loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 258 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)
حسن معجوني: بازيگري من يک سوء‌تفاهم است!

خلاصه اي از مطلب :

حسن معجوني هر چند بازيگر موفقي است اما اين کار را دوست ندارد و معتقد است بازيگري‌اش در تئاتر و سينما يک سوء‌تفاهم است!


ادامه اين مطلب : حسن معجوني: بازيگري من يک سوء‌تفاهم است!



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




ايسنا - بازيگري من يک سوء‌تفاهم است!

3 آگوست 2015 ... حسن معجوني هر چند بازيگر موفقي است اما اين کار را دوست ندارد و معتقد است بازيگري‌اش در تئاتر و سينما يک سوء‌تفاهم است! به گزارش خبرنگار ...

آدرس : کليک کنيد
حسن معجوني از زندگي شخصي اش مي گويد ، بازيگري من يک سوء‌تفاهم ...

16 ساعت قبل ... حسن معجوني از زندگي شخصي اش مي گويد ، بازيگري من يک سوء‌تفاهم است. حسن معجوني هر چند بازيگر موفقي است اما اين کار را دوست ندارد و معتقد ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار حسن معجوني - تي نيوز

آخرين اخبار حسن معجوني. ... حسن معجوني: بازيگري من يک سوء تفاهم است! حسن معجوني: بازيگري ... بازيگري ام يک سوءتفاهم است / هيچ کارگرداني به من گير نمي دهد !

آدرس : کليک کنيد
حسن معجوني بازيگري من يک سوء‌تفاهم است-برترينها|خبرپو

حسن معجوني بازيگري من يک سوء‌تفاهم است-برترينها|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي.

آدرس : کليک کنيد
حسن معجوني: بازيگري من يک سوء تفاهم است! - برترين ها | خبر فارسي

18 ساعت قبل ... خبرگزاري ايسنا: اين هنرمند که بيشتر به حيطه کارگرداني علاقه مند است، گفت که بازيگري يک ستم است و اصلا بازي هايش را در تئاتر و سينما ...

آدرس : کليک کنيد
حسن معجوني: بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! | دانلود فيلم | دانلود آهنگ ...

9 ساعت قبل ... حسن معجوني: بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! http://www.bartarinha.ir/fa/news/ 230228/حسن-معجوني-بازيگري-من-يک-سوء‌تفاهم-است

آدرس : کليک کنيد
بازيگري براي من ستم است

4 آگوست 2015 ... حسن معجوني هر چند بازيگر موفقي است اما اين کار را دوست ندارد و معتقد است بازيگري‌اش در تئاتر و سينما يک سوء‌تفاهم است! اين هنرمند که بيشتر ...

آدرس : کليک کنيد
عکس‌ديدني 4 بازيگـر زن در کيش ! - بيتوته

حسن معجوني: بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! حسن معجوني هر چند بازيگر موفقي است اما اين کار را دوست ندارد و معتقد است بازيگري‌اش در تئاتر و سينما يک سوء‌تفاهم ...

آدرس : کليک کنيد
ناراحتي خانم بازيگر بخاطر حاشيه هاي بوجود آمده پس از ازدواجش با يک ...

15 جولاي 2015 ... حسن معجوني: بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! حسن معجوني هر چند بازيگر موفقي است اما اين کار را دوست ندارد و معتقد است بازيگري‌اش در تئاتر و ...

آدرس : کليک کنيد
فرهنگ و هنر - پرتال تکينه

حسن معجوني: بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! حسن معجوني هر چند بازيگر موفقي است اما اين کار را دوست ندارد و معتقد است بازيگري‌اش در تئاتر و سينما يک سوء‌تفاهم ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار فرهنگي و هنري بايگاني - بهترين ها

7 ساعت قبل ... يک زماني اين لاک ها تصحيح کننده اشتباهات نوشتاري با خودکار بود و حالا زينت بخش دستان خانم ها ..... حسن معجوني: بازيگري من يک سوء‌تفاهم است!

آدرس : کليک کنيد
روايت يکي از بازيگران «شمعدوني» از همراهي با سروش صحت

وي گفت: يکي از دلايلي که نقش نعمتيان را به من پيشنهاد دادند استفاده از قطعات ... عليدوستي در محل کار ظريف / عکس; حسن معجوني: بازيگري من يک سوء‌تفاهم است!

آدرس : کليک کنيد
دکتر رفيعي - خبرخون

"بازيگري من يک سوء‌تفاهم است!" حسن معجوني هر چند بازيگر موفقي است اما اين کار را دوست ندارد و معتقد است بازيگري اش در تئاتر و سينما يک سوء تفاهم است!

آدرس : کليک کنيد
بازيگر بودن من يک سوء‌تفاهم است! | خبرخواني متفاوت

3 آگوست 2015 ... حسن معجوني هر چند از بازيگران موفق است اما اين کار را دوست ندارد و معتقد است بازيگري‌اش در تئاتر و سينما يک سوء‌تفاهم است!

آدرس : کليک کنيد
ايران فيلم - گلايه‌هاي يک کارگردان باسابقه از مديران سينمايي دولت نهم

19 جولاي 2015 ... حسن معجوني : بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! ... عباس جهانبخش تهيه کننده، بازيگر و کارگردان سينما در گفتگو ي خبري خود گفت: در حال حاضر ...

آدرس : کليک کنيد
ايران فيلم - آغاز توليد نخستين همکاري مشترک ايران و باليوود

8 جولاي 2015 ... حسن معجوني : بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! ... سينماي ايران رشد قابل تحسيني داشته است، تجربه کار با هند براي ما تجربه ارزشمندي است و ساخت ...

آدرس : کليک کنيد
ناراحتي خانم بازيگر بخاطر حاشيه هاي بوجود آمده پس از ازدواجش با يک ...

15 جولاي 2015 ... حسن معجوني: بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! حسن معجوني هر چند بازيگر موفقي است اما اين کار را دوست ندارد و معتقد است بازيگري‌اش در تئاتر و ...

آدرس : کليک کنيد
فرهنگ و هنر - پرتال تکينه

حسن معجوني: بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! حسن معجوني هر چند بازيگر موفقي است اما اين کار را دوست ندارد و معتقد است بازيگري‌اش در تئاتر و سينما يک سوء‌تفاهم ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار فرهنگي و هنري بايگاني - بهترين ها

7 ساعت قبل ... يک زماني اين لاک ها تصحيح کننده اشتباهات نوشتاري با خودکار بود و حالا زينت بخش دستان خانم ها ..... حسن معجوني: بازيگري من يک سوء‌تفاهم است!

آدرس : کليک کنيد
روايت يکي از بازيگران «شمعدوني» از همراهي با سروش صحت

وي گفت: يکي از دلايلي که نقش نعمتيان را به من پيشنهاد دادند استفاده از قطعات ... عليدوستي در محل کار ظريف / عکس; حسن معجوني: بازيگري من يک سوء‌تفاهم است!

آدرس : کليک کنيد
دکتر رفيعي - خبرخون

"بازيگري من يک سوء‌تفاهم است!" حسن معجوني هر چند بازيگر موفقي است اما اين کار را دوست ندارد و معتقد است بازيگري اش در تئاتر و سينما يک سوء تفاهم است!

آدرس : کليک کنيد
بازيگر بودن من يک سوء‌تفاهم است! | خبرخواني متفاوت

3 آگوست 2015 ... حسن معجوني هر چند از بازيگران موفق است اما اين کار را دوست ندارد و معتقد است بازيگري‌اش در تئاتر و سينما يک سوء‌تفاهم است!

آدرس : کليک کنيد
ايران فيلم - گلايه‌هاي يک کارگردان باسابقه از مديران سينمايي دولت نهم

19 جولاي 2015 ... حسن معجوني : بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! ... عباس جهانبخش تهيه کننده، بازيگر و کارگردان سينما در گفتگو ي خبري خود گفت: در حال حاضر ...

آدرس : کليک کنيد
ايران فيلم - آغاز توليد نخستين همکاري مشترک ايران و باليوود

8 جولاي 2015 ... حسن معجوني : بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! ... سينماي ايران رشد قابل تحسيني داشته است، تجربه کار با هند براي ما تجربه ارزشمندي است و ساخت ...

آدرس : کليک کنيد
ناراحتي خانم بازيگر بخاطر حاشيه هاي بوجود آمده پس از ازدواجش با يک ...

15 جولاي 2015 ... حسن معجوني: بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! حسن معجوني هر چند بازيگر موفقي است اما اين کار را دوست ندارد و معتقد است بازيگري‌اش در تئاتر و ...

آدرس : کليک کنيد
فرهنگ و هنر - پرتال تکينه

حسن معجوني: بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! حسن معجوني هر چند بازيگر موفقي است اما اين کار را دوست ندارد و معتقد است بازيگري‌اش در تئاتر و سينما يک سوء‌تفاهم ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار فرهنگي و هنري بايگاني - بهترين ها

7 ساعت قبل ... يک زماني اين لاک ها تصحيح کننده اشتباهات نوشتاري با خودکار بود و حالا زينت بخش دستان خانم ها ..... حسن معجوني: بازيگري من يک سوء‌تفاهم است!

آدرس : کليک کنيد
روايت يکي از بازيگران «شمعدوني» از همراهي با سروش صحت

وي گفت: يکي از دلايلي که نقش نعمتيان را به من پيشنهاد دادند استفاده از قطعات ... عليدوستي در محل کار ظريف / عکس; حسن معجوني: بازيگري من يک سوء‌تفاهم است!

آدرس : کليک کنيد
دکتر رفيعي - خبرخون

"بازيگري من يک سوء‌تفاهم است!" حسن معجوني هر چند بازيگر موفقي است اما اين کار را دوست ندارد و معتقد است بازيگري اش در تئاتر و سينما يک سوء تفاهم است!

آدرس : کليک کنيد
بازيگر بودن من يک سوء‌تفاهم است! | خبرخواني متفاوت

3 آگوست 2015 ... حسن معجوني هر چند از بازيگران موفق است اما اين کار را دوست ندارد و معتقد است بازيگري‌اش در تئاتر و سينما يک سوء‌تفاهم است!

آدرس : کليک کنيد
ايران فيلم - گلايه‌هاي يک کارگردان باسابقه از مديران سينمايي دولت نهم

19 جولاي 2015 ... حسن معجوني : بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! ... عباس جهانبخش تهيه کننده، بازيگر و کارگردان سينما در گفتگو ي خبري خود گفت: در حال حاضر ...

آدرس : کليک کنيد
ايران فيلم - آغاز توليد نخستين همکاري مشترک ايران و باليوود

8 جولاي 2015 ... حسن معجوني : بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! ... سينماي ايران رشد قابل تحسيني داشته است، تجربه کار با هند براي ما تجربه ارزشمندي است و ساخت ...

آدرس : کليک کنيد
صفحه نخست

حسن معجوني : "بازيگري من يک سوء‌تفاهم است!" پرده/ حسن معجوني هر چند بازيگر موفقي است اما اين کار را دوست ندارد و معتقد است بازيگري‌اش در تئاتر و سينما يک ...

آدرس : کليک کنيد
تيترجو- درخواست يکي از مراجع تقليد از رئيس جمهور براي پيگيري ...

5 روز پيش ... در قسمتي از اين نامه نوشته شده است: «در آستانه سي و هفتمين سالگرد اسارت مظلومانه امام موسي صدر در ... حسن معجوني: بازيگري من يک سوء‌تفاهم است!

آدرس : کليک کنيد
مرور :: ادبيات - نگاهي به داستان بلند ابن الوقت

20 دسامبر 2014 ... بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! حسن معجوني هر چند بازيگر موفقي است اما اين کار. ... يک نوع بيماري است که فرد دوست دارد تنها زندگي کند. در داستان ...

آدرس : کليک کنيد
ايران فيلم - گلايه‌هاي يک کارگردان باسابقه از مديران سينمايي دولت نهم

19 جولاي 2015 ... حسن معجوني : بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! ... عباس جهانبخش تهيه کننده، بازيگر و کارگردان سينما در گفتگو ي خبري خود گفت: در حال حاضر ...

آدرس : کليک کنيد
ايران فيلم - آغاز توليد نخستين همکاري مشترک ايران و باليوود

8 جولاي 2015 ... حسن معجوني : بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! ... سينماي ايران رشد قابل تحسيني داشته است، تجربه کار با هند براي ما تجربه ارزشمندي است و ساخت ...

آدرس : کليک کنيد
صفحه نخست

حسن معجوني : "بازيگري من يک سوء‌تفاهم است!" پرده/ حسن معجوني هر چند بازيگر موفقي است اما اين کار را دوست ندارد و معتقد است بازيگري‌اش در تئاتر و سينما يک ...

آدرس : کليک کنيد
مرور :: ادبيات - نگاهي به داستان بلند ابن الوقت

20 دسامبر 2014 ... بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! حسن معجوني هر چند بازيگر موفقي است اما اين کار. ... يک نوع بيماري است که فرد دوست دارد تنها زندگي کند. در داستان ...

آدرس : کليک کنيد
ايران فيلم - گلايه‌هاي يک کارگردان باسابقه از مديران سينمايي دولت نهم

19 جولاي 2015 ... حسن معجوني : بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! ... عباس جهانبخش تهيه کننده، بازيگر و کارگردان سينما در گفتگو ي خبري خود گفت: در حال حاضر ...

آدرس : کليک کنيد
ايران فيلم - آغاز توليد نخستين همکاري مشترک ايران و باليوود

8 جولاي 2015 ... حسن معجوني : بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! ... سينماي ايران رشد قابل تحسيني داشته است، تجربه کار با هند براي ما تجربه ارزشمندي است و ساخت ...

آدرس : کليک کنيد
صفحه نخست

حسن معجوني : "بازيگري من يک سوء‌تفاهم است!" پرده/ حسن معجوني هر چند بازيگر موفقي است اما اين کار را دوست ندارد و معتقد است بازيگري‌اش در تئاتر و سينما يک ...

آدرس : کليک کنيد
مرور :: ادبيات - نگاهي به داستان بلند ابن الوقت

20 دسامبر 2014 ... بازيگري من يک سوء‌تفاهم است! حسن معجوني هر چند بازيگر موفقي است اما اين کار. ... يک نوع بيماري است که فرد دوست دارد تنها زندگي کند. در داستان ...

آدرس : کليک کنيد



حسن معجوني: بازيگري من يک سوء‌تفاهم است!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 234
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,219
  • بازدید ماه : 2,430
  • بازدید سال : 55,910
  • بازدید کلی : 1,854,582
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون