loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 183 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)
مگه از کيک شکلاتي ميشه گذشت؟!

خلاصه اي از مطلب :

آنهايي كه اهل خوردن شكلات هستند، حتي اگر كيك هم دوست نداشته باشند، از براوني يا همان كيك شكلاتي خودمان نمي‌توانند به راحتي بگذرند.


ادامه اين مطلب : مگه از کيک شکلاتي ميشه گذشت؟!



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




مگه از کيک شکلاتي ميشه گذشت؟! - Bartarinha.IR | برترين ها

28 جولاي 2015 ... مگه از کيک شکلاتي ميشه گذشت؟! آنهايي كه اهل خوردن شكلات هستند، حتي اگر كيك هم دوست نداشته باشند، از براوني يا همان كيك شكلاتي خودمان ...

آدرس : کليک کنيد
مگه از کيک شکلاتي ميشه گذشت؟! - آکا - شيريني پزي - آکاايران

28 جولاي 2015 ... آکايران :مجله سيب سبز: آنهايي که اهل خوردن شکلات هستند، حتي اگر کيک هم دوست نداشته باشند، از براوني يا همان کيک شکلاتي خودمان نمي توانند به ...

آدرس : کليک کنيد
مگه از کيک شکلاتي ميشه گذشت؟! - سه نشانه

6 روز پيش ... آنهايي كه اهل خوردن شكلات هستند، حتي اگر كيك هم دوست نداشته باشند، از براوني يا همان كيك شكلاتي خودمان نمي‌توانند به راحتي بگذرند.

آدرس : کليک کنيد
مگه از کيک شکلاتي ميشه گذشت؟!

آنهايي كه اهل خوردن شكلات هستند، حتي اگر كيك هم دوست نداشته باشند، از براوني يا همان كيك شكلاتي خودمان نمي‌توانند به راحتي بگذرند.

آدرس : کليک کنيد
رسايي در واکنش به اظهارات نوبخت: مگه ميشه؟ مگه داريم؟ - قطره

6 روز پيش ... مگه از کيک شکلاتي ميشه گذشت؟! واکنش سامي يوسف به ممنوعيت پخش ... رسايي در واکنش به اظهارات نوبخت: مگه ميشه؟ مگه داريم؟ - کليد واژه ها: واکنش.

آدرس : کليک کنيد
برانيز شکلاتي با مغز گردو - خانه خبر (جي 10)

12 ساعت قبل ... مگه از کيک شکلاتي ميشه گذشت؟ .... اگر عاشق شکلات هستيد و حتي کيک و شيريني هاي مورد علاقه تان هم نوع شکلاتي آنهاست، برانيز را حتما خورده ...

آدرس : کليک کنيد
کيک ها | آشپزخانه ياسمين

من که کشته مرده آرامش نوشيدن يک ليوان چاي و کيک هستم, الان که دارم اين عکسا رو مي بينم ضعف مي کنم. ... اصلا مگه ميشه کيکي که توش ماست داره بد باشه ؟ ... کيک درست کردم, چون تعداد مهمونا زياد بود, تصميم گرفتم سه لايه کيک اسفنجي درست کنم , کيک پر زحمتي بود و ... کيک امروز اونقدر چشم نوازه که به سختي ميشه ديد و ازش گذشت.

آدرس : کليک کنيد
شهريور 1391 - ماجراهاي من و همسرم

اينم عکسش: اين عکس شامل کيک شکلاتي، ژله شير و موز و کادوي بنده به شوهر مي ... پنجشنبه شب: به تولد دوستم رفتم که خيلي خوش گذشت،ايشالا که خوشبخت ... مگه چي ميشه که واسه پيشرفت هم همديگه را به سمت جلو سوق بديم نه اينکه همو حول بديم.

آدرس : کليک کنيد
نوشيدني شکلاتي مدرن|نوشيدني شکلاتي - واضح

5 روز پيش ... كيك شكلاتي با بيسكويت كرمدار مگه از کيک شکلاتي ميشه گذشت آنهايي كه اهل خوردن شكلات هستند حتي اگر كيك هم دوست نداشته باشند از براوني يا ...

آدرس : کليک کنيد
عــآشقانه هـآي يک نوعـروس

اينجـــآ ميخــــوام از دونــفره هامـون بنويـــسم ، خوشحــآل ميشم شما آجــياي گل همراهيم کنين. دوختـ ه شده به: پست ... ميدونم کم بهتون سر ميزنم ازم دلخورين ولي به بزرگواريه خودتون ميبخشين مگه نه. عـآشقانه اي از شنل ... خيييييييلي بودن پيش شوهري خوش گذشت عالـــــــــي بود. اين چند روزم تا ... کيک اوچــمزه هم درس کردم. لباسامم جمع کردم ...

آدرس : کليک کنيد
کيک شکلاتي ماشين آلات ساختماني ~ کارگاه آشپزسازي

10 فوريه 2015 ... بعد از اون فيد بک خوبي که از کيک لودر و بيل مکانيکي از مهدي گرفتم تصميمم ... خداييش خيلي بهم خوش گذشت. ... مگه بچه حلالمون کنه و خدا خودش ببخشه. ... اين سنگهاي شکلاتي رو امروزه تو همه قناديها يا سوپرمارکت ها ميشه پيدا کرد.

آدرس : کليک کنيد
ترنم

مگه خداوند عالم در حديث قدسي نمي فرمايد:روزي هفتاد بار به بنده ام نگاه مي کنم، ... اگر کسي جايش را در عالم پيدا کنه، ميشه آسيد علي آقاي قاضي که مي فرمايد: "مگر مي شود به لقاء حضرت حق شرفياب شد بدون درک سحر". ... و قطار زندگي از يک ايستگاه ديگر گذشت ... اصلا فکر نکنيد که دليلش اينه که من به کيک شکلاتي علاقه دارم. 1 نظر.

آدرس : کليک کنيد
مونته سوري در خانه - تجربه هاي کودکانه مه تا

اينم کيک فنجوني شکلاتي مهتا که با چاي خورديم 593919_bullarsmile.gif ... اين اولين تجربه مهتا و مامان مهتا براي درست کردن کيک فنجاني بود طعم کيک ها خوب بود ( با عطر دست هاي مهتا مگه ميشه ... آخر اين هفته اما به فين فين و سرماخوردگي و سوپ گذشت.

آدرس : کليک کنيد
سفرنامه آنتاليا، هتل لتونيا دوست داشتني | بانک تور و گردشگري

2 روز پيش ... چند باري شاهد آوردن کيک و مراسم سوپرايز کننده تولد در رستوران بوديم، که البته .... خدا ميدونه که چقدر در طي اين مسابقات به من و همسرم خوش گذشت و خنديديم و هيجان داشتيم و لذت برديم. .... من احساس مي کنم که ميشه درايران هم يک اينجور شرايطي رو ايجاد کرد. ... مگه اينکه کسي بخوات بره اونجا واليبال و دارت بازي کنه.

آدرس : کليک کنيد
نوشيدني شکلاتي مدرن|نوشيدني شکلاتي - واضح

5 روز پيش ... كيك شكلاتي با بيسكويت كرمدار مگه از کيک شکلاتي ميشه گذشت آنهايي كه اهل خوردن شكلات هستند حتي اگر كيك هم دوست نداشته باشند از براوني يا ...

آدرس : کليک کنيد
عــآشقانه هـآي يک نوعـروس

اينجـــآ ميخــــوام از دونــفره هامـون بنويـــسم ، خوشحــآل ميشم شما آجــياي گل همراهيم کنين. دوختـ ه شده به: پست ... ميدونم کم بهتون سر ميزنم ازم دلخورين ولي به بزرگواريه خودتون ميبخشين مگه نه. عـآشقانه اي از شنل ... خيييييييلي بودن پيش شوهري خوش گذشت عالـــــــــي بود. اين چند روزم تا ... کيک اوچــمزه هم درس کردم. لباسامم جمع کردم ...

آدرس : کليک کنيد
کيک شکلاتي ماشين آلات ساختماني ~ کارگاه آشپزسازي

10 فوريه 2015 ... بعد از اون فيد بک خوبي که از کيک لودر و بيل مکانيکي از مهدي گرفتم تصميمم ... خداييش خيلي بهم خوش گذشت. ... مگه بچه حلالمون کنه و خدا خودش ببخشه. ... اين سنگهاي شکلاتي رو امروزه تو همه قناديها يا سوپرمارکت ها ميشه پيدا کرد.

آدرس : کليک کنيد
ترنم

مگه خداوند عالم در حديث قدسي نمي فرمايد:روزي هفتاد بار به بنده ام نگاه مي کنم، ... اگر کسي جايش را در عالم پيدا کنه، ميشه آسيد علي آقاي قاضي که مي فرمايد: "مگر مي شود به لقاء حضرت حق شرفياب شد بدون درک سحر". ... و قطار زندگي از يک ايستگاه ديگر گذشت ... اصلا فکر نکنيد که دليلش اينه که من به کيک شکلاتي علاقه دارم. 1 نظر.

آدرس : کليک کنيد
مونته سوري در خانه - تجربه هاي کودکانه مه تا

اينم کيک فنجوني شکلاتي مهتا که با چاي خورديم 593919_bullarsmile.gif ... اين اولين تجربه مهتا و مامان مهتا براي درست کردن کيک فنجاني بود طعم کيک ها خوب بود ( با عطر دست هاي مهتا مگه ميشه ... آخر اين هفته اما به فين فين و سرماخوردگي و سوپ گذشت.

آدرس : کليک کنيد
سفرنامه آنتاليا، هتل لتونيا دوست داشتني | بانک تور و گردشگري

2 روز پيش ... چند باري شاهد آوردن کيک و مراسم سوپرايز کننده تولد در رستوران بوديم، که البته .... خدا ميدونه که چقدر در طي اين مسابقات به من و همسرم خوش گذشت و خنديديم و هيجان داشتيم و لذت برديم. .... من احساس مي کنم که ميشه درايران هم يک اينجور شرايطي رو ايجاد کرد. ... مگه اينکه کسي بخوات بره اونجا واليبال و دارت بازي کنه.

آدرس : کليک کنيد
نوشيدني شکلاتي مدرن|نوشيدني شکلاتي - واضح

5 روز پيش ... كيك شكلاتي با بيسكويت كرمدار مگه از کيک شکلاتي ميشه گذشت آنهايي كه اهل خوردن شكلات هستند حتي اگر كيك هم دوست نداشته باشند از براوني يا ...

آدرس : کليک کنيد
عــآشقانه هـآي يک نوعـروس

اينجـــآ ميخــــوام از دونــفره هامـون بنويـــسم ، خوشحــآل ميشم شما آجــياي گل همراهيم کنين. دوختـ ه شده به: پست ... ميدونم کم بهتون سر ميزنم ازم دلخورين ولي به بزرگواريه خودتون ميبخشين مگه نه. عـآشقانه اي از شنل ... خيييييييلي بودن پيش شوهري خوش گذشت عالـــــــــي بود. اين چند روزم تا ... کيک اوچــمزه هم درس کردم. لباسامم جمع کردم ...

آدرس : کليک کنيد
کيک شکلاتي ماشين آلات ساختماني ~ کارگاه آشپزسازي

10 فوريه 2015 ... بعد از اون فيد بک خوبي که از کيک لودر و بيل مکانيکي از مهدي گرفتم تصميمم ... خداييش خيلي بهم خوش گذشت. ... مگه بچه حلالمون کنه و خدا خودش ببخشه. ... اين سنگهاي شکلاتي رو امروزه تو همه قناديها يا سوپرمارکت ها ميشه پيدا کرد.

آدرس : کليک کنيد
ترنم

مگه خداوند عالم در حديث قدسي نمي فرمايد:روزي هفتاد بار به بنده ام نگاه مي کنم، ... اگر کسي جايش را در عالم پيدا کنه، ميشه آسيد علي آقاي قاضي که مي فرمايد: "مگر مي شود به لقاء حضرت حق شرفياب شد بدون درک سحر". ... و قطار زندگي از يک ايستگاه ديگر گذشت ... اصلا فکر نکنيد که دليلش اينه که من به کيک شکلاتي علاقه دارم. 1 نظر.

آدرس : کليک کنيد
مونته سوري در خانه - تجربه هاي کودکانه مه تا

اينم کيک فنجوني شکلاتي مهتا که با چاي خورديم 593919_bullarsmile.gif ... اين اولين تجربه مهتا و مامان مهتا براي درست کردن کيک فنجاني بود طعم کيک ها خوب بود ( با عطر دست هاي مهتا مگه ميشه ... آخر اين هفته اما به فين فين و سرماخوردگي و سوپ گذشت.

آدرس : کليک کنيد
سفرنامه آنتاليا، هتل لتونيا دوست داشتني | بانک تور و گردشگري

2 روز پيش ... چند باري شاهد آوردن کيک و مراسم سوپرايز کننده تولد در رستوران بوديم، که البته .... خدا ميدونه که چقدر در طي اين مسابقات به من و همسرم خوش گذشت و خنديديم و هيجان داشتيم و لذت برديم. .... من احساس مي کنم که ميشه درايران هم يک اينجور شرايطي رو ايجاد کرد. ... مگه اينکه کسي بخوات بره اونجا واليبال و دارت بازي کنه.

آدرس : کليک کنيد



مگه از کيک شکلاتي ميشه گذشت؟!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 430
  • باردید دیروز : 781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 430
  • بازدید ماه : 5,347
  • بازدید سال : 58,827
  • بازدید کلی : 1,857,499
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون