loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 195 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)
تک بيتي عاشقانه از رويا باقري - عصر دوم دي ماه

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : تک بيتي عاشقانه از رويا باقري - عصر دوم دي ماه



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




تک بيتي عاشقانه از رويا باقري - عصر دوم دي ماه - بيت روز

بيست سال است يک نفر دارد، در دلم انتظار مي کارد بيست سال است دوستت دارم، از همان عصر دوم دي ماه رويا باقري beiterooz.ir ,تک بيتي عاشقانه از رويا باقري - عصر دوم ...

آدرس : کليک کنيد
تک بيت از رويا باقري - بيت روز

تک بيتي عاشقانه از رويا باقري - عصر دوم دي ماه ... برچسب ها : رويا باقري,شعر از رويا باقري,اشعار رويا باقري,تک بيت از رويا باقري,شعر انتظار,تک بيت انتظار ...

آدرس : کليک کنيد
تک بيتي عاشقانه از شهريار - دولت عشق - بيت روز

برچسب ها : شهريار,بيت عاشقانه از شهريار,تک بيت,تک بيت عاشقانه,بيت عاشقانه, تک بيت عاشقانه از شهريار ... تک بيتي عاشقانه از رويا باقري - عصر دوم دي ماه.

آدرس : کليک کنيد
تک بيتي عاشقانه از جعفر مقيميان - شاهکار خلقت - بيت روز

تک بيتي عاشقانه از کاظم بهمني - پرهيز عشق. تک بيتي عاشقانه از نجمه زارع - دل شاعر. بيت روز پنجشنبه 94/5/15 - بهمن صباغ زاده. تک بيتي عاشقانه از رويا باقري  ...

آدرس : کليک کنيد
تک بيتي عاشقانه از حسين منزوي - زيستن بي عشق - بيت روز

برچسب ها : بيت عاشقانه,حسين منزوي,تک بيت عاشقانه,تک بيتي عاشقانه,بيت از حسين منزوي,تک بيت از حسين ... تک بيتي عاشقانه از رويا باقري - عصر دوم دي ماه.

آدرس : کليک کنيد
تک بيتي عاشقانه از شهيدي قمي - اسير عشق - بيت روز

تک بيتي عاشقانه از کاظم بهمني - پرهيز عشق. تک بيتي عاشقانه از نجمه زارع - دل شاعر. بيت روز پنجشنبه 94/5/15 - بهمن صباغ زاده. تک بيتي عاشقانه از رويا باقري  ...

آدرس : کليک کنيد
تک بيتي عاشقانه از سعدي - غم عشق - بيت روز

تک بيتي عاشقانه از کاظم بهمني - پرهيز عشق · تک بيتي عاشقانه از نجمه زارع - دل شاعر · بيت روز پنجشنبه 94/5/15 - بهمن صباغ زاده · تک بيتي عاشقانه از رويا ...

آدرس : کليک کنيد
غزلخانه - مطالب ساحل صالحي سيما قدرتي - رويا باقري - سمانه مصدق

2 مارس 2014 ... بيست سال است دوستت دارم، از همان عصر دوم دي ماه که خدا آفريد دستم را بسپارد به دست هاي خودت بسپارد به دست هاي کسي ? که ندارد از عاشقي اکراه

آدرس : کليک کنيد
زيباترين اشعار عاشقانه معاصر

3 روز پيش ... گلچين زيباترين اشعار عاشقانه معاصر شعر عاشقانه بهترين شعرهاي عاشقانه شعر معاصر گلچين اشعار زيبا شعر و عکس جاده هاي مه ... با چتر تک سواره چه دلگير ميشود .... بيست سال است دوستت دارم، از همان عصر دوم دي ماه ... رويا باقري".

آدرس : کليک کنيد
هي درد درد درد ... مي کشم!

[ جمعه بيست و هفتم دي 1392 ] [ 1:2 ] [ احمد زارع ] ... "مصطفي مستور، روي ماه خداوند را ببوس ، ص 49" .... س? و پنج سال است که در کار کاغذ باطله هستم و ا?ن «قصه عاشقانه» من است. .... مثل شورش-رضاي کوچک من پسري بي پدر شد از اين بيت ... قرار نيست هر کس اينها را مي خواند دو نفر عاشق را در کنار هم تصور کند که به شکلي رويايي زندگي .... "رودابه باقري".

آدرس : کليک کنيد
پلکان واژه ها - عاشقانه

دو بيت: در دلم نفرين و بر لب آفرين دارم ولي / ماجرا بين لب و دندان بماند بهتر است / بي سلامي آمدي پس بي خداحافظ ... بيست سال است يک نفر دارد، در دلم انتظارمي کارد / بيست سال است دوستت دارم، از همان عصر دوم دي ماه/ که خدا آفريد دستم را ... رويا باقري.

آدرس : کليک کنيد
پلکان واژه ها

دو بيت: در دلم نفرين و بر لب آفرين دارم ولي / ماجرا بين لب و دندان بماند بهتر است ... بيست سال است يک نفر دارد، در دلم انتظارمي کارد / بيست سال است دوستت دارم، از همان عصر دوم دي ماه/ که خدا آفريد دستم را بسپارد به دست هاي خودت / بسپارد به دست هاي کسي ? که ندارد از عاشقي اکراه/ شايد از ازدحام دلتنگي ست ،هر کجا مي ... رويا باقري.

آدرس : کليک کنيد
شعر و غزل امروز

عاشق شديم و شهر خبر شد ولي هنوز. لبخند مي زنيد بر ايــن ماجـــرا شما. پس راست گفته اند که شبها براي ماه. تعريف مـي ... با روش هاي چاله ميداني ، شب به شب مثل عصر مشروطه .... [ سه شنبه بيست و دوم بهمن ???? ] [ 2:41 ] [ شعر و غزل امروز ] ..... رويا باقري.

آدرس : کليک کنيد
حامد عسکري - شعر و غزل امروز

هرکس که روي ماه تو را ديده، ديده است. فرقـي کـه بين ديده و ... شعر و غزل امروز. [ دوشنبه دوم دي ???? ] [ 7:10 ] [ شعر و غزل امروز ] ... امروز عصر چــــاي ندارم ... تو مانده اي ... " عاشقي شيوه‌ي رندان بلا كش باشد " .... بيت هاي روشن و شعله ورم را باد برد .... رويا باقري.

آدرس : کليک کنيد
بهترين کتابهايي که خوندم !

22 آوريل 2015 ... 13) يک بعدازظهر ناخوانده - رويا باقري - فصل پنجم .... بين تمام اعضاي خانواده عاشق تک دختر خانواده (کدي) است و او را از هرگونه عملي که ... دي.سلينجر که هميشه عاشق خواننده هاي معمولي بود ، همان هايي که هنوز حرفه‌اي ... پناهي در 6 شهريور ماه 1335 در روستاي دژکوه از توابع استان کهگلويه و بوير احمد به دنيا آمد . ... چاپ دوم 1386.

آدرس : کليک کنيد
دو قدم مانده به گل - نو

ساعد باقري .... حميدرضا شکارسري - عاشقانه هاي پکن ... حوالي: شعر, نو, حميدرضا شکارسري, تک بيت, سعدي ... پ ن 2: از اواخر بهمن کتاب تازه اي که مي خوانم ذهنم را مشغول کرده است و خواندن آن ... + انتشار يافته در جمعه بيست و دوم اسفند ????ساعت 12:10 توسط احسان جمشيدي | نظر بدهيد ..... ميان آفتاب هشتم دي ماه .... در ابعاد اين عصر خاموش

آدرس : کليک کنيد
زيباترين اشعار عاشقانه معاصر

3 روز پيش ... گلچين زيباترين اشعار عاشقانه معاصر شعر عاشقانه بهترين شعرهاي عاشقانه شعر معاصر گلچين اشعار زيبا شعر و عکس جاده هاي مه ... با چتر تک سواره چه دلگير ميشود .... بيست سال است دوستت دارم، از همان عصر دوم دي ماه ... رويا باقري".

آدرس : کليک کنيد
هي درد درد درد ... مي کشم!

[ جمعه بيست و هفتم دي 1392 ] [ 1:2 ] [ احمد زارع ] ... "مصطفي مستور، روي ماه خداوند را ببوس ، ص 49" .... س? و پنج سال است که در کار کاغذ باطله هستم و ا?ن «قصه عاشقانه» من است. .... مثل شورش-رضاي کوچک من پسري بي پدر شد از اين بيت ... قرار نيست هر کس اينها را مي خواند دو نفر عاشق را در کنار هم تصور کند که به شکلي رويايي زندگي .... "رودابه باقري".

آدرس : کليک کنيد
پلکان واژه ها - عاشقانه

دو بيت: در دلم نفرين و بر لب آفرين دارم ولي / ماجرا بين لب و دندان بماند بهتر است / بي سلامي آمدي پس بي خداحافظ ... بيست سال است يک نفر دارد، در دلم انتظارمي کارد / بيست سال است دوستت دارم، از همان عصر دوم دي ماه/ که خدا آفريد دستم را ... رويا باقري.

آدرس : کليک کنيد
پلکان واژه ها

دو بيت: در دلم نفرين و بر لب آفرين دارم ولي / ماجرا بين لب و دندان بماند بهتر است ... بيست سال است يک نفر دارد، در دلم انتظارمي کارد / بيست سال است دوستت دارم، از همان عصر دوم دي ماه/ که خدا آفريد دستم را بسپارد به دست هاي خودت / بسپارد به دست هاي کسي ? که ندارد از عاشقي اکراه/ شايد از ازدحام دلتنگي ست ،هر کجا مي ... رويا باقري.

آدرس : کليک کنيد
شعر و غزل امروز

عاشق شديم و شهر خبر شد ولي هنوز. لبخند مي زنيد بر ايــن ماجـــرا شما. پس راست گفته اند که شبها براي ماه. تعريف مـي ... با روش هاي چاله ميداني ، شب به شب مثل عصر مشروطه .... [ سه شنبه بيست و دوم بهمن ???? ] [ 2:41 ] [ شعر و غزل امروز ] ..... رويا باقري.

آدرس : کليک کنيد
حامد عسکري - شعر و غزل امروز

هرکس که روي ماه تو را ديده، ديده است. فرقـي کـه بين ديده و ... شعر و غزل امروز. [ دوشنبه دوم دي ???? ] [ 7:10 ] [ شعر و غزل امروز ] ... امروز عصر چــــاي ندارم ... تو مانده اي ... " عاشقي شيوه‌ي رندان بلا كش باشد " .... بيت هاي روشن و شعله ورم را باد برد .... رويا باقري.

آدرس : کليک کنيد
بهترين کتابهايي که خوندم !

22 آوريل 2015 ... 13) يک بعدازظهر ناخوانده - رويا باقري - فصل پنجم .... بين تمام اعضاي خانواده عاشق تک دختر خانواده (کدي) است و او را از هرگونه عملي که ... دي.سلينجر که هميشه عاشق خواننده هاي معمولي بود ، همان هايي که هنوز حرفه‌اي ... پناهي در 6 شهريور ماه 1335 در روستاي دژکوه از توابع استان کهگلويه و بوير احمد به دنيا آمد . ... چاپ دوم 1386.

آدرس : کليک کنيد
دو قدم مانده به گل - نو

ساعد باقري .... حميدرضا شکارسري - عاشقانه هاي پکن ... حوالي: شعر, نو, حميدرضا شکارسري, تک بيت, سعدي ... پ ن 2: از اواخر بهمن کتاب تازه اي که مي خوانم ذهنم را مشغول کرده است و خواندن آن ... + انتشار يافته در جمعه بيست و دوم اسفند ????ساعت 12:10 توسط احسان جمشيدي | نظر بدهيد ..... ميان آفتاب هشتم دي ماه .... در ابعاد اين عصر خاموش

آدرس : کليک کنيد



تک بيتي عاشقانه از رويا باقري - عصر دوم دي ماه
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 234
  • بازدید امروز : 240
  • باردید دیروز : 425
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,810
  • بازدید ماه : 3,810
  • بازدید سال : 82,501
  • بازدید کلی : 1,881,173
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون