاد مي کند که خودش ...

آدرس : کليک کنيد
زن و شوهر هاي ايراني چرا بهم خيانت ميکنند – جديدترين اخبار ايران و جهان ...

خيانت به همسر تا چند سال گذشته بيشتر از طرف مردان بود اما امروزه شاهد هستيم ... آيا ازدواج هايي را که بر اثر خيانت زن يا مرد تخريب شده است، مي توان دوباره ترميم کرد؟ ..... ادمايي که خيانت ميکنند بفهمند هيچوقت اب ريخته شده رو نميشه جمع کرد به نظر من  ...

آدرس : کليک کنيد
وقتي نمي توانيم خيانت را فراموش کنيم چکار کنيم؟ | ileev.com

8 آوريل 2013 ... همسر جانل سخت تلاش مي کند تا اعتماد ويران شده جانل را دوباره به وي ... او تنها نمي تواند خيانت را فراموش کند و نمي داند که آيا هرگز قادر به اين کار هست ...

آدرس : کليک کنيد
جامعه و من - خيانت

آيا در طول روز صد بار زنگ مي زنيد و به همسرتان ياد آوري مي کنيد که کارهايش را روي ... اما ناگهان شوهران‌شان به آنها خيانت مي‌کنند و زندگي آنها رنگ ديگري مي‌گيرد؛ در اين مواقع .... يک مورد به دليل خيانت همسرش دو مرتبه دست به خودکشي زده بود(خانم متاهل 18  ...

آدرس : کليک کنيد
جام‌جم سرا | حدس مي‌زنم دارد خيانت مي‌کند؛ موبايلش را چک کنم يا نه؟!

28 نوامبر 2014 ... از بيشتر کساني که به من براي مشاوره مراجعه مي‌کنند شنيده‌ام که خيانت ... نباشد، کسي که مدام همسرش را چک مي‌کند دچار عدم امنيت و مشکلات مربوط به اعتمادبه‌نفس است. ... آيا چک کردن گوشي‌هاي همديگر نشانه شفافيت است يا عدم امنيت؟

آدرس : کليک کنيد
زني هستم که ميخواهم به شوهرم خيانت کنم!!! - طلبه پاسخگو

ايا اگر اين وضع که گفتم اگر من هم به شوهرم درصورت فهميدن خيانتش وچون مرا در .... اين زن که به همسرش اينگونه به راحتي خيانت مي کند به درد زندگي نميخوره و فردا روزي  ...

آدرس : کليک کنيد
خيانت به همسرم از چت کردن با مردي شروع شد | گروه اينترنتي رهروان ولايت

3 فوريه 2014 ... همسرم را خيلي دوست داشتم، روزها او سرکار مي‌رفت، من هم به کارهاي منزل ... از تجاوز به ناموس مردم به عنوان خيانت به آنان ياد مي‌کند و تبيين مي‌کند که اگر ...

آدرس : کليک کنيد
خيانت - پزشک آنلاين - بزرگترين شبکه اطلاع رساني و مشاوره پزشکي ...

سوال : با سلام، من 8 ساله ازدواج کردم همسرم رو خيلي دوست دارم ايشون هميشه بيشتر از ... آيا فقط علاقه بين شما بوده يا در مجموع رابطه خوبي داشته ايد و با هم کنار آمده ايد؟ ... البته او در پي فهميدن من سعي ميكند خيلي مراقب من باشد اما من ديگر حسي به او ندارم.

آدرس : کليک کنيد
خيانت جنسي يا احساسي: کدام خطرناک تر است؟

بر اساس تحقيقاتي که من به تازگي انجام داده ام تقريبا چيزي بيشتر از 75% از ... در بدو خيانت کردن قرار دارند، معمولا شروع مي کنند به سوال کردن از خودشان که آيا اين خانم ... او از خود مي پرسد که خانم ديگر چه چيزهايي را به همسرش پيشنهاد مي کند که خودش ...

آدرس : کليک کنيد
زن و شوهر هاي ايراني چرا بهم خيانت ميکنند – جديدترين اخبار ايران و جهان ...

خيانت به همسر تا چند سال گذشته بيشتر از طرف مردان بود اما امروزه شاهد هستيم ... آيا ازدواج هايي را که بر اثر خيانت زن يا مرد تخريب شده است، مي توان دوباره ترميم کرد؟ ..... ادمايي که خيانت ميکنند بفهمند هيچوقت اب ريخته شده رو نميشه جمع کرد به نظر من  ...

آدرس : کليک کنيد
وقتي نمي توانيم خيانت را فراموش کنيم چکار کنيم؟ | ileev.com

8 آوريل 2013 ... همسر جانل سخت تلاش مي کند تا اعتماد ويران شده جانل را دوباره به وي ... او تنها نمي تواند خيانت را فراموش کند و نمي داند که آيا هرگز قادر به اين کار هست ...

آدرس : کليک کنيد
جامعه و من - خيانت

آيا در طول روز صد بار زنگ مي زنيد و به همسرتان ياد آوري مي کنيد که کارهايش را روي ... اما ناگهان شوهران‌شان به آنها خيانت مي‌کنند و زندگي آنها رنگ ديگري مي‌گيرد؛ در اين مواقع .... يک مورد به دليل خيانت همسرش دو مرتبه دست به خودکشي زده بود(خانم متاهل 18  ...

آدرس : کليک کنيد
جام‌جم سرا | حدس مي‌زنم دارد خيانت مي‌کند؛ موبايلش را چک کنم يا نه؟!

28 نوامبر 2014 ... از بيشتر کساني که به من براي مشاوره مراجعه مي‌کنند شنيده‌ام که خيانت ... نباشد، کسي که مدام همسرش را چک مي‌کند دچار عدم امنيت و مشکلات مربوط به اعتمادبه‌نفس است. ... آيا چک کردن گوشي‌هاي همديگر نشانه شفافيت است يا عدم امنيت؟

آدرس : کليک کنيد



آيا همسرم به من خيانت مي‌كند؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 382
  • بازدید امروز : 328
  • باردید دیروز : 827
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,473
  • بازدید ماه : 3,473
  • بازدید سال : 82,164
  • بازدید کلی : 1,880,836
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون