loading...
پارس فان
افزایش ممبر کانال

برای افزایش ممبر کانال و گروه های خود تنها با ثبت در سایت زیر افزایش ممبر دهید
حتی میتوانید برای تبادل با ما در ارتباط باشید تا محیطی رو برای تبادل شما کاربران آماده کنیم

wysiwyg image

پس از اینکه کانال خود رو ثبت کردین و کانال شما در سایت تایید گردید در تلگرام پس از عضویت در کانال لارکتون @LaekTooN به مدیر کانال @Mehrdadam70 پیام دهید و تبلیغ خود را ارسال کنید

http://www.telegram.larktoon.ir

parsa بازدید : 112 سه شنبه 20 مرداد 1394 نظرات (0)
کلينتون: توافق هسته اي را حفظ مي کنم

خلاصه اي از مطلب :

هيلاري کلينتون نامزد انتخابات رياست جمهوري آمريکا از حزب دموکرات اعلام کرد در صورت انتخاب به عنوان رئيس جمهور آمريکا همه تلاش خود را براي حفظ توافق هسته اي با ايران بکار خواهد گرفت.


ادامه اين مطلب : کلينتون: توافق هسته اي را حفظ مي کنم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




هيلاري کلينتون: رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي با ايران را ...

6 ساعت قبل ... هيلاري کلينتون: رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي با ايران را حفظ مي کنم. هيلاري کلينتون نامزد انتخابات رياست جمهوري آمريکا از حزب دموکرات ...

آدرس : کليک کنيد
واشنگتن پست/ کلينتون: براي حفظ توافق هسته اي ايران تلاش مي کنم ...

7 ساعت قبل ... واشنگتن پست/ کلينتون: براي حفظ توافق هسته اي ايران تلاش مي کنم ... او همچنين گفت: «تلاش مي کنم ائتلافي را عليه ايران درباره ديگر اقدامات ...

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون: رئيس جمهور شوم توافق را حفظ مي کنم / فرارو نيوز

5 ساعت قبل ... هيلاري کلينتون: رئيس جمهور شوم توافق را حفظ مي‌کنم ... او افزود: «اميدوارم توافق هسته اي در نهايت تصويب شود و به شما مي گويم اگر اين اتفاق رخ ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار توافق هسته اي ايران - تي نيوز

رازي که بعد از 6 سال فاش شد/ چرا سران فتنه در خصوص توافق هسته اي به ... هيلاري کلينتون: رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي ايران را حفظ مي کنم هيلاري ...

آدرس : کليک کنيد
رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي ايران را حفظ مي کنم

هيلاري کلينتون: رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي ايران را حفظ مي کنم - عصر ايران.

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون: رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي ايران را حفظ ...

هيلاري کلينتون: رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي ايران را حفظ مي کنم. ... اعتراض يهوديان ضدصهيونيسم به سناتور مخالف توافق هسته اي + تصاوير ...

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون: اگر توافق ايران تصويب نشود، همه فرصت ها از دست ...

8 ساعت قبل ... او افزود: «اميدوارم توافق هسته اي در نهايت تصويب شود و به شما مي گويم اگر ... براي حفظ منافع کشورم، از صميم قلب آرزو مي کنم که در انتخابات پيش ...

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون: رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي ايران را حفظ ...

5 ساعت قبل ... آمريکا بعد از ظهر سه شنبه بيستم مرداد ماه 1394 خبر هيلاري کلينتون: رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي ايران را حفظ مي کنم.

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون: رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي با ايران را ...

6 ساعت قبل ... آمريکا بعد از ظهر سه شنبه بيستم مرداد ماه 1394 خبر هيلاري کلينتون: رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي با ايران را حفظ مي کنم.

آدرس : کليک کنيد
رئيس‌جمهور شوم توافق با ايران را حفظ مي کنم

16 جولاي 2015 ... رئيس‌جمهور شوم توافق با ايران را حفظ مي کنم ... به گزارش پايگاه صهيونيستي «جي تي اي»، هيلاري کلينتون روز چهارشنبه(ديروز) در جمع هم ... وزير خارجه سابق آمريکا با تاکيد بر لزوم ادامه اجراي توافق هسته اي در آينده افزود: «ما بايد به ...

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون: اگر رئيس جمهور شوم همه تلاشم را براي حفظ توافق به ...

5 ساعت قبل ... هيلاري کلينتون: رييس جمهور شوم توافق هسته اي ايران را حفظ مي کنم ... کنگره گفت که اگر رييس جمهور شود «توافق هسته اي با ايران» را حفظ خواهد ...

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون:رئيس جمهور شوم همه ي تلاشم را براي حفظ توافق به کار ...

7 ساعت قبل ... او همچنين گفت: «تلاش مي کنم ائتلافي را عليه ايران درباره ديگر ... او افزود: «اميدوارم توافق هسته اي در نهايت تصويب شود و به شما مي گويم اگر اين ...

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون: رئيس‌جمهور شوم توافق هسته‌اي ايران را حفظ مي‌کنم ...

16 جولاي 2015 ... نامزد دموکرات انتخابات و وزير خارجه سابق آمريکا در جمع هم‌حزبي‌هاي خود در کنگره گفت که اگر رئيس‌جمهور شود «توافق هسته‌اي با ايران» را حفظ خواهد ...

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون: رئيس جمهور شوم توافق را حفظ مي‌کنم | شهرخبرها ...

3 ساعت قبل ... او همچنين گفت: «تلاش مي کنم ائتلافي را عليه ايران درباره ديگر اقدامات خطرناک آنها تشکيل دهم.» او تصريح کرد رد توافق نامه هسته اي ايران از سوي ...

آدرس : کليک کنيد
اگر رئيس جمهور شوم همه ي تلاشم را براي حفظ توافق به کار مي گيرم

6 ساعت قبل ... به گزارش گذارنيوز کلينتون گفت:« همه تلاش هاي لازم را انجام خواهم داد تا مطمئن ... او همچنين گفت: «تلاش مي کنم ائتلافي را عليه ايران درباره ديگر اقدامات ... او افزود: « اميدوارم توافق هسته اي در نهايت تصويب شود و به شما مي گويم اگر اين ...

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون: رئيس جمهور شوم توافق را حفظ مي‌کنم - kodoom.com ...

هيلاري کلينتون نامزد انتخابات رياست جمهوري آمريکا از حزب دموکرات اعلام کرد در صورت انتخاب به عنوان رئيس جمهور آمريکا همه تلاش خود را براي حفظ توافق هسته اي با ...

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون: رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي با ايران را ...

6 ساعت قبل ... آمريکا بعد از ظهر سه شنبه بيستم مرداد ماه 1394 خبر هيلاري کلينتون: رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي با ايران را حفظ مي کنم.

آدرس : کليک کنيد
رئيس‌جمهور شوم توافق با ايران را حفظ مي کنم

16 جولاي 2015 ... رئيس‌جمهور شوم توافق با ايران را حفظ مي کنم ... به گزارش پايگاه صهيونيستي «جي تي اي»، هيلاري کلينتون روز چهارشنبه(ديروز) در جمع هم ... وزير خارجه سابق آمريکا با تاکيد بر لزوم ادامه اجراي توافق هسته اي در آينده افزود: «ما بايد به ...

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون: اگر رئيس جمهور شوم همه تلاشم را براي حفظ توافق به ...

5 ساعت قبل ... هيلاري کلينتون: رييس جمهور شوم توافق هسته اي ايران را حفظ مي کنم ... کنگره گفت که اگر رييس جمهور شود «توافق هسته اي با ايران» را حفظ خواهد ...

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون:رئيس جمهور شوم همه ي تلاشم را براي حفظ توافق به کار ...

7 ساعت قبل ... او همچنين گفت: «تلاش مي کنم ائتلافي را عليه ايران درباره ديگر ... او افزود: «اميدوارم توافق هسته اي در نهايت تصويب شود و به شما مي گويم اگر اين ...

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون: رئيس‌جمهور شوم توافق هسته‌اي ايران را حفظ مي‌کنم ...

16 جولاي 2015 ... نامزد دموکرات انتخابات و وزير خارجه سابق آمريکا در جمع هم‌حزبي‌هاي خود در کنگره گفت که اگر رئيس‌جمهور شود «توافق هسته‌اي با ايران» را حفظ خواهد ...

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون: رئيس جمهور شوم توافق را حفظ مي‌کنم | شهرخبرها ...

3 ساعت قبل ... او همچنين گفت: «تلاش مي کنم ائتلافي را عليه ايران درباره ديگر اقدامات خطرناک آنها تشکيل دهم.» او تصريح کرد رد توافق نامه هسته اي ايران از سوي ...

آدرس : کليک کنيد
اگر رئيس جمهور شوم همه ي تلاشم را براي حفظ توافق به کار مي گيرم

6 ساعت قبل ... به گزارش گذارنيوز کلينتون گفت:« همه تلاش هاي لازم را انجام خواهم داد تا مطمئن ... او همچنين گفت: «تلاش مي کنم ائتلافي را عليه ايران درباره ديگر اقدامات ... او افزود: « اميدوارم توافق هسته اي در نهايت تصويب شود و به شما مي گويم اگر اين ...

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون: رئيس جمهور شوم توافق را حفظ مي‌کنم - kodoom.com ...

هيلاري کلينتون نامزد انتخابات رياست جمهوري آمريکا از حزب دموکرات اعلام کرد در صورت انتخاب به عنوان رئيس جمهور آمريکا همه تلاش خود را براي حفظ توافق هسته اي با ...

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون: رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي ايران را حفظ ...

هيلاري کلينتون: رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي ايران را حفظ مي کنم.

آدرس : کليک کنيد
رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي با ايران را حفظ مي کنم

6 ساعت قبل ... سي اي سي نيوز | ... هيلاري کلينتون: رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي با ايران را حفظ مي کنم. منبع خبر : عصر ايران. سه شنبه ?? مرداد ???? - ??: ...

آدرس : کليک کنيد
دمادم | هيلاري کلينتون: رئيس جمهور شوم توافق را حفظ مي‌کنم

3 ساعت قبل ... او همچنين گفت: «تلاش مي کنم ائتلافي را عليه ايران درباره ديگر اقدامات خطرناک آنها تشکيل دهم.» او تصريح کرد رد توافق نامه هسته اي ايران از سوي ...

آدرس : کليک کنيد
توافق هسته اي رسما" اعلام شد / بيانيه ظريف - موگريني: نطنز تنها مرکز ...

کلينتون: اگر کنگره توافق هسته اي را رد کند همه فرصت ها از بين خواهد رفت ... ايران/ مدت توافق 10 ساله شد / همه تحريم ها برداشته مي شود/ حفظ 6 هزار سانتريفيوژ ايران ... ماند/ از اوباما که بسيار شجاع بوده براي پيگيري مسير ديپلماتيک تشکر مي کنم.

آدرس : کليک کنيد
نتيجه توافق هسته اي در صورت پيروزي هيلاري کلينتون چيست ...

19 آوريل 2015 ... در نظرسنجي هايي که در گذشته صورت مي گرفت، کلينتون از درصد ... نفت خيز عربي را همچنان به عنوان کشورهاي وابسته به آمريکا حفظ کند و از آنها در جهت منافع خود بهره ببرد. هرچند عده اي تصور مي کنند توافق هسته اي با ايران مي تواند چرخشي در ... کردند که خط بوش را دنبال مي‌کنم و حاضر نيستم با دشمنان گفتگو کنم.

آدرس : کليک کنيد
موسسه مطالعات آمريکا - سناتور آمريکايي به شدت از توافق هسته اي ...

15 جولاي 2015 ... واشنگتن پست/ کلينتون: براي حفظ توافق هسته اي ايران تلاش مي کنم ... اين توافق سبب پايان يافتن برنامه هسته اي ايران نمي شود بلکه برنامه ...

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون: از توافق با ايران حمايت مي‌کنم - مشرق نيوز | آخرين ...

15 جولاي 2015 ... هيلاري کلينتون: از توافق با ايران حمايت مي‌کنم ... درحاليکه کنگره آمريکا 60 روز فرصت دارد تا به بررسي توافق هسته اي با ايران بپردازد، «باراک ...

آدرس : کليک کنيد
واکنش مقامات و سياسيون ايالات متحده آمريکا نسبت به توافق هسته اي ...

من تحريم هاي اقتصادي فلج کننده اي را بر ايران اعمال مي کنم و متحدان خود را متقاعد ... تام کاتن سناتور جمهوريخواه آمريکايي در واکنش به توافق هسته اي ايران و قدرت هاي .... پايان يافتن برنامه هسته اي ايران نمي شود بلکه برنامه هسته اي ايران حفظ مي شود. ... در حالي که کلينتون به عنوان معمار سياست خارجي اوباما شناخته مي شود، مي تواند با ...

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون: رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي ايران را حفظ ...

هيلاري کلينتون: رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي ايران را حفظ مي کنم.

آدرس : کليک کنيد
رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي با ايران را حفظ مي کنم

6 ساعت قبل ... سي اي سي نيوز | ... هيلاري کلينتون: رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي با ايران را حفظ مي کنم. منبع خبر : عصر ايران. سه شنبه ?? مرداد ???? - ??: ...

آدرس : کليک کنيد
دمادم | هيلاري کلينتون: رئيس جمهور شوم توافق را حفظ مي‌کنم

3 ساعت قبل ... او همچنين گفت: «تلاش مي کنم ائتلافي را عليه ايران درباره ديگر اقدامات خطرناک آنها تشکيل دهم.» او تصريح کرد رد توافق نامه هسته اي ايران از سوي ...

آدرس : کليک کنيد
توافق هسته اي رسما" اعلام شد / بيانيه ظريف - موگريني: نطنز تنها مرکز ...

کلينتون: اگر کنگره توافق هسته اي را رد کند همه فرصت ها از بين خواهد رفت ... ايران/ مدت توافق 10 ساله شد / همه تحريم ها برداشته مي شود/ حفظ 6 هزار سانتريفيوژ ايران ... ماند/ از اوباما که بسيار شجاع بوده براي پيگيري مسير ديپلماتيک تشکر مي کنم.

آدرس : کليک کنيد
نتيجه توافق هسته اي در صورت پيروزي هيلاري کلينتون چيست ...

19 آوريل 2015 ... در نظرسنجي هايي که در گذشته صورت مي گرفت، کلينتون از درصد ... نفت خيز عربي را همچنان به عنوان کشورهاي وابسته به آمريکا حفظ کند و از آنها در جهت منافع خود بهره ببرد. هرچند عده اي تصور مي کنند توافق هسته اي با ايران مي تواند چرخشي در ... کردند که خط بوش را دنبال مي‌کنم و حاضر نيستم با دشمنان گفتگو کنم.

آدرس : کليک کنيد
موسسه مطالعات آمريکا - سناتور آمريکايي به شدت از توافق هسته اي ...

15 جولاي 2015 ... واشنگتن پست/ کلينتون: براي حفظ توافق هسته اي ايران تلاش مي کنم ... اين توافق سبب پايان يافتن برنامه هسته اي ايران نمي شود بلکه برنامه ...

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون: از توافق با ايران حمايت مي‌کنم - مشرق نيوز | آخرين ...

15 جولاي 2015 ... هيلاري کلينتون: از توافق با ايران حمايت مي‌کنم ... درحاليکه کنگره آمريکا 60 روز فرصت دارد تا به بررسي توافق هسته اي با ايران بپردازد، «باراک ...

آدرس : کليک کنيد
واکنش مقامات و سياسيون ايالات متحده آمريکا نسبت به توافق هسته اي ...

من تحريم هاي اقتصادي فلج کننده اي را بر ايران اعمال مي کنم و متحدان خود را متقاعد ... تام کاتن سناتور جمهوريخواه آمريکايي در واکنش به توافق هسته اي ايران و قدرت هاي .... پايان يافتن برنامه هسته اي ايران نمي شود بلکه برنامه هسته اي ايران حفظ مي شود. ... در حالي که کلينتون به عنوان معمار سياست خارجي اوباما شناخته مي شود، مي تواند با ...

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون: رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي ايران را حفظ ...

هيلاري کلينتون: رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي ايران را حفظ مي کنم.

آدرس : کليک کنيد
رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي با ايران را حفظ مي کنم

6 ساعت قبل ... سي اي سي نيوز | ... هيلاري کلينتون: رئيس جمهور آمريکا شوم توافق هسته اي با ايران را حفظ مي کنم. منبع خبر : عصر ايران. سه شنبه ?? مرداد ???? - ??: ...

آدرس : کليک کنيد
دمادم | هيلاري کلينتون: رئيس جمهور شوم توافق را حفظ مي‌کنم

3 ساعت قبل ... او همچنين گفت: «تلاش مي کنم ائتلافي را عليه ايران درباره ديگر اقدامات خطرناک آنها تشکيل دهم.» او تصريح کرد رد توافق نامه هسته اي ايران از سوي ...

آدرس : کليک کنيد
توافق هسته اي رسما" اعلام شد / بيانيه ظريف - موگريني: نطنز تنها مرکز ...

کلينتون: اگر کنگره توافق هسته اي را رد کند همه فرصت ها از بين خواهد رفت ... ايران/ مدت توافق 10 ساله شد / همه تحريم ها برداشته مي شود/ حفظ 6 هزار سانتريفيوژ ايران ... ماند/ از اوباما که بسيار شجاع بوده براي پيگيري مسير ديپلماتيک تشکر مي کنم.

آدرس : کليک کنيد
نتيجه توافق هسته اي در صورت پيروزي هيلاري کلينتون چيست ...

19 آوريل 2015 ... در نظرسنجي هايي که در گذشته صورت مي گرفت، کلينتون از درصد ... نفت خيز عربي را همچنان به عنوان کشورهاي وابسته به آمريکا حفظ کند و از آنها در جهت منافع خود بهره ببرد. هرچند عده اي تصور مي کنند توافق هسته اي با ايران مي تواند چرخشي در ... کردند که خط بوش را دنبال مي‌کنم و حاضر نيستم با دشمنان گفتگو کنم.

آدرس : کليک کنيد
موسسه مطالعات آمريکا - سناتور آمريکايي به شدت از توافق هسته اي ...

15 جولاي 2015 ... واشنگتن پست/ کلينتون: براي حفظ توافق هسته اي ايران تلاش مي کنم ... اين توافق سبب پايان يافتن برنامه هسته اي ايران نمي شود بلکه برنامه ...

آدرس : کليک کنيد
هيلاري کلينتون: از توافق با ايران حمايت مي‌کنم - مشرق نيوز | آخرين ...

15 جولاي 2015 ... هيلاري کلينتون: از توافق با ايران حمايت مي‌کنم ... درحاليکه کنگره آمريکا 60 روز فرصت دارد تا به بررسي توافق هسته اي با ايران بپردازد، «باراک ...

آدرس : کليک کنيد
واکنش مقامات و سياسيون ايالات متحده آمريکا نسبت به توافق هسته اي ...

من تحريم هاي اقتصادي فلج کننده اي را بر ايران اعمال مي کنم و متحدان خود را متقاعد ... تام کاتن سناتور جمهوريخواه آمريکايي در واکنش به توافق هسته اي ايران و قدرت هاي .... پايان يافتن برنامه هسته اي ايران نمي شود بلکه برنامه هسته اي ايران حفظ مي شود. ... در حالي که کلينتون به عنوان معمار سياست خارجي اوباما شناخته مي شود، مي تواند با ...

آدرس : کليک کنيد



کلينتون: توافق هسته اي را حفظ مي کنم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • برترین ها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6886
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 931
  • باردید دیروز : 781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 931
  • بازدید ماه : 5,848
  • بازدید سال : 59,328
  • بازدید کلی : 1,858,000
  • دیگر امکانات
    نتایج لیگ ها
    سرگرمی و تفریحی
    آب و هوا 

    آب و هوا برنامه اندروید سایت لارکتون

    قیمت روز خودرو 

    فروشگاه فایل متنی
    فروشگاه لارکتون