loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 201 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)
خالقي‌فر: من بدترين بازيکن پرسپوليسم!

خلاصه اي از مطلب :

مهاجم پرسپوليس اين روز ها در نوک پيکان انتقاد ها قرار دارد.


ادامه اين مطلب : خالقي‌فر: من بدترين بازيکن پرسپوليسم!



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




خالقي‌فر: من بدترين بازيکن پرسپوليسم! - اتحاد خبر

1 روز پيش ... خالقي‌فر: من بدترين بازيکن پرسپوليسم! ... انتظار از رضا خالقي‌فر بيشتر از بازيكنان جواني مثل ايمان صادقي است. قبول داري؟ بله و مي‌گويم هيچ ...

آدرس : کليک کنيد
خالقي‌فر: من بدترين بازيکن پرسپوليسم! - اتحاديه طلا

مهاجم پرسپوليس اين روز ها در نوک پيکان انتقاد ها قرار دارد.

آدرس : کليک کنيد
خالقي‌فر: من بدترين بازيکن پرسپوليسم!|خالقي‌فر: من - واضح

1 روز پيش ... خالقي‌فر: من بدترين بازيکن پرسپوليسم! مهاجم پرسپوليس ... انتظار از رضا خالقي‌فر بيشتر از بازيكنان جواني مثل ايمان صادقي است. قبول داري؟

آدرس : کليک کنيد
- خبر اشتباهات بازيکنان پرسپوليس هر آدمي را به شک مي اندازد / جدول ...

22 ساعت قبل ... ... شاهرودي درباره شکست پرسپوليس مقابل تيم سپاهان اظهار داشت: «من به ... حاشيه سازي هاي کرار- خالقي فر: من بدترين بازيکن پرسپوليسم- عالم در ...

آدرس : کليک کنيد
بازيکن پرسپوليس مرد عنکبوتي نيست - Shafaqna

2 روز پيش ... بازيکن پرسپوليس مرد عنکبوتي نيست. ... کمال کاميابي نيا هم از همبازي خود دفاع کرده و گفته است که رضا خالقي فر نبايد در 90 سيبل مي شد. او افزوده است که من مرد عنکبوتي نيستم. ... خالقي‌فر: من بدترين بازيکن پرسپوليسم!

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: برانکو: صادقيان فصل آينده جايي در پرسپوليس ندارد

1 مه 2015 ... در آخر فصل تعيين مي‌کنيم که کدام بازيکنان مورد تائيد ما هستند و کدام نه. ... اعتراف يک پرسپوليسي؛ من بدترين بازيکن تيم هستم! ... رضا خالقي فر عليپور کمداني بابا اينا کين تو پرسپوليس حداقل پيام رو داشته باشين هم ... الانم شک نکنيد هيچ کارست پيام صادقيانم شک نکن ساله ديگه فيکسه پرسپوليسه همه ي ...

آدرس : کليک کنيد
Perspolis | Facebook

اگر صحنه آهسته را ببينيد متوجه مي شويد توپ قبل از اينکه سمت من بيايد به خاطر ناهمواري زمين پله شد. من آماده بودم توپ را ..... خالقي فر: بدترين بازيکن پرسپوليس هستم اما منصف باشيد .... پرسپوليسم از نظر تاريخ و هوادار قابل قياس نيست. ميبريم ...

آدرس : کليک کنيد
کاشاني: اسپانسر باشگاه پس از جلسه هيات مديره معرفي مي شود

2 روز پيش ... خالقي فر: بدترين بازيکن پرسپوليس هستم اما منصف باشيد/ به خدا قسم يك ... نفر چهارم يا پنجم کادرفني باشم/ قرار است پس از بازي با سپاهان من و خا. ... دروغ وقتي توافق شده چرا علام نميکنيد اين مسئله فقط به ضرر پرسپوليسه.

آدرس : کليک کنيد
گيشه طرفداري؛ سه شنبه 30 تير؛ از شاهکار جديد استقلال تا خطر حذف ...

21 جولاي 2015 ... تا بالاخره آقايون موفق شدن با 40امي که بازيکن تستي بود قرارداد ببندن! ... اندازه تو دفاع چپ پرسپوليسه؟ ... از اول فصل به قلعه نوعي و بازيکنا کوييد حتي وقتي خوب نتيجه ميگرفت حاشيه درست کرد آخرش گفت من از اول فصل ميگم خوب نيست :| ... خالقي فر: بدترين بازيکن پرسپوليس هستم اما منصف باشيد.

آدرس : کليک کنيد
بنيتز: من دو دروازه بان خوب دارم؛ خريد هاي جديد بايد بهتر از بازيکنان ...

31 جولاي 2015 ... مي دانيم برخي از بازيکنان مهم تر از سايرين هستند اما براي من نکته .... باور رو براي يه کشور که مدافع هاي خوبش همين اومنيا ي پرسپوليسه انجام بده و ميگي ..... جايزه بزرگ تکواندو روسيهخالقي فر: بدترين بازيکن پرسپوليس هستم اما ...

آدرس : کليک کنيد
پرسپوليس با شکست مقابل الهلال حذف شد - مشرق نيوز | آخرين اخبار ...

27 مه 2015 ... در دقيقه 20 بازيکن الهلال روي اميد عاليشاه مرتکب خطاي شديد شد اين دومين خطا روي عاليشاه در کمتر از 4 ... نوروزي: چندين پيشنهاد دارم اما منتظر پرسپوليسم .... گناه اوني داره که مبين ميردورقي، رضا خالقي فر، تادئو، بابک حاتمي و خيلي هاي ديگه رو به تيم آورد. ... اعتراف يک پرسپوليسي؛ من بدترين بازيکن تيم هستم.

آدرس : کليک کنيد
گيشه طرفداري؛ سه شنبه 30 تير؛ از شاهکار جديد استقلال تا خطر حذف ...

برخورد گرم هادي عقيلي با سرخ پوشان/برنامه ويژه برانکو براي بازيکنان. * بانک هاي ژاپني .... اندازه تو دفاع چپ پرسپوليسه؟چي بگم بهت که يه ... من ابن آقا رو نمي شناسم دستم سر منفي ... خالقي فر: بدترين بازيکن پرسپوليس هستم اما منصف باشيد.

آدرس : کليک کنيد
گاف برنامه نود/ بازيکن خارجي پرسپوليس گم شد! - بانک ورزش

4 روز پيش ... همچنين کارشناسان نود به خالقي‌فر بدترين نمره يعني عدد 6 را داده‌اند. ... ضعيف ترين نمره 6ـه ولي انصافاً اگه من جاي کارشناسا بودم به فاجعه اي به نام خالقي فر 7 از 6 ... من 3تا سايتو هميشه سر ميزنم يکي سايت باشگاه پرسپوليسه يکي ...

آدرس : کليک کنيد
Perspolis F.C پرسپوليس @perspolisfanclub Instagram photos | Websta ...

پرسپوليسيهابعدازجلساتي که بامديراين بازيکن داشتن ب نتيجه قابل قبولي ... jarrah_omid آخه برانکو ميخواد بگه سليقه من سيدجلال رو نميپسنده و خالقي فر رو .... زن هر چي بدخاه پرسپوليسه گاييدم انشالله زن و بچش به بدترين مرگ دچاربشن و جلو  ...

آدرس : کليک کنيد
حذف تلخ پرسپوليس از ليگ قهرمانان/شب عصبي طارمي با کارت قرمز ...

27 مه 2015 ... ... بود رو نذاشتي چرا خالقي فر رو زودتر تعويض نکردي چرا بعد گل اول که خوردي .... عزيز من کادر فني که نميتونه بياد بجاي بازيکن وايسه دفاع بکنه، اين .... الهلال فقط پول اون بازيکن برزيليش با اون کره اي اندازه 2 فصل پرسپوليسه اونم اين ..... قبول دارمکه بدترين بازيکن اين تيم مقابل الهلال طارمي بوووووووددددددد.

آدرس : کليک کنيد
تجمع اعتراضي هواداران پرسپوليس آغاز شد/ حضور پليس مقابل باشگاه ...

27 ژوئن 2015 ... هزار بارم که تونستم ورزشگاه رفتم حتي تو بدترين شرايط. ... پول مفتو يه تعدادي بگيرن من برم اونجا بکننم تو زندان! ... راحت با علي عسگرو خالقي فر تمديد ميکنن و چندتا بازيکن درجه 3 مثل بابک حاتمي به تيم اضافه ميشه. ... خاک برسر بي غيرتتون 10 نفر بخدا همه هواداران فقط لاف ميزنن متاسفم که ي پرسپوليسم.

آدرس : کليک کنيد
گيشه طرفداري؛ سه شنبه 30 تير؛ از شاهکار جديد استقلال تا خطر حذف ...

21 جولاي 2015 ... تا بالاخره آقايون موفق شدن با 40امي که بازيکن تستي بود قرارداد ببندن! ... اندازه تو دفاع چپ پرسپوليسه؟ ... از اول فصل به قلعه نوعي و بازيکنا کوييد حتي وقتي خوب نتيجه ميگرفت حاشيه درست کرد آخرش گفت من از اول فصل ميگم خوب نيست :| ... خالقي فر: بدترين بازيکن پرسپوليس هستم اما منصف باشيد.

آدرس : کليک کنيد
بنيتز: من دو دروازه بان خوب دارم؛ خريد هاي جديد بايد بهتر از بازيکنان ...

31 جولاي 2015 ... مي دانيم برخي از بازيکنان مهم تر از سايرين هستند اما براي من نکته .... باور رو براي يه کشور که مدافع هاي خوبش همين اومنيا ي پرسپوليسه انجام بده و ميگي ..... جايزه بزرگ تکواندو روسيهخالقي فر: بدترين بازيکن پرسپوليس هستم اما ...

آدرس : کليک کنيد
پرسپوليس با شکست مقابل الهلال حذف شد - مشرق نيوز | آخرين اخبار ...

27 مه 2015 ... در دقيقه 20 بازيکن الهلال روي اميد عاليشاه مرتکب خطاي شديد شد اين دومين خطا روي عاليشاه در کمتر از 4 ... نوروزي: چندين پيشنهاد دارم اما منتظر پرسپوليسم .... گناه اوني داره که مبين ميردورقي، رضا خالقي فر، تادئو، بابک حاتمي و خيلي هاي ديگه رو به تيم آورد. ... اعتراف يک پرسپوليسي؛ من بدترين بازيکن تيم هستم.

آدرس : کليک کنيد
گيشه طرفداري؛ سه شنبه 30 تير؛ از شاهکار جديد استقلال تا خطر حذف ...

برخورد گرم هادي عقيلي با سرخ پوشان/برنامه ويژه برانکو براي بازيکنان. * بانک هاي ژاپني .... اندازه تو دفاع چپ پرسپوليسه؟چي بگم بهت که يه ... من ابن آقا رو نمي شناسم دستم سر منفي ... خالقي فر: بدترين بازيکن پرسپوليس هستم اما منصف باشيد.

آدرس : کليک کنيد
گاف برنامه نود/ بازيکن خارجي پرسپوليس گم شد! - بانک ورزش

4 روز پيش ... همچنين کارشناسان نود به خالقي‌فر بدترين نمره يعني عدد 6 را داده‌اند. ... ضعيف ترين نمره 6ـه ولي انصافاً اگه من جاي کارشناسا بودم به فاجعه اي به نام خالقي فر 7 از 6 ... من 3تا سايتو هميشه سر ميزنم يکي سايت باشگاه پرسپوليسه يکي ...

آدرس : کليک کنيد
Perspolis F.C پرسپوليس @perspolisfanclub Instagram photos | Websta ...

پرسپوليسيهابعدازجلساتي که بامديراين بازيکن داشتن ب نتيجه قابل قبولي ... jarrah_omid آخه برانکو ميخواد بگه سليقه من سيدجلال رو نميپسنده و خالقي فر رو .... زن هر چي بدخاه پرسپوليسه گاييدم انشالله زن و بچش به بدترين مرگ دچاربشن و جلو  ...

آدرس : کليک کنيد
حذف تلخ پرسپوليس از ليگ قهرمانان/شب عصبي طارمي با کارت قرمز ...

27 مه 2015 ... ... بود رو نذاشتي چرا خالقي فر رو زودتر تعويض نکردي چرا بعد گل اول که خوردي .... عزيز من کادر فني که نميتونه بياد بجاي بازيکن وايسه دفاع بکنه، اين .... الهلال فقط پول اون بازيکن برزيليش با اون کره اي اندازه 2 فصل پرسپوليسه اونم اين ..... قبول دارمکه بدترين بازيکن اين تيم مقابل الهلال طارمي بوووووووددددددد.

آدرس : کليک کنيد
تجمع اعتراضي هواداران پرسپوليس آغاز شد/ حضور پليس مقابل باشگاه ...

27 ژوئن 2015 ... هزار بارم که تونستم ورزشگاه رفتم حتي تو بدترين شرايط. ... پول مفتو يه تعدادي بگيرن من برم اونجا بکننم تو زندان! ... راحت با علي عسگرو خالقي فر تمديد ميکنن و چندتا بازيکن درجه 3 مثل بابک حاتمي به تيم اضافه ميشه. ... خاک برسر بي غيرتتون 10 نفر بخدا همه هواداران فقط لاف ميزنن متاسفم که ي پرسپوليسم.

آدرس : کليک کنيد
گيشه طرفداري؛ سه شنبه 30 تير؛ از شاهکار جديد استقلال تا خطر حذف ...

21 جولاي 2015 ... تا بالاخره آقايون موفق شدن با 40امي که بازيکن تستي بود قرارداد ببندن! ... اندازه تو دفاع چپ پرسپوليسه؟ ... از اول فصل به قلعه نوعي و بازيکنا کوييد حتي وقتي خوب نتيجه ميگرفت حاشيه درست کرد آخرش گفت من از اول فصل ميگم خوب نيست :| ... خالقي فر: بدترين بازيکن پرسپوليس هستم اما منصف باشيد.

آدرس : کليک کنيد
بنيتز: من دو دروازه بان خوب دارم؛ خريد هاي جديد بايد بهتر از بازيکنان ...

31 جولاي 2015 ... مي دانيم برخي از بازيکنان مهم تر از سايرين هستند اما براي من نکته .... باور رو براي يه کشور که مدافع هاي خوبش همين اومنيا ي پرسپوليسه انجام بده و ميگي ..... جايزه بزرگ تکواندو روسيهخالقي فر: بدترين بازيکن پرسپوليس هستم اما ...

آدرس : کليک کنيد
پرسپوليس با شکست مقابل الهلال حذف شد - مشرق نيوز | آخرين اخبار ...

27 مه 2015 ... در دقيقه 20 بازيکن الهلال روي اميد عاليشاه مرتکب خطاي شديد شد اين دومين خطا روي عاليشاه در کمتر از 4 ... نوروزي: چندين پيشنهاد دارم اما منتظر پرسپوليسم .... گناه اوني داره که مبين ميردورقي، رضا خالقي فر، تادئو، بابک حاتمي و خيلي هاي ديگه رو به تيم آورد. ... اعتراف يک پرسپوليسي؛ من بدترين بازيکن تيم هستم.

آدرس : کليک کنيد
گيشه طرفداري؛ سه شنبه 30 تير؛ از شاهکار جديد استقلال تا خطر حذف ...

برخورد گرم هادي عقيلي با سرخ پوشان/برنامه ويژه برانکو براي بازيکنان. * بانک هاي ژاپني .... اندازه تو دفاع چپ پرسپوليسه؟چي بگم بهت که يه ... من ابن آقا رو نمي شناسم دستم سر منفي ... خالقي فر: بدترين بازيکن پرسپوليس هستم اما منصف باشيد.

آدرس : کليک کنيد
گاف برنامه نود/ بازيکن خارجي پرسپوليس گم شد! - بانک ورزش

4 روز پيش ... همچنين کارشناسان نود به خالقي‌فر بدترين نمره يعني عدد 6 را داده‌اند. ... ضعيف ترين نمره 6ـه ولي انصافاً اگه من جاي کارشناسا بودم به فاجعه اي به نام خالقي فر 7 از 6 ... من 3تا سايتو هميشه سر ميزنم يکي سايت باشگاه پرسپوليسه يکي ...

آدرس : کليک کنيد
Perspolis F.C پرسپوليس @perspolisfanclub Instagram photos | Websta ...

پرسپوليسيهابعدازجلساتي که بامديراين بازيکن داشتن ب نتيجه قابل قبولي ... jarrah_omid آخه برانکو ميخواد بگه سليقه من سيدجلال رو نميپسنده و خالقي فر رو .... زن هر چي بدخاه پرسپوليسه گاييدم انشالله زن و بچش به بدترين مرگ دچاربشن و جلو  ...

آدرس : کليک کنيد
حذف تلخ پرسپوليس از ليگ قهرمانان/شب عصبي طارمي با کارت قرمز ...

27 مه 2015 ... ... بود رو نذاشتي چرا خالقي فر رو زودتر تعويض نکردي چرا بعد گل اول که خوردي .... عزيز من کادر فني که نميتونه بياد بجاي بازيکن وايسه دفاع بکنه، اين .... الهلال فقط پول اون بازيکن برزيليش با اون کره اي اندازه 2 فصل پرسپوليسه اونم اين ..... قبول دارمکه بدترين بازيکن اين تيم مقابل الهلال طارمي بوووووووددددددد.

آدرس : کليک کنيد
تجمع اعتراضي هواداران پرسپوليس آغاز شد/ حضور پليس مقابل باشگاه ...

27 ژوئن 2015 ... هزار بارم که تونستم ورزشگاه رفتم حتي تو بدترين شرايط. ... پول مفتو يه تعدادي بگيرن من برم اونجا بکننم تو زندان! ... راحت با علي عسگرو خالقي فر تمديد ميکنن و چندتا بازيکن درجه 3 مثل بابک حاتمي به تيم اضافه ميشه. ... خاک برسر بي غيرتتون 10 نفر بخدا همه هواداران فقط لاف ميزنن متاسفم که ي پرسپوليسم.

آدرس : کليک کنيد
فقط پرسپوليس و پيام صادقيان

بازيکن سابق تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است که تيم برانکو در فاز تهاجمي ... ك سال اشتباهاتي مرتكب شدم كه تاوان اين اشتباهات را به بدترين شكل ممكن پس دادم. ... تعهد كتبي بدهم كه در صورت بروز هر اتفاق حاشيه‌اي از طرف من، تمام قراردادم به عنوان جريمه كسر شود! ... صادقيان: آزادم اما تا روز آخر منتظر پرسپوليسم .... رضا خالقي فر.

آدرس : کليک کنيد
فقط پرسپوليس و پيام صادقيان

بازيکن سابق تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است که تيم برانکو در فاز تهاجمي ... ك سال اشتباهاتي مرتكب شدم كه تاوان اين اشتباهات را به بدترين شكل ممكن پس دادم. ... تعهد كتبي بدهم كه در صورت بروز هر اتفاق حاشيه‌اي از طرف من، تمام قراردادم به عنوان جريمه كسر شود! ... صادقيان: آزادم اما تا روز آخر منتظر پرسپوليسم .... رضا خالقي فر.

آدرس : کليک کنيد
فقط پرسپوليس و پيام صادقيان

بازيکن سابق تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است که تيم برانکو در فاز تهاجمي ... ك سال اشتباهاتي مرتكب شدم كه تاوان اين اشتباهات را به بدترين شكل ممكن پس دادم. ... تعهد كتبي بدهم كه در صورت بروز هر اتفاق حاشيه‌اي از طرف من، تمام قراردادم به عنوان جريمه كسر شود! ... صادقيان: آزادم اما تا روز آخر منتظر پرسپوليسم .... رضا خالقي فر.

آدرس : کليک کنيد



خالقي‌فر: من بدترين بازيکن پرسپوليسم!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 5,061
  • بازدید سال : 58,541
  • بازدید کلی : 1,857,213
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون